Mooi zijn is pijn lijden, ofzo.quote:Op zondag 5 september 2010 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb ook zwaar pijn in m'n nek. Dat headbangen was al met al dus niet zo'n héél goed idee.
Die heb ik nooit begrepen...dan zou ik inmiddels oogverblindend moeten zijnquote:Op zondag 5 september 2010 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mooi zijn is pijn lijden, ofzo.
Ben je dat niet dan?quote:Op zondag 5 september 2010 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb ik nooit begrepen...dan zou ik inmiddels oogverblindend moeten zijn
quote:Op zondag 5 september 2010 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan eindelijk 'oh oh Cherso' kijken. Het was een instelling in Silverlight dat DRMupdates e.d. automatisch gedownload kunnen worden.
"drank, warmte en iemand met een hartslag en ik ben tevredenquote:
Is goedquote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu moet ik natuurlijk een politiek correct antwoord geven zeker![]()
Je mag ooit zelf wel oordelen
Je had ook super mooi weerquote:Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik begin net niet meer brak te zijn![]()
Het was een gezellig dagje varen gisteren in Rotterdam
mooi zijn is pijn lijden zei PPquote:Op zondag 5 september 2010 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb ik nooit begrepen...dan zou ik inmiddels oogverblindend moeten zijn
ja maar......quote:Op zondag 5 september 2010 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
mooi zijn is pijn lijden zei PP
Niet dat als je pijn hebt je ook mooi zult zijn.
"Hagenezen zijn eerlijk, Hagenezen zijn gek en Hagenezen zijn gewoon Hagenezen".,quote:Op zondag 5 september 2010 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"drank, warmte en iemand met een hartslag en ik ben tevreden". Geniaal programma
.
We doen dit al 5 jaar, maar dit was het eerste jaar dat het zulk prachtig weer was en dat was maar goed ook met 150 man aan boordquote:
o ja Deisyy met je werk he, je had schitterend weer mooi meegenomenquote:Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik begin net niet meer brak te zijn![]()
Het was een gezellig dagje varen gisteren in Rotterdam
Waarom? Je hebt ook nog kubuntuquote:
eetse liev, ik hoef niet hoor ben niet zo gek op pindakaasquote:Op zondag 5 september 2010 22:01 schreef Laysa het volgende:
Ik ga een cracker met pindakaas maken en eten
Ja leuk, een windoos look voor een superieur OSquote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt ook nog kubuntu.
slaap lekker Pietje en droom maar fijn van jullie meeting. ( of hoe je dat ook noemt)quote:
ja ligt aan jouquote:Op zondag 5 september 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
trusten piet![]()
het zal wel aan mij liggen maar ik vind er werkelijk geen flikker aan dat ER
Mijn laptop is een traag en ik meen dat Xubuntu het lichtste was!quote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt ook nog kubuntu.
quote:Op zondag 5 september 2010 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah...Ik weet nu waarom ik nooit keek
* Wuift het met het handje weg
het is meer verveelt wuivenquote:Op zondag 5 september 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet een jerry springer gebaar dus alleen maar wuiven
kijk nog ff hart van nederland en dan ga ik lekker in bed dvdtje kijkenquote:
trusten Liefquote:Op zondag 5 september 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk nog ff hart van nederland en dan ga ik lekker in bed dvdtje kijken![]()
dus ik wens jou alvast slaap lekker en D-K natuurlijk ook![]()
en de rest slaap lekker straks
Twee keer zo erg, hier.quote:Op maandag 6 september 2010 08:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
M'n nek is nog steeds stijf.
mogguh
hahahhaa en wat een opwinding daar, over een beetje zoutquote:Op maandag 6 september 2010 10:20 schreef Leandra het volgende:
Laysa!!
Die sukkels die KLB-topics openen kunnen je naam ook al niet spellen![]()
LAYS!
Het is imo wel een terechte klacht, had twee weken terug een zak naturel lays gekocht en dat smaakt echt naar niks, nu het zoutgehalte zo drastisch gedaald is.quote:Op maandag 6 september 2010 10:24 schreef Toverheks het volgende:
hahahhaa en wat een opwinding daar, over een beetje zout
ze zullen het toch niet voor niks doen lijkt me, teveel zout is ook niet goed er zal wel een reden achter zitten denk ik.quote:Op maandag 6 september 2010 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is imo wel een terechte klacht, had twee weken terug een zak naturel lays gekocht en dat smaakt echt naar niks, nu het zoutgehalte zo drastisch gedaald is.
Laat me gewoon zelf beslissen of ik gezouten of ongezouten chips wil, dat hoeft Lays niet voor mij te doen. De smaak is verneukt nu. Naturel chips hoort imo zout te zijn, en ja teveel zout is slecht, maar slecht is vaak juist het lekkerst. Ik neem mijn eigen verantwoordelijkheid liever dan dat een chipsfabrikant die mij oplegt.quote:Op maandag 6 september 2010 11:05 schreef Toverheks het volgende:
ze zullen het toch niet voor niks doen lijkt me, teveel zout is ook niet goed er zal wel een reden achter zitten denk ik.
gewoon alle2 lijkt me alle2 even lekkerquote:Op maandag 6 september 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
Mja, zo'n mediumvariant brengt natuurlijk weer extra productiekosten met zich mee, die dan weer fijn worden doorberekend. Ik koop gewoon geen Lays meer. Of is de Light variant nog wel goed gezouten?
Maar eerst een ander eetdilemma:
Ga ik voor een ciabatta carpaccio of voor een ciabatta caprese met buffelmozzarella?
Nee. De meeste varianten die hier verkocht worden zijn van koemelk gemaakt. En dus ook stukken goedkoper en stugger.quote:Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is mozzarella niet altijd van buffelmelk?
eetsequote:Op maandag 6 september 2010 11:21 schreef Copycat het volgende:
En nu geniet ik dus van een heerlijk romige ciabatta Caprese. Met buffelmozzarella.
Geen flauw idee, ik gebruik sowieso geen lightproducten, omdat dat in de meeste gevallen nog grotere rotzooi is dan de regularproducten... niet om wat ze eruithalen, maar om wat ze erinstoppen als vervanging voor datgene dat ze eruitgehaald hebben.quote:Op maandag 6 september 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
Mja, zo'n mediumvariant brengt natuurlijk weer extra productiekosten met zich mee, die dan weer fijn worden doorberekend. Ik koop gewoon geen Lays meer. Of is de Light variant nog wel goed gezouten?
Maar eerst een ander eetdilemma:
Ga ik voor een ciabatta carpaccio of voor een ciabatta caprese met buffelmozzarella?
Daarbij: wanneer wordt het een probleem? Als je dagelijks een zak chips wegwerkt?? Dan heb je sowieso een probleem qua (vr)eetgewoontes, het is niet aan de fabrikant van een product de slechte gewoontes van sommige consumenten als basis te nemen voor iedere consument.quote:Op maandag 6 september 2010 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat me gewoon zelf beslissen of ik gezouten of ongezouten chips wil, dat hoeft Lays niet voor mij te doen. De smaak is verneukt nu. Naturel chips hoort imo zout te zijn, en ja teveel zout is slecht, maar slecht is vaak juist het lekkerst. Ik neem mijn eigen verantwoordelijkheid liever dan dat een chipsfabrikant die mij oplegt.
Ja doei, moeten we straks 50 ipv 15 biertjes drinken om dronken te worden tijdens de meet...quote:Op maandag 6 september 2010 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij: wanneer wordt het een probleem? Als je dagelijks een zak chips wegwerkt?? Dan heb je sowieso een probleem qua (vr)eetgewoontes, het is niet aan de fabrikant van een product de slechte gewoontes van sommige consumenten als basis te nemen voor iedere consument.
Op die grond kun je ook standaard het alcoholpercentage in bier wel naar beneden gooien, terwijl die 5% geen enkel probleem is voor mensen die af en toe een biertje pakken... alleen voor hen die dagelijks minimaal 3 biertjes drinken.
Voor dat geld krijg je toch wel vaasjes, mag ik aannemen?quote:Op maandag 6 september 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
En ze zijn daar al 2,30 er stuk!![]()
Ja, vaasjes Bav,quote:Op maandag 6 september 2010 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor dat geld krijg je toch wel vaasjes, mag ik aannemen?
Nah... valt nog mee eigenlijk, ik ging vrijdag even met een vriendin een hapje eten in Scheveningen.quote:Op maandag 6 september 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja doei, moeten we straks 50 ipv 15 biertjes drinken om dronken te worden tijdens de meet...
En ze zijn daar al 2,30 er stuk!![]()
Ik had het al met leden ogen aangezienquote:Op maandag 6 september 2010 10:20 schreef Leandra het volgende:
Laysa!!
Die sukkels die KLB-topics openen kunnen je naam ook al niet spellen![]()
LAYS!
Dan is het maar goed dat je niet naar wierden gaat...naar de bringityourselfbbqquote:Op maandag 6 september 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig zijn er niet elke week meets, dat zou ik niet trekken qua financien. Qua hoofd- en nekpijn ook niet trouwens.
Heb wel met een half oog gekeken, moet er nog even aan wennen.quote:Op maandag 6 september 2010 11:38 schreef remlof het volgende:
NOSRadio1 Audio: Ochtendspits minder sloom dan Goedemorgen Nederland http://nos.nl/l/183053
2 minutes ago via web
NOSRadio1 Audio: Ochtendspits minder slim dan Goedemorgen Nederland http://nos.nl/l/183053
5 minutes ago via NOS
Ja wat is het nou?
Ik heb niet gekeken, ik luister liever Radio 1 's ochtends dan dat ik de tv aanzet.
Heb het gelezen, maar vind dat de vrouw zich nog netjes heeft gedragen als je leest wat de bestuurder haar familie heeft aangedaan.quote:
En? Was het de postbode met een pakketje waar je niet op zat te wachten??quote:Op maandag 6 september 2010 12:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver, net als ik hier halfnakende loop te kloten belt er iemand aan?Ik schrok me de fucking hell
Nou, ik stond zeg maar nog met een boxershort op een hoogte waar die niet hoort, dus ik ben vooruit de slaapkamert in "gevallen" omdat mensen er nog wel 's een gokje op wagen en gewoon achterlangs lopen bij onsquote:Op maandag 6 september 2010 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En? Was het de postbode met een pakketje waar je niet op zat te wachten??
Lolwut? Waar dan, op je hoofd?quote:Op maandag 6 september 2010 12:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, ik stond zeg maar nog met een boxershort op een hoogte waar die niet hoort
het zwembad hier he zo duidelijk alles en in kleur dus weet het nu zeker ik droom in kleuren.quote:Op maandag 6 september 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:Laysa ik heb over je gedroomd, ik haalde je op bij het zwembad, ik liep met mijn fiets aan de hand en jij had handdoek om je nek, ik noemde je ook nog Laysa hahaha maar schrok wel, je had kort haar????? je gaat het toch niet knippen he dat ik een voorspellende droom had.
hahahha maar je moet weten ik droom zelden, ( of ik weet het dan niet meer als ik wakker wordt kan ook) maar was zo duidelijk, ik werd wakker en dacht gelijk pppfftt ik noemde haar ook nog Laysa en in het eggie zeg ik dat nooit.quote:Op maandag 6 september 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig maar dat Laysa een handdoek in haar nek had, jij een fiets in de hand en het niet andersom was. Zo'n fiets in je nek lijkt me best zwaar!
quote:Op maandag 6 september 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
Laysa ik heb over je gedroomd, ik haalde je op bij het zwembad, ik liep met mijn fiets aan de hand en jij had handdoek om je nek, ik noemde je ook nog Laysa hahaha maar schrok wel, je had kort haar????? je gaat het toch niet knippen he dat ik een voorspellende droom had.
zo hondjes, ja papieren en burocratie.quote:Op maandag 6 september 2010 12:40 schreef hondjes het volgende:
Verdorie..shit gedoe..
Nu heb ik weer mijn trouwboekje nodig om me in de Spaanse ziekteverzekering te krijgen,
Ben laatst al uren in Tortosa geweest, nu moet ik weer naar Tarragona met mijn boekje.
De Nederlandse verzekering heeft me er per 1 januari eruit gegooid, geld teruggestort, en ben nu al maanden bezig.
Duurt het weer 6 weken, moet ik eerst weer thuis dat stomme boekje zoeken.
huh heb jij ook over een zwembad gedroomt, moet niet gekker worden maar zo duidelijk en wat ik net zei, ik werd wakker en dacht gelijk ppfftt ze heet helemaal geen laysa zo raar hahaha maar was leuke droom kon ik je weer ff zien he.quote:Op maandag 6 september 2010 12:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb ook over een zwembad gedroomd...wel 2
gekkie ik ga mn haar niet kort kort knippen![]()
En je droomde over mn fokpersonage
quote:Op maandag 6 september 2010 12:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh heb jij ook over een zwembad gedroomt, moet niet gekker worden maar zo duidelijk en wat ik net zei, ik werd wakker en dacht gelijk ppfftt ze heet helemaal geen laysa zo raar hahaha maar was leuke droom kon ik je weer ff zien he.
zie je wel, we horen gewoon bij elkaar al is de afstand te verquote:
Ah mooi, vanmiddag even opzoeken met een pak cakejes.quote:Op zondag 5 september 2010 22:01 schreef Toverheks het volgende:
Noek die doc op 2 is aanrader denk dat Lavender hem ook mooi vond, duurde af en toe wel lang omdat je jezelf ondertussen afvraagt hoe het verder met ze ging.
maar mooi gemaakt.
ja, hij duurde af en toe te lang maar ik vond hem goed gemaakt en gewoon leuk om te zien.quote:Op maandag 6 september 2010 12:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah mooi, vanmiddag even opzoeken met een pak cakejes.
Ja, eigenlijk wel maar ik hou een slag om de arm. Ik schreef net in het SHO-topic en ik plaats het met liefde hier in de sc. Remlof, let op, speciaal voor jou nog één keerrrr...quote:
Maak er een apartje draadje over!quote:Op maandag 6 september 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel maar ik hou een slag om de arm. Ik schreef net in het SHO-topic en ik plaats het met liefde hier in de sc. Remlof, let op, speciaal voor jou nog één keerrrr...
Wel godverdoeme, ik vond Sergio wel leuk. Smerige luibuis maar hij is wel oké.![]()
Kim vond ik! Die blonde met die aangekoekte soa boven haar mond vond ik afschuwelijk. Goede tieten hoor, geen kwaad woord over die jetsers maar wat een kutkop plus karakter.
Kijk, die Römer is natuurlijk afgrijselijk maar gelijk lopen bléren dat Römer 2x zo zwaar is tijdens dat gevecht, is echt smerig arrogant als je een nieuwe levensvorm op je bovenlip hebt zitten. Die blaast behoorlijk hoog van haar palm terwijl ze nu ook weer niet zo actief oogt.
En Lange Frans!
Jij vond het niks hè. Belgen ook hè.Maar die tennisser, die mogen ze ook wel de zee in gooien hoor.
Heb je niks aan qua kijklol.
Nee ik vond het niet echt heel leuk...het enige wat nog grappig was , was met die zandzakken...Mja....miss wel leuk om te volgen als er echt niets op tv isquote:Op maandag 6 september 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel maar ik hou een slag om de arm. Ik schreef net in het SHO-topic en ik plaats het met liefde hier in de sc. Remlof, let op, speciaal voor jou nog één keerrrr...
Wel godverdoeme, ik vond Sergio wel leuk. Smerige luibuis maar hij is wel oké.![]()
Kim vond ik! Die blonde met die aangekoekte soa boven haar mond vond ik afschuwelijk. Goede tieten hoor, geen kwaad woord over die jetsers maar wat een kutkop plus karakter.
Kijk, die Römer is natuurlijk afgrijselijk maar gelijk lopen bléren dat Römer 2x zo zwaar is tijdens dat gevecht, is echt smerig arrogant als je een nieuwe levensvorm op je bovenlip hebt zitten. Die blaast behoorlijk hoog van haar palm terwijl ze nu ook weer niet zo actief oogt.
En Lange Frans!
Jij vond het niks hè. Belgen ook hè.Maar die tennisser, die mogen ze ook wel de zee in gooien hoor.
De dader is een criminele schoft met pretentiesquote:Op maandag 6 september 2010 12:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb het gelezen, maar vind dat de vrouw zich nog netjes heeft gedragen als je leest wat de bestuurder haar familie heeft aangedaan.
Nee, ik ben te oud om te rellen. True story!quote:Op maandag 6 september 2010 12:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maak er een apartje draadje over!
Eerlijk zeggen: Liever 1 Pietje aan je lichaam of 4 teken?quote:Op maandag 6 september 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ik ben te oud om te rellen. True story!
Nog even uit het leven gegrepen. Ik had gisteravond 4 teken op me, in me zitten. Echt hè. Nu wil ik uit mijn lichaam stappen want het voel echt heel smerig.
Ieuwwwwwquote:Op maandag 6 september 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Nog even uit het leven gegrepen. Ik had gisteravond 4 teken op me, in me zitten. Echt hè. Nu wil ik uit mijn lichaam stappen want het voel echt heel smerig.
Ja, dat denk ik wel dus te oud om te rellen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ieuwwwww![]()
Maar ''zo'' oud ben jij toch niet??? Volgens mij zijn we even oud zo ongeveer plusminus
Ik zal eens olie op jou flikkeren ipv het vuur.quote:Op maandag 6 september 2010 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eerlijk zeggen: Liever 1 Pietje aan je lichaam of 4 teken?
hahaha zit hier hardop te lachen om je hahaquote:Op maandag 6 september 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
En Lange Frans!
Ouchquote:Op maandag 6 september 2010 13:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zal eens olie op jou flikkeren ipv het vuur.
nou ja zeg, ik ben ouder dan jou een klein stukje maar hoorquote:Op maandag 6 september 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Nog even uit het leven gegrepen. Ik had gisteravond 4 teken op me, in me zitten. Echt hè. Nu wil ik uit mijn lichaam stappen want het voelt echt heel smerig.
Ga je wel ff om een antibioticakuurtje dan?!quote:Op maandag 6 september 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Nog even uit het leven gegrepen. Ik had gisteravond 4 teken op me, in me zitten. Echt hè. Nu wil ik uit mijn lichaam stappen want het voelt echt heel smerig.
Bij hoeveel pietjes ga je twijfelen?quote:Op maandag 6 september 2010 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb zelfs liever 4 pietjes dan één teek. Kutbeesten.
Heb zitten smullen Heks, heb zelden zoveel gevloek en gescheld gehoord, Tiny en Lau verbleken hierbijquote:Op maandag 6 september 2010 12:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, hij duurde af en toe te lang maar ik vond hem goed gemaakt en gewoon leuk om te zien.
Je bent so wie so een heel eng mannetje als je met een dergelijke bak met zo'n hoge snelheid een kruising op rijdt.quote:Op maandag 6 september 2010 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De dader is een criminele schoft met pretenties![]()
Hij had net na het ongeluk het gore lef om tegenover de politie zijn beklag te doen over het feit dat de slachtoffers eerder door de ambulance werd geholpen dan hij. Terwijl hij alleen maar een schrammetje had.
ja he, en jos bleef een knappe jongen de rest voor het leven getekend die gezichten, en ach die bob, die snor paste helemaal niet bij hem, maar jantje ja een apart typje maar wel gezellig en hij kon best aardig zingen vond ik haha maar zag je op het einde van de film hoe hij voor het justitiegebouw stond borst vooruit je kon echt zien die heeft al die maanden in de bak alleen maar lopen trainen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb zitten smullen Heks, heb zelden zoveel gevloek en gescheld gehoord, Tiny en Lau verbleken hierbij
Noek, hou je vast als je gaat kijken, Jantje van Amsterdam is een echte baas
Wat een docu, en wat een treurigheid eigenlijk, alleen die Jos is nog enigszins goed terechtgekomen.
Ja, op hun eigen 'bijzondere' wijze houden Hermien en Jantje toch veel van elkaar he?quote:Op maandag 6 september 2010 14:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he, en jos bleef een knappe jongen de rest voor het leven getekend die gezichten, en ach die bob, die snor paste helemaal niet bij hem, maar jantje ja een apart typje maar wel gezellig en hij kon best aardig zingen vond ik haha maar zag je op het einde van de film hoe hij voor het justitiegebouw stond borst vooruit je kon echt zien die heeft al die maanden in de bak alleen maar lopen trainen.
ach ja, bloedgabbers mooie doc. en je zag die doc. maker heeft vriendschap voor zijn leven met hun.
quote:Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij hoeveel pietjes ga je twijfelen?
Niet, Pietje is lekker en kan dansen als een negertquote:Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij hoeveel pietjes ga je twijfelen?
Een luie man. Gok ik. Al dan niet Vlaams.quote:
ja he en wat een stel he, hoorde je hem steeds op het eind mijn meissie en dat hij aan de foon met haar was toch tranen, was ontroerend.quote:Op maandag 6 september 2010 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, op hun eigen 'bijzondere' wijze houden Hermien en Jantje toch veel van elkaar he?
Hij slaat haar verrot, zij beschuldigt hem vals, maar puntje-paaltje kunnen ze niet zonder elkaar. Match made in hell.
Binnen 24 uur verwijderd is er niks aan het handje als het goed maar de datum staat in mijn iPhone, attack of the teken. Het is een teken!quote:Op maandag 6 september 2010 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
En je hoeft geen antibiotica als hij je prikt of bijt.
Het is voor mij al jaren een reden om uit het bos te blijven.quote:Op maandag 6 september 2010 14:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Binnen 24 uur verwijderd is er niks aan het handje als het goed maar de datum staat in mijn iPhone, attack of the teken. Het is een teken!![]()
Zoonlief heeft lyme gehad, kreeg een kring in hartje winter. Geen teek te zien maar het was hele oude lyme.
Echt heel raar. Maar ik haat ze, vooral in mijn lijf. Stom bos, laten ze er maar winkels neerzetten.
toch zondequote:Op maandag 6 september 2010 14:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is voor mij al jaren een reden om uit het bos te blijven.
Nah. Genoeg bespóten groen in m'n eigen durp.quote:
En al die beren op de weg.quote:Op maandag 6 september 2010 14:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is voor mij al jaren een reden om uit het bos te blijven.
Oeh! Komen de eekhoorntjes bij jou ook schoonmaken als je uit het raam zingt?quote:Op maandag 6 september 2010 15:01 schreef Noek het volgende:
[..]
En al die beren op de weg.Ik hou echt van het bos. Daarom woon ik hier ook, denk ik.
En toen kwam ik nog door een wei en daar stonden wat pinken of vaarzen maar die hadden nog niet zo vaak mensen gezien. Die hele kudde denderde op me af () en na wat koemunicatie waren we vriendjes.
Nadat de muizen mijn baljurk hebben gemaakt wel ja.quote:Op maandag 6 september 2010 15:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oeh! Komen de eekhoorntjes bij jou ook schoonmaken als je uit het raam zingt?
hahaha ik wil ook eekhoorentjesquote:Op maandag 6 september 2010 15:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh! Komen de eekhoorntjes bij jou ook schoonmaken als je uit het raam zingt?
Denk je eraan dat je de bandjes niet hoger dan 3 centimeter op moet kunnen tillen? Meer mag niet van Trinny and Suzannequote:Op maandag 6 september 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
Hoochie!
Ik ga even de lijdensweg bewandelen van het kopen van wat nieuwe beha's.
Argh. Wilde laatst ook nog even kijken bij Hönkemuller maar de collectie was nog precies hetzelfde als vorig jaar.quote:Op maandag 6 september 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
Hoochie!
Ik ga even de lijdensweg bewandelen van het kopen van wat nieuwe beha's.
Nog steeds 2 cups he?quote:Op maandag 6 september 2010 15:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Argh. Wilde laatst ook nog even kijken bij Hönkemuller maar de collectie was nog precies hetzelfde als vorig jaar.
ik moest het googlen maar je zet de U en o verkeerd om...hahahaquote:Op maandag 6 september 2010 15:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Argh. Wilde laatst ook nog even kijken bij Hönkemuller maar de collectie was nog precies hetzelfde als vorig jaar.
Nou, niet zo haastig hoor Hondjes, die wet wordt niet zo snel teruggedraaid.quote:Op maandag 6 september 2010 15:53 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_gezien__.html?p=1,1
Haal de asbakken in de cafes maar weer tevoorschijn..
quote:Op maandag 6 september 2010 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, niet zo haastig hoor Hondjes, die wet wordt niet zo snel teruggedraaid.
Niet zo snel als dat Klink nu opstapt
Ik heb er laatst nog eentje in de opruiming gekocht, en die was echt heel goedkoopquote:Op maandag 6 september 2010 15:49 schreef Toverheks het volgende:
ik vind een Marlies Dekkers Beha wel mooimaar heb er nog steeds geen 1 gekocht vind het beetje prijzig.
Maxime slaat het stuk na het mat zetten van Lubbers. "The Prince of Darkness" beheerst het spel weerquote:
Ik zal de klacht doorgeven aan mijn maquote:Op maandag 6 september 2010 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is imo wel een terechte klacht, had twee weken terug een zak naturel lays gekocht en dat smaakt echt naar niks, nu het zoutgehalte zo drastisch gedaald is.
Tja de Klink is uit de deur gevallen, Rutte is zijn eigen akkoord voor niks aan het schrijven want de Prince of Darkness zal een nieuwe tunnel graven. Ik ben benieuwd naar de volgende brief.quote:Op maandag 6 september 2010 17:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Maxime slaat het stuk na het mat zetten van Lubbers. "The Prince of Darkness" beheerst het spel weer![]()
Gotta love that man
Is jouw mama mevrouw Lays?quote:Op maandag 6 september 2010 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zal de klacht doorgeven aan mijn ma
Rutte komt met het regeer-akkoord.quote:Op maandag 6 september 2010 17:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Maxime slaat het stuk na het mat zetten van Lubbers. "The Prince of Darkness" beheerst het spel weer![]()
Gotta love that man
Totaal geen scrupules. Zelfs al zou het een onschuldig man betreffen.quote:Rotterdam, 6 sept. Joran van der Sloot zegt in deTelegraaf de familie van Natalee Holloway te hebben opgelicht. ,,Ik wilde de familie van Natalee een hak zetten", aldus Van der Sloot. ,,Haar ouders maken me al vijf jaar het leven zuur.''
Misschien wel een gevalletje bezetenheid? Jongens pak de duimschroeven!quote:Op maandag 6 september 2010 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Totaal geen scrupules. Zelfs al zou het een onschuldig man betreffen.
Tis triest....En meneer voelt zich ook helemaal thuis daar in de gevangenis...quote:Op maandag 6 september 2010 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Erg he. Denk dat hij empathie ontbeert. Er missen een paar dingetjes in zijn hersenpan, dat kan niet andersquote:Op maandag 6 september 2010 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 6 september 2010 17:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Rutte komt met het regeer-akkoord.
CDA en PVV stemmen ermee in, want dat hebben ze de laatste drie weken al besproken, dus .....
of Bea gooit nog roet in het eten.
Marie-Joquote:Op maandag 6 september 2010 17:13 schreef Copycat het volgende:
Gewoon bij de eerste de beste zaak geslaagd. Twee dezelfde setjes, in verschillende kleuren van l'Aventure de Marie Jo. Ofzo.
Rib uit mijn lijf, maar noodzakelijk: goedkope beha's schieten met mijn maten niet op. En toen heb ik mezelf maar bewezen dat ik ook goedkoop kan shoppen door een jeans bij H&M te kopen.
Ook fijn dat mevrouw Lingeriezaak vertelde dat ze op 1 oktober de bikinicollectie 2011 binnenkrijgen ...
Wijwater en de bijbel zijn daar toch betere martelwerktuigen voor?quote:Op maandag 6 september 2010 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien wel een gevalletje bezetenheid? Jongens pak de duimschroeven!
Marlies Dekkers? Tja, hoe moet ik het uitleggen..............geen idee!quote:Op maandag 6 september 2010 16:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan? Ik vind het niet echt wat speciaals hebben.
En een gewijd kruisquote:Op maandag 6 september 2010 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wijwater en de bijbel zijn daar toch betere martelwerktuigen voor?
Wilders vraagt zich nog wel af wat er met de twee andere dissidenten gaat gebeuren, de strijd is dus nog niet gestreden.quote:Op maandag 6 september 2010 17:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Rutte komt met het regeer-akkoord.
CDA en PVV stemmen ermee in, want dat hebben ze de laatste drie weken al besproken, dus .....
of Bea gooit nog roet in het eten.
Ik begin nu echt een hekel te krijgen aan die rat. Of heeft de Bilderberggroep dan toch een extreemrechts kabinet voor ons land bekokstooft, koste wat kost?quote:Op maandag 6 september 2010 17:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten hoe?
Ondertussen geniet ik van Maxime
Bea is toch ook lid van die groep? En zij heeft veel en veel meer invloed dan veel mensen denken. Veel mensen onderschatten haar denk ik.quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik begin nu echt een hekel te krijgen aan die rat. Of heeft de Bilderberggroep dan toch een extreemrechts kabinet voor ons land bekokstooft, koste wat kost?
Ja Bea, is nou niet bepaald links te noemen. Maar ze weet nog wel wat fascisme en rassenhaat met ons land en Europa heeft gedaan...quote:Op maandag 6 september 2010 17:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Bea is toch ook lid van die groep? En zij heeft veel en veel meer invloed dan veel mensen denken. Veel mensen onderschatten haar denk ik.
Het middenkabinet VVD, CDA en PvdA is natuurljk dichterbij gekomen. Al zal Cohen dan wel flink water bij de wijn moeten doen. De bereidheid daartoe zal bij Cohen waarschijnlijk wel zijn gegroeid omdat het alternatief met de PVV ondertussen veel reëler is geworden.quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik begin nu echt een hekel te krijgen aan die rat. Of heeft de Bilderberggroep dan toch een extreemrechts kabinet voor ons land bekokstooft, koste wat kost?
Die staan met 2 SGP-zetels erbij in principe buitenspelquote:Op maandag 6 september 2010 17:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wilders vraagt zich nog wel af wat er met de twee andere dissidenten gaat gebeuren, de strijd is dus nog niet gestreden.
Bea heeft geen hekel aan links hoor.quote:Op maandag 6 september 2010 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja Bea, is nou niet bepaald links te noemen. Maar ze weet nog wel wat fascisme en rassenhaat met ons land en Europa heeft gedaan...
Dan moet er chaos en tweedeling in de maatschappij komen.quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Das mooi kut....had ik laatst ook....De volgende keer zijden tape vragen, das voor de zeer gevoelige huidquote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
Dat het 375 Euro blijkt te kosten ...
Godver. Dat getapete kruis op mijn rug was goed voor de bewustwording van mijn slechte houding, maar ik geloof dat ik een allergische reactie heb. Ik heb nu een rood kruis van bultjes op mijn rug.
huh das duurder dan mijn nieuwe computertjequote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
Dat het 375 Euro blijkt te kosten ...
Godver. Dat getapete kruis op mijn rug was goed voor de bewustwording van mijn slechte houding, maar ik geloof dat ik een allergische reactie heb. Ik heb nu een rood kruis van bultjes op mijn rug.
Hield ie z'n zetel maarquote:Op maandag 6 september 2010 19:23 schreef BobdeStreamer het volgende:
"Ab Klink ziet zich genoodzaakt dit besluit te nemen"
[ afbeelding ]
Ik riep het al een paar keer, Wilders is kinderspel bij rat in het kwadraat Maxime. Die zou z'n eigen moeder verloochenen als het hem beter uit zou komen.quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, want nu krijgen we weer het oud Hollandse gezelschapsspel...quote:
Die gozer is met stip de meest onbetrouwbare vent die ik ken. Nummer twee komt zo in DWDD trouwens, z'n partijgenoot Jack de Vriesquote:Op maandag 6 september 2010 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik riep het al een paar keer, Wilders is kinderspel bij rat in het kwadraat Maxime. Die zou z'n eigen moeder verloochenen als het hem beter uit zou komen.
Ik hoorde Cohen vertellen dat de PvdA niet netjes had geopereerd bij het vallen van het kabinet (terugtrekken uit Afghanistan). Die gast spoort dus ook echt niet en verkoopt ook ziel en zaligheid, inclusief goed doordachte standpunten van ooit, om mu maar mee te mogen doen. Smerige hijger richting het CDA, dat is Cohen. Bovendien ook nog een nitwit.quote:Op maandag 6 september 2010 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Het middenkabinet VVD, CDA en PvdA is natuurljk dichterbij gekomen. Al zal Cohen dan wel flink water bij de wijn moeten doen. De bereidheid daartoe zal bij Cohen waarschijnlijk wel zijn gegroeid omdat het alternatief met de PVV ondertussen veel reëler is geworden.
Maxime is een subliem schaker
Misschien, heel misschien, is Wilders wel de meest open, directe, rechttoe rechtaan politicus van Den Haag. Rabiate standpunten, af en toe flink van God los, maar hij houdt volgens mij niet zoveel achter en spreekt niet met dubbele tong.quote:Op maandag 6 september 2010 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gozer is met stip de meest onbetrouwbare vent die ik ken. Nummer twee komt zo in DWDD trouwens, z'n partijgenoot Jack de Vries
Allemaal gladjanussen Remlof. Je kunt er maar beter niet mee in bed liggen, voor je het weet wordt je anaal genomenquote:Op maandag 6 september 2010 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gozer is met stip de meest onbetrouwbare vent die ik ken. Nummer twee komt zo in DWDD trouwens, z'n partijgenoot Jack de Vries
Dat was ik ook niet van plan Teunquote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Allemaal gladjanussen Remlof. Je kunt er maar beter niet mee in bed liggen, voor je het weet wordt je anaal genomen
Aaww Teun, hier een liedje voor jequote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Amper, amper en ik ga vroeg te bedde
quote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Aaww Teun, hier een liedje voor je
Fuck, ik overleefde één avond met Pietje al nauwelijksquote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een weekend doorbrengen met twee vrouwen, een hond en een kat is dodelijk vermoeiend voor een ouwe lul als ik
Wat ik me dan toch afvraag, zo'n avondje hardcore is toch veul erger?quote:Op maandag 6 september 2010 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck, ik overleefde één avond met Pietje al nauwelijks
Ik las het gisteravond en ik dacht "Pietje is in real dus een stuk leuker dan hier!"quote:Op maandag 6 september 2010 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck, ik overleefde één avond met Pietje al nauwelijks
quote:Op maandag 6 september 2010 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik las het gisteravond en ik dacht "Pietje is in real dus een stuk leuker dan hier!"
als je het maar gezellig hebt gehad Teunquote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een weekend doorbrengen met twee vrouwen, een hond en een kat is dodelijk vermoeiend voor een ouwe lul als ik
ja ga ik wel ff kijken, heb nu al GTST opstaan echt wat een baggerserie, sorry voor degene die dat volgen maar vind het 40 keer niksquote:
Ja, dus niet, op één of andere manierquote:Op maandag 6 september 2010 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat ik me dan toch afvraag, zo'n avondje hardcore is toch veul erger?
Het is wachten op SV deel 2? Studio de Vries?quote:Op maandag 6 september 2010 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jack de Vries snabbelt z'n salaris bij elkaar, naast z'n wachtgeld.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is wachten op SV deel 2? Studio de Vries?
Heb je gelezen op de website van de PVV? Ik denk dat Wilders zelf af en toe denkt dat hij echt Onze Lieve Heer zelf is..........of zo iets.quote:Op maandag 6 september 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien, heel misschien, is Wilders wel de meest open, directe, rechttoe rechtaan politicus van Den Haag. Rabiate standpunten, af en toe flink van God los, maar hij houdt volgens mij niet zoveel achter en spreekt niet met dubbele tong.
Nope, geen vreemde zaken afgelopen weekend.quote:Op maandag 6 september 2010 20:15 schreef Toverheks het volgende:Teun zijn er nog onverklaarbare dingen gebeurd flikkerende lampjes lades die open en dicht werden geschoven, van die griiezeldingen
Gelukkig....En dat je het maar leuk hebt gehadquote:Op maandag 6 september 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nope, geen vreemde zaken afgelopen weekend.
Zaterdag niet (vrouwen zijn af en toe oervervelend en tranentrekkend), zondag was daarentegen prima te doen en voor herhaling vatbaarquote:Op maandag 6 september 2010 20:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig....En dat je het maar leuk hebt gehad
Het kan nu eenmaal niet altijd feest zijnquote:Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zaterdag niet (vrouwen zijn af en toe oervervelend en tranentrekkend), zondag was daarentegen prima te doen en voor herhaling vatbaar
Kan best, als ze maar normaal doen en die hormonenspiegel een beetje in de klauw houdenquote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het kan nu eenmaal niet altijd feest zijn
ik vraag me dan gelijk af hoe dat dan isquote:Op maandag 6 september 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan best, als ze maar normaal doen en die hormonenspiegel een beetje in de klauw houden
Gewoon Godsonmogelijk en geen land mee te bezeilen. Bloed-nagels verhaal en "Tijd om ergens ALLEEN een pot bier te gaan kopen"quote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vraag me dan gelijk af hoe dat dan is![]()
owh.....dus jij weer op je fietsje met geld dit keer op zak?quote:Op maandag 6 september 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon Godsonmogelijk en geen land mee te bezeilen. Bloed-nagels verhaal en "Tijd om ergens ALLEEN een pot bier te gaan kopen"
Nee, je vroeg alleen hoe dat eruit ziet. Nah, ongeveer zo dusquote:Op maandag 6 september 2010 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
owh.....dus jij weer op je fietsje met geld dit keer op zak?
Tsja, 't is een gavequote:
nee...echt...niet alle vrouwen zijn zoquote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, 't is een gave
Edit: alsof alle andere dames in de wereld niet zo zijn![]()
Dat zijn dan de befaamde uitzonderingen die de regel bevestigenquote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...echt...niet alle vrouwen zijn zo
Ja....en baggerquote:
quote:
Bagger vanwege het feit dat goedkope fietsen van slecht materiaal gemaakt worden. Waar hij komt te staan doet daar niets aan af.quote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom bagger? Alsof ik 800 euro neer ga leggen voor "een echte Gazelle". Uiteindelijk komt ie toch ook op 't station te staan.
Ik weet niet wat je er mee wil gaan doen, maar als het voor korte eindjes is en hij op het station blijft staan, dan zou ik een tweedehands en stevige fiets kopen, zonder al die toeters en bellen. Afijn, je kunt het ook gewoon proberen met de volgende risico'squote:Op maandag 6 september 2010 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel wat ik er aan uit wil geven. Tieft zo'n goudase medelander m'n te dure fiets om en dan heb ik 2 weken buikpijn.
Die fietsen die ik heb verkocht waren al 10 a 15 jaar oud. Maar zagen er nog zeer goed uit. Goed merk dus duurzaam. Dan is 50 e echt een koopje.quote:Op maandag 6 september 2010 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel wat ik er aan uit wil geven. Tieft zo'n goudase medelander m'n te dure fiets om en dan heb ik 2 weken buikpijn.
Dat is 't hele probleem, het is een bierfiets en serieuze fiets (woon-werk 15km) tegelijkquote:Op maandag 6 september 2010 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet niet wat je er mee wil gaan doen, maar als het voor korte eindjes is en hij op het station blijft staan, dan zou ik een tweedehands en stevige fiets kopen, zonder al die toeters en bellen. Afijn, je kunt het ook gewoon proberen met de volgende risico's
Trappers waar speling op komt of die spontaan afbreken
Lagers die niet lekker lopen
Versnellingen die niet goed werken
Remmen idem
Ketting die gaat roesten
Kettingkast die na twee weken al afbreekt
etc.
Toevallig geen postcodeloterijprijs gevallen in Gouda of omstreken? Die Postcodefietsen worden dan bij bosjes weggegeven en zijn voor een prikkie over te nemen. Sparta volgens mij. Wat moet je immers, met soms twintig fietsen op een adres?En dat groen/oranje frame kun je denk ik best overspuiten.quote:Op maandag 6 september 2010 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan koop je toch een hele goede voor de lange afstanden en een goedkope tweedehands voor de feestjes?quote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is 't hele probleem, het is een bierfiets en serieuze fiets (woon-werk 15km) tegelijk.
Ach ja Heks, vermoedelijk hebben jullie zelf er de meeste last van, da's een schrale troostquote:Op maandag 6 september 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
Teun leuk dat je het zondag wel leuk hebt gehad, en ach vrouwen en hormonen bedenk maar zo, ooit vloeien die hormonen uit het vrouwenlichaam en dan gaan ze de overgang in, nou geen centje pijn hoor maar dan wordt het nog 1 grotere doffe ellende
Sympathieke knul om zo naar te kijken en om hem te horen spreken. Raar dat zo iemand vermoedelijk schuldig is aan moord.quote:Op maandag 6 september 2010 21:36 schreef Toverheks het volgende:
en dat van Joran pppfftt herhaling op herhaling nou heb het alweer gezien ga bertje maradona ff uitlaten,
hij heeft een vriendelijk gezicht maar een verrot karakter, maar viel me op hij praat heel netjes nederlands en niet dat arubaanse accent er tussen geplakt.quote:Op maandag 6 september 2010 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sympathieke knul om zo naar te kijken en om hem te horen spreken. Raar dat zo iemand vermoedelijk schuldig is aan moord.
beetje last van overvliegers dus mag niet klagen als ik het zo om me heen hoor hebben veel vrouwen veel meer last van de overgang.quote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ach ja Heks, vermoedelijk hebben jullie zelf er de meeste last van, da's een schrale troost
Overvliegers!quote:Op maandag 6 september 2010 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
beetje last van overvliegers dus mag niet klagen als ik het zo om me heen hoor hebben veel vrouwen veel meer last van de overgang.
daar mag je echt trots op wezen CarOline want vind dit wel een heel mooi gebaar van je dochterquote:Op maandag 6 september 2010 21:46 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga even ongegeneerd trots zitten wezen op mijn grote kind![]()
Het 6 jarig buurmeisje van ons kreeg van de winter kanker, en haar hele lange haren vielen uit. Toen kreeg ze een pruikje. Maar die zijn echt schrikbarend duur. Toen riep Kind 1: Ik laat mn haren groeien en als er 25 cm af kan, knip ik het af en stuur ik het op naar Haarwensen.nl
Vanavond was het dus zo ver![]()
Ze was heel zeker van haar zaak, ik vond het echt super jammer, deed me echt een beetje zeer![]()
![]()
Maar niet zeuren, en zo hebben andere kinderen er ook wat aan. Ze heeft ook helemaal gelijk. En gelukkig heb ik nog een zelfde exemplaar over met nog wél lang haar![]()
![]()
![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Tijdens:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Nu heeft ze een pittig bobje. Zelf vind ze het even wennen maar is ze blij dat er een ander kind mee geholpen is.
/trots
Leuke geste van die "invoelende" dochter van jequote:Op maandag 6 september 2010 21:46 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga even ongegeneerd trots zitten wezen op mijn grote kind![]()
Nu heeft ze een pittig bobje. Zelf vind ze het even wennen maar is ze blij dat er een ander kind mee geholpen is.
/trots
het groeit echt zo weer aan bij haar, maar wees maar trots op haar, ze doet het toch even en van je verhaal krijg je gewoon kippenvel.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
@ Piet: 100 euro materiaal, wat uurtjes werk en je hebt een goede fiets voor kroegtijgeren
http://link.marktplaats.nl/375527423
Je hebt toch wel een schuurtjequote:Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
, ik kan hier maar 1 fiets kwijt. Anders had ik idd wel zo'n krot gekocht.
We wonen niet allemaal in een dikke villa, nee ik heb geen schuurtje. Een gezamenlijke berging voor 1 fiets ppquote:Op maandag 6 september 2010 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een schuurtje
Beugel aan de muur en ophangen!
Fuck, ik ookquote:Op maandag 6 september 2010 21:59 schreef CarOnline het volgende:
Oh shit, Fans vergeten!
En Joran. Wastnogwat?
Ja, dikke villa van zeggen en schrijve 64 vierkante meterquote:Op maandag 6 september 2010 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal in een dikke villa, nee ik heb geen schuurtje. Een gezamenlijke berging voor 1 fiets pp.
Thanxquote:Op maandag 6 september 2010 22:00 schreef CarOnline het volgende:
Nee, Fans is net begonnen! Snel Pietje!
Die haren ruim ik straks wel op
Nog net op tijdquote:Op maandag 6 september 2010 21:59 schreef CarOnline het volgende:
Oh shit, Fans vergeten!
En Joran. Wastnogwat?
quote:
quote:'Lady Gaga hongert zichzelf uit'
AMSTERDAM - Lady Gaga zou zichzelf in gevaar brengen doordat ze op een ongezonde manier kilo's afvalt.
Gaga's voormalige tourmanager David Ciemny heeft een boek over de ster geschreven waarin hij flink hamert op het ongezonde leefgedrag van de zangeres, meldt Daily Mail.
Zo zou Gaga zich op momenten helemaal te buiten gaan aan junkfood en andere zoete dingen, waarna ze dan dagen achter elkaar helemaal niets eet om in haar kostuums te passen. Ze zou in 2009 zelfs maar liefst zes keer in het ziekenhuis zijn terecht gekomen.
Gaga zelf zal er ongetwijfeld niet erg blij mee zijn dat iemand heeft besloten haar vuile was buiten te hangen.
Toch wel?quote:Op maandag 6 september 2010 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch wel ander volk dan rammstein in gelredome
Goeie opvoeding he!quote:Op maandag 6 september 2010 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Caro wat superlief van je dochter!
Maar kan me best voorstellen dat het wel even slikken was toen je de schaar erin moest zetten ja.
Ze doen idd geen vlieg kwaad, dus rustig gaga-fan laten zijnquote:Op maandag 6 september 2010 22:11 schreef Copycat het volgende:
Ik vind 't stiekem best lieve jongens, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |