Dat was ik ook niet van plan Teunquote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Allemaal gladjanussen Remlof. Je kunt er maar beter niet mee in bed liggen, voor je het weet wordt je anaal genomen
Aaww Teun, hier een liedje voor jequote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Amper, amper en ik ga vroeg te bedde
quote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Aaww Teun, hier een liedje voor je
Fuck, ik overleefde één avond met Pietje al nauwelijksquote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een weekend doorbrengen met twee vrouwen, een hond en een kat is dodelijk vermoeiend voor een ouwe lul als ik
Wat ik me dan toch afvraag, zo'n avondje hardcore is toch veul erger?quote:Op maandag 6 september 2010 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck, ik overleefde één avond met Pietje al nauwelijks
Ik las het gisteravond en ik dacht "Pietje is in real dus een stuk leuker dan hier!"quote:Op maandag 6 september 2010 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck, ik overleefde één avond met Pietje al nauwelijks
quote:Op maandag 6 september 2010 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik las het gisteravond en ik dacht "Pietje is in real dus een stuk leuker dan hier!"
als je het maar gezellig hebt gehad Teunquote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een weekend doorbrengen met twee vrouwen, een hond en een kat is dodelijk vermoeiend voor een ouwe lul als ik
ja ga ik wel ff kijken, heb nu al GTST opstaan echt wat een baggerserie, sorry voor degene die dat volgen maar vind het 40 keer niksquote:
Ja, dus niet, op één of andere manierquote:Op maandag 6 september 2010 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat ik me dan toch afvraag, zo'n avondje hardcore is toch veul erger?
Het is wachten op SV deel 2? Studio de Vries?quote:Op maandag 6 september 2010 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jack de Vries snabbelt z'n salaris bij elkaar, naast z'n wachtgeld.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is wachten op SV deel 2? Studio de Vries?
Heb je gelezen op de website van de PVV? Ik denk dat Wilders zelf af en toe denkt dat hij echt Onze Lieve Heer zelf is..........of zo iets.quote:Op maandag 6 september 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien, heel misschien, is Wilders wel de meest open, directe, rechttoe rechtaan politicus van Den Haag. Rabiate standpunten, af en toe flink van God los, maar hij houdt volgens mij niet zoveel achter en spreekt niet met dubbele tong.
Nope, geen vreemde zaken afgelopen weekend.quote:Op maandag 6 september 2010 20:15 schreef Toverheks het volgende:Teun zijn er nog onverklaarbare dingen gebeurd flikkerende lampjes lades die open en dicht werden geschoven, van die griiezeldingen
Gelukkig....En dat je het maar leuk hebt gehadquote:Op maandag 6 september 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nope, geen vreemde zaken afgelopen weekend.
Zaterdag niet (vrouwen zijn af en toe oervervelend en tranentrekkend), zondag was daarentegen prima te doen en voor herhaling vatbaarquote:Op maandag 6 september 2010 20:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig....En dat je het maar leuk hebt gehad
Het kan nu eenmaal niet altijd feest zijnquote:Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zaterdag niet (vrouwen zijn af en toe oervervelend en tranentrekkend), zondag was daarentegen prima te doen en voor herhaling vatbaar
Kan best, als ze maar normaal doen en die hormonenspiegel een beetje in de klauw houdenquote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het kan nu eenmaal niet altijd feest zijn
ik vraag me dan gelijk af hoe dat dan isquote:Op maandag 6 september 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan best, als ze maar normaal doen en die hormonenspiegel een beetje in de klauw houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |