Je moet ze ook niet om je oren doen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik heb ooit eens voor de gein een paar spitzen aangetrokken. Wat een totale marteling.
Vind je? hmm nee, je moet wel goed opletten dat je teennagels goed geknipt zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik heb ooit eens voor de gein een paar spitzen aangetrokken. Wat een totale marteling.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet om je oren doen.
Ik wil ze laten groeien, ze krullen nu zo mooi naar boven, bijna tot m'n knieën!quote:Op zondag 5 september 2010 20:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vind je? hmm nee, je moet wel goed opletten dat je teennagels goed geknipt zijn.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil ze laten groeien, ze krullen nu zo mooi naar boven, bijna tot m'n knieën!
Ik ook!quote:
Die zijn in alle twee seizoenen slecht vertegenwoordigd geweest, dus ik vrees voor je wens.quote:Op zondag 5 september 2010 20:30 schreef megamandy het volgende:
ik wil ballroom dansers zien, en ballerina's etc.
aub even geen hiphop meer, of is dit puur uit commercieel oogpunt?
En zijn pirouette was inderdaad slecht![]()
Ja maar ook al in de eerste rondes? Heb het idee dat dit jaar meer hiphop is dan de eerste twee jaren.quote:Op zondag 5 september 2010 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn in alle twee seizoenen slecht vertegenwoordigd geweest, dus ik vrees voor je wens.
*terugzwaaitquote:Op zondag 5 september 2010 20:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Marleen kon wel goed stijldansen, was ook het enige dat ze kon
![]()
*even naar Pheno zwaait*
Nee, ik denk dat je je vergist. Wel veel breakdance dit keer, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 5 september 2010 20:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar ook al in de eerste rondes? Heb het idee dat dit jaar meer hiphop is dan de eerste twee jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |