Zoiets jaquote:

winquote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef DaMart het volgende:
Hm... pubers die proberen massaal de trein in te stormen terwijl er nog mensen (waaronder ik) uitstappen, nou ja, nog voor iemand uit kon stappen... puber snel in de trein, puber nog sneller uit de trein toen hij mij tegenkwam op mijn weg naar buiten.

Daar zorg ik bij iedereen wel voor dat ze weer net zo snel buiten staanquote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef DaMart het volgende:
Hm... pubers die proberen massaal de trein in te stormen terwijl er nog mensen (waaronder ik) uitstappen, nou ja, nog voor iemand uit kon stappen... puber snel in de trein, puber nog sneller uit de trein toen hij mij tegenkwam op mijn weg naar buiten.

Behalve dat iedereen film keek, niet echtquote:Op zondag 5 september 2010 00:20 schreef Trevland het volgende:
en nog wat gemist terwijl ik weg was?
Hey lui![]()

Aha en welke films zijn er dan gekeken?quote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Ferb het volgende:
[..]
Behalve dat iedereen film keek, niet echt

Ik ook wel hoor. Ik vond het alleen wel een beetje zielig toen een pubermeisje 'auw' riep, toen ze dacht dat ze wel langs die metalen paal in de trein kon lopen terwijl ze mij passeerde, maar zich toch een beetje vastliep tegen de paalquote:Op zondag 5 september 2010 00:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar zorg ik bij iedereen wel voor dat ze weer net zo snel buiten staan
Ik heb geen film gezien hoor. Ik was op de FOK!meet.quote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Ferb het volgende:
[..]
Behalve dat iedereen film keek, niet echt

Hm, LL etc. wel.quote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Ik vond het alleen wel een beetje zielig toen een pubermeisje 'auw' riep, toen ze dacht dat ze wel langs die metalen paal in de trein kon lopen terwijl ze mij passeerde, maar zich toch een beetje vastliep tegen de paal.
[..]
Ik heb geen film gezien hoor. Ik was op de FOK!meet.

Lees terug 2 paginas geleden.quote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha en welke films zijn er dan gekeken?

Ze doen het zelfquote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Ik vond het alleen wel een beetje zielig toen een pubermeisje 'auw' riep, toen ze dacht dat ze wel langs die metalen paal in de trein kon lopen terwijl ze mij passeerde, maar zich toch een beetje vastliep tegen de paal.
En hoe was het dan?quote:[..]
Ik heb geen film gezien hoor. Ik was op de FOK!meet.

Zie vorige postquote:Op zondag 5 september 2010 00:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze doen het zelf![]()
[..][./q]
Precies. Toen ik wegfietste zag ik wel 2 motoragenten aan komen rijden, dus reed ik ook maar even terug om te zien wat die gingen doen. Maar er werden geen pubers aangepakt helaas.
[q]
En hoe was het dan?

Fles was er en verder heb ik geen vaste KSC'ers gezien dan wel herkend.quote:Op zondag 5 september 2010 00:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zag het net te laat, maar waren er ook nog andere van de KSC?

Ze hebben zich gewoon niet aan je voorgesteld of ze waren er niet?quote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fles was er en verder heb ik geen vaste KSC'ers gezien dan wel herkend.

Volgens mij waren ze er niet, en anders hebben ze zich niet aan me voorgesteld.quote:Op zondag 5 september 2010 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben zich gewoon niet aan je voorgesteld of ze waren er niet?

Dan zullen ze er wel niet geweest zijnquote:Op zondag 5 september 2010 00:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er niet, en anders hebben ze zich niet aan me voorgesteld.

Zegt hij om 10 voor 1quote:Op zondag 5 september 2010 00:49 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben niet voor niets op tijd naar huis gegaan, zit ik alsnog weer tot 1 uur achter de computer.
Trusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |