Iets? Minstens een half kratjequote:
dat heet toch indrinken?quote:
niet lullig bedoeld maar in amsterdam betekend het iets anders ...quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Afgewerkt zijn is hier in het zuiden des lands een doodnormale uitdrukking voor klaar zijn met werken. Snap niet wat daar zo lachwekkend aan is.
Je klikt op mijn naam daar staan mijn actieve topics en dan klik je het piercing topic aanquote:
Echt en nog geven ookquote:
uiteraardquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je klikt op mijn naam daar staan mijn actieve topics en dan klik je het piercing topic aan
Wat nou lui
[..]
Echt en nog geven ook![]()
Laat me raden, je zit te veel achter het internet, vinden zequote:Op zaterdag 4 september 2010 18:26 schreef Ferb het volgende:
Zoo..
Ben ik weer.
Ouders zijn in wat mindere bui
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat me raden, je zit te veel achter het internet, vinden ze.
Dat gaat trouwens wel veranderen als school weer begint dinsdagquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat me raden, je zit te veel achter het internet, vinden ze.
Dan zit je nog meer op het internetquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:39 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dat gaat trouwens wel veranderen als school weer begint dinsdag
Oh je wilt me weg hebbenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zit je nog meer op het internet?
Ik snap je niet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:54 schreef MPG het volgende:
Wat is dat trouwens met die newbies die helemaal idolaat van het fenomeen 'mod' zijn en die in elk topic menen te moeten lapohunten?
Last post hunten.. ofwel de laatste post van het topic kapen om vervolgens een nieuwe te makenquote:
ah juist .... en daar worde ze blij van ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Last post hunten.. ofwel de laatste post van het topic kapen om vervolgens een nieuwe te maken
naatje weet heel goed wat dat is
Weet ik veelquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ah juist .... en daar worde ze blij van ?
Hooooooi GF-jequote:
Postdiarree als een SC-topic bijna vol is.quote:
Dat ge-emmer in vorig tpoic waar mods zo geweldig genoemd werdenquote:
Volgens mij heb ik daar niet echt over meegepostquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:08 schreef MPG het volgende:
Dat ge-emmer in vorig tpoic waar mods zo geweldig genoemd werden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2010 19:10:31 ]
graagquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik veel
Sommige kicken erop
[..]
Hooooooi GF-jekopje koffie?
* LovelyLady gaat koffie zettenquote:
oeh, dat wil ik ookkkkkkkkkkkkkkkquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:54 schreef MPG het volgende:
Wat is dat trouwens met die newbies die helemaal idolaat van het fenomeen 'mod' zijn en die in elk topic menen te moeten lapohunten?
ben je snel klaarquote:
* Ferb ookquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt ook om een hoekje kijken...
En zo ja, wat danquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom is het zo rustig?
Is er wat boeiends op tv ofzo?
Ja, Flash is er voor het eten heen gegaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wacht, is vandaag die meet niet?
Ja. DaMart en Fles zijn iig daar, heb ik vernomen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Marcquote:
Ja vandaag is die meetquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wilde ook, maar mijn vriendinnetje die in utrecht woont had al een logeetjequote:
Serieus?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Marc
[..]
Ja vandaag is die meet
En niks boeiends op tv
Vriendlief is mafia2 aan het spelen
ik was het vergeten en ik ken ook niet veel mensenquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wilde ook, maar mijn vriendinnetje die in utrecht woont had al een logeetje
Achteraf ook wel blij want, men ik voel me met uur beroerder
Ja heeft hem vanmorgen gehaald voor 29 euroquote:
De volgende keer blijf ik wel bij jou crashenquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was het vergeten en ik ken ook niet veel mensen
Watwatquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heeft hem vanmorgen gehaald voor 29 euro
[..]
De volgende keer blijf ik wel bij jou crashen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |