Ik zou terug slaanquote:
Wel effectief,quote:
Ik zie het probleem ook niet. Je bent daar voor een workshop, je wilt die liveshows halen. Dan heb je toch even andere prioriteiten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus, je kan toch wel een paar nachten zonder je vriendin slapen.
Vond ik ook al,quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een huilies allemaal. Wuwuwuwu, geen hor, geen douche op mijn kamer.
Komen ze misschien losquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Handig. Veel alcohol drinken als je de volgende dag weer moet trainen met zo'n Russische,.
Los geslagen door die docente misschien, ja.quote:
Ik heb een heel stuk van de audities gemist door mijn japantrip, maar tot nu toe heb ik nog niet echt een favoriet. Vorig jaar had ik een stuk meer met een paar kandidaten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:10 schreef Franneh het volgende:
Wat een vervelend joch is dat ook.. die met die zwarte krulletjes en die bling bling oorbellen.
Hahah, ik zag het ook!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Die docent kreeg de ander ook niet helemaal gelift.
Ja dat meen ik me ook te herinneren, maar dat zal programmatechnisch wel niet zijn toegestaan. Ik zou het ook oneerlijk vinden als ie zonder enige auditie door mag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar hoe zit/zat het nou eigenlijk met Lorenzo? Want ik meende dat hij vorig jaar zo'n 'ticket' kreeg, na zijn blessure, dat hij direct door kon naar de liveshows dit jaar.
Tuurlijk, maar ik vind het zo raar want je kijkt dit toch na voor je zo'n ticket gaat weggeven? Al zou het me ook niet verbazen als hij stiekem gewoon voor de show nog meedoet met de auditie/bootcamp en hij gewoon in de liveshows terechtkomt. Maar dan 'afgesproken'.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat meen ik me ook te herinneren, maar dat zal programmatechnisch wel niet zijn toegestaan. Ik zou het ook oneerlijk vinden als ie zonder enige auditie door mag.
Ja, ik zat net zoiets te bedenken. Ik zie ze er wel voor aan om het gewoon zo te doen. Voor de schijn nog even meedoen en af en toe in het zweet laten werken, maar ondertussen de zekerheid dat ie toch al door is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik vind het zo raar want je kijkt dit toch na voor je zo'n ticket gaat weggeven? Al zou het me ook niet verbazen als hij stiekem gewoon voor de show nog meedoet met de auditie/bootcamp en hij gewoon in de liveshows terechtkomt. Maar dan 'afgesproken'.
Oke, misschien een beetje een paranoide opmerking.
Inderdaad. Misschien weet hij het zelf ook wel,quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik zat net zoiets te bedenken. Ik zie ze er wel voor aan om het gewoon zo te doen. Voor de schijn nog even meedoen en af en toe in het zweet laten werken, maar ondertussen de zekerheid dat ie toch al door is.
Denk ik ook hoor!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik vind het zo raar want je kijkt dit toch na voor je zo'n ticket gaat weggeven? Al zou het me ook niet verbazen als hij stiekem gewoon voor de show nog meedoet met de auditie/bootcamp en hij gewoon in de liveshows terechtkomt. Maar dan 'afgesproken'.
Oke, misschien een beetje een paranoide opmerking.
Nogal.quote:
Dan kon je net je lol op!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
ik geil echt op eldrick, kan er niks aan doen
Ja dat dacht ik ookquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef Cee het volgende:
Hup, zak aardappelen over die schouder gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |