Denk je eraan dat je de bandjes niet hoger dan 3 centimeter op moet kunnen tillen? Meer mag niet van Trinny and Suzannequote:Op maandag 6 september 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
Hoochie!
Ik ga even de lijdensweg bewandelen van het kopen van wat nieuwe beha's.
Argh. Wilde laatst ook nog even kijken bij Hönkemuller maar de collectie was nog precies hetzelfde als vorig jaar.quote:Op maandag 6 september 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
Hoochie!
Ik ga even de lijdensweg bewandelen van het kopen van wat nieuwe beha's.
Nog steeds 2 cups he?quote:Op maandag 6 september 2010 15:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Argh. Wilde laatst ook nog even kijken bij Hönkemuller maar de collectie was nog precies hetzelfde als vorig jaar.
ik moest het googlen maar je zet de U en o verkeerd om...hahahaquote:Op maandag 6 september 2010 15:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Argh. Wilde laatst ook nog even kijken bij Hönkemuller maar de collectie was nog precies hetzelfde als vorig jaar.
Nou, niet zo haastig hoor Hondjes, die wet wordt niet zo snel teruggedraaid.quote:Op maandag 6 september 2010 15:53 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_gezien__.html?p=1,1
Haal de asbakken in de cafes maar weer tevoorschijn..
quote:Op maandag 6 september 2010 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, niet zo haastig hoor Hondjes, die wet wordt niet zo snel teruggedraaid.
Niet zo snel als dat Klink nu opstapt
Ik heb er laatst nog eentje in de opruiming gekocht, en die was echt heel goedkoopquote:Op maandag 6 september 2010 15:49 schreef Toverheks het volgende:
ik vind een Marlies Dekkers Beha wel mooimaar heb er nog steeds geen 1 gekocht vind het beetje prijzig.
Maxime slaat het stuk na het mat zetten van Lubbers. "The Prince of Darkness" beheerst het spel weerquote:
Ik zal de klacht doorgeven aan mijn maquote:Op maandag 6 september 2010 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is imo wel een terechte klacht, had twee weken terug een zak naturel lays gekocht en dat smaakt echt naar niks, nu het zoutgehalte zo drastisch gedaald is.
Tja de Klink is uit de deur gevallen, Rutte is zijn eigen akkoord voor niks aan het schrijven want de Prince of Darkness zal een nieuwe tunnel graven. Ik ben benieuwd naar de volgende brief.quote:Op maandag 6 september 2010 17:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Maxime slaat het stuk na het mat zetten van Lubbers. "The Prince of Darkness" beheerst het spel weer![]()
Gotta love that man
Is jouw mama mevrouw Lays?quote:Op maandag 6 september 2010 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zal de klacht doorgeven aan mijn ma
Rutte komt met het regeer-akkoord.quote:Op maandag 6 september 2010 17:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Maxime slaat het stuk na het mat zetten van Lubbers. "The Prince of Darkness" beheerst het spel weer![]()
Gotta love that man
Totaal geen scrupules. Zelfs al zou het een onschuldig man betreffen.quote:Rotterdam, 6 sept. Joran van der Sloot zegt in deTelegraaf de familie van Natalee Holloway te hebben opgelicht. ,,Ik wilde de familie van Natalee een hak zetten", aldus Van der Sloot. ,,Haar ouders maken me al vijf jaar het leven zuur.''
Misschien wel een gevalletje bezetenheid? Jongens pak de duimschroeven!quote:Op maandag 6 september 2010 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Totaal geen scrupules. Zelfs al zou het een onschuldig man betreffen.
Tis triest....En meneer voelt zich ook helemaal thuis daar in de gevangenis...quote:Op maandag 6 september 2010 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Erg he. Denk dat hij empathie ontbeert. Er missen een paar dingetjes in zijn hersenpan, dat kan niet andersquote:Op maandag 6 september 2010 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 6 september 2010 17:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Rutte komt met het regeer-akkoord.
CDA en PVV stemmen ermee in, want dat hebben ze de laatste drie weken al besproken, dus .....
of Bea gooit nog roet in het eten.
Marie-Joquote:Op maandag 6 september 2010 17:13 schreef Copycat het volgende:
Gewoon bij de eerste de beste zaak geslaagd. Twee dezelfde setjes, in verschillende kleuren van l'Aventure de Marie Jo. Ofzo.
Rib uit mijn lijf, maar noodzakelijk: goedkope beha's schieten met mijn maten niet op. En toen heb ik mezelf maar bewezen dat ik ook goedkoop kan shoppen door een jeans bij H&M te kopen.
Ook fijn dat mevrouw Lingeriezaak vertelde dat ze op 1 oktober de bikinicollectie 2011 binnenkrijgen ...
Wijwater en de bijbel zijn daar toch betere martelwerktuigen voor?quote:Op maandag 6 september 2010 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien wel een gevalletje bezetenheid? Jongens pak de duimschroeven!
Marlies Dekkers? Tja, hoe moet ik het uitleggen..............geen idee!quote:Op maandag 6 september 2010 16:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan? Ik vind het niet echt wat speciaals hebben.
En een gewijd kruisquote:Op maandag 6 september 2010 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wijwater en de bijbel zijn daar toch betere martelwerktuigen voor?
Wilders vraagt zich nog wel af wat er met de twee andere dissidenten gaat gebeuren, de strijd is dus nog niet gestreden.quote:Op maandag 6 september 2010 17:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Rutte komt met het regeer-akkoord.
CDA en PVV stemmen ermee in, want dat hebben ze de laatste drie weken al besproken, dus .....
of Bea gooit nog roet in het eten.
Ik begin nu echt een hekel te krijgen aan die rat. Of heeft de Bilderberggroep dan toch een extreemrechts kabinet voor ons land bekokstooft, koste wat kost?quote:Op maandag 6 september 2010 17:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten hoe?
Ondertussen geniet ik van Maxime
Bea is toch ook lid van die groep? En zij heeft veel en veel meer invloed dan veel mensen denken. Veel mensen onderschatten haar denk ik.quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik begin nu echt een hekel te krijgen aan die rat. Of heeft de Bilderberggroep dan toch een extreemrechts kabinet voor ons land bekokstooft, koste wat kost?
Ja Bea, is nou niet bepaald links te noemen. Maar ze weet nog wel wat fascisme en rassenhaat met ons land en Europa heeft gedaan...quote:Op maandag 6 september 2010 17:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Bea is toch ook lid van die groep? En zij heeft veel en veel meer invloed dan veel mensen denken. Veel mensen onderschatten haar denk ik.
Het middenkabinet VVD, CDA en PvdA is natuurljk dichterbij gekomen. Al zal Cohen dan wel flink water bij de wijn moeten doen. De bereidheid daartoe zal bij Cohen waarschijnlijk wel zijn gegroeid omdat het alternatief met de PVV ondertussen veel reëler is geworden.quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik begin nu echt een hekel te krijgen aan die rat. Of heeft de Bilderberggroep dan toch een extreemrechts kabinet voor ons land bekokstooft, koste wat kost?
Die staan met 2 SGP-zetels erbij in principe buitenspelquote:Op maandag 6 september 2010 17:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wilders vraagt zich nog wel af wat er met de twee andere dissidenten gaat gebeuren, de strijd is dus nog niet gestreden.
Bea heeft geen hekel aan links hoor.quote:Op maandag 6 september 2010 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja Bea, is nou niet bepaald links te noemen. Maar ze weet nog wel wat fascisme en rassenhaat met ons land en Europa heeft gedaan...
Dan moet er chaos en tweedeling in de maatschappij komen.quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Das mooi kut....had ik laatst ook....De volgende keer zijden tape vragen, das voor de zeer gevoelige huidquote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
Dat het 375 Euro blijkt te kosten ...
Godver. Dat getapete kruis op mijn rug was goed voor de bewustwording van mijn slechte houding, maar ik geloof dat ik een allergische reactie heb. Ik heb nu een rood kruis van bultjes op mijn rug.
huh das duurder dan mijn nieuwe computertjequote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
Dat het 375 Euro blijkt te kosten ...
Godver. Dat getapete kruis op mijn rug was goed voor de bewustwording van mijn slechte houding, maar ik geloof dat ik een allergische reactie heb. Ik heb nu een rood kruis van bultjes op mijn rug.
Hield ie z'n zetel maarquote:Op maandag 6 september 2010 19:23 schreef BobdeStreamer het volgende:
"Ab Klink ziet zich genoodzaakt dit besluit te nemen"
[ afbeelding ]
Ik riep het al een paar keer, Wilders is kinderspel bij rat in het kwadraat Maxime. Die zou z'n eigen moeder verloochenen als het hem beter uit zou komen.quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, want nu krijgen we weer het oud Hollandse gezelschapsspel...quote:
Die gozer is met stip de meest onbetrouwbare vent die ik ken. Nummer twee komt zo in DWDD trouwens, z'n partijgenoot Jack de Vriesquote:Op maandag 6 september 2010 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik riep het al een paar keer, Wilders is kinderspel bij rat in het kwadraat Maxime. Die zou z'n eigen moeder verloochenen als het hem beter uit zou komen.
Ik hoorde Cohen vertellen dat de PvdA niet netjes had geopereerd bij het vallen van het kabinet (terugtrekken uit Afghanistan). Die gast spoort dus ook echt niet en verkoopt ook ziel en zaligheid, inclusief goed doordachte standpunten van ooit, om mu maar mee te mogen doen. Smerige hijger richting het CDA, dat is Cohen. Bovendien ook nog een nitwit.quote:Op maandag 6 september 2010 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Het middenkabinet VVD, CDA en PvdA is natuurljk dichterbij gekomen. Al zal Cohen dan wel flink water bij de wijn moeten doen. De bereidheid daartoe zal bij Cohen waarschijnlijk wel zijn gegroeid omdat het alternatief met de PVV ondertussen veel reëler is geworden.
Maxime is een subliem schaker
Misschien, heel misschien, is Wilders wel de meest open, directe, rechttoe rechtaan politicus van Den Haag. Rabiate standpunten, af en toe flink van God los, maar hij houdt volgens mij niet zoveel achter en spreekt niet met dubbele tong.quote:Op maandag 6 september 2010 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gozer is met stip de meest onbetrouwbare vent die ik ken. Nummer twee komt zo in DWDD trouwens, z'n partijgenoot Jack de Vries
Allemaal gladjanussen Remlof. Je kunt er maar beter niet mee in bed liggen, voor je het weet wordt je anaal genomenquote:Op maandag 6 september 2010 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gozer is met stip de meest onbetrouwbare vent die ik ken. Nummer twee komt zo in DWDD trouwens, z'n partijgenoot Jack de Vries
Dat was ik ook niet van plan Teunquote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Allemaal gladjanussen Remlof. Je kunt er maar beter niet mee in bed liggen, voor je het weet wordt je anaal genomen
Aaww Teun, hier een liedje voor jequote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Amper, amper en ik ga vroeg te bedde
quote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Aaww Teun, hier een liedje voor je
Fuck, ik overleefde één avond met Pietje al nauwelijksquote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een weekend doorbrengen met twee vrouwen, een hond en een kat is dodelijk vermoeiend voor een ouwe lul als ik
Wat ik me dan toch afvraag, zo'n avondje hardcore is toch veul erger?quote:Op maandag 6 september 2010 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck, ik overleefde één avond met Pietje al nauwelijks
Ik las het gisteravond en ik dacht "Pietje is in real dus een stuk leuker dan hier!"quote:Op maandag 6 september 2010 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck, ik overleefde één avond met Pietje al nauwelijks
quote:Op maandag 6 september 2010 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik las het gisteravond en ik dacht "Pietje is in real dus een stuk leuker dan hier!"
als je het maar gezellig hebt gehad Teunquote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een weekend doorbrengen met twee vrouwen, een hond en een kat is dodelijk vermoeiend voor een ouwe lul als ik
ja ga ik wel ff kijken, heb nu al GTST opstaan echt wat een baggerserie, sorry voor degene die dat volgen maar vind het 40 keer niksquote:
Ja, dus niet, op één of andere manierquote:Op maandag 6 september 2010 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat ik me dan toch afvraag, zo'n avondje hardcore is toch veul erger?
Het is wachten op SV deel 2? Studio de Vries?quote:Op maandag 6 september 2010 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jack de Vries snabbelt z'n salaris bij elkaar, naast z'n wachtgeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |