Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
have funnquote:
True, in ieder geval dichterbij dan nuquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dichtbij Fha is ook dichtbij ons
Ik ookquote:
Veel plezierquote:
Mja dat vond ik al een tijdje hoorquote:
wij gaan nasi etenquote:
als in piercing?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Ik heb nieuw ijzer![]()
[..]
Tosties
Me tooquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dat vond ik al een tijdje hoor
Wat is het rustig op fok zeg, iedereen is zeker naar die meet in Stairway?![]()
Had ook wel graag gewild
Lasagnequote:
het is toch lasagna?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Me tooEn Pendulum is heerlijk in de sportschool
En wat voor piercing heb je genomen?
[..]
LasagneGa koken voor een vriendin. Die kan er ieder moment zijn dus ik ben weer weg
![]()
vet hoorquote:
Als ik er meerdere maak nietquote:
Pendulum in de sportschool is idd een goeiequote:Op zaterdag 4 september 2010 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Me tooEn Pendulum is heerlijk in de sportschool
En wat voor piercing heb je genomen?
Eetsmakelijkquote:LasagneGa koken voor een vriendin. Die kan er ieder moment zijn dus ik ben weer weg
![]()
We draaien het een beetje om vandaag, vanmiddag gelunched bij de Mac en nu tostiesquote:
Zag de foto, ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pendulum in de sportschool is idd een goeie
Een conch
[..]
Eetsmakelijk
Lasagne
[..]
We draaien het een beetje om vandaag, vanmiddag gelunched bij de Mac en nu tosties
krijg je nou nog wel oordopjes in dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een conch
[..]
Eetsmakelijk
Lasagne
[..]
We draaien het een beetje om vandaag, vanmiddag gelunched bij de Mac en nu tosties
Eventjes wel, branderig gevoel, maar nu heb ik er niet eens zoveel last van, het heeft even gebloed en het zal wel gevoelig zijn met schoonmaken vanavondquote:
ah, okquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik er meerdere maak nietMaar dat doe ik niet, was dus een typo, scusi!
op zn Fransquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een conch
[..]
Eetsmakelijk
Lasagne
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep
Gewoon lekker een komkommertje en een tomaatje erbij, lekker simpel
Smakelijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep
ham kaas tosti met satesausquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep
Gaat snel he, die tpoicsquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:26 schreef MPG het volgende:
Alweer een nieuw tpoic?
Dat is NIET des weekends.
Pendulum. Ideaal om een beetje wakker te worden als je om HALF VIER!?!?! (ja smiddags) brak uit je tent bent komen rollen op Lowlandsquote:
Ja.quote:
linkje ?quote:
wehehehe word jij altijd afgewerktquote:
Kijk in haar post geschiedenisquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
linkje ?
ben lui vandaag ...
u wished ...quote:
Afgewerkt zijn is hier in het zuiden des lands een doodnormale uitdrukking voor klaar zijn met werken. Snap niet wat daar zo lachwekkend aan isquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wehehehe word jij altijd afgewerkt![]()
![]()
hij heeft al iets op denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Afgewerkt zijn is hier in het zuiden des lands een doodnormale uitdrukking voor klaar zijn met werken. Snap niet wat daar zo lachwekkend aan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |