Lolwut? Waar dan, op je hoofd?quote:Op maandag 6 september 2010 12:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, ik stond zeg maar nog met een boxershort op een hoogte waar die niet hoort
het zwembad hier he zo duidelijk alles en in kleur dus weet het nu zeker ik droom in kleuren.quote:Op maandag 6 september 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:Laysa ik heb over je gedroomd, ik haalde je op bij het zwembad, ik liep met mijn fiets aan de hand en jij had handdoek om je nek, ik noemde je ook nog Laysa hahaha maar schrok wel, je had kort haar????? je gaat het toch niet knippen he dat ik een voorspellende droom had.
hahahha maar je moet weten ik droom zelden, ( of ik weet het dan niet meer als ik wakker wordt kan ook) maar was zo duidelijk, ik werd wakker en dacht gelijk pppfftt ik noemde haar ook nog Laysa en in het eggie zeg ik dat nooit.quote:Op maandag 6 september 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig maar dat Laysa een handdoek in haar nek had, jij een fiets in de hand en het niet andersom was. Zo'n fiets in je nek lijkt me best zwaar!
quote:Op maandag 6 september 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
Laysa ik heb over je gedroomd, ik haalde je op bij het zwembad, ik liep met mijn fiets aan de hand en jij had handdoek om je nek, ik noemde je ook nog Laysa hahaha maar schrok wel, je had kort haar????? je gaat het toch niet knippen he dat ik een voorspellende droom had.
zo hondjes, ja papieren en burocratie.quote:Op maandag 6 september 2010 12:40 schreef hondjes het volgende:
Verdorie..shit gedoe..
Nu heb ik weer mijn trouwboekje nodig om me in de Spaanse ziekteverzekering te krijgen,
Ben laatst al uren in Tortosa geweest, nu moet ik weer naar Tarragona met mijn boekje.
De Nederlandse verzekering heeft me er per 1 januari eruit gegooid, geld teruggestort, en ben nu al maanden bezig.
Duurt het weer 6 weken, moet ik eerst weer thuis dat stomme boekje zoeken.
huh heb jij ook over een zwembad gedroomt, moet niet gekker worden maar zo duidelijk en wat ik net zei, ik werd wakker en dacht gelijk ppfftt ze heet helemaal geen laysa zo raar hahaha maar was leuke droom kon ik je weer ff zien he.quote:Op maandag 6 september 2010 12:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb ook over een zwembad gedroomd...wel 2
gekkie ik ga mn haar niet kort kort knippen![]()
En je droomde over mn fokpersonage
quote:Op maandag 6 september 2010 12:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh heb jij ook over een zwembad gedroomt, moet niet gekker worden maar zo duidelijk en wat ik net zei, ik werd wakker en dacht gelijk ppfftt ze heet helemaal geen laysa zo raar hahaha maar was leuke droom kon ik je weer ff zien he.
zie je wel, we horen gewoon bij elkaar al is de afstand te verquote:
Ah mooi, vanmiddag even opzoeken met een pak cakejes.quote:Op zondag 5 september 2010 22:01 schreef Toverheks het volgende:
Noek die doc op 2 is aanrader denk dat Lavender hem ook mooi vond, duurde af en toe wel lang omdat je jezelf ondertussen afvraagt hoe het verder met ze ging.
maar mooi gemaakt.
ja, hij duurde af en toe te lang maar ik vond hem goed gemaakt en gewoon leuk om te zien.quote:Op maandag 6 september 2010 12:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah mooi, vanmiddag even opzoeken met een pak cakejes.
Ja, eigenlijk wel maar ik hou een slag om de arm. Ik schreef net in het SHO-topic en ik plaats het met liefde hier in de sc. Remlof, let op, speciaal voor jou nog één keerrrr...quote:
Maak er een apartje draadje over!quote:Op maandag 6 september 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel maar ik hou een slag om de arm. Ik schreef net in het SHO-topic en ik plaats het met liefde hier in de sc. Remlof, let op, speciaal voor jou nog één keerrrr...
Wel godverdoeme, ik vond Sergio wel leuk. Smerige luibuis maar hij is wel oké.![]()
Kim vond ik! Die blonde met die aangekoekte soa boven haar mond vond ik afschuwelijk. Goede tieten hoor, geen kwaad woord over die jetsers maar wat een kutkop plus karakter.
Kijk, die Römer is natuurlijk afgrijselijk maar gelijk lopen bléren dat Römer 2x zo zwaar is tijdens dat gevecht, is echt smerig arrogant als je een nieuwe levensvorm op je bovenlip hebt zitten. Die blaast behoorlijk hoog van haar palm terwijl ze nu ook weer niet zo actief oogt.
En Lange Frans!
Jij vond het niks hè. Belgen ook hè.Maar die tennisser, die mogen ze ook wel de zee in gooien hoor.
Heb je niks aan qua kijklol.
Nee ik vond het niet echt heel leuk...het enige wat nog grappig was , was met die zandzakken...Mja....miss wel leuk om te volgen als er echt niets op tv isquote:Op maandag 6 september 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel maar ik hou een slag om de arm. Ik schreef net in het SHO-topic en ik plaats het met liefde hier in de sc. Remlof, let op, speciaal voor jou nog één keerrrr...
Wel godverdoeme, ik vond Sergio wel leuk. Smerige luibuis maar hij is wel oké.![]()
Kim vond ik! Die blonde met die aangekoekte soa boven haar mond vond ik afschuwelijk. Goede tieten hoor, geen kwaad woord over die jetsers maar wat een kutkop plus karakter.
Kijk, die Römer is natuurlijk afgrijselijk maar gelijk lopen bléren dat Römer 2x zo zwaar is tijdens dat gevecht, is echt smerig arrogant als je een nieuwe levensvorm op je bovenlip hebt zitten. Die blaast behoorlijk hoog van haar palm terwijl ze nu ook weer niet zo actief oogt.
En Lange Frans!
Jij vond het niks hè. Belgen ook hè.Maar die tennisser, die mogen ze ook wel de zee in gooien hoor.
De dader is een criminele schoft met pretentiesquote:Op maandag 6 september 2010 12:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb het gelezen, maar vind dat de vrouw zich nog netjes heeft gedragen als je leest wat de bestuurder haar familie heeft aangedaan.
Nee, ik ben te oud om te rellen. True story!quote:Op maandag 6 september 2010 12:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maak er een apartje draadje over!
Eerlijk zeggen: Liever 1 Pietje aan je lichaam of 4 teken?quote:Op maandag 6 september 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ik ben te oud om te rellen. True story!
Nog even uit het leven gegrepen. Ik had gisteravond 4 teken op me, in me zitten. Echt hè. Nu wil ik uit mijn lichaam stappen want het voel echt heel smerig.
Ieuwwwwwquote:Op maandag 6 september 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Nog even uit het leven gegrepen. Ik had gisteravond 4 teken op me, in me zitten. Echt hè. Nu wil ik uit mijn lichaam stappen want het voel echt heel smerig.
Ja, dat denk ik wel dus te oud om te rellen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ieuwwwww![]()
Maar ''zo'' oud ben jij toch niet??? Volgens mij zijn we even oud zo ongeveer plusminus
Ik zal eens olie op jou flikkeren ipv het vuur.quote:Op maandag 6 september 2010 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eerlijk zeggen: Liever 1 Pietje aan je lichaam of 4 teken?
hahaha zit hier hardop te lachen om je hahaquote:Op maandag 6 september 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
En Lange Frans!
Ouchquote:Op maandag 6 september 2010 13:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zal eens olie op jou flikkeren ipv het vuur.
nou ja zeg, ik ben ouder dan jou een klein stukje maar hoorquote:Op maandag 6 september 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Nog even uit het leven gegrepen. Ik had gisteravond 4 teken op me, in me zitten. Echt hè. Nu wil ik uit mijn lichaam stappen want het voelt echt heel smerig.
Ga je wel ff om een antibioticakuurtje dan?!quote:Op maandag 6 september 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Nog even uit het leven gegrepen. Ik had gisteravond 4 teken op me, in me zitten. Echt hè. Nu wil ik uit mijn lichaam stappen want het voelt echt heel smerig.
Bij hoeveel pietjes ga je twijfelen?quote:Op maandag 6 september 2010 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb zelfs liever 4 pietjes dan één teek. Kutbeesten.
Heb zitten smullen Heks, heb zelden zoveel gevloek en gescheld gehoord, Tiny en Lau verbleken hierbijquote:Op maandag 6 september 2010 12:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, hij duurde af en toe te lang maar ik vond hem goed gemaakt en gewoon leuk om te zien.
Je bent so wie so een heel eng mannetje als je met een dergelijke bak met zo'n hoge snelheid een kruising op rijdt.quote:Op maandag 6 september 2010 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De dader is een criminele schoft met pretenties![]()
Hij had net na het ongeluk het gore lef om tegenover de politie zijn beklag te doen over het feit dat de slachtoffers eerder door de ambulance werd geholpen dan hij. Terwijl hij alleen maar een schrammetje had.
ja he, en jos bleef een knappe jongen de rest voor het leven getekend die gezichten, en ach die bob, die snor paste helemaal niet bij hem, maar jantje ja een apart typje maar wel gezellig en hij kon best aardig zingen vond ik haha maar zag je op het einde van de film hoe hij voor het justitiegebouw stond borst vooruit je kon echt zien die heeft al die maanden in de bak alleen maar lopen trainen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb zitten smullen Heks, heb zelden zoveel gevloek en gescheld gehoord, Tiny en Lau verbleken hierbij
Noek, hou je vast als je gaat kijken, Jantje van Amsterdam is een echte baas
Wat een docu, en wat een treurigheid eigenlijk, alleen die Jos is nog enigszins goed terechtgekomen.
Ja, op hun eigen 'bijzondere' wijze houden Hermien en Jantje toch veel van elkaar he?quote:Op maandag 6 september 2010 14:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he, en jos bleef een knappe jongen de rest voor het leven getekend die gezichten, en ach die bob, die snor paste helemaal niet bij hem, maar jantje ja een apart typje maar wel gezellig en hij kon best aardig zingen vond ik haha maar zag je op het einde van de film hoe hij voor het justitiegebouw stond borst vooruit je kon echt zien die heeft al die maanden in de bak alleen maar lopen trainen.
ach ja, bloedgabbers mooie doc. en je zag die doc. maker heeft vriendschap voor zijn leven met hun.
quote:Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij hoeveel pietjes ga je twijfelen?
Niet, Pietje is lekker en kan dansen als een negertquote:Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij hoeveel pietjes ga je twijfelen?
Een luie man. Gok ik. Al dan niet Vlaams.quote:
ja he en wat een stel he, hoorde je hem steeds op het eind mijn meissie en dat hij aan de foon met haar was toch tranen, was ontroerend.quote:Op maandag 6 september 2010 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, op hun eigen 'bijzondere' wijze houden Hermien en Jantje toch veel van elkaar he?
Hij slaat haar verrot, zij beschuldigt hem vals, maar puntje-paaltje kunnen ze niet zonder elkaar. Match made in hell.
Binnen 24 uur verwijderd is er niks aan het handje als het goed maar de datum staat in mijn iPhone, attack of the teken. Het is een teken!quote:Op maandag 6 september 2010 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
En je hoeft geen antibiotica als hij je prikt of bijt.
Het is voor mij al jaren een reden om uit het bos te blijven.quote:Op maandag 6 september 2010 14:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Binnen 24 uur verwijderd is er niks aan het handje als het goed maar de datum staat in mijn iPhone, attack of the teken. Het is een teken!![]()
Zoonlief heeft lyme gehad, kreeg een kring in hartje winter. Geen teek te zien maar het was hele oude lyme.
Echt heel raar. Maar ik haat ze, vooral in mijn lijf. Stom bos, laten ze er maar winkels neerzetten.
toch zondequote:Op maandag 6 september 2010 14:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is voor mij al jaren een reden om uit het bos te blijven.
Nah. Genoeg bespóten groen in m'n eigen durp.quote:
En al die beren op de weg.quote:Op maandag 6 september 2010 14:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is voor mij al jaren een reden om uit het bos te blijven.
Oeh! Komen de eekhoorntjes bij jou ook schoonmaken als je uit het raam zingt?quote:Op maandag 6 september 2010 15:01 schreef Noek het volgende:
[..]
En al die beren op de weg.Ik hou echt van het bos. Daarom woon ik hier ook, denk ik.
En toen kwam ik nog door een wei en daar stonden wat pinken of vaarzen maar die hadden nog niet zo vaak mensen gezien. Die hele kudde denderde op me af () en na wat koemunicatie waren we vriendjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |