Nee snap ik. Ik vroeg het me gewoon ff af.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wordt gewoon de eerst geplaatste post (dus voor het editten) geteld.
Er is al eerder gezegd dat je mocht wijzigen, als het maar binnen 24 uur is
Anders kan iedereen op de laatste dag nog even alles gaan wijzigen, lijkt me niet de bedoeling
Heel verstandig, disclaimer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens is mijn telling natuurlijk niet bindend of gegarandeerd 100% correct. Ik weet niet wie/wat evt. kloontjes zijn of wat er ge-edit is of andere omstandigheden.
Hij heet VenuNquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
En na het verwerken van Murmeli's stem;
[ code verwijderd ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Sow, zie die strijd voor de derde plaats!
En ik sta daar ook bij!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 05:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Is dit nog niet afgelopen?
Tombo en ano5 is gewoon doorgetsoken kaart denk ik. Zij kennen mekaar gewoon
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | Cat22 & UIO_AMS 35 Cue_ & Venun 13 Cue_ & JJH 12 Maanvis & Seven 12 Juicyhill & Patrique89 11 Engel & Schenkstroop 11 Anoniem 4 & Bioloogje 10 |
Ik ook!quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:37 schreef Sinceria het volgende:
Ik wilde alvast even zeggen dat ik het een leuke wedstrijd vond, hulde voor de organisatoren.
Ja, daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:
Het zijn meer dan 50 koppels totaal en meer dan 230 stemmen. Dus een telfoutje is zo gemaaktquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens is mijn telling natuurlijk niet bindend of gegarandeerd 100% correct. Ik weet niet wie/wat evt. kloontjes zijn of wat er ge-edit is of andere omstandigheden.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik me iets bij voorstellen.
Even denken... ik bied een lek aquarium (wel een hele grote hoor!), een halve zak met zaagsel en een lampenkap. Goede deal of niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Ha, het wordt spannend. En ik moet nog stemmen. Uiteraard zijn mijn stemmen te koop. Wie biedt wat?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Ha, het wordt spannend. En ik moet nog stemmen. Uiteraard zijn mijn stemmen te koop. Wie biedt wat?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Als je op de goede manier voor mij stemt.. dan nietquote:Op maandag 6 september 2010 16:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Is onze kans op een date daarmee teniet gedaan?
Hmmm, een lampenkap. Altijd al willen hebben.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:34 schreef Sinceria het volgende:
Even denken... ik bied een lek aquarium (wel een hele grote hoor!), een halve zak met zaagsel en een lampenkap. Goede deal of niet?
Wij zijn toch al zeker.quote:
Komt goed.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:28 schreef Cue_ het volgende:
Als je op de goede manier voor mij stemt.. dan niet
Dat is mooi. De katten hebben vanmiddag te eten gehad. Tot 1 uur redden ze wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef Re het volgende:
Vanavond laat als ik thuis ben rond 1 uur dan gaan we eens kijken
Dat was toch al het idee?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:56 schreef Re het volgende:
Of om het nog spannender te maken houden we de de wedstrijd open tot zondagavond 20:00h
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef Re het volgende:
Vanavond laat als ik thuis ben rond 1 uur dan gaan we eens kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |