Vind JIJ!quote:Op maandag 6 september 2010 10:56 schreef LostFormat het volgende:
Geheel terecht. Leuk dat spreekrecht maar dat moet geen vrijbrief worden om iemand flink de huid vol te gaan schelden. Zoiets hoort niet thuis in de rechtbank.
nou ik vind dat ze het nog wel netjes houdt, ik denk dat ik meer verwensingen naar zijn hoofd had geslingerdquote:Op maandag 6 september 2010 10:56 schreef LostFormat het volgende:
Geheel terecht. Leuk dat spreekrecht maar dat moet geen vrijbrief worden om iemand flink de huid vol te gaan schelden. Zoiets hoort niet thuis in de rechtbank.
Jawel, maar niet in de rechtszaal.quote:Op maandag 6 september 2010 10:56 schreef observing het volgende:
Dus iemand die een paar van je familieleden dood rijdt mag je dus niet naar de hel wensen..
Als de rechtbank de verdachte nu veroordeelt tot levenslang branden in de hel, weten we wel hoe dat komt!quote:Ook mag een spreker zich niet mengen in de strafmaat of een advies hierover geven.
Ah, de linkse knuffelarij van daders en disrespect naar slachtoffers heerlijk uitgelegd.quote:Op maandag 6 september 2010 11:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in de rechtszaal.
Jij ziet mss liever dat we een rechtszaal gaan gebruiken om elkaar de huid vol te schelden, maar daar hebben we internetfora voor.
Ja maar het is de Telegraaf die er melding van maakt. Dus er moet wel een soort van schandalig probleem ervan gemaakt worden.quote:Op maandag 6 september 2010 11:01 schreef Schuifpui het volgende:
En nu? Wat is het probleem?
Het lijkt me idd niet de bedoeling dat een nabestaande bij de rechtbank gaat lopen schelden, daar schiet niemand wat mee op. Dat de vrouw haar spreekrecht gebruikt om een normale verklaring te geven en daarbij op het eind is te emotioneel wordt, is logisch en de rechter heeft ook niet ingegrepen. Lijkt me prima zoals het gegaan is toch?
Eens.quote:Op maandag 6 september 2010 11:02 schreef ElectricEye het volgende:
Eerdmans
Kom op man, ga terug de politiek in en help Nederland aan een normaal rechts Kabinet.
Goed om te zien dat de man nog steeds goed bezig is!
In elk geval binnen de grenzen van de wet. Doodsbedreigingen e.d. kunnen gewoon niet. Verder vind ik ook dat de rechtszaal niet de juiste plek is voor urenlange scheldkannonade'squote:Op maandag 6 september 2010 10:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind JIJ!
Ik vind dat men alles moet kunnen zeggen. Zeker tegen mensen die anderen doelbewust van je afgenomen hebben zeg.![]()
...
Velen hadden betrokkene omgelegd, denk ik.quote:Op maandag 6 september 2010 11:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou ik vind dat ze het nog wel netjes houdt, ik denk dat ik meer verwensingen naar zijn hoofd had geslingerd
Ja daarom is die vrouw ook opgepakt en moet ze langer de cel in dan de daderquote:Op maandag 6 september 2010 11:04 schreef fratsman het volgende:
Politiek correct Nederland he, emoties VERBOTEN!
Die grenzen van de wet zijn volledig willekeurig.quote:Op maandag 6 september 2010 11:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
In elk geval binnen de grenzen van de wet. Doodsbedreigingen e.d. kunnen gewoon niet. Verder vind ik ook dat de rechtszaal niet de juiste plek is voor urenlange scheldkannonade's
Natuurlijk mag je dat wél...quote:Op maandag 6 september 2010 10:56 schreef observing het volgende:
Dus iemand die een paar van je familieleden dood rijdt mag je dus niet naar de hel wensen..
Waarbij de vermelding van de voornaam het meest belangrijke feit is, natuurlijkquote:Op maandag 6 september 2010 11:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ja maar het is de Telegraaf die er melding van maakt. Dus er moet wel een soort van schandalig probleem ervan gemaakt worden.
Maar ze bedreigde 'm helemaal niet.quote:Op maandag 6 september 2010 11:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
In elk geval binnen de grenzen van de wet. Doodsbedreigingen e.d. kunnen gewoon niet. Verder vind ik ook dat de rechtszaal niet de juiste plek is voor urenlange scheldkannonade's
Net als die vrouw zeker. Jij bepaalt wel eventjes wat "normaal" en "overdreven" is.quote:Op maandag 6 september 2010 11:07 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wat reageer je vreselijk overdreven.
Dat is helemaal niet gebeurd. Anders lees je het bericht nog even.quote:Op maandag 6 september 2010 11:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als die vrouw zeker. Jij bepaalt wel eventjes wat "normaal" en "overdreven" is.![]()
Die vrouw heeft het recht haar hart te luchten. Het is de enige kans die eindelijk eens gegund wordt.
Een onderdeel van fatsoen is gewoon die tijd uitzitten en LUISTEREN naar wat die vrouw te melden heeft. Maar nee, men hoort een vies woordje en begint de microfoon dicht te draaien.
Nee. Je weet niet waar je het over hebt, dus hou maar op.quote:Op maandag 6 september 2010 11:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die grenzen van de wet zijn volledig willekeurig.
Wederom hou maar op. Nergens blijkt uit dat 'ie het bewust heeft gedaan. Bewust te hard gereden, waarschijnlijk wel. Op de koop toe genomen dat 'ie iemand dood zou rijden? Vermoedelijk. Maar bewust iemand gedood? Ik zie het niet.quote:Doodsbedreigingen, goh wat erg. En dat nog wel tegen iemand die DAADWERKELIJK doden op zijn geweten heeft. Bewust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |