Wat een hoop mannen!quote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef Re het volgende:
gebakken eieren
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
Lijkt mij niet zo heel moeilijk als je kijkt naar verhouding man/vrouw op fok hequote:Op zondag 5 september 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Twintig heren, negen dames.
De heren waren qua *dapper* in de meerderheid
True, true... toch had ik gedacht dat meer dames aan zoiets zouden deelnemen dan mannenquote:Op zondag 5 september 2010 21:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo heel moeilijk als je kijkt naar verhouding man/vrouw op fok he
Maar naar verhouding meer anoniempjes.quote:Op zondag 5 september 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Twintig heren, negen dames.
De heren waren qua *dapper* in de meerderheid
Zet je er nog even bij dat van dat eerste koppel de vrouwelijke helft dat boek verdient?quote:
Nee, ik durfde nietquote:Op zondag 5 september 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zet je er nog even bij dat van dat eerste koppel de vrouwelijke helft dat boek verdient?![]()
Bij de andere koppels moet je het zelf weten.![]()
En ik dacht dat jij ook meedeed?
Maak de namen even vet, als je wilt, wat duidelijker.quote:Op zondag 5 september 2010 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn stem is uitgebracht
En Greys, waarom ben jij niet meer zoveel in v&a sc?
Donequote:Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak de namen even vet, als je wilt, wat duidelijker.
En zet er nog even bij wie van elk koppel Het Boek mag hebben van jou
En ik zit tegenwoordig weer vaker in de F&F SC.
Misschien zitten er nog een paar in de kast, die er in het donker uit durven komen?quote:Op zondag 5 september 2010 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij ben ik automatisch uitgeschakeld nu
Hahah could be..quote:Op zondag 5 september 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zitten er nog een paar in de kast, die er in het donker uit durven komen?
Ach joh, in het donker merk je er niks van.quote:Op zondag 5 september 2010 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hahah could be..
Of er gaan gewoon mensen lopen kutten, en hetero's met mij opschepen
daaromquote:Op zondag 5 september 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach joh, in het donker merk je er niks van.
quote:Op zondag 5 september 2010 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zie ik dat goed of kan PatriQue89 geen koppeltje met iemand vormen?
Je verdient minstens een tegoedbon!quote:Op zondag 5 september 2010 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij ben ik automatisch uitgeschakeld nu
Haha, lekkerding!quote:Op zondag 5 september 2010 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Je verdient minstens een tegoedbon!
Misschien ben ik wel anoniemquote:Op zondag 5 september 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zet je er nog even bij dat van dat eerste koppel de vrouwelijke helft dat boek verdient?![]()
Bij de andere koppels moet je het zelf weten.![]()
En ik dacht dat jij ook meedeed?
Wil je bij de andere twee koppels die je gestemd hebt ook nog even aanwijzen wie het boek mag?quote:
Dat had ik een halfuur geleden al gedaanquote:Op zondag 5 september 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je bij de andere twee koppels die je gestemd hebt ook nog even aanwijzen wie het boek mag?
Daar zou je ZOWAT homo voor worden.quote:Op zondag 5 september 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga net zo goed hoor!![]()
Ik ben stiknieuwsgierig naar Anoniem5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |