tuurlijk welquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik ook.
M'n broer heeft laatst tering veel Blue Ray gedeponeerd op een externe schijf.
Jammer genoeg kan mijn PC dat niet echt aan.
Met nieuwe progressor zou die het gewoon weer doen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tuurlijk wel
lezen en configureren
of je moet er 1 uit het stenen tijdperk hebben >.<
Met zijn grote geweertje bedoel je?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:35 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja, er zit eigenlijk geen verhaal in.
Die negert is wel wreed trouwens
Hey Enferquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:
Avond
Ik heb een gezellige avond gehad, en jullie?Of is ie nog bezig?
The Jonesses? Die is juist wel goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:59 schreef Ferb het volgende:
JAAAHOOOOR.
Die dude kan het niet maar aan DUS bindt zich vast aan een grasmaaier waar je op kan zitten en rijdt z'n zwembad in.
Zou ik ook doen.
Verpauperde film
Ehquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:59 schreef Ferb het volgende:
JAAAHOOOOR.
Die dude kan het niet maar aan DUS bindt zich vast aan een grasmaaier waar je op kan zitten en rijdt z'n zwembad in.
Zou ik ook doen.
Verpauperde film
Ferbiequote:
Die buurman ftwquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
The Jonesses? Die is juist wel goed
Best goed hoor..quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EhWtf? Wat voor film is dat man?
[..]
FerbieHoe ist? Behalve de verpauperde films?
Oh, The Jonesses dusquote:
Die film is nou juist wel goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EhWtf? Wat voor film is dat man?
[..]
..quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, The Jonesses dus![]()
Mooi
Ja goed, lekker op de bank met manlief met wat thee en kaas met crackers enzo
Heb weer een nieuw idee voor een tattoo, zo vetMaar moet nog ff sparen. En eerst op vakantie
![]()
Sparen ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:12 schreef Ferb het volgende:
[..]
..
Je moet sparren omdat je die tattoo wilt?
Trustequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sparen ja.Geld, snapje?
Hij zal nogal groot uitvallen dus dat kost dan wat meer he. Magoed, dat komt wel
![]()
Ik ga iig lekker pitten. Tot morgen!![]()
Hij veerde terug bedoel je?quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef DaMart het volgende:
Hm... pubers die proberen massaal de trein in te stormen terwijl er nog mensen (waaronder ik) uitstappen, nou ja, nog voor iemand uit kon stappen... puber snel in de trein, puber nog sneller uit de trein toen hij mij tegenkwam op mijn weg naar buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |