Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
have funnquote:
True, in ieder geval dichterbij dan nuquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dichtbij Fha is ook dichtbij ons
Ik ookquote:
Veel plezierquote:
Mja dat vond ik al een tijdje hoorquote:
wij gaan nasi etenquote:
als in piercing?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Ik heb nieuw ijzer![]()
[..]
Tosties
Me tooquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dat vond ik al een tijdje hoor
Wat is het rustig op fok zeg, iedereen is zeker naar die meet in Stairway?![]()
Had ook wel graag gewild
Lasagnequote:
het is toch lasagna?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Me tooEn Pendulum is heerlijk in de sportschool
En wat voor piercing heb je genomen?
[..]
LasagneGa koken voor een vriendin. Die kan er ieder moment zijn dus ik ben weer weg
![]()
vet hoorquote:
Als ik er meerdere maak nietquote:
Pendulum in de sportschool is idd een goeiequote:Op zaterdag 4 september 2010 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Me tooEn Pendulum is heerlijk in de sportschool
En wat voor piercing heb je genomen?
Eetsmakelijkquote:LasagneGa koken voor een vriendin. Die kan er ieder moment zijn dus ik ben weer weg
![]()
We draaien het een beetje om vandaag, vanmiddag gelunched bij de Mac en nu tostiesquote:
Zag de foto, ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pendulum in de sportschool is idd een goeie
Een conch
[..]
Eetsmakelijk
Lasagne
[..]
We draaien het een beetje om vandaag, vanmiddag gelunched bij de Mac en nu tosties
krijg je nou nog wel oordopjes in dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een conch
[..]
Eetsmakelijk
Lasagne
[..]
We draaien het een beetje om vandaag, vanmiddag gelunched bij de Mac en nu tosties
Eventjes wel, branderig gevoel, maar nu heb ik er niet eens zoveel last van, het heeft even gebloed en het zal wel gevoelig zijn met schoonmaken vanavondquote:
ah, okquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik er meerdere maak nietMaar dat doe ik niet, was dus een typo, scusi!
op zn Fransquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een conch
[..]
Eetsmakelijk
Lasagne
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep
Gewoon lekker een komkommertje en een tomaatje erbij, lekker simpel
Smakelijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep
ham kaas tosti met satesausquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep
Gaat snel he, die tpoicsquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:26 schreef MPG het volgende:
Alweer een nieuw tpoic?
Dat is NIET des weekends.
Pendulum. Ideaal om een beetje wakker te worden als je om HALF VIER!?!?! (ja smiddags) brak uit je tent bent komen rollen op Lowlandsquote:
Ja.quote:
linkje ?quote:
wehehehe word jij altijd afgewerktquote:
Kijk in haar post geschiedenisquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
linkje ?
ben lui vandaag ...
u wished ...quote:
Afgewerkt zijn is hier in het zuiden des lands een doodnormale uitdrukking voor klaar zijn met werken. Snap niet wat daar zo lachwekkend aan isquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wehehehe word jij altijd afgewerkt![]()
![]()
hij heeft al iets op denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Afgewerkt zijn is hier in het zuiden des lands een doodnormale uitdrukking voor klaar zijn met werken. Snap niet wat daar zo lachwekkend aan is.
Iets? Minstens een half kratjequote:
dat heet toch indrinken?quote:
niet lullig bedoeld maar in amsterdam betekend het iets anders ...quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Afgewerkt zijn is hier in het zuiden des lands een doodnormale uitdrukking voor klaar zijn met werken. Snap niet wat daar zo lachwekkend aan is.
Je klikt op mijn naam daar staan mijn actieve topics en dan klik je het piercing topic aanquote:
Echt en nog geven ookquote:
uiteraardquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je klikt op mijn naam daar staan mijn actieve topics en dan klik je het piercing topic aan
Wat nou lui
[..]
Echt en nog geven ook![]()
Laat me raden, je zit te veel achter het internet, vinden zequote:Op zaterdag 4 september 2010 18:26 schreef Ferb het volgende:
Zoo..
Ben ik weer.
Ouders zijn in wat mindere bui
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat me raden, je zit te veel achter het internet, vinden ze.
Dat gaat trouwens wel veranderen als school weer begint dinsdagquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat me raden, je zit te veel achter het internet, vinden ze.
Dan zit je nog meer op het internetquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:39 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dat gaat trouwens wel veranderen als school weer begint dinsdag
Oh je wilt me weg hebbenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zit je nog meer op het internet?
Ik snap je niet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:54 schreef MPG het volgende:
Wat is dat trouwens met die newbies die helemaal idolaat van het fenomeen 'mod' zijn en die in elk topic menen te moeten lapohunten?
Last post hunten.. ofwel de laatste post van het topic kapen om vervolgens een nieuwe te makenquote:
ah juist .... en daar worde ze blij van ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Last post hunten.. ofwel de laatste post van het topic kapen om vervolgens een nieuwe te maken
naatje weet heel goed wat dat is
Weet ik veelquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ah juist .... en daar worde ze blij van ?
Hooooooi GF-jequote:
Postdiarree als een SC-topic bijna vol is.quote:
Dat ge-emmer in vorig tpoic waar mods zo geweldig genoemd werdenquote:
Volgens mij heb ik daar niet echt over meegepostquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:08 schreef MPG het volgende:
Dat ge-emmer in vorig tpoic waar mods zo geweldig genoemd werden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2010 19:10:31 ]
graagquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik veel
Sommige kicken erop
[..]
Hooooooi GF-jekopje koffie?
* LovelyLady gaat koffie zettenquote:
oeh, dat wil ik ookkkkkkkkkkkkkkkquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:54 schreef MPG het volgende:
Wat is dat trouwens met die newbies die helemaal idolaat van het fenomeen 'mod' zijn en die in elk topic menen te moeten lapohunten?
ben je snel klaarquote:
* Ferb ookquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt ook om een hoekje kijken...
En zo ja, wat danquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom is het zo rustig?
Is er wat boeiends op tv ofzo?
Ja, Flash is er voor het eten heen gegaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wacht, is vandaag die meet niet?
Ja. DaMart en Fles zijn iig daar, heb ik vernomen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Marcquote:
Ja vandaag is die meetquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wilde ook, maar mijn vriendinnetje die in utrecht woont had al een logeetjequote:
Serieus?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Marc
[..]
Ja vandaag is die meet
En niks boeiends op tv
Vriendlief is mafia2 aan het spelen
ik was het vergeten en ik ken ook niet veel mensenquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wilde ook, maar mijn vriendinnetje die in utrecht woont had al een logeetje
Achteraf ook wel blij want, men ik voel me met uur beroerder
Ja heeft hem vanmorgen gehaald voor 29 euroquote:
De volgende keer blijf ik wel bij jou crashenquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was het vergeten en ik ken ook niet veel mensen
Watwatquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heeft hem vanmorgen gehaald voor 29 euro
[..]
De volgende keer blijf ik wel bij jou crashen
Ik kom ook over 4 jaarquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was het vergeten en ik ken ook niet veel mensen
Vandaag in Zaandam een mega aanbieding voor de ps3 en de xbox360 29 euroquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:55 schreef Ferb het volgende:
[..]
Watwat
Hij was vorige week nog 60![]()
Even tussendoor. Spa Citroen + Een mars = Koffie nasmaak
mij bestquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heeft hem vanmorgen gehaald voor 29 euro
[..]
De volgende keer blijf ik wel bij jou crashen
ps3quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag in Zaandam een mega aanbieding voor de ps3 en de xbox360 29 euro
gelukkig welquote:
ik zweer bij ps3quote:
Dus lekker op stap zo te horenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zaandam geweest en Alkmaar, nieuw ijzer in mijn oor
Jup en nu ga ik lekker douchen en nog even lezen in bed en dan lekker slapenquote:
geniet er van en slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup en nu ga ik lekker douchen en nog even lezen in bed en dan lekker slapen
Fijne avond allemaal![]()
zit pop sot te kijkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom is het zo rustig?
Is er wat boeiends op tv ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
ik ga zo stappenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup en nu ga ik lekker douchen en nog even lezen in bed en dan lekker slapen
Fijne avond allemaal![]()
Volgens mij had jij wel op een andere zaterdag avond gehooptquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben geinstalleerd in bedmet een doos tissues, neusspray en een strip strepsils.... Op zaterdagavond
Wat voor film?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Je gaat er wel helemaal voor ja
Wil je meekijken met mijn 'film'?
ja duh, in het weekend zo kut voelen, schiet niet echt op.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij had jij wel op een andere zaterdag avond gehoopt
Ik ben meestal ziek tijdens de feestdagenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja duh, in het weekend zo kut voelen, schiet niet echt op.
Een film/documentaire over de oceaanquote:
ik denk dat ik dan in slaap ga vallen, of heel vervelend ga doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een film/documentaire over de oceaan
Het geluid erbij is alleen al super zo over de surround
De nieuwe Robin Hood, Expendables, A-team, Alice In Wonderland?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan in slaap ga vallen, of heel vervelend ga doenheb je niks spannenders?
Is het erg als ik dit totaal niet snap?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
:s das geen pop voor mij pc van mn maat trekt het niet lol ....
expandables dan maar, geen idee hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De nieuwe Robin Hood, Expendables, A-team, Alice In Wonderland?
Aw, beterschap.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben geinstalleerd in bedmet een doos tissues, neusspray en een strip strepsils.... Op zaterdagavond
blue ray van pop (prince of persia) via de pc op de tvquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het erg als ik dit totaal niet snap?
Die heb ik net gezien.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
expandables dan maar, geen idee hoor
Heb ik gister ook gezien in Hdquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
blue ray van pop (prince of persia) via de pc op de tv
alleen is zijn pc niet echt krachtig genoeg dus loopt het geluid achter en schokt het beeld ..
dan maar straks thuis kijken
beetje goeie film ?quote:
ik kijk elke avond filmquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef Ferb het volgende:
Als jullie film gaan kijken ga ik dat ook maar doen.
The Joneses
Das puur schieten en vechten, met Stallone, en nog een heel aantal van die vechthelden? Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
expandables dan maar, geen idee hoor
Dank, nu kan ik u volgenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
blue ray van pop (prince of persia) via de pc op de tv
alleen is zijn pc niet echt krachtig genoeg dus loopt het geluid achter en schokt het beeld ..
dan maar straks thuis kijken
Ik zal even een lijstje maken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik kijk elke avond film![]()
zijn maar weinig films die ik niet heb gezien :S
Ja, er zit eigenlijk geen verhaal in.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das puur schieten en vechten, met Stallone, en nog een heel aantal van die vechthelden? Weet je het zeker?
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik kijk elke avond film![]()
zijn maar weinig films die ik niet heb gezien :S
tuurlijk welquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik ook.
M'n broer heeft laatst tering veel Blue Ray gedeponeerd op een externe schijf.
Jammer genoeg kan mijn PC dat niet echt aan.
Met nieuwe progressor zou die het gewoon weer doen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tuurlijk wel
lezen en configureren
of je moet er 1 uit het stenen tijdperk hebben >.<
Met zijn grote geweertje bedoel je?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:35 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja, er zit eigenlijk geen verhaal in.
Die negert is wel wreed trouwens
Hey Enferquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:
Avond
Ik heb een gezellige avond gehad, en jullie?Of is ie nog bezig?
The Jonesses? Die is juist wel goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:59 schreef Ferb het volgende:
JAAAHOOOOR.
Die dude kan het niet maar aan DUS bindt zich vast aan een grasmaaier waar je op kan zitten en rijdt z'n zwembad in.
Zou ik ook doen.
Verpauperde film
Ehquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:59 schreef Ferb het volgende:
JAAAHOOOOR.
Die dude kan het niet maar aan DUS bindt zich vast aan een grasmaaier waar je op kan zitten en rijdt z'n zwembad in.
Zou ik ook doen.
Verpauperde film
Ferbiequote:
Die buurman ftwquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
The Jonesses? Die is juist wel goed
Best goed hoor..quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EhWtf? Wat voor film is dat man?
[..]
FerbieHoe ist? Behalve de verpauperde films?
Oh, The Jonesses dusquote:
Die film is nou juist wel goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EhWtf? Wat voor film is dat man?
[..]
..quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, The Jonesses dus![]()
Mooi
Ja goed, lekker op de bank met manlief met wat thee en kaas met crackers enzo
Heb weer een nieuw idee voor een tattoo, zo vetMaar moet nog ff sparen. En eerst op vakantie
![]()
Sparen ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:12 schreef Ferb het volgende:
[..]
..
Je moet sparren omdat je die tattoo wilt?
Trustequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sparen ja.Geld, snapje?
Hij zal nogal groot uitvallen dus dat kost dan wat meer he. Magoed, dat komt wel
![]()
Ik ga iig lekker pitten. Tot morgen!![]()
Hij veerde terug bedoel je?quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef DaMart het volgende:
Hm... pubers die proberen massaal de trein in te stormen terwijl er nog mensen (waaronder ik) uitstappen, nou ja, nog voor iemand uit kon stappen... puber snel in de trein, puber nog sneller uit de trein toen hij mij tegenkwam op mijn weg naar buiten.
Zoiets jaquote:
winquote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef DaMart het volgende:
Hm... pubers die proberen massaal de trein in te stormen terwijl er nog mensen (waaronder ik) uitstappen, nou ja, nog voor iemand uit kon stappen... puber snel in de trein, puber nog sneller uit de trein toen hij mij tegenkwam op mijn weg naar buiten.
Daar zorg ik bij iedereen wel voor dat ze weer net zo snel buiten staanquote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef DaMart het volgende:
Behalve dat iedereen film keek, niet echtquote:Op zondag 5 september 2010 00:20 schreef Trevland het volgende:
en nog wat gemist terwijl ik weg was?
Hey lui![]()
Aha en welke films zijn er dan gekeken?quote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Ferb het volgende:
[..]
Behalve dat iedereen film keek, niet echt
Ik ook wel hoor. Ik vond het alleen wel een beetje zielig toen een pubermeisje 'auw' riep, toen ze dacht dat ze wel langs die metalen paal in de trein kon lopen terwijl ze mij passeerde, maar zich toch een beetje vastliep tegen de paalquote:Op zondag 5 september 2010 00:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar zorg ik bij iedereen wel voor dat ze weer net zo snel buiten staan
Ik heb geen film gezien hoor. Ik was op de FOK!meet.quote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Ferb het volgende:
[..]
Behalve dat iedereen film keek, niet echt
Hm, LL etc. wel.quote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Ik vond het alleen wel een beetje zielig toen een pubermeisje 'auw' riep, toen ze dacht dat ze wel langs die metalen paal in de trein kon lopen terwijl ze mij passeerde, maar zich toch een beetje vastliep tegen de paal.
[..]
Ik heb geen film gezien hoor. Ik was op de FOK!meet.
Lees terug 2 paginas geleden.quote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha en welke films zijn er dan gekeken?
Ze doen het zelfquote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Ik vond het alleen wel een beetje zielig toen een pubermeisje 'auw' riep, toen ze dacht dat ze wel langs die metalen paal in de trein kon lopen terwijl ze mij passeerde, maar zich toch een beetje vastliep tegen de paal.
En hoe was het dan?quote:[..]
Ik heb geen film gezien hoor. Ik was op de FOK!meet.
Zie vorige postquote:Op zondag 5 september 2010 00:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze doen het zelf![]()
[..][./q]
Precies. Toen ik wegfietste zag ik wel 2 motoragenten aan komen rijden, dus reed ik ook maar even terug om te zien wat die gingen doen. Maar er werden geen pubers aangepakt helaas.
[q]
En hoe was het dan?
Fles was er en verder heb ik geen vaste KSC'ers gezien dan wel herkend.quote:Op zondag 5 september 2010 00:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zag het net te laat, maar waren er ook nog andere van de KSC?
Ze hebben zich gewoon niet aan je voorgesteld of ze waren er niet?quote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fles was er en verder heb ik geen vaste KSC'ers gezien dan wel herkend.
Volgens mij waren ze er niet, en anders hebben ze zich niet aan me voorgesteld.quote:Op zondag 5 september 2010 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben zich gewoon niet aan je voorgesteld of ze waren er niet?
Dan zullen ze er wel niet geweest zijnquote:Op zondag 5 september 2010 00:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er niet, en anders hebben ze zich niet aan me voorgesteld.
Zegt hij om 10 voor 1quote:Op zondag 5 september 2010 00:49 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben niet voor niets op tijd naar huis gegaan, zit ik alsnog weer tot 1 uur achter de computer.
Trusten.
Hoi stquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-09-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 093 Ferb
02. 075 naatje_1
03. 041 _F.U.B.A.R_
04. 039 LovelyLady
05. 038 suikertaartje
06. 034 Marijkezwolle
07. 032 Dr_Flash
08. 026 Panda72
09. 021 marcb1974
10. 021 Giertje
11. 020 goldfinger1963
12. 020 MPG
13. 014 Enfermera
14. 012 JaniesBrownie
15. 011 Trevland
16. 009 DaMart
17. 006 TJDoornbos
18. 004 DeLuna
19. 001 Solique
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van zaterdag 4 september 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 419 naatje_1
027. 105 Dr_Flash
041. 093 Ferb
051. 087 Symphonic
075. 062 LovelyLady
Morgen meisquote:Op zondag 5 september 2010 07:32 schreef LovelyLady het volgende:
Sta ik nou alweer in de top 100
GoeiemorgenThee met honing
![]()
Wie en wat is Sofie? Ohjeee dat klinkt ernstigquote:Op zondag 5 september 2010 07:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemorgenIk heb zo'n beetje de hele nacht wakker gelegen, Sofie is weg
Ze was buitenspelen en komt normaal om het kwartier zeker wel thuis,nu is ze al sinds gistermiddag weg en ik maak me zo'n zorgen
Niet echtquote:Morgen meis![]()
Voel je je al wel iets beter? Of is je abo met kleenex verlengd?
quote:Op zondag 5 september 2010 00:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Als iel klein maar stoerdoend pubertje moet je niet iemand van mijn formaat tegenkomen die de andere kant op gaat. Dan ga je namelijk gewoon net zo hard mee in de richting die ik op ga.
Heb inmiddels al een 2e... als die op is ga ik toch maar even strijken, die berg wordt niet kleiner en het gaat niet vanzelf wegquote:
Taartjequote:
Moggeh!quote:
Zozo. He bah, ook nog werk te doen als je ziek bent?quote:Op zondag 5 september 2010 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb inmiddels al een 2e... als die op is ga ik toch maar even strijken, die berg wordt niet kleiner en het gaat niet vanzelf weg
[..]
Taartjekom je me verzorgen lieve mama?
Ja, en ik kom ook wel even strijkenquote:Op zondag 5 september 2010 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb inmiddels al een 2e... als die op is ga ik toch maar even strijken, die berg wordt niet kleiner en het gaat niet vanzelf weg
Taartjekom je me verzorgen lieve mama?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supermamaquote:Op zondag 5 september 2010 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en ik kom ook wel even strijken![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
ik overleef het wel
En dan gaan we zo toch eventjes buiten spelen, ookal gaan we alleen maar even zandtaartjes makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supermama
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Het is wel erg mooi weer he?quote:Op zondag 5 september 2010 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
En dan gaan we zo toch eventjes buiten spelen, ookal gaan we alleen maar even zandtaartjes maken
quote:Op zondag 5 september 2010 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik overleef het wel
Haha ja, trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Supermama
Ik ben ook ff strijken
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ja, Thijs en ik gaan zo lekker het park inquote:
heey STquote:
Wij gaan vanmiddag even wandelenquote:Op zondag 5 september 2010 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Thijs en ik gaan zo lekker het park in
quote:
Veel plezierquote:Op zondag 5 september 2010 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Thijs en ik gaan zo lekker het park in
Maar de oudgedienden zijn er nu ook niet echt hoor, dus schrik maar niet, er zijn er nog genoegquote:Op zondag 5 september 2010 10:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet eens zoveel tijd nu, kom binnenkort wel weer eens ff bijkletsen hier onder het genot van een lekker bakje koffie. Ben hier al veel te lang net meer geweest, van wat ik hier aan namen zie ken ik er nog maar een paar... en ik vraag me af of die mij nog kennen
veel plezierquote:
Sofie is mijn kat. Een vriendin van me komt er zo aan, gaan we samen zoeken en even de buren af die ik gister nog niet gevraagd hadquote:Op zondag 5 september 2010 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie en wat is Sofie? Ohjeee dat klinkt ernstigMisschien ergens opgesloten?
[..]
Niet echtGisteravond werd het steeds slechter, heb wel redelijk geslapen maar nu voel ik me nog beroerd
Wie ben jijquote:Op zondag 5 september 2010 10:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet eens zoveel tijd nu, kom binnenkort wel weer eens ff bijkletsen hier onder het genot van een lekker bakje koffie. Ben hier al veel te lang net meer geweest, van wat ik hier aan namen zie ken ik er nog maar een paar... en ik vraag me af of die mij nog kennen
Liebchenquote:Op zondag 5 september 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
En goedemorgen alle andere mensen die binnengekomen zijn![]()
![]()
quote:
Ja, al sinds gistermiddagquote:Op zondag 5 september 2010 10:59 schreef Panda72 het volgende:
Is Sofie weg. Ik hoop dat jullie haar snel zullen vinden.
Liebchenquote:
Och arme ik hoop zo dat jullie haar vinden... Succesquote:Op zondag 5 september 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sofie is mijn kat. Een vriendin van me komt er zo aan, gaan we samen zoeken en even de buren af die ik gister nog niet gevraagd hadIk hoop zo dat ze thuis komt
Balen! Beterschap dan maar
nog verdwaald op de kermis gisterquote:Op zondag 5 september 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och arme ik hoop zo dat jullie haar vinden... Succes
Beter!quote:Op zondag 5 september 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb de helft weggestreken, dat vond ik al aardig knap, net ff een crackertje gegeten en wat gedronken, dioe ergens vanmiddag wel de andere helft
quote:Op zondag 5 september 2010 11:49 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Blijkbaar had ik wat extra slaap nodig, want ik werd pas om 11:15 wakker in plaats van tussen 8 uur en half tien normaal.
Ahww... Wat fijn dat ze weer terug is!quote:Op zondag 5 september 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze is weer thuis
![]()
*O
Uiteindelijk heb ik haar met behulp van een onderbuurvrouw gevonden, ze zat in de bosjes in de tuin...Maar wat ben ik blij dat ze er weer is
wweeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 5 september 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:![]()
![]()
![]()
Ze is weer thuis
![]()
*O
Uiteindelijk heb ik haar met behulp van een onderbuurvrouw gevonden, ze zat in de bosjes in de tuin...Maar wat ben ik blij dat ze er weer is
quote:Op zondag 5 september 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze is weer thuis
![]()
*O
lekker met zuikerquote:
dat heet zondag >.<quote:
mja ik ga zo ook mooi naar huisquote:
quote:
Goedgoed, huis is weer aan kant, straks wordt mn haar geverfd & geknipt en daarna heb ik avonddienstquote:
Enjoyquote:Op zondag 5 september 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady duikt met een dekentje op de bank en gaat een aflevering van prisonbreak kijken
have funn >.< (voor zo goed als het gaat )quote:Op zondag 5 september 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady duikt met een dekentje op de bank en gaat een aflevering van prisonbreak kijken
In dat geval kan ik rustig even een uurtje naar buiten gaan. Tegen de tijd dat ik terug ben zijn we vijf posts verder danquote:Op zondag 5 september 2010 12:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, we gaan weer ouderwets op het weekend tempo, goedemorgen
Heel goed wel eigenlijk. En zoals altijd, dat wat niet helemaal 100% is, daar wordt aan gewerktquote:Op zondag 5 september 2010 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zo ken ik je weer![]()
Hoi![]()
Hoest?
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op zondag 5 september 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:![]()
![]()
![]()
Ze is weer thuis
![]()
*O
Do I look like I care?quote:
En dat is relevant voor de KSC omdat...?quote:Op zondag 5 september 2010 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
Dat is toch fucking triestEcht iemand die 24/7 achter de PC zit en dan maar gaat klagen op de radio en andere media dat ie geband is, maar uiteindelijk niet durft om een unban aan te vragen, maar wel nog even klagen over de emo.gif
Dit gaat over fok, KSC is ook onderdeel van fok, dit hoort bij je culturele ontwikkeling op fokquote:Op zondag 5 september 2010 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat is relevant voor de KSC omdat...?
Het is hier ONZ niet.
Dan nog is de KSC geen ONZ en is dat topic niet interessant genoeg om aandacht aan te bestedenquote:Op zondag 5 september 2010 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit gaat over fok, KSC is ook onderdeel van fok, dit hoort bij je culturele ontwikkeling op fok
Het is hier ook geen KLB!quote:Op zondag 5 september 2010 13:33 schreef naatje_1 het volgende:
Dan niet joh, maar gister zei ST het ook in dit topic en toen klaagden jullie niet
quote:
En dat is toch iets anders dan linken naar een afzeiktopic.quote:Op zondag 5 september 2010 13:38 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, dat topic was de bevestiging dat het een fokker was en welke user het was en die post was gericht aan Ferb oa, en ST zei het hier:
[..]
Het is geen afzeiktopic, het is immers KLB 1.0 topicquote:Op zondag 5 september 2010 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat is toch iets anders dan linken naar een afzeiktopic.
quote:Op zondag 5 september 2010 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is geen afzeiktopic, het is immers KLB 1.0 topic
Wat weet jij van ouderwets?quote:Op zondag 5 september 2010 12:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, we gaan weer ouderwets op het weekend tempo, goedemorgen
Een afzeiktopic dus. Bagger met hoofdletter B.quote:Op zondag 5 september 2010 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is geen afzeiktopic, het is immers KLB 1.0 topic
Dat laatste wel ja, maar geen afzeiktopicquote:Op zondag 5 september 2010 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Een afzeiktopic dus. Bagger met hoofdletter B.
Dat dus.quote:Op zondag 5 september 2010 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Een afzeiktopic dus. Bagger met hoofdletter B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |