Mooi zijn is pijn lijden, ofzo.quote:Op zondag 5 september 2010 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb ook zwaar pijn in m'n nek. Dat headbangen was al met al dus niet zo'n héél goed idee.
Die heb ik nooit begrepen...dan zou ik inmiddels oogverblindend moeten zijnquote:Op zondag 5 september 2010 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mooi zijn is pijn lijden, ofzo.
Ben je dat niet dan?quote:Op zondag 5 september 2010 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb ik nooit begrepen...dan zou ik inmiddels oogverblindend moeten zijn
quote:Op zondag 5 september 2010 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan eindelijk 'oh oh Cherso' kijken. Het was een instelling in Silverlight dat DRMupdates e.d. automatisch gedownload kunnen worden.
"drank, warmte en iemand met een hartslag en ik ben tevredenquote:
Is goedquote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu moet ik natuurlijk een politiek correct antwoord geven zeker![]()
Je mag ooit zelf wel oordelen
Je had ook super mooi weerquote:Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik begin net niet meer brak te zijn![]()
Het was een gezellig dagje varen gisteren in Rotterdam
mooi zijn is pijn lijden zei PPquote:Op zondag 5 september 2010 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb ik nooit begrepen...dan zou ik inmiddels oogverblindend moeten zijn
ja maar......quote:Op zondag 5 september 2010 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
mooi zijn is pijn lijden zei PP
Niet dat als je pijn hebt je ook mooi zult zijn.
"Hagenezen zijn eerlijk, Hagenezen zijn gek en Hagenezen zijn gewoon Hagenezen".,quote:Op zondag 5 september 2010 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"drank, warmte en iemand met een hartslag en ik ben tevreden". Geniaal programma
.
We doen dit al 5 jaar, maar dit was het eerste jaar dat het zulk prachtig weer was en dat was maar goed ook met 150 man aan boordquote:
o ja Deisyy met je werk he, je had schitterend weer mooi meegenomenquote:Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik begin net niet meer brak te zijn![]()
Het was een gezellig dagje varen gisteren in Rotterdam
Waarom? Je hebt ook nog kubuntuquote:
eetse liev, ik hoef niet hoor ben niet zo gek op pindakaasquote:Op zondag 5 september 2010 22:01 schreef Laysa het volgende:
Ik ga een cracker met pindakaas maken en eten
Ja leuk, een windoos look voor een superieur OSquote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt ook nog kubuntu.
slaap lekker Pietje en droom maar fijn van jullie meeting. ( of hoe je dat ook noemt)quote:
ja ligt aan jouquote:Op zondag 5 september 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
trusten piet![]()
het zal wel aan mij liggen maar ik vind er werkelijk geen flikker aan dat ER
Mijn laptop is een traag en ik meen dat Xubuntu het lichtste was!quote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt ook nog kubuntu.
quote:Op zondag 5 september 2010 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah...Ik weet nu waarom ik nooit keek
* Wuift het met het handje weg
het is meer verveelt wuivenquote:Op zondag 5 september 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet een jerry springer gebaar dus alleen maar wuiven
kijk nog ff hart van nederland en dan ga ik lekker in bed dvdtje kijkenquote:
trusten Liefquote:Op zondag 5 september 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk nog ff hart van nederland en dan ga ik lekker in bed dvdtje kijken![]()
dus ik wens jou alvast slaap lekker en D-K natuurlijk ook![]()
en de rest slaap lekker straks
Twee keer zo erg, hier.quote:Op maandag 6 september 2010 08:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
M'n nek is nog steeds stijf.
mogguh
hahahhaa en wat een opwinding daar, over een beetje zoutquote:Op maandag 6 september 2010 10:20 schreef Leandra het volgende:
Laysa!!
Die sukkels die KLB-topics openen kunnen je naam ook al niet spellen![]()
LAYS!
Het is imo wel een terechte klacht, had twee weken terug een zak naturel lays gekocht en dat smaakt echt naar niks, nu het zoutgehalte zo drastisch gedaald is.quote:Op maandag 6 september 2010 10:24 schreef Toverheks het volgende:
hahahhaa en wat een opwinding daar, over een beetje zout
ze zullen het toch niet voor niks doen lijkt me, teveel zout is ook niet goed er zal wel een reden achter zitten denk ik.quote:Op maandag 6 september 2010 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is imo wel een terechte klacht, had twee weken terug een zak naturel lays gekocht en dat smaakt echt naar niks, nu het zoutgehalte zo drastisch gedaald is.
Laat me gewoon zelf beslissen of ik gezouten of ongezouten chips wil, dat hoeft Lays niet voor mij te doen. De smaak is verneukt nu. Naturel chips hoort imo zout te zijn, en ja teveel zout is slecht, maar slecht is vaak juist het lekkerst. Ik neem mijn eigen verantwoordelijkheid liever dan dat een chipsfabrikant die mij oplegt.quote:Op maandag 6 september 2010 11:05 schreef Toverheks het volgende:
ze zullen het toch niet voor niks doen lijkt me, teveel zout is ook niet goed er zal wel een reden achter zitten denk ik.
gewoon alle2 lijkt me alle2 even lekkerquote:Op maandag 6 september 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
Mja, zo'n mediumvariant brengt natuurlijk weer extra productiekosten met zich mee, die dan weer fijn worden doorberekend. Ik koop gewoon geen Lays meer. Of is de Light variant nog wel goed gezouten?
Maar eerst een ander eetdilemma:
Ga ik voor een ciabatta carpaccio of voor een ciabatta caprese met buffelmozzarella?
Nee. De meeste varianten die hier verkocht worden zijn van koemelk gemaakt. En dus ook stukken goedkoper en stugger.quote:Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is mozzarella niet altijd van buffelmelk?
eetsequote:Op maandag 6 september 2010 11:21 schreef Copycat het volgende:
En nu geniet ik dus van een heerlijk romige ciabatta Caprese. Met buffelmozzarella.
Geen flauw idee, ik gebruik sowieso geen lightproducten, omdat dat in de meeste gevallen nog grotere rotzooi is dan de regularproducten... niet om wat ze eruithalen, maar om wat ze erinstoppen als vervanging voor datgene dat ze eruitgehaald hebben.quote:Op maandag 6 september 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
Mja, zo'n mediumvariant brengt natuurlijk weer extra productiekosten met zich mee, die dan weer fijn worden doorberekend. Ik koop gewoon geen Lays meer. Of is de Light variant nog wel goed gezouten?
Maar eerst een ander eetdilemma:
Ga ik voor een ciabatta carpaccio of voor een ciabatta caprese met buffelmozzarella?
Daarbij: wanneer wordt het een probleem? Als je dagelijks een zak chips wegwerkt?? Dan heb je sowieso een probleem qua (vr)eetgewoontes, het is niet aan de fabrikant van een product de slechte gewoontes van sommige consumenten als basis te nemen voor iedere consument.quote:Op maandag 6 september 2010 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat me gewoon zelf beslissen of ik gezouten of ongezouten chips wil, dat hoeft Lays niet voor mij te doen. De smaak is verneukt nu. Naturel chips hoort imo zout te zijn, en ja teveel zout is slecht, maar slecht is vaak juist het lekkerst. Ik neem mijn eigen verantwoordelijkheid liever dan dat een chipsfabrikant die mij oplegt.
Ja doei, moeten we straks 50 ipv 15 biertjes drinken om dronken te worden tijdens de meet...quote:Op maandag 6 september 2010 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij: wanneer wordt het een probleem? Als je dagelijks een zak chips wegwerkt?? Dan heb je sowieso een probleem qua (vr)eetgewoontes, het is niet aan de fabrikant van een product de slechte gewoontes van sommige consumenten als basis te nemen voor iedere consument.
Op die grond kun je ook standaard het alcoholpercentage in bier wel naar beneden gooien, terwijl die 5% geen enkel probleem is voor mensen die af en toe een biertje pakken... alleen voor hen die dagelijks minimaal 3 biertjes drinken.
Voor dat geld krijg je toch wel vaasjes, mag ik aannemen?quote:Op maandag 6 september 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
En ze zijn daar al 2,30 er stuk!![]()
Ja, vaasjes Bav,quote:Op maandag 6 september 2010 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor dat geld krijg je toch wel vaasjes, mag ik aannemen?
Nah... valt nog mee eigenlijk, ik ging vrijdag even met een vriendin een hapje eten in Scheveningen.quote:Op maandag 6 september 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja doei, moeten we straks 50 ipv 15 biertjes drinken om dronken te worden tijdens de meet...
En ze zijn daar al 2,30 er stuk!![]()
Ik had het al met leden ogen aangezienquote:Op maandag 6 september 2010 10:20 schreef Leandra het volgende:
Laysa!!
Die sukkels die KLB-topics openen kunnen je naam ook al niet spellen![]()
LAYS!
Dan is het maar goed dat je niet naar wierden gaat...naar de bringityourselfbbqquote:Op maandag 6 september 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig zijn er niet elke week meets, dat zou ik niet trekken qua financien. Qua hoofd- en nekpijn ook niet trouwens.
Heb wel met een half oog gekeken, moet er nog even aan wennen.quote:Op maandag 6 september 2010 11:38 schreef remlof het volgende:
NOSRadio1 Audio: Ochtendspits minder sloom dan Goedemorgen Nederland http://nos.nl/l/183053
2 minutes ago via web
NOSRadio1 Audio: Ochtendspits minder slim dan Goedemorgen Nederland http://nos.nl/l/183053
5 minutes ago via NOS
Ja wat is het nou?
Ik heb niet gekeken, ik luister liever Radio 1 's ochtends dan dat ik de tv aanzet.
Heb het gelezen, maar vind dat de vrouw zich nog netjes heeft gedragen als je leest wat de bestuurder haar familie heeft aangedaan.quote:
En? Was het de postbode met een pakketje waar je niet op zat te wachten??quote:Op maandag 6 september 2010 12:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver, net als ik hier halfnakende loop te kloten belt er iemand aan?Ik schrok me de fucking hell
Nou, ik stond zeg maar nog met een boxershort op een hoogte waar die niet hoort, dus ik ben vooruit de slaapkamert in "gevallen" omdat mensen er nog wel 's een gokje op wagen en gewoon achterlangs lopen bij onsquote:Op maandag 6 september 2010 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En? Was het de postbode met een pakketje waar je niet op zat te wachten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |