abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86220671
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:37 schreef krootje het volgende:

[..]

En daar hebben we er nog één..

Wie is er nou bang?
De Diederick-Jan uit Wassenaar die op de PVV stemt. Een andere verklaring heb ik er niet voor (wel, eigenlijk, maar die mag weer niet van de TS. Oh wacht, dat ben jij.
Politics -> Poly = many; Tics = bloodsucking creatures
  woensdag 8 september 2010 @ 21:32:33 #103
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_86220729
Als het helpt, ga ik tegen Geert wekelijks naar de kerk _O_
Laffe huichelaar
pi_86377812
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef timmmmm het volgende:
Als het helpt, ga ik tegen Geert wekelijks naar de kerk _O_
Ik zit er over te denken om mezelf (en daarmee dus ook Nederland) wat meer te islamiseren. Puur om geert dwars te zitten.
Wir haben es gewusst
pi_86379851
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:20 schreef trekhengel het volgende:

[..]

Ik zit er over te denken om mezelf (en daarmee dus ook Nederland) wat meer te islamiseren. Puur om geert dwars te zitten.
Ik vul tegenwoordig bij enquetes waar naar religie word gevraagd standaard moslim in.
pi_86379998
Maar ff serieus, als op komen voor gelijke rechten voor alle Nederlanders religieus is dan is het niet zo slecht om religieus te zijn.
pi_86380053
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:20 schreef trekhengel het volgende:

[..]

Vorige week moest ik voor mn werk naar een multiculti bijeenkomst en ik moest gewoon mn schoenen uitdoen. Ik ben toen als een bezetene door de zaal gaan rennen en heb zo hard als ik kon geschreeuwd 'islamisering'!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86386691
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 02:26 schreef Taxidude het volgende:
Jij beweert dat je het programma van de PVV hebt gelezen en nog steeds op hem durft te stemmen... of heb je het stuk over etnische registratie over het hoofd gezien?
http://www.pvdarotterdam.(...)atie_is_haarkloverij
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_86386777
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vorige week moest ik voor mn werk naar een multiculti bijeenkomst en ik moest gewoon mn schoenen uitdoen. Ik ben toen als een bezetene door de zaal gaan rennen en heb zo hard als ik kon geschreeuwd 'islamisering'!
En je hebt je schoenen naar de imam gegooid? :')
  maandag 20 september 2010 @ 01:22:58 #110
224532 Taxidude
Waar wil jij heen?
pi_86624418
quote:
Is ook een slechte zaak, bedoel je dat? ;)
pi_86650232
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 02:33 schreef krootje het volgende:

Als ik stem, dan doe ik dat omdat IK er beter van moet worden. Ja heel egoïstisch inderdaad.
Nogal logisch dat je stemt op datgene waar jezelf beter van wordt, niks egoistisch aan.

Alsof er moraalridders zijn die hun geld graag naar de arme sloeber sluizen.
pi_86651060
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:50 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

En je hebt je schoenen naar de imam gegooid? :')
Nee, natuurlijk niet. Ik weigerde en vroeg waarom ze mij dwingen hun gebruiken over te nemen. Toen werd mij haarfijn uitgelegd dat het onderdeel uitmaakt van hun grote plan. Vandaag schoenen, morgen Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 20-09-2010 22:35:44 ]
  maandag 20 september 2010 @ 22:29:06 #113
224532 Taxidude
Waar wil jij heen?
pi_86656784
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Ik weigerde en vraag waarom ze mij dwingen hun gebruiken over te nemen. Toen werd mij haarfijn uitgelegd dat het onderdeel uitmaakt van hun grote plan. Vandaag schoenen, morgen Nederland.
_O-
  dinsdag 21 september 2010 @ 03:49:25 #114
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86663054
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:09 schreef Unstoppable het volgende:
Grote probleem imo is dat zo'n beetje de hele rest van de politiek alle PVV stemmers wegzet als een stel debielen. Ver weg het meeste van zijn stemmen komen van de mensen die simpelweg zich erg zorgen maken over hoe het de afgelopen jaren gelopen is.
'Ver weg'? _O- Typerend.

Maar het is een feit dat gemiddeld genomen er meer laag opgeleide mensen stemmen op de PVV dan op welke andere partij dan ook. Dus ja, als je PV stemt behoor je ook tot die groep. Geeft verder niets, maar het is gewoon een feit.
  dinsdag 21 september 2010 @ 03:52:27 #115
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86663066
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:22 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Nogal logisch dat je stemt op datgene waar jezelf beter van wordt, niks egoistisch aan.

Alsof er moraalridders zijn die hun geld graag naar de arme sloeber sluizen.
Wat ??????????

Natuurlijk stemmen mensen met enig sociaal gevoel niet in hun eigen straatje. Ik heb genoeg geld, maar stem wel zo links mogelijk. Niet omdat ik daar zelf beter van word, maar omdat ik me realiseer dat heel erg veel mensen het buiten hun schuld om heel erg zwaar hebben in dit land. Volgens berekeningen van het CBS leven meer dan 1 miljoen mensen onder de armoedegrens in dit land.
Maar blijf vooral in je eigen straatje stemmen en schijt hebben aan mensen die hun kinderen niet eens iedere dag een warme maaltijd kunnen voorzetten. En voel je vooral niet schuldig :X
  dinsdag 21 september 2010 @ 03:53:50 #116
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86663069
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:32 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Ik vul tegenwoordig bij enquetes waar naar religie word gevraagd standaard moslim in.
Als je geen baan hebt, dan kun je een nieuwe baan wel zo goed als zeker vergeten.
pi_86665619
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 03:49 schreef Ratso het volgende:

[..]

'Ver weg'? _O- Typerend.

Maar het is een feit dat gemiddeld genomen er meer laag opgeleide mensen stemmen op de PVV dan op welke andere partij dan ook. Dus ja, als je PV stemt behoor je ook tot die groep. Geeft verder niets, maar het is gewoon een feit.
Maar lidmaatschap van een bepaalde partij heeft vanzelfsprekend geen enkele invloed op je opleidingsniveau/intelligentie. Een hoogopgeleide PVV'er is en blijft hoogopgeleid.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_86665855
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:57 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Maar lidmaatschap van een bepaalde partij heeft vanzelfsprekend geen enkele invloed op je opleidingsniveau/intelligentie. Een hoogopgeleide PVV'er is en blijft hoogopgeleid.
Hoogopgeleid betekent natuurlijk niet automatisch dat je ook intelligent bent.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:15:00 #119
165633 eriksd
The grand facade...
pi_86666039
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoogopgeleid betekent natuurlijk niet automatisch dat je ook intelligent bent.
Mwoah.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_86666181
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:15 schreef eriksd het volgende:

[..]

Mwoah.
Ik ben echt heel domme figuren tegengekomen. Vooral op het HBO.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:21:43 #121
165633 eriksd
The grand facade...
pi_86666202
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben echt heel domme figuren tegengekomen. Vooral op het HBO.
Hoogopgeleid Koos, niet het HBO.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_86666266
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:21 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hoogopgeleid Koos, niet het HBO.
Alles vanaf het HBO staat te boek als hoogopgeleid, mn beste Erik.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:26:23 #123
165633 eriksd
The grand facade...
pi_86666322
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Alles vanaf het HBO staat te boek als hoogopgeleid, mn beste Erik.
Ik weet dat de overheid in haar doelstelling om 50% van de bevolking het predikaat hogeropgeleid te plakken wat kunstgrepen heeft toegepast, maar mijn definitie is WO met hoger dan een 7.5. Zo!
Bis bis bis
pi_86666413
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:26 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik weet dat de overheid in haar doelstelling om 50% van de bevolking het predikaat hogeropgeleid te plakken wat kunstgrepen heeft toegepast, maar mijn definitie is WO met hoger dan een 7.5. Zo!
Ben het met je eens dat het HBO de lat buitengewoon laag legt.
pi_86667648
Xenofobie is per definitie verkeerd, logisch dat mensen daar tegenaan schoppen.

Vind dat verder weinig met een religie te maken hebben, eerder gezond verstand.
pi_86667783
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:52 schreef krootje het volgende:

[..]

Nee klopt, ik woon niet in het Gooi, maar ik heb inderdaad geen Islamieten hier wonen binnen een straal van nogal wat kilometers. Ik ben het ook niet eens met zijn punten tegen de Islam. Het gaan mij om de rest van zijn programma. Dat wil ik als Pechtold-aanhanger wel verdedigen.
Uhm....je snapt dat enkel zijn standpunten wat betreft de islam ertoe doen? De rest is populistisch. Je maakt mij niet wijs dat Wilders, als ex-VVDer, echt links is. Bovendien zit hij zelf regelmatig te zeiken op links. Stem je op de PVV, dan gaat het om de islam-standpunten en dergelijke, anders kan je beter op een linkse partij stemmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 21-09-2010 11:26:56 ]
pi_86667839
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:26 schreef eriksd het volgende:

[..]

Daar behoor jij dan natuurlijk weer toe of niet soms?
Alleen jammer dat degene die onder echt heel slim vallen vaak sociaal niet zo best zijn, iq en eq zijn meestal niet heel erg in evenwicht ;)

Dan komen we weer bij de hoog opgeleide pvv stemmer terrecht, misschien wel slim, maar sociaal erg beroerd, dom op eq gebied :P

Ok ok, ik lul maar wat uit mijn nek, niet te serieus nemen ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 22 september 2010 @ 13:12:35 #128
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_86708137
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 03:26 schreef krootje het volgende:
Geert Wilders heeft, zoals jullie allemaal wel weten, medestanders en tegenstanders. Ik heb zelf niet op hem gestemd, maar van mij mag hij zeker wel wat te zeggen hebben over de toekomst van ons land en dat maakt mij dus een medestander van deze man.

Tegenstanders roepen om het hardst dat mensen die pro-Wilders zijn, allemaal helemaal mesjogge zijn. Ze roepen dat de hele wereld die man uitkotst en daarmee worden 'wij' dus voor gek verklaard.

Doet me denken aan reli-relschoppers. Die doen ook alsof hun geloof het enige is dat goed is en de ongelovigen zullen branden in de (door hunzelf verzonnen) hel.

Ik roep toch ook niet dat mensen die niet achter Wilders staan helemaal gek geworden zijn? Zoals ik ook christenen in hun waan ehh... waarde laat?

Is anti-wilders zijn de nieuwe religie geworden ofzo?

ik ben niet laag-opgeleid en ook zeker geen Tokkie, mag ik nu ook mijn mening hebben alsjeblieft?
totaal niet herkenbaar. :? Ik zie juist veel mensen verkondigen dat ze pro-wilders zijn, en die zich afzetten van anderen door die als 1 grote groep linkse kerk te zien. In mijn omgeving, maar ook enorm veel internet-helden.
pi_86708214
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Daar behoor jij dan natuurlijk weer toe of niet soms?
Alleen jammer dat degene die onder echt heel slim vallen vaak sociaal niet zo best zijn, iq en eq zijn meestal niet heel erg in evenwicht ;)

Dan komen we weer bij de hoog opgeleide pvv stemmer terrecht, misschien wel slim, maar sociaal erg beroerd, dom op eq gebied :P

Ok ok, ik lul maar wat uit mijn nek, niet te serieus nemen ;)
Nee, je hebt gelijk hoor. Mensen die bovenaan de ladder staan wanneer het aankomt op intelligentie zijn nog wel eens sociaal gehandicapt en ontberen enig empathisch vermogen :)
pi_86717047
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:12 schreef Grumpey het volgende:

[..]

totaal niet herkenbaar. :? Ik zie juist veel mensen verkondigen dat ze pro-wilders zijn, en die zich afzetten van anderen door die als 1 grote groep linkse kerk te zien. In mijn omgeving, maar ook enorm veel internet-helden.
Dit idee heb ik dus ook. Maar omdat er eens meerdere geluiden komen die niet-pro-Wilders zijn is er opeens sprake van een hetze? Laat duidelijk zijn dat het verre merendeel van de mensen nièt op Wilders heeft gestemd. Dus dat Wilders zegt wat 'iedereen' denkt is gewoon onzin. Daarbij is het aantoonbaar een feit dat Wilders zaken zegt waar mens het over het algemeen gewoon oneens mee zullen zijn. Nu wil ik er geen Wildersdiscussie van maken, maar het is feitelijk aantoonbaar omdat Wilders in veel gevallen onzin uitslaat. Derhalve zul je altijd een flinke groep mensen hebben die zich geroepen voelt om er tegenin te gaan, of een statement te maken door niet aan een dergelijk kabinet mee te werken, of anderszins een statement te maken.

Verder vind ik de gebruik van de term 'religie' erg vreemd. Als er één partij is waarop vanuit de aanhang de kritiek gelijk staat aan 0, dan is het de PVV wel. En om nu alles wat zich niet pro-Wilders uitspreekt meteen te generaliseren tot één entiteit lijkt me ook vrij simplistisch.

Overigens een kleine verbetering in de gebruikte terminologie: een religie is per definitie godsaanbiddend. 'Geloof' of beter nog 'levensbeschouwing' zijn betere termen.
pi_86729387
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 03:52 schreef Ratso het volgende:

[..]

Wat ??????????

Natuurlijk stemmen mensen met enig sociaal gevoel niet in hun eigen straatje. Ik heb genoeg geld, maar stem wel zo links mogelijk. Niet omdat ik daar zelf beter van word, maar omdat ik me realiseer dat heel erg veel mensen het buiten hun schuld om heel erg zwaar hebben in dit land. Volgens berekeningen van het CBS leven meer dan 1 miljoen mensen onder de armoedegrens in dit land.
Maar blijf vooral in je eigen straatje stemmen en schijt hebben aan mensen die hun kinderen niet eens iedere dag een warme maaltijd kunnen voorzetten. En voel je vooral niet schuldig :X
en daarvoor ->

quote:
Maar het is een feit dat gemiddeld genomen er meer laag opgeleide mensen stemmen op de PVV dan op welke andere partij dan ook.
Doesn't this one bite you in the ass?

Alleen slimme mensen stemmen natuurlijk pvda, groen links etc.. en daar hoor jij natuurlijk bij.. zgn. lekker sociaal..want ja, jij bent slim.. en anderen niet.

Maar wie zijn die 1 miljoen armoedzaaiers dan.. en waar stemmen ze op? Ik zou denken dat die 1 miljoen toch echt onder de pvv stemmers zitten, want zij zijn niet slim toch?
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  donderdag 23 september 2010 @ 04:30:24 #132
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86737387
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 04:38 schreef krootje het volgende:

[..]

Mijn voorkeur gaat ook helemaal niet uit naar een kabinet waar de CDA aan meedoet. Dat de positie van die kansarme mensen niet verbeterd door zo'n coalitie, dat heeft niets met de PVV te maken.
Jawel hoor. Want de zogenaamd 'linkse' standpunten gooit Geert meteen overboord. Het gaat hem om zijn anti moslim punten en iedereen weet dat.
pi_86739014
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef kawotski het volgende:

[..]

en daarvoor ->
[..]

Alleen slimme mensen stemmen natuurlijk pvda, groen links etc.. en daar hoor jij natuurlijk bij.. zgn. lekker sociaal..want ja, jij bent slim.. en anderen niet.

Maar wie zijn die 1 miljoen armoedzaaiers dan.. en waar stemmen ze op? Ik zou denken dat die 1 miljoen toch echt onder de pvv stemmers zitten, want zij zijn niet slim toch?
Beweer niet dat PVV stemmers per se dom zijn. Zij zijn echter wel sociaal gehandicapt.
pi_86739346
Achja, zoals jij het zegt, dan ben ik liever sociaal dan geestelijk gehandicapt.
pi_86739521
Ik liever geen van beide.
pi_86739596
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beweer niet dat PVV stemmers per se dom zijn. Zij zijn echter wel sociaal gehandicapt.
Mooie generalisatie. Zo ken ik nog een partij die daar wel een handje van heeft.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:39:01 #137
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86747352
quote:

[..]

en daarvoor ->
[..]

_O-

Nee, totaal niet. Wat een onnozele opmerking is dat zeg :D
pi_86757606
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:39 schreef Ratso het volgende:

[..]

_O-

Nee, totaal niet. Wat een onnozele opmerking is dat zeg :D
Gelukkig vind jij dat, bevestigd mijn vermoeden, al lag het in de lijn der verwachting
pi_86757829
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ken geen PVV stemmers maar wel wat PvdA stemmers, op de vraag of zij asielzoekers in huis willen hebben, al is het maar een ontmoeting/kennismaking heb ik nog nooit een bevestigend antwoord gehad. Ben wel benieuwd waar je vandaan haalt dat ze (pvv stemmers) sociaal gehandicapt zijn. Ken je ze, en voel je je nu ook superieur?
  donderdag 23 september 2010 @ 18:54:27 #140
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_86759212
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:13 schreef kawotski het volgende:

[..]

Ik ken geen PVV stemmers maar wel wat PvdA stemmers, op de vraag of zij asielzoekers in huis willen hebben, al is het maar een ontmoeting/kennismaking heb ik nog nooit een bevestigend antwoord gehad.
Is dat raar? Of ging jij er vanuit dat iedereen die een sociaal-democratisch beginsel aanhangt maar gelijk een buitenlander wil knuffelen? Beetje appels en peren vergelijken. Hoe iemand vindt dat de overheid met mensen om moet gaan en hoe ze zelf met iemand omgaan is een wereld van verschil. Gelukkig maar.
pi_86759492
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:54 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Is dat raar? Of ging jij er vanuit dat iedereen die een sociaal-democratisch beginsel aanhangt maar gelijk een buitenlander wil knuffelen? Beetje appels en peren vergelijken. Hoe iemand vindt dat de overheid met mensen om moet gaan en hoe ze zelf met iemand omgaan is een wereld van verschil. Gelukkig maar.

nee, dat is niet raar, vandaar dus mijn punt mbt de pvv'er - wie is bijv een pvda'er om te zeggen dat de pvv'er niet sociaal is. Als we dat alleen maar in theorie zijn dan zou ik mezelf niet op de borst kloppen.
pi_86770904
quote:

[..]

Ik ken geen PVV stemmers maar wel wat PvdA stemmers, op de vraag of zij asielzoekers in huis willen hebben, al is het maar een ontmoeting/kennismaking heb ik nog nooit een bevestigend antwoord gehad. Ben wel benieuwd waar je vandaan haalt dat ze (pvv stemmers) sociaal gehandicapt zijn. Ken je ze, en voel je je nu ook superieur?
Nogal kortzichtig. Als je geen asielzoekers in huis haalt, ben je niet sociaal. Of zoiets? Ik vind jouw post nogal vreemd. Ik geef aan dat PVV-stemmers, in mijn ogen, sociaal gehandicapt zijn en jij komt aanschijten met een voorbeeld over asielzoekers. PVV'ers zijn sociaal gehandicapt in die zin dat zij het prima vinden dat een complete bevolkingsgroep op brute wijze wordt gestigmatiseerd door hun partij.
pi_86772249
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogal kortzichtig. Als je geen asielzoekers in huis haalt, ben je niet sociaal. Of zoiets? Ik vind jouw post nogal vreemd. Ik geef aan dat PVV-stemmers, in mijn ogen, sociaal gehandicapt zijn en jij komt aanschijten met een voorbeeld over asielzoekers. PVV'ers zijn sociaal gehandicapt in die zin dat zij het prima vinden dat een complete bevolkingsgroep op brute wijze wordt gestigmatiseerd door hun partij.
PVV-stemmers voor sociaal gehandicapt uitmaken past ook prima onder de noemer stigmatiseren, naar mijn mening.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_86772390
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:16 schreef Ferdo het volgende:

[..]

PVV-stemmers voor sociaal gehandicapt uitmaken past ook prima onder de noemer stigmatiseren, naar mijn mening.
Dit is heel wat anders. Ten eerste doet KoosVogels die uitspraak vanuit zijn eigen persoon. Verder geeft hij er een reden voor aan. Dat is wat anders dan wanneer je vanuit de politiek een uitspraak doet en stelt dat het een feit is dat de Islam een totalitaire ideologie is. KoosVogels heeft de invloed niet eens (voor zover ik weet iig :)) om mensen te stigmatiseren. Daarvoor wordt hij ook te weinig gehoord. Van stigmatiseren van zijn kant kàn dus niet eens sprake zijn. Hoe erg hij zijn best ook zou doen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_86773272
quote:

[..]

en daarvoor ->
[..]

precies en daarom zorgen wij paradoxaal genoeg dat zij niet extreem hard genaaid worden
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86773683
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:43 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

precies en daarom zorgen wij paradoxaal genoeg dat zij niet extreem hard genaaid worden
wij?
pi_86773718
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

wij?
wij slimme mensen :P
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86773725
quote:

[..]

Naar mijn mening ook.
pi_86773760
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

wij slimme mensen :P
Nou nou, wat een op de borstklopperij
pi_86774581
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou nou, wat een op de borstklopperij
nou ja het maakt me wel weer een sociaal inepte autist
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef erodome het volgende:

pi_86775390
wilders noemt iedereen die het niet met hem eens is van alles en nog wat.
en dan klagen dat mensen jou ook wat gaan noemen, lol.

en aan TS, ik zou het geen nieuw religie willen noemen , eerder dat mensen gaan doorkrijgen wat een idioot hij is. en mensen die op hem stemmen zijn inderdaad een beetje dom, om maxima te quoten.
pi_86777471
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:56 schreef okiokinl het volgende:
wilders noemt iedereen die het niet met hem eens is van alles en nog wat.
Dat is nogal een breed begrip wat goede en slechte dingen kunnen zijn. Wees eens specifieker dan wat laffe insuinaties van 'dit en dat'
quote:
en dan klagen dat mensen jou ook wat gaan noemen, lol.
Oh, een PVV stemmer verantwoordelijk stellen voor de uitspraken van Wilders? Ik vind dat jij ook maar moet boeten voor de kruistochten bij dergelijke stellingen.
quote:
en aan TS, ik zou het geen nieuw religie willen noemen , eerder dat mensen gaan doorkrijgen wat een idioot hij is. en mensen die op hem stemmen zijn inderdaad een beetje dom, om maxima te quoten.
Er zijn idioten genoeg die niet eens van voren door hebben dat ze van achteren leven.
pi_86777490
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 07:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dat is nogal een breed begrip wat goede en slechte dingen kunnen zijn. Wees eens specifieker dan wat laffe insuinaties van 'dit en dat'

Zelfs jij kan natuurlijk nooit ontkennen dat Wilders op geen enkele manier een blad voor de mond neemt. Hij maakt zelfs de fractievoorzitter van een partij die hij wil gedogen voor zeurpiet uit als deze laatste maar op de meest milde wijze kritiek uit.
  vrijdag 24 september 2010 @ 07:36:28 #154
136 V.
Like tears in rain...
pi_86777601
Dat je het als PVV-stemmer of Wilders-medestander niet leuk vindt om 'dom' genoemd te worden, is best voor te stellen.

Maar om mensen die kritisch zijn op WIlders cs. meteen een religieus tintje aan te wrijven is nogal onzinnig. Wij zijn het niet die iemand tot nieuwe messias bestempelen. En zeker hier op FOK! zijn het vooral de PVV'aanhangers die een aan moslimfundi's analoog fanatisme aan de dag leggen, hoor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_86778147
quote:

[..]

Ik ken geen PVV stemmers maar wel wat PvdA stemmers, op de vraag of zij asielzoekers in huis willen hebben, al is het maar een ontmoeting/kennismaking heb ik nog nooit een bevestigend antwoord gehad.
Tja als je dat op je hier gebruikelijke toon doet vind ik dat niet zo gek ;).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_86778163
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:43 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Eigenlijk heb je hier wel gelijk. Aparte paradox :Y
pi_86778257
quote:

[..]

[..]
Een bekende is het 'knettergek' noemen van voormalig minister Vogelaar (die overigens meer betekend heeft voor de integratie dan de gehele Wilders-kliek ooit zal doen...)
pi_86778378
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 07:13 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Zelfs jij kan natuurlijk nooit ontkennen dat Wilders op geen enkele manier een blad voor de mond neemt. Hij maakt zelfs de fractievoorzitter van een partij die hij wil gedogen voor zeurpiet uit als deze laatste maar op de meest milde wijze kritiek uit.
De waarnemend partijvoorzitter de Bleker, bedoel je. De opmerking 'zeurpiet' is, gelet het repertoire van Wilders, even goed meest mild te noemen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_86780928
quote:

[..]

Uuhm, nou en. Dit is altijd de standaard uitweg voor de PVV-aanhang. Wanneer je hen veroordeelt om het feit dat zij op een partij stemmen die moslims als minderwaardig beschouwt en weet ik het allemaal, dan is direct de reactie dat jij ook stigmatiseert. Oke, als jij dat vindt, prima. Dat maakt het PVV-gedachtegoed niet minder verwerpelijk.
pi_86781056
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:37 schreef du_ke het volgende:
(die overigens meer betekend heeft voor de integratie dan de gehele Wilders-kliek ooit zal doen...)
Ja, dankzij haar inzet is het tegenwoordig uitstekend toeven in de 40 voormalige grootste probleemwijken. Het scheelt wel als je een sterk natuurlijk overwicht hebt en je je de kaas niet van het brood laat eten. Dan kom je tenminste ver. ^O^
pi_86781188
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uuhm, nou en. Dit is altijd de standaard uitweg voor de PVV-aanhang. Wanneer je hen veroordeelt om het feit dat zij op een partij stemmen die moslims als minderwaardig beschouwt en weet ik het allemaal, dan is direct de reactie dat jij ook stigmatiseert. Oke, als jij dat vindt, prima. Dat maakt het PVV-gedachtegoed niet minder verwerpelijk.
Het maakt de standpunten van de PVV natuurlijk niet anders.
Echter doe precies je hetzelfde als de PVV als je PVV-stemmers wegzet als dom. In mijn ogen maakt dat je geen haar beter als de PVV en daarmee verlaag je het niveau van de discussie.
pi_86781428
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Echter doe precies je hetzelfde als de PVV als je PVV-stemmers wegzet als dom. In mijn ogen maakt dat je geen haar beter als de PVV en daarmee verlaag je het niveau van de discussie.
En we krijgen weer een soortgelijke reactie voorgeschoteld. Dan ben ik toch lekker geen haar beter dan de gemiddelde PVV-stemmer. Dat zal mij echt een worst wezen. Overigens klopt dat niet helemaal. Ik ben niet van plan om bepaalde rechten het PVV-electoraat af te pakken. Terwijl de PVV wil de moslims wel rechten wil ontnemen. Ik zeg niet dat dat ook gebeurt, maar ze wil het wel.
pi_86781641
quote:

[..]

nee je zou hetzelfde doen wanneer je stemt op een politcus die pvv-stemmers dom noemt en op basis daarvan ze verschillende rechten wil geven.
pi_86781787
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:59 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

nee je zou hetzelfde doen wanneer je stemt op een politcus die pvv-stemmers dom noemt en op basis daarvan ze verschillende rechten wil geven.
Het is natuurlijk niet zo, dat je alleen kan stigmatiseren als je een publiek persoon bent.
pi_86781861
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:04 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet zo, dat je alleen kan stigmatiseren als je een publiek persoon bent.
Dat beweert ook niemand.
pi_86781887
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat beweert ook niemand.
Jawel.
pi_86781921
Hebben we die debiel weer

'VS achter aanslagen 9/11'
Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft voor ophef gezorgd tijdens een bijeenkomst van de VN.
http://nieuws.nl.msn.com/(...)documentid=154754551
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_86782029
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Jawel.
Nee, we waren het er al over eens dat een individu kan stigmatiseren. Ik heb reeds aangegeven dat ik mij daar weinig van aantrek. Ik wordt echter op een lijn gelegd met de PVV-stemmer. Die vergelijking gaat in mijn ogen en die van bovenstander user niet op, aangezien ik niet voornemens ben om de PVV-stemmer bepaalde rechten te ontnemen. Evenmin stem ik op een partij die dergelijke ideeen uitdraagt.
pi_86782067
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:04 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Kan best, maar dat was niet waar ik op ging. De post waar ik op in ging maakte een manke vergelijking.
pi_86782164
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee
Ja!

Anti-wilders: een nieuwe religie?
pi_86782181
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:13 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Kan best, maar dat was niet waar ik op ging.
Klopt. Ik haalde users door elkaar.
pi_86782221
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:16 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ja!

Dat is een posting van Kenju. Voor zover ik weet is hij niet mijn alter ego. Hetgeen dat hij heeft geschreven komt geheel voor zijn rekening.
pi_86782314
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is een posting van Kenju. Voor zover ik weet is hij niet mijn alter ego. Hetgeen dat hij heeft geschreven komt geheel voor zijn rekening.
Dit is verder irrelevant voor mijn bewijs naar aanleiding van jouw opmerking Dat beweert ook niemand.

pi_86782466
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:21 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit is verder irrelevant voor mijn bewijs naar aanleiding van jouw opmerking Dat beweert ook niemand.

Technisch gezien heb je gelijk, maar vind je het heel erg dat ik niet elke posting onthoud en die ook nog eens meeneem in mijn reactie. Voor als de discussie inmiddels enkele stations verder is.
pi_86782616
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Technisch gezien heb je gelijk, maar vind je het heel erg dat ik niet elke posting onthoud en die ook nog eens meeneem in mijn reactie. Voor als de discussie inmiddels enkele stations verder is.
Ik vind het erg dat jij blijkbaar de neiging hebt om bijdragen op jouw persoon te betrekken, terwijl ik initieel me helemaal niet tot jou richt.
Dat probeer ik overigens zoveel mogelijk te vermijden, omdat ik jou discussievaardigheden beneden niveau vind en dat heeft met name te maken met hetgeen ik beschrijf in de eerste zin.
pi_86782767
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:30 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind het erg dat jij blijkbaar de neiging hebt om bijdragen op jouw persoon te betrekken, terwijl ik initieel me helemaal niet tot jou richt.
Dat probeer ik overigens zoveel mogelijk te vermijden, omdat ik jou discussievaardigheden beneden niveau vind en dat heeft met name te maken met hetgeen ik beschrijf in de eerste zin.
Jij gaf een reactie op de verkeerde user en die had het niet over stigmatiseren. Een gepaste reactie was daarom om te vermelden dat niemand beweert (of beter gezegd: hij, ik, de mensen de momenteel actief zijn in dit topic) dat een individu niet kan stigmatiseren.

Overigens draagt een hautain toontje ook niet bij aan een constructieve discussie.
pi_86782937
Het toepassen van 'gepaste reacties' gebeurt vooral bij grote willekeur.
Verder heb ik jou niets te melden.
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:44:31 #178
136 V.
Like tears in rain...
pi_86783109
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef Stiggie het volgende:
Hebben we die debiel weer

'VS achter aanslagen 9/11'
Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft voor ophef gezorgd tijdens een bijeenkomst van de VN.
http://nieuws.nl.msn.com/(...)documentid=154754551
En dit heeft met dit topic te maken, omdat...?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_86783436
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef damian5700 het volgende:
Het toepassen van 'gepaste reacties' gebeurt vooral bij grote willekeur.
Ik wees jou op een, in mijn ogen, onjuiste constatering was. Dat jij vervolgens tegenbewijs levert en daarna doet alsof ik je voor stront heb uitgemaakt, is jouw probleem. Reageer dan gewoon niet.
pi_86783548
I rest my case.

O-)
pi_86787618
quote:

[..]

[..]

Oh, een PVV stemmer verantwoordelijk stellen voor de uitspraken van Wilders? Ik vind dat jij ook maar moet boeten voor de kruistochten bij dergelijke stellingen.
[..]

Er zijn idioten genoeg die niet eens van voren door hebben dat ze van achteren leven.
moet ik medelijden hebben met mensen die moslims willen deporteren en onze grondwet willen mishandelen? nee toch.. wordt tijd dat iemand ze dom noemt, mischien dat ze dan eens gaan nadenken over waar ze op stemmen.

en ik hoef jou niet uit te leggen wat wilders allemaal doet, dat weet je best. als mensen zich niet identificeren met wilders uitspraken en gedachtegoed, hoeven ze zich ook niet aangesproken te voelen door kritiek op wirlders.

[ Bericht 0% gewijzigd door okiokinl op 24-09-2010 13:54:37 ]
pi_86787799
quote:

[..]

en als wilders moslim extremisme aanvalt, dan stelt hij zich ook op het niveau van die mensen? kom nou toch. dit is een typisch geval van ik mag alles roepen en iedereen beledigen, maar als ze mij beledigen, dan stuur ik 1.5 kiezers op ze af, want die heb je dan beledigd.. wat een stelletje babies, ik ga ze zo alleen maar nog dommer vinden.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:53:04 #183
319217 Isles
I don't date patients!
pi_86787823
Wilders stemmers horen alleen Anti - Islam en bla-bla-bla...
Wat ze niet horen is dat als je een uitkering hebt je maar wat anders moet doen...
Ze horen niet de rechste standpunten van Wilders...
Sommigen vinden hem aardig links... :r
Maar weten onze tokkies het HELE verhaal wel? :o
I hate guns!
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:59:01 #184
165633 eriksd
The grand facade...
pi_86788051
Jij wil beweren dat jij wel alle ins en outs van de landelijke politiek kent _O-
Bis bis bis
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:00:17 #185
319217 Isles
I don't date patients!
pi_86788103
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:59 schreef eriksd het volgende:
Jij wil beweren dat jij wel alle ins en outs van de landelijke politiek kent _O-
Nee!
Maar ik ga niet uit van maar 1 ding?
Jij wel dan?
I hate guns!
pi_86788214
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:59 schreef eriksd het volgende:
Het heeft het niet zo op Wilders, dus echt dom kan hij niet zijn 8-)
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:44:21 #187
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_86789872
Ach ja, hetzelfde zou je kunnen zeggen van 'anti-links'.
Zo gaat het nu eenmaal tegenwoordig; je bent vóór of je bent tegen. Beetje net als voetbalhooligans.
pi_86791371
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef okiokinl het volgende:

[..]

moet ik medelijden hebben met mensen die moslims willen deporteren
Welnee, hij wil de Betuwelijn rendabel maken en wat extra aandelen in Slochteren kopen.
quote:
en onze grondwet willen mishandelen? nee toch..
Gvd, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht dat Wilders met zijn toverstokje zwaait en *poef* de grondwet is veranderd. Bedankt dat je mijn ogen opent.
quote:
wordt tijd dat iemand ze dom noemt,
Heb je er weleens bij stilgestaan dat jij wel misschien nog dommer zou kunnen zijn omdat je op partijen stemt die het land naar de kloten helpen met nivelleren zodat iedereen even arm is en niet meer geinvesteerd wordt?
quote:
mischien dat ze dan eens gaan nadenken over waar ze op stemmen.
Het zou niet schaden als jij ook wat nadenkt voor je dergelijke uitspraken doet.
quote:
en ik hoef jou niet uit te leggen wat wilders allemaal doet, dat weet je best. als mensen zich niet identificeren met wilders uitspraken en gedachtegoed, hoeven ze zich ook niet aangesproken te voelen door kritiek op wirlders.
Nee hoor, ik voel mij niet aangesproken maar vind dat je uit je nek lult als een kip zonder kop.
pi_86792287
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef okiokinl het volgende:

[..]

moet ik medelijden hebben met mensen die moslims willen deporteren en onze grondwet willen mishandelen?
Ach, moslims, criminelen, kansarmen, bijstandsmoeders, ze voegen allemaal niks toe.
pi_86792389
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:42 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Ach, moslims, criminelen, kansarmen, bijstandsmoeders, ze voegen allemaal niks toe.
Gehandicapten....Allemaal maar deporteren?
pi_86792448
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Welnee, hij wil de Betuwelijn rendabel maken en wat extra aandelen in Slochteren kopen.
[..]

Gvd, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht dat Wilders met zijn toverstokje zwaait en *poef* de grondwet is veranderd. Bedankt dat je mijn ogen opent.
[..]

Heb je er weleens bij stilgestaan dat jij wel misschien nog dommer zou kunnen zijn omdat je op partijen stemt die het land naar de kloten helpen met nivelleren zodat iedereen even arm is en niet meer geinvesteerd wordt?
[..]

Het zou niet schaden als jij ook wat nadenkt voor je dergelijke uitspraken doet.
[..]

Nee hoor, ik voel mij niet aangesproken maar vind dat je uit je nek lult als een kip zonder kop.
lees het partij programma van wilders eens door, dan praten we daarna verder, lol.
ik vind racisme en xenofobie dom, ja. wilders is een idiote populist die de samenleving polariseert, de fundamenten van onze rechtstaat wil ondermijnen zodat hij een bepaalde religie die hij niet leuk vind kan discrimineren. mensen die daarop stemmen hebben of niet door waar hij voor staat, of willen dat ook. in beide gevallen nogal dom.

wat maak jij je nou druk eigenlijk, voor hun ben ik toch gewoon van de linkse kerk/elite? wilders bouwd zijn hele carriere op beledigen en wegzetten als dom van anderen. ik snap wel dat je dan liever hebt dat wij netjes onze mond houden, maar dat gaat niet gebeuren.
pi_86792459
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gehandicapten....Allemaal maar deporteren?
Nee, wel mensen met linkse hobbies.
pi_86792493
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Doe eens voorbeelden geven dan.
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:48:29 #194
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_86792547
== Dubbel ==
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:49:38 #195
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_86792589
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Mijn hobbies zijn aquarelverven en darten. Zijn dit linkse hobbies? Kortom, mag ik in Nederland blijven?
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_86792905
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Doe eens voorbeelden geven dan.
Bijvoorbeeld zij die pleiten voor:

Inkomensafhankelijke belastingen...
Kinderopvang toeslagen verhogen...
Handophouders die hun gang kunnen blijven gaan...
Een soft immigratiebeleid....
pi_86792969
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld zij die pleiten voor:

Inkomensafhankelijke belastingen...
Kinderopvang toeslagen verhogen...
Handophouders die hun gang kunnen blijven gaan...
Een soft immigratiebeleid....
Dus alle mensen die daar gebruik van maken moeten ophoepelen? Dan houden we weinig mensen over, vrees ik
pi_86793080
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus alle mensen die daar gebruik van maken moeten ophoepelen? Dan houden we weinig mensen over, vrees ik
Ik heb het niet over degenen die er gebruik van maken, maar zij die het beleid vormen.

Aan de andere kant heb je wel gelijk, want als je kiest voor een partij met zulke linkse hobbies dan kun je maar beter mee op de boot.
pi_86793368
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:03 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over degenen die er gebruik van maken, maar zij die het beleid vormen.

Aan de andere kant heb je wel gelijk, want als je kiest voor een partij met zulke linkse hobbies dan kun je maar beter mee op de boot.
Rechts kenmerkt zich wel door haar tolerantie en sociale houding.
pi_86793462
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, ik zeg maar zo: succes is een keuze

tenzij je volledig arbeidsongeschikt bent
pi_86797018
maakt domheid je arbeidsongeschikt?
pi_86797269
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja hoor, zeker, zij het ten opzichte van andere groepen dan bij links. Dat overigens ook niet altijd het toonbeeld van tolerantie of een sociale houding vormt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')