Bagger vanwege het feit dat goedkope fietsen van slecht materiaal gemaakt worden. Waar hij komt te staan doet daar niets aan af.quote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom bagger? Alsof ik 800 euro neer ga leggen voor "een echte Gazelle". Uiteindelijk komt ie toch ook op 't station te staan.
Ik weet niet wat je er mee wil gaan doen, maar als het voor korte eindjes is en hij op het station blijft staan, dan zou ik een tweedehands en stevige fiets kopen, zonder al die toeters en bellen. Afijn, je kunt het ook gewoon proberen met de volgende risico'squote:Op maandag 6 september 2010 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel wat ik er aan uit wil geven. Tieft zo'n goudase medelander m'n te dure fiets om en dan heb ik 2 weken buikpijn.
Die fietsen die ik heb verkocht waren al 10 a 15 jaar oud. Maar zagen er nog zeer goed uit. Goed merk dus duurzaam. Dan is 50 e echt een koopje.quote:Op maandag 6 september 2010 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel wat ik er aan uit wil geven. Tieft zo'n goudase medelander m'n te dure fiets om en dan heb ik 2 weken buikpijn.
Dat is 't hele probleem, het is een bierfiets en serieuze fiets (woon-werk 15km) tegelijkquote:Op maandag 6 september 2010 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet niet wat je er mee wil gaan doen, maar als het voor korte eindjes is en hij op het station blijft staan, dan zou ik een tweedehands en stevige fiets kopen, zonder al die toeters en bellen. Afijn, je kunt het ook gewoon proberen met de volgende risico's
Trappers waar speling op komt of die spontaan afbreken
Lagers die niet lekker lopen
Versnellingen die niet goed werken
Remmen idem
Ketting die gaat roesten
Kettingkast die na twee weken al afbreekt
etc.
Toevallig geen postcodeloterijprijs gevallen in Gouda of omstreken? Die Postcodefietsen worden dan bij bosjes weggegeven en zijn voor een prikkie over te nemen. Sparta volgens mij. Wat moet je immers, met soms twintig fietsen op een adres?En dat groen/oranje frame kun je denk ik best overspuiten.quote:Op maandag 6 september 2010 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan koop je toch een hele goede voor de lange afstanden en een goedkope tweedehands voor de feestjes?quote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is 't hele probleem, het is een bierfiets en serieuze fiets (woon-werk 15km) tegelijk.
Ach ja Heks, vermoedelijk hebben jullie zelf er de meeste last van, da's een schrale troostquote:Op maandag 6 september 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
Teun leuk dat je het zondag wel leuk hebt gehad, en ach vrouwen en hormonen bedenk maar zo, ooit vloeien die hormonen uit het vrouwenlichaam en dan gaan ze de overgang in, nou geen centje pijn hoor maar dan wordt het nog 1 grotere doffe ellende
Sympathieke knul om zo naar te kijken en om hem te horen spreken. Raar dat zo iemand vermoedelijk schuldig is aan moord.quote:Op maandag 6 september 2010 21:36 schreef Toverheks het volgende:
en dat van Joran pppfftt herhaling op herhaling nou heb het alweer gezien ga bertje maradona ff uitlaten,
hij heeft een vriendelijk gezicht maar een verrot karakter, maar viel me op hij praat heel netjes nederlands en niet dat arubaanse accent er tussen geplakt.quote:Op maandag 6 september 2010 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sympathieke knul om zo naar te kijken en om hem te horen spreken. Raar dat zo iemand vermoedelijk schuldig is aan moord.
beetje last van overvliegers dus mag niet klagen als ik het zo om me heen hoor hebben veel vrouwen veel meer last van de overgang.quote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ach ja Heks, vermoedelijk hebben jullie zelf er de meeste last van, da's een schrale troost
Overvliegers!quote:Op maandag 6 september 2010 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
beetje last van overvliegers dus mag niet klagen als ik het zo om me heen hoor hebben veel vrouwen veel meer last van de overgang.
daar mag je echt trots op wezen CarOline want vind dit wel een heel mooi gebaar van je dochterquote:Op maandag 6 september 2010 21:46 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga even ongegeneerd trots zitten wezen op mijn grote kind![]()
Het 6 jarig buurmeisje van ons kreeg van de winter kanker, en haar hele lange haren vielen uit. Toen kreeg ze een pruikje. Maar die zijn echt schrikbarend duur. Toen riep Kind 1: Ik laat mn haren groeien en als er 25 cm af kan, knip ik het af en stuur ik het op naar Haarwensen.nl
Vanavond was het dus zo ver![]()
Ze was heel zeker van haar zaak, ik vond het echt super jammer, deed me echt een beetje zeer![]()
![]()
Maar niet zeuren, en zo hebben andere kinderen er ook wat aan. Ze heeft ook helemaal gelijk. En gelukkig heb ik nog een zelfde exemplaar over met nog wél lang haar![]()
![]()
![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Tijdens:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Nu heeft ze een pittig bobje. Zelf vind ze het even wennen maar is ze blij dat er een ander kind mee geholpen is.
/trots
Leuke geste van die "invoelende" dochter van jequote:Op maandag 6 september 2010 21:46 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga even ongegeneerd trots zitten wezen op mijn grote kind![]()
Nu heeft ze een pittig bobje. Zelf vind ze het even wennen maar is ze blij dat er een ander kind mee geholpen is.
/trots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |