Ik dacht 24.quote:Op zondag 5 september 2010 20:12 schreef Alouette het volgende:
Heeft iemand gezien hoe oud zij is? Erg goed dit.
Hij zei ook dat ze alleen aldoor een 'little wiggle' deed,quote:
En straks gaat hij p0wnen.quote:
Haha,quote:
Dodging Bubba.quote:Op zondag 5 september 2010 20:16 schreef Cee het volgende:
Sommige moves heeft hij onder de douches daar geleerd.
Marleen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:15 schreef Pheno het volgende:
En we hebben weer een hiphopperNu nog een Marleen.
1.quote:Op zondag 5 september 2010 20:17 schreef Franneh het volgende:
Hoeveel afleveringen heb ik nou gemist? Ben elke keer te laat.
gen problemen mee hoorquote:Op zondag 5 september 2010 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Met k;leren aan wel, maar als je al die tattoo's zietnee bah.
Het is vorige week begonnen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
Serieus? Ik was toch echt in de overtuiging dat ik er 3 of 4 heb gemist ofzo
quote:Op zondag 5 september 2010 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Opvallend veel breakers. Ik lette eventjes niet op en verstond 'opvallend veel negers',.
Ik zag op beeld ook gelijk zo'n groep negers, maar ik vond het toch een wat vreemde woordkeuze,.
ja ik huo ook niet echt zo van die break dingenquote:Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef Karina het volgende:
Komen er ook nog mensen die "normaal" dansen? Leuk salsastel of zo? Al die breakdancers, allemaal hetzelfde. Ik vind het ook meer turnen dan dansen eigenlijk.
Da's waar. Vind het hier ook niet echt de contest voor, hoewel ze wel erg goed zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 20:21 schreef Pheno het volgende:
Laat zulke gasten meedoen met dat MTV dansgroepshowtje graag, goedendag
quote:Op zondag 5 september 2010 20:21 schreef JaneDoe het volgende:
hallo mensen, dit is niet america's best dance crew
Zei Dan ook, ik denk dat er dan niet veel van overblijft.quote:Op zondag 5 september 2010 20:21 schreef Cee het volgende:
Jaaaa, als GROEP is dit leuk. Maar individueel moet je ook stralen he.
is familie van eztecaquote:Op zondag 5 september 2010 20:22 schreef Cee het volgende:
Die suffe chagerijnige belg kwaakt ook een hoop onzin.
Je moet ze ook niet om je oren doen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik heb ooit eens voor de gein een paar spitzen aangetrokken. Wat een totale marteling.
Vind je? hmm nee, je moet wel goed opletten dat je teennagels goed geknipt zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik heb ooit eens voor de gein een paar spitzen aangetrokken. Wat een totale marteling.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet om je oren doen.
Ik wil ze laten groeien, ze krullen nu zo mooi naar boven, bijna tot m'n knieën!quote:Op zondag 5 september 2010 20:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vind je? hmm nee, je moet wel goed opletten dat je teennagels goed geknipt zijn.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil ze laten groeien, ze krullen nu zo mooi naar boven, bijna tot m'n knieën!
Ik ook!quote:
Die zijn in alle twee seizoenen slecht vertegenwoordigd geweest, dus ik vrees voor je wens.quote:Op zondag 5 september 2010 20:30 schreef megamandy het volgende:
ik wil ballroom dansers zien, en ballerina's etc.
aub even geen hiphop meer, of is dit puur uit commercieel oogpunt?
En zijn pirouette was inderdaad slecht![]()
Ja maar ook al in de eerste rondes? Heb het idee dat dit jaar meer hiphop is dan de eerste twee jaren.quote:Op zondag 5 september 2010 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn in alle twee seizoenen slecht vertegenwoordigd geweest, dus ik vrees voor je wens.
*terugzwaaitquote:Op zondag 5 september 2010 20:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Marleen kon wel goed stijldansen, was ook het enige dat ze kon
![]()
*even naar Pheno zwaait*
Nee, ik denk dat je je vergist. Wel veel breakdance dit keer, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 5 september 2010 20:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar ook al in de eerste rondes? Heb het idee dat dit jaar meer hiphop is dan de eerste twee jaren.
Ahah, sorryquote:Op zondag 5 september 2010 20:43 schreef Alouette het volgende:
Chipszak, dankzij jouw username heb ik zin in chips. Alleen dat heb ik niet in huis.
Haha, viel mij ook op!quote:Op zondag 5 september 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
"Ik hoop dat er eens iets lukt". Lol @ moeder
Geen idee. Tijdsverspilling als je mij vraagt. maar ze zal wel doorgaan, anders doen ze er niet zo'n zendtijd bij.quote:Op zondag 5 september 2010 20:50 schreef megamandy het volgende:
Waarom dit filmpje? Ik heb geen geluid
Da's verrot! Tijdelijk of de hele uitzending niet? Lijkt me zo dom zonder muziek.quote:Op zondag 5 september 2010 20:50 schreef megamandy het volgende:
Waarom dit filmpje? Ik heb geen geluid
Mja, ik zeg het niet snel, maar zelfs ik kan dat.quote:
Ja ik vraag me ook wat de toegevoegde waarde is .. wellicht wat meer naamsbekendheid? en de centen en de kansen die zo;n programma toch net wat meer te bieden heeft?quote:Op zondag 5 september 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
Maar deze is toch al hard op weg om verder te komen?
Dat is het idee van flauwvallen.quote:Op zondag 5 september 2010 21:15 schreef megamandy het volgende:
huh? ze stond eerst echt heel normaal?
ja, maar meestal wankel je nog evenquote:
Dat zeker, vorige week was het echt stuntelen uit de maat.quote:Op zondag 5 september 2010 21:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
ja, maar meestal wankel je nog evenZij klapte in een keer door haar benen.
Vond deze groep in de choreo wel beter dan die van vorige week
Dat komt in bootcamp en liveshows weer helemaal goed, daar is hiphop maar een van de vele stijlenquote:Op zondag 5 september 2010 22:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Leuk dat het seizoen weer is begonnen!
Er zijn wel een aantal mensen met andere dansstijlen door, die lieten ze snel even langskomen.
Jammer dat ze die audities niet laten zien dan..
Oh ik kijk gewoon op tvquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:10 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Yes, hij staat er eindelijk op!![]()
Ik heb geen tv. Die is een paar maanden geleden ontploft en ik heb toen besloten om geen nieuwe meer te kopen.quote:
Haha!quote:Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Da's voor het eerst dat ik een linedancend paard zie
Die knappe jongen net? Ja, maar hij is wel knap.quote:Op zondag 12 september 2010 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Wel een beetje te verwijfd voor mijn smaak
quote:Op zondag 12 september 2010 20:36 schreef Alouette het volgende:
Isabelle haar choreo's zijn altijd zo mooi, vind ik.
Ik was gisteravond niet thuis, had al wel een nieuw topic verwacht..quote:
Jawel, maar ik vond het dit keer niet echt spectaculair.quote:
Ik vind het ook pas spannend worden vanaf de liveshowsquote:Op zondag 26 september 2010 20:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik wil het volgen, echt waar. Maar het lukt niet, ik vind het allemaal niet meer zo spannend als vorig jaar.
Ja de liveshows zal ik denk ik nog wel willen volgen, die zijn inderdaad meestal wel wat spannender.quote:Op zondag 26 september 2010 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het ook pas spannend worden vanaf de liveshows
Al doende leert men. Ze hoeven niet meteen meester te wordenquote:Op zondag 26 september 2010 20:50 schreef megamandy het volgende:
Mhuahaha die beelden van Moskou, geweldig klassiek ballet zoals het bedoelt is. Dat zal nog zwaar vallen voor sommige mensen die dat wereldje niet kennen.
Zekerquote:Op zondag 26 september 2010 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Die gevangenisgast was wel goed tijdens de Dance for your life vond ik.
Nee, maar de manier van lesgeven. Niet proberen, doen gewoon!quote:Op zondag 26 september 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al doende leert men. Ze hoeven niet meteen meester te worden
Daarvoor is het een bootcamp.quote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar de manier van lesgeven. Niet proberen, doen gewoon!
Zag je al meteen met die voeten opeens, die werden gewoon in de ideale 5e positie geduwd. Zulke leraren kijken niet naar beginners, als het niet lukt moet je maar stoppen
shazam vind geen match hierquote:Op zondag 26 september 2010 21:36 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand welk nummer dat was, wat Lorenzo deed als solo vanavond?
Edit: Dit nr, op 49:30
Jeffrey is echt te arrogant idd ook al kan hij wel goed dansen.quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die gevangenisgast (ben ff zn naam kwijt) is heel erg goed.
Jeffrey helaas ook, die is echt té arrogant.
En Chico.
Verder is er nog niemand echt uitgesprongen van de meisjes.
Een hele hoop blondjes die ik niet uit elkaar kan houden.
Dat moet wel Jeffrey zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:39 schreef Ang3l het volgende:
Oooooooooooooow wat is die ene gast ARROGANT zeg
Die irriteert me mateloos ja... Jeffreyquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:39 schreef Ang3l het volgende:
Oooooooooooooow wat is die ene gast ARROGANT zeg
Ik vind dat je Lorenzo nog niet echt heel veel hebt gezien.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Lorenzo niet meer de meest boeiende eerlijk gezegd
En ja, die Jeffrey
Man o man wat moet die gast eens hard op z'n bek gaan zeg, vre-se-lijk
Ik klrijg echt jeuk van dat soort mensen en merk dat ik echt hardop "SHUT THE FUCK UP!" tegen het scherm aan het roepen ben als ie weer z'n bek opentrekt
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:28 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Weet iemand welk nummer het is dat je hoort rond de 10 minuten op onderstaande link van RTL Gemist? Het is bij de workshop van Da Costa.
http://www.rtl.nl/compone(...)_Can_Dance_s3_a5.xml
Weet je deze ook? of zeg je dan NOU MOOI NIET?quote:Op zondag 26 september 2010 21:36 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand welk nummer dat was, wat Lorenzo deed als solo vanavond?
Edit: Dit nr, op 49:30
Nee solly, die weet ik niet, misschien kun je de vraag hier stellen: Help, ik zoek...#296quote:Op woensdag 29 september 2010 20:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Weet je deze ook? of zeg je dan NOU MOOI NIET?![]()
Daar weten ze mijnes bijna nooitquote:Op woensdag 29 september 2010 21:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee solly, die weet ik niet, misschien kun je de vraag hier stellen: Help, ik zoek...#296
Hij is ERG knap.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Gevangenisgastik heb al sinds de audities een oogje op hem
wat zegt dat over mij
![]()
Ja dat begin, net alsof het uit een stuk van het Scapino Ballet kwamquote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat Lorenzo veel te veel gehyped wordt. Constant dat benadrukken "DE FAVORIET VAN VORIG JAAR!!!!" Ben er wel klaar mee, hij is heel goed, maar hij staat ook gewoon op gelijke voet met de andere kandidaten, die zich ondertussen ook wel hebben bewezen.
Ik vind dat hele lange donkere meisje met dat korte haar wel tof. Nog niet veel van gezien, maar toch. Jeffrey mogen ze meteen naar huis sturen, zo'n mooiboy met een teveel aan "zelfvertrouwen". Die jongen die zeven jaar ballettraining heeft gehad mag ook wel oppassen met dat steeds te benadrukken, want dat wordt ook irritant. Zijn solo vond ik wel echt heel tof, vooral het begin.
quote:
Ik zou terug slaanquote:
Wel effectief,quote:
Ik zie het probleem ook niet. Je bent daar voor een workshop, je wilt die liveshows halen. Dan heb je toch even andere prioriteiten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus, je kan toch wel een paar nachten zonder je vriendin slapen.
Vond ik ook al,quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een huilies allemaal. Wuwuwuwu, geen hor, geen douche op mijn kamer.
Komen ze misschien losquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Handig. Veel alcohol drinken als je de volgende dag weer moet trainen met zo'n Russische,.
Los geslagen door die docente misschien, ja.quote:
Ik heb een heel stuk van de audities gemist door mijn japantrip, maar tot nu toe heb ik nog niet echt een favoriet. Vorig jaar had ik een stuk meer met een paar kandidaten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:10 schreef Franneh het volgende:
Wat een vervelend joch is dat ook.. die met die zwarte krulletjes en die bling bling oorbellen.
Hahah, ik zag het ook!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Die docent kreeg de ander ook niet helemaal gelift.
Ja dat meen ik me ook te herinneren, maar dat zal programmatechnisch wel niet zijn toegestaan. Ik zou het ook oneerlijk vinden als ie zonder enige auditie door mag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar hoe zit/zat het nou eigenlijk met Lorenzo? Want ik meende dat hij vorig jaar zo'n 'ticket' kreeg, na zijn blessure, dat hij direct door kon naar de liveshows dit jaar.
Tuurlijk, maar ik vind het zo raar want je kijkt dit toch na voor je zo'n ticket gaat weggeven? Al zou het me ook niet verbazen als hij stiekem gewoon voor de show nog meedoet met de auditie/bootcamp en hij gewoon in de liveshows terechtkomt. Maar dan 'afgesproken'.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat meen ik me ook te herinneren, maar dat zal programmatechnisch wel niet zijn toegestaan. Ik zou het ook oneerlijk vinden als ie zonder enige auditie door mag.
Ja, ik zat net zoiets te bedenken. Ik zie ze er wel voor aan om het gewoon zo te doen. Voor de schijn nog even meedoen en af en toe in het zweet laten werken, maar ondertussen de zekerheid dat ie toch al door is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik vind het zo raar want je kijkt dit toch na voor je zo'n ticket gaat weggeven? Al zou het me ook niet verbazen als hij stiekem gewoon voor de show nog meedoet met de auditie/bootcamp en hij gewoon in de liveshows terechtkomt. Maar dan 'afgesproken'.
Oke, misschien een beetje een paranoide opmerking.
Inderdaad. Misschien weet hij het zelf ook wel,quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik zat net zoiets te bedenken. Ik zie ze er wel voor aan om het gewoon zo te doen. Voor de schijn nog even meedoen en af en toe in het zweet laten werken, maar ondertussen de zekerheid dat ie toch al door is.
Denk ik ook hoor!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik vind het zo raar want je kijkt dit toch na voor je zo'n ticket gaat weggeven? Al zou het me ook niet verbazen als hij stiekem gewoon voor de show nog meedoet met de auditie/bootcamp en hij gewoon in de liveshows terechtkomt. Maar dan 'afgesproken'.
Oke, misschien een beetje een paranoide opmerking.
Nogal.quote:
Dan kon je net je lol op!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
ik geil echt op eldrick, kan er niks aan doen
Ja dat dacht ik ookquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef Cee het volgende:
Hup, zak aardappelen over die schouder gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |