Beter!quote:Op zondag 5 september 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb de helft weggestreken, dat vond ik al aardig knap, net ff een crackertje gegeten en wat gedronken, dioe ergens vanmiddag wel de andere helft
quote:Op zondag 5 september 2010 11:49 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Blijkbaar had ik wat extra slaap nodig, want ik werd pas om 11:15 wakker in plaats van tussen 8 uur en half tien normaal.
Ahww... Wat fijn dat ze weer terug is!quote:Op zondag 5 september 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze is weer thuis
![]()
*O
Uiteindelijk heb ik haar met behulp van een onderbuurvrouw gevonden, ze zat in de bosjes in de tuin...Maar wat ben ik blij dat ze er weer is
wweeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 5 september 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:![]()
![]()
![]()
Ze is weer thuis
![]()
*O
Uiteindelijk heb ik haar met behulp van een onderbuurvrouw gevonden, ze zat in de bosjes in de tuin...Maar wat ben ik blij dat ze er weer is
quote:Op zondag 5 september 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze is weer thuis
![]()
*O
lekker met zuikerquote:
dat heet zondag >.<quote:
mja ik ga zo ook mooi naar huisquote:
quote:
Goedgoed, huis is weer aan kant, straks wordt mn haar geverfd & geknipt en daarna heb ik avonddienstquote:
Enjoyquote:Op zondag 5 september 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady duikt met een dekentje op de bank en gaat een aflevering van prisonbreak kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |