Volgens mij had jij wel op een andere zaterdag avond gehooptquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben geinstalleerd in bedmet een doos tissues, neusspray en een strip strepsils.... Op zaterdagavond
Wat voor film?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Je gaat er wel helemaal voor ja
Wil je meekijken met mijn 'film'?
ja duh, in het weekend zo kut voelen, schiet niet echt op.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij had jij wel op een andere zaterdag avond gehoopt
Ik ben meestal ziek tijdens de feestdagenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja duh, in het weekend zo kut voelen, schiet niet echt op.
Een film/documentaire over de oceaanquote:
ik denk dat ik dan in slaap ga vallen, of heel vervelend ga doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een film/documentaire over de oceaan
Het geluid erbij is alleen al super zo over de surround
De nieuwe Robin Hood, Expendables, A-team, Alice In Wonderland?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan in slaap ga vallen, of heel vervelend ga doenheb je niks spannenders?
Is het erg als ik dit totaal niet snap?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
:s das geen pop voor mij pc van mn maat trekt het niet lol ....
expandables dan maar, geen idee hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De nieuwe Robin Hood, Expendables, A-team, Alice In Wonderland?
Aw, beterschap.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben geinstalleerd in bedmet een doos tissues, neusspray en een strip strepsils.... Op zaterdagavond
blue ray van pop (prince of persia) via de pc op de tvquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het erg als ik dit totaal niet snap?
Die heb ik net gezien.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
expandables dan maar, geen idee hoor
Heb ik gister ook gezien in Hdquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
blue ray van pop (prince of persia) via de pc op de tv
alleen is zijn pc niet echt krachtig genoeg dus loopt het geluid achter en schokt het beeld ..
dan maar straks thuis kijken
beetje goeie film ?quote:
ik kijk elke avond filmquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef Ferb het volgende:
Als jullie film gaan kijken ga ik dat ook maar doen.
The Joneses
Das puur schieten en vechten, met Stallone, en nog een heel aantal van die vechthelden? Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
expandables dan maar, geen idee hoor
Dank, nu kan ik u volgenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
blue ray van pop (prince of persia) via de pc op de tv
alleen is zijn pc niet echt krachtig genoeg dus loopt het geluid achter en schokt het beeld ..
dan maar straks thuis kijken
Ik zal even een lijstje maken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik kijk elke avond film![]()
zijn maar weinig films die ik niet heb gezien :S
Ja, er zit eigenlijk geen verhaal in.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das puur schieten en vechten, met Stallone, en nog een heel aantal van die vechthelden? Weet je het zeker?
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik kijk elke avond film![]()
zijn maar weinig films die ik niet heb gezien :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |