Ik kom ook over 4 jaarquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was het vergeten en ik ken ook niet veel mensen
Vandaag in Zaandam een mega aanbieding voor de ps3 en de xbox360 29 euroquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:55 schreef Ferb het volgende:
[..]
Watwat
Hij was vorige week nog 60![]()
Even tussendoor. Spa Citroen + Een mars = Koffie nasmaak
mij bestquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heeft hem vanmorgen gehaald voor 29 euro
[..]
De volgende keer blijf ik wel bij jou crashen
ps3quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag in Zaandam een mega aanbieding voor de ps3 en de xbox360 29 euro
gelukkig welquote:
ik zweer bij ps3quote:
Dus lekker op stap zo te horenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zaandam geweest en Alkmaar, nieuw ijzer in mijn oor
Jup en nu ga ik lekker douchen en nog even lezen in bed en dan lekker slapenquote:
geniet er van en slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup en nu ga ik lekker douchen en nog even lezen in bed en dan lekker slapen
Fijne avond allemaal![]()
zit pop sot te kijkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom is het zo rustig?
Is er wat boeiends op tv ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
ik ga zo stappenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup en nu ga ik lekker douchen en nog even lezen in bed en dan lekker slapen
Fijne avond allemaal![]()
Volgens mij had jij wel op een andere zaterdag avond gehooptquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben geinstalleerd in bedmet een doos tissues, neusspray en een strip strepsils.... Op zaterdagavond
Wat voor film?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Je gaat er wel helemaal voor ja
Wil je meekijken met mijn 'film'?
ja duh, in het weekend zo kut voelen, schiet niet echt op.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij had jij wel op een andere zaterdag avond gehoopt
Ik ben meestal ziek tijdens de feestdagenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja duh, in het weekend zo kut voelen, schiet niet echt op.
Een film/documentaire over de oceaanquote:
ik denk dat ik dan in slaap ga vallen, of heel vervelend ga doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een film/documentaire over de oceaan
Het geluid erbij is alleen al super zo over de surround
De nieuwe Robin Hood, Expendables, A-team, Alice In Wonderland?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan in slaap ga vallen, of heel vervelend ga doenheb je niks spannenders?
Is het erg als ik dit totaal niet snap?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
:s das geen pop voor mij pc van mn maat trekt het niet lol ....
expandables dan maar, geen idee hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De nieuwe Robin Hood, Expendables, A-team, Alice In Wonderland?
Aw, beterschap.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben geinstalleerd in bedmet een doos tissues, neusspray en een strip strepsils.... Op zaterdagavond
blue ray van pop (prince of persia) via de pc op de tvquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het erg als ik dit totaal niet snap?
Die heb ik net gezien.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
expandables dan maar, geen idee hoor
Heb ik gister ook gezien in Hdquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
blue ray van pop (prince of persia) via de pc op de tv
alleen is zijn pc niet echt krachtig genoeg dus loopt het geluid achter en schokt het beeld ..
dan maar straks thuis kijken
beetje goeie film ?quote:
ik kijk elke avond filmquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef Ferb het volgende:
Als jullie film gaan kijken ga ik dat ook maar doen.
The Joneses
Das puur schieten en vechten, met Stallone, en nog een heel aantal van die vechthelden? Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
expandables dan maar, geen idee hoor
Dank, nu kan ik u volgenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
blue ray van pop (prince of persia) via de pc op de tv
alleen is zijn pc niet echt krachtig genoeg dus loopt het geluid achter en schokt het beeld ..
dan maar straks thuis kijken
Ik zal even een lijstje maken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik kijk elke avond film![]()
zijn maar weinig films die ik niet heb gezien :S
Ja, er zit eigenlijk geen verhaal in.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das puur schieten en vechten, met Stallone, en nog een heel aantal van die vechthelden? Weet je het zeker?
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik kijk elke avond film![]()
zijn maar weinig films die ik niet heb gezien :S
tuurlijk welquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik ook.
M'n broer heeft laatst tering veel Blue Ray gedeponeerd op een externe schijf.
Jammer genoeg kan mijn PC dat niet echt aan.
Met nieuwe progressor zou die het gewoon weer doen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tuurlijk wel
lezen en configureren
of je moet er 1 uit het stenen tijdperk hebben >.<
Met zijn grote geweertje bedoel je?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:35 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja, er zit eigenlijk geen verhaal in.
Die negert is wel wreed trouwens
Hey Enferquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:
Avond
Ik heb een gezellige avond gehad, en jullie?Of is ie nog bezig?
The Jonesses? Die is juist wel goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:59 schreef Ferb het volgende:
JAAAHOOOOR.
Die dude kan het niet maar aan DUS bindt zich vast aan een grasmaaier waar je op kan zitten en rijdt z'n zwembad in.
Zou ik ook doen.
Verpauperde film
Ehquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:59 schreef Ferb het volgende:
JAAAHOOOOR.
Die dude kan het niet maar aan DUS bindt zich vast aan een grasmaaier waar je op kan zitten en rijdt z'n zwembad in.
Zou ik ook doen.
Verpauperde film
Ferbiequote:
Die buurman ftwquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
The Jonesses? Die is juist wel goed
Best goed hoor..quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EhWtf? Wat voor film is dat man?
[..]
FerbieHoe ist? Behalve de verpauperde films?
Oh, The Jonesses dusquote:
Die film is nou juist wel goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EhWtf? Wat voor film is dat man?
[..]
..quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, The Jonesses dus![]()
Mooi
Ja goed, lekker op de bank met manlief met wat thee en kaas met crackers enzo
Heb weer een nieuw idee voor een tattoo, zo vetMaar moet nog ff sparen. En eerst op vakantie
![]()
Sparen ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:12 schreef Ferb het volgende:
[..]
..
Je moet sparren omdat je die tattoo wilt?
Trustequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sparen ja.Geld, snapje?
Hij zal nogal groot uitvallen dus dat kost dan wat meer he. Magoed, dat komt wel
![]()
Ik ga iig lekker pitten. Tot morgen!![]()
Hij veerde terug bedoel je?quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef DaMart het volgende:
Hm... pubers die proberen massaal de trein in te stormen terwijl er nog mensen (waaronder ik) uitstappen, nou ja, nog voor iemand uit kon stappen... puber snel in de trein, puber nog sneller uit de trein toen hij mij tegenkwam op mijn weg naar buiten.
Zoiets jaquote:
winquote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef DaMart het volgende:
Hm... pubers die proberen massaal de trein in te stormen terwijl er nog mensen (waaronder ik) uitstappen, nou ja, nog voor iemand uit kon stappen... puber snel in de trein, puber nog sneller uit de trein toen hij mij tegenkwam op mijn weg naar buiten.
Daar zorg ik bij iedereen wel voor dat ze weer net zo snel buiten staanquote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef DaMart het volgende:
Behalve dat iedereen film keek, niet echtquote:Op zondag 5 september 2010 00:20 schreef Trevland het volgende:
en nog wat gemist terwijl ik weg was?
Hey lui![]()
Aha en welke films zijn er dan gekeken?quote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Ferb het volgende:
[..]
Behalve dat iedereen film keek, niet echt
Ik ook wel hoor. Ik vond het alleen wel een beetje zielig toen een pubermeisje 'auw' riep, toen ze dacht dat ze wel langs die metalen paal in de trein kon lopen terwijl ze mij passeerde, maar zich toch een beetje vastliep tegen de paalquote:Op zondag 5 september 2010 00:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar zorg ik bij iedereen wel voor dat ze weer net zo snel buiten staan
Ik heb geen film gezien hoor. Ik was op de FOK!meet.quote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Ferb het volgende:
[..]
Behalve dat iedereen film keek, niet echt
Hm, LL etc. wel.quote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Ik vond het alleen wel een beetje zielig toen een pubermeisje 'auw' riep, toen ze dacht dat ze wel langs die metalen paal in de trein kon lopen terwijl ze mij passeerde, maar zich toch een beetje vastliep tegen de paal.
[..]
Ik heb geen film gezien hoor. Ik was op de FOK!meet.
Lees terug 2 paginas geleden.quote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha en welke films zijn er dan gekeken?
Ze doen het zelfquote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Ik vond het alleen wel een beetje zielig toen een pubermeisje 'auw' riep, toen ze dacht dat ze wel langs die metalen paal in de trein kon lopen terwijl ze mij passeerde, maar zich toch een beetje vastliep tegen de paal.
En hoe was het dan?quote:[..]
Ik heb geen film gezien hoor. Ik was op de FOK!meet.
Zie vorige postquote:Op zondag 5 september 2010 00:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze doen het zelf![]()
[..][./q]
Precies. Toen ik wegfietste zag ik wel 2 motoragenten aan komen rijden, dus reed ik ook maar even terug om te zien wat die gingen doen. Maar er werden geen pubers aangepakt helaas.
[q]
En hoe was het dan?
Fles was er en verder heb ik geen vaste KSC'ers gezien dan wel herkend.quote:Op zondag 5 september 2010 00:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zag het net te laat, maar waren er ook nog andere van de KSC?
Ze hebben zich gewoon niet aan je voorgesteld of ze waren er niet?quote:Op zondag 5 september 2010 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fles was er en verder heb ik geen vaste KSC'ers gezien dan wel herkend.
Volgens mij waren ze er niet, en anders hebben ze zich niet aan me voorgesteld.quote:Op zondag 5 september 2010 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben zich gewoon niet aan je voorgesteld of ze waren er niet?
Dan zullen ze er wel niet geweest zijnquote:Op zondag 5 september 2010 00:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er niet, en anders hebben ze zich niet aan me voorgesteld.
Zegt hij om 10 voor 1quote:Op zondag 5 september 2010 00:49 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben niet voor niets op tijd naar huis gegaan, zit ik alsnog weer tot 1 uur achter de computer.
Trusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |