quote:Op zondag 5 september 2010 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Opvallend veel breakers. Ik lette eventjes niet op en verstond 'opvallend veel negers',.
Ik zag op beeld ook gelijk zo'n groep negers, maar ik vond het toch een wat vreemde woordkeuze,.
ja ik huo ook niet echt zo van die break dingenquote:Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef Karina het volgende:
Komen er ook nog mensen die "normaal" dansen? Leuk salsastel of zo? Al die breakdancers, allemaal hetzelfde. Ik vind het ook meer turnen dan dansen eigenlijk.
Da's waar. Vind het hier ook niet echt de contest voor, hoewel ze wel erg goed zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 20:21 schreef Pheno het volgende:
Laat zulke gasten meedoen met dat MTV dansgroepshowtje graag, goedendag
quote:Op zondag 5 september 2010 20:21 schreef JaneDoe het volgende:
hallo mensen, dit is niet america's best dance crew
Zei Dan ook, ik denk dat er dan niet veel van overblijft.quote:Op zondag 5 september 2010 20:21 schreef Cee het volgende:
Jaaaa, als GROEP is dit leuk. Maar individueel moet je ook stralen he.
is familie van eztecaquote:Op zondag 5 september 2010 20:22 schreef Cee het volgende:
Die suffe chagerijnige belg kwaakt ook een hoop onzin.
Je moet ze ook niet om je oren doen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik heb ooit eens voor de gein een paar spitzen aangetrokken. Wat een totale marteling.
Vind je? hmm nee, je moet wel goed opletten dat je teennagels goed geknipt zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik heb ooit eens voor de gein een paar spitzen aangetrokken. Wat een totale marteling.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet om je oren doen.
Ik wil ze laten groeien, ze krullen nu zo mooi naar boven, bijna tot m'n knieën!quote:Op zondag 5 september 2010 20:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vind je? hmm nee, je moet wel goed opletten dat je teennagels goed geknipt zijn.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil ze laten groeien, ze krullen nu zo mooi naar boven, bijna tot m'n knieën!
Ik ook!quote:
Die zijn in alle twee seizoenen slecht vertegenwoordigd geweest, dus ik vrees voor je wens.quote:Op zondag 5 september 2010 20:30 schreef megamandy het volgende:
ik wil ballroom dansers zien, en ballerina's etc.
aub even geen hiphop meer, of is dit puur uit commercieel oogpunt?
En zijn pirouette was inderdaad slecht![]()
Ja maar ook al in de eerste rondes? Heb het idee dat dit jaar meer hiphop is dan de eerste twee jaren.quote:Op zondag 5 september 2010 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn in alle twee seizoenen slecht vertegenwoordigd geweest, dus ik vrees voor je wens.
*terugzwaaitquote:Op zondag 5 september 2010 20:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Marleen kon wel goed stijldansen, was ook het enige dat ze kon
![]()
*even naar Pheno zwaait*
Nee, ik denk dat je je vergist. Wel veel breakdance dit keer, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 5 september 2010 20:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar ook al in de eerste rondes? Heb het idee dat dit jaar meer hiphop is dan de eerste twee jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |