Ik zal de klacht doorgeven aan mijn maquote:Op maandag 6 september 2010 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is imo wel een terechte klacht, had twee weken terug een zak naturel lays gekocht en dat smaakt echt naar niks, nu het zoutgehalte zo drastisch gedaald is.
Tja de Klink is uit de deur gevallen, Rutte is zijn eigen akkoord voor niks aan het schrijven want de Prince of Darkness zal een nieuwe tunnel graven. Ik ben benieuwd naar de volgende brief.quote:Op maandag 6 september 2010 17:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Maxime slaat het stuk na het mat zetten van Lubbers. "The Prince of Darkness" beheerst het spel weer![]()
Gotta love that man
Is jouw mama mevrouw Lays?quote:Op maandag 6 september 2010 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zal de klacht doorgeven aan mijn ma
Rutte komt met het regeer-akkoord.quote:Op maandag 6 september 2010 17:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Maxime slaat het stuk na het mat zetten van Lubbers. "The Prince of Darkness" beheerst het spel weer![]()
Gotta love that man
Totaal geen scrupules. Zelfs al zou het een onschuldig man betreffen.quote:Rotterdam, 6 sept. Joran van der Sloot zegt in deTelegraaf de familie van Natalee Holloway te hebben opgelicht. ,,Ik wilde de familie van Natalee een hak zetten", aldus Van der Sloot. ,,Haar ouders maken me al vijf jaar het leven zuur.''
Misschien wel een gevalletje bezetenheid? Jongens pak de duimschroeven!quote:Op maandag 6 september 2010 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Totaal geen scrupules. Zelfs al zou het een onschuldig man betreffen.
Tis triest....En meneer voelt zich ook helemaal thuis daar in de gevangenis...quote:Op maandag 6 september 2010 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Erg he. Denk dat hij empathie ontbeert. Er missen een paar dingetjes in zijn hersenpan, dat kan niet andersquote:Op maandag 6 september 2010 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 6 september 2010 17:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Rutte komt met het regeer-akkoord.
CDA en PVV stemmen ermee in, want dat hebben ze de laatste drie weken al besproken, dus .....
of Bea gooit nog roet in het eten.
Marie-Joquote:Op maandag 6 september 2010 17:13 schreef Copycat het volgende:
Gewoon bij de eerste de beste zaak geslaagd. Twee dezelfde setjes, in verschillende kleuren van l'Aventure de Marie Jo. Ofzo.
Rib uit mijn lijf, maar noodzakelijk: goedkope beha's schieten met mijn maten niet op. En toen heb ik mezelf maar bewezen dat ik ook goedkoop kan shoppen door een jeans bij H&M te kopen.
Ook fijn dat mevrouw Lingeriezaak vertelde dat ze op 1 oktober de bikinicollectie 2011 binnenkrijgen ...
Wijwater en de bijbel zijn daar toch betere martelwerktuigen voor?quote:Op maandag 6 september 2010 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien wel een gevalletje bezetenheid? Jongens pak de duimschroeven!
Marlies Dekkers? Tja, hoe moet ik het uitleggen..............geen idee!quote:Op maandag 6 september 2010 16:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan? Ik vind het niet echt wat speciaals hebben.
En een gewijd kruisquote:Op maandag 6 september 2010 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wijwater en de bijbel zijn daar toch betere martelwerktuigen voor?
Wilders vraagt zich nog wel af wat er met de twee andere dissidenten gaat gebeuren, de strijd is dus nog niet gestreden.quote:Op maandag 6 september 2010 17:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Rutte komt met het regeer-akkoord.
CDA en PVV stemmen ermee in, want dat hebben ze de laatste drie weken al besproken, dus .....
of Bea gooit nog roet in het eten.
Ik begin nu echt een hekel te krijgen aan die rat. Of heeft de Bilderberggroep dan toch een extreemrechts kabinet voor ons land bekokstooft, koste wat kost?quote:Op maandag 6 september 2010 17:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten hoe?
Ondertussen geniet ik van Maxime
Bea is toch ook lid van die groep? En zij heeft veel en veel meer invloed dan veel mensen denken. Veel mensen onderschatten haar denk ik.quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik begin nu echt een hekel te krijgen aan die rat. Of heeft de Bilderberggroep dan toch een extreemrechts kabinet voor ons land bekokstooft, koste wat kost?
Ja Bea, is nou niet bepaald links te noemen. Maar ze weet nog wel wat fascisme en rassenhaat met ons land en Europa heeft gedaan...quote:Op maandag 6 september 2010 17:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Bea is toch ook lid van die groep? En zij heeft veel en veel meer invloed dan veel mensen denken. Veel mensen onderschatten haar denk ik.
Het middenkabinet VVD, CDA en PvdA is natuurljk dichterbij gekomen. Al zal Cohen dan wel flink water bij de wijn moeten doen. De bereidheid daartoe zal bij Cohen waarschijnlijk wel zijn gegroeid omdat het alternatief met de PVV ondertussen veel reëler is geworden.quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik begin nu echt een hekel te krijgen aan die rat. Of heeft de Bilderberggroep dan toch een extreemrechts kabinet voor ons land bekokstooft, koste wat kost?
Die staan met 2 SGP-zetels erbij in principe buitenspelquote:Op maandag 6 september 2010 17:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wilders vraagt zich nog wel af wat er met de twee andere dissidenten gaat gebeuren, de strijd is dus nog niet gestreden.
Bea heeft geen hekel aan links hoor.quote:Op maandag 6 september 2010 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja Bea, is nou niet bepaald links te noemen. Maar ze weet nog wel wat fascisme en rassenhaat met ons land en Europa heeft gedaan...
Dan moet er chaos en tweedeling in de maatschappij komen.quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |