quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dan moet dat inderdaad wel écht goed zijn.
Eens!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk zouden alle verhalen anoniem moeten zijn, want sommige fokkers hebben een fobo met foto.. en dan is er niks meer 'blind' aan
Als ie gebanned is kun je dit beter niet doen, is niet de bedoeling dacht ikquote:
Iemand met een ban op fok die wil daten via fok?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie gebanned is kun je dit beter niet doen, is niet de bedoeling dacht ik
Volgens mij heeft is ie erg blij met z'n OV.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
Dit bericht is namens Ugjerke. Hij kan namelijk zelf niet meer posten
maar ik heb OV.
waarbij mij OV heel handig is
want ik heb een OV
want ik heb toch OV.
aangezien ik toch OV heb.
met mijn OV te maken.
ik heb toch OV.
Staat nergens in de OP dat gebande mensen niet mee mogen doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie gebanned is kun je dit beter niet doen, is niet de bedoeling dacht ik
En dan maar hopen dat je niet gruwelijk op je bek gaat op weg ernaartoe.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan moet die ander blijven praten zodat je op het geluid afkan.
Hm oke.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:40 schreef Re het volgende:
Gebanden tijdens de wedstrijd mogen niet meedoen. Posten namens gebanden mag ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef PP. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft is ie erg blij met z'n OV..
Mag je ook iemand opgeven die je heel goed kent??quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:04 schreef Re het volgende:
[..]
daar hebben ze slabbetjes voor uitgevonden...
zal je opgevenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:53 schreef gnilrednoz het volgende:
erg tof idee ditzal er nog eens over nadenken. maar wss ben ik uiteindelijk te laf
(quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:10 schreef Jimbo het volgende:
ik wil de date wel, maar dan wel een fokster naar keuze met wolvendagen
ehhmm... wie is dat ?quote:
Pick mequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ehhmm... wie is dat ?
i kwil gewoon mn chick gratis mee uit eten nemen.
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:53 schreef gnilrednoz het volgende:
erg tof idee ditzal er nog eens over nadenken. maar wss ben ik uiteindelijk te laf
het is een date actie... dus je mag zelf bepalen hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:57 schreef Seven. het volgende:
Ik zie mij genoodzaakt om mijn inzending voorlopig terug te trekken. Jammer want ik vind het echt een leuke wedstrijd. Momenteel ben ik exclusief aan het daten hoewel nog steeds single, dus tenzij je ook gewoon voor de gezelligheid mee mag doen maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Ik ben in ieder geval nieuwsgierigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Schenkstroop doet mee
Naam: Schenkstroop. 29 jaar. M. voorkeur: vrouw (of meisje)
Maar het is in het donkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval nieuwsgierig![]()
Ik doe meequote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:13 schreef Inverted_World het volgende:
Ik doe mee mits alleen knappe dames uiteraard.
kun je ook gewoon normaal doen en gewoon eens een keertje niet ergens baggeren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |