Nadat de muizen mijn baljurk hebben gemaakt wel ja.quote:Op maandag 6 september 2010 15:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oeh! Komen de eekhoorntjes bij jou ook schoonmaken als je uit het raam zingt?
hahaha ik wil ook eekhoorentjesquote:Op maandag 6 september 2010 15:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh! Komen de eekhoorntjes bij jou ook schoonmaken als je uit het raam zingt?
Denk je eraan dat je de bandjes niet hoger dan 3 centimeter op moet kunnen tillen? Meer mag niet van Trinny and Suzannequote:Op maandag 6 september 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
Hoochie!
Ik ga even de lijdensweg bewandelen van het kopen van wat nieuwe beha's.
Argh. Wilde laatst ook nog even kijken bij Hönkemuller maar de collectie was nog precies hetzelfde als vorig jaar.quote:Op maandag 6 september 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
Hoochie!
Ik ga even de lijdensweg bewandelen van het kopen van wat nieuwe beha's.
Nog steeds 2 cups he?quote:Op maandag 6 september 2010 15:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Argh. Wilde laatst ook nog even kijken bij Hönkemuller maar de collectie was nog precies hetzelfde als vorig jaar.
ik moest het googlen maar je zet de U en o verkeerd om...hahahaquote:Op maandag 6 september 2010 15:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Argh. Wilde laatst ook nog even kijken bij Hönkemuller maar de collectie was nog precies hetzelfde als vorig jaar.
Nou, niet zo haastig hoor Hondjes, die wet wordt niet zo snel teruggedraaid.quote:Op maandag 6 september 2010 15:53 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_gezien__.html?p=1,1
Haal de asbakken in de cafes maar weer tevoorschijn..
quote:Op maandag 6 september 2010 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, niet zo haastig hoor Hondjes, die wet wordt niet zo snel teruggedraaid.
Niet zo snel als dat Klink nu opstapt
Ik heb er laatst nog eentje in de opruiming gekocht, en die was echt heel goedkoopquote:Op maandag 6 september 2010 15:49 schreef Toverheks het volgende:
ik vind een Marlies Dekkers Beha wel mooimaar heb er nog steeds geen 1 gekocht vind het beetje prijzig.
Maxime slaat het stuk na het mat zetten van Lubbers. "The Prince of Darkness" beheerst het spel weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |