heey STquote:
Wij gaan vanmiddag even wandelenquote:Op zondag 5 september 2010 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Thijs en ik gaan zo lekker het park in
quote:
Veel plezierquote:Op zondag 5 september 2010 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Thijs en ik gaan zo lekker het park in
Maar de oudgedienden zijn er nu ook niet echt hoor, dus schrik maar niet, er zijn er nog genoegquote:Op zondag 5 september 2010 10:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet eens zoveel tijd nu, kom binnenkort wel weer eens ff bijkletsen hier onder het genot van een lekker bakje koffie. Ben hier al veel te lang net meer geweest, van wat ik hier aan namen zie ken ik er nog maar een paar... en ik vraag me af of die mij nog kennen
veel plezierquote:
Sofie is mijn kat. Een vriendin van me komt er zo aan, gaan we samen zoeken en even de buren af die ik gister nog niet gevraagd hadquote:Op zondag 5 september 2010 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie en wat is Sofie? Ohjeee dat klinkt ernstigMisschien ergens opgesloten?
[..]
Niet echtGisteravond werd het steeds slechter, heb wel redelijk geslapen maar nu voel ik me nog beroerd
Wie ben jijquote:Op zondag 5 september 2010 10:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet eens zoveel tijd nu, kom binnenkort wel weer eens ff bijkletsen hier onder het genot van een lekker bakje koffie. Ben hier al veel te lang net meer geweest, van wat ik hier aan namen zie ken ik er nog maar een paar... en ik vraag me af of die mij nog kennen
Liebchenquote:Op zondag 5 september 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
En goedemorgen alle andere mensen die binnengekomen zijn![]()
![]()
quote:
Ja, al sinds gistermiddagquote:Op zondag 5 september 2010 10:59 schreef Panda72 het volgende:
Is Sofie weg. Ik hoop dat jullie haar snel zullen vinden.
Liebchenquote:
Och arme ik hoop zo dat jullie haar vinden... Succesquote:Op zondag 5 september 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sofie is mijn kat. Een vriendin van me komt er zo aan, gaan we samen zoeken en even de buren af die ik gister nog niet gevraagd hadIk hoop zo dat ze thuis komt
Balen! Beterschap dan maar
nog verdwaald op de kermis gisterquote:Op zondag 5 september 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och arme ik hoop zo dat jullie haar vinden... Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |