abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86782767
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:30 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind het erg dat jij blijkbaar de neiging hebt om bijdragen op jouw persoon te betrekken, terwijl ik initieel me helemaal niet tot jou richt.
Dat probeer ik overigens zoveel mogelijk te vermijden, omdat ik jou discussievaardigheden beneden niveau vind en dat heeft met name te maken met hetgeen ik beschrijf in de eerste zin.
Jij gaf een reactie op de verkeerde user en die had het niet over stigmatiseren. Een gepaste reactie was daarom om te vermelden dat niemand beweert (of beter gezegd: hij, ik, de mensen de momenteel actief zijn in dit topic) dat een individu niet kan stigmatiseren.

Overigens draagt een hautain toontje ook niet bij aan een constructieve discussie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86782937
Het toepassen van 'gepaste reacties' gebeurt vooral bij grote willekeur.
Verder heb ik jou niets te melden.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:44:31 #178
136 V.
Like tears in rain...
pi_86783109
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef Stiggie het volgende:
Hebben we die debiel weer

'VS achter aanslagen 9/11'
Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft voor ophef gezorgd tijdens een bijeenkomst van de VN.
http://nieuws.nl.msn.com/(...)documentid=154754551
En dit heeft met dit topic te maken, omdat...?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_86783436
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef damian5700 het volgende:
Het toepassen van 'gepaste reacties' gebeurt vooral bij grote willekeur.
Ik wees jou op een, in mijn ogen, onjuiste constatering was. Dat jij vervolgens tegenbewijs levert en daarna doet alsof ik je voor stront heb uitgemaakt, is jouw probleem. Reageer dan gewoon niet.
pi_86783548
I rest my case.

O-)
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_86787618
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 07:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dat is nogal een breed begrip wat goede en slechte dingen kunnen zijn. Wees eens specifieker dan wat laffe insuinaties van 'dit en dat'
[..]

Oh, een PVV stemmer verantwoordelijk stellen voor de uitspraken van Wilders? Ik vind dat jij ook maar moet boeten voor de kruistochten bij dergelijke stellingen.
[..]

Er zijn idioten genoeg die niet eens van voren door hebben dat ze van achteren leven.
moet ik medelijden hebben met mensen die moslims willen deporteren en onze grondwet willen mishandelen? nee toch.. wordt tijd dat iemand ze dom noemt, mischien dat ze dan eens gaan nadenken over waar ze op stemmen.

en ik hoef jou niet uit te leggen wat wilders allemaal doet, dat weet je best. als mensen zich niet identificeren met wilders uitspraken en gedachtegoed, hoeven ze zich ook niet aangesproken te voelen door kritiek op wirlders.

[ Bericht 0% gewijzigd door okiokinl op 24-09-2010 13:54:37 ]
pi_86787799
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Het maakt de standpunten van de PVV natuurlijk niet anders.
Echter doe precies je hetzelfde als de PVV als je PVV-stemmers wegzet als dom. In mijn ogen maakt dat je geen haar beter als de PVV en daarmee verlaag je het niveau van de discussie.
en als wilders moslim extremisme aanvalt, dan stelt hij zich ook op het niveau van die mensen? kom nou toch. dit is een typisch geval van ik mag alles roepen en iedereen beledigen, maar als ze mij beledigen, dan stuur ik 1.5 kiezers op ze af, want die heb je dan beledigd.. wat een stelletje babies, ik ga ze zo alleen maar nog dommer vinden.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:53:04 #183
319217 Isles
I don't date patients!
pi_86787823
Wilders stemmers horen alleen Anti - Islam en bla-bla-bla...
Wat ze niet horen is dat als je een uitkering hebt je maar wat anders moet doen...
Ze horen niet de rechste standpunten van Wilders...
Sommigen vinden hem aardig links... :r
Maar weten onze tokkies het HELE verhaal wel? :o
I hate guns!
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:59:01 #184
165633 eriksd
The grand facade...
pi_86788051
Jij wil beweren dat jij wel alle ins en outs van de landelijke politiek kent _O-
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:00:17 #185
319217 Isles
I don't date patients!
pi_86788103
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:59 schreef eriksd het volgende:
Jij wil beweren dat jij wel alle ins en outs van de landelijke politiek kent _O-
Nee!
Maar ik ga niet uit van maar 1 ding?
Jij wel dan?
I hate guns!
pi_86788214
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:59 schreef eriksd het volgende:
Het heeft het niet zo op Wilders, dus echt dom kan hij niet zijn 8-)
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:44:21 #187
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_86789872
Ach ja, hetzelfde zou je kunnen zeggen van 'anti-links'.
Zo gaat het nu eenmaal tegenwoordig; je bent vóór of je bent tegen. Beetje net als voetbalhooligans.
pi_86791371
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef okiokinl het volgende:

[..]

moet ik medelijden hebben met mensen die moslims willen deporteren
Welnee, hij wil de Betuwelijn rendabel maken en wat extra aandelen in Slochteren kopen.
quote:
en onze grondwet willen mishandelen? nee toch..
Gvd, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht dat Wilders met zijn toverstokje zwaait en *poef* de grondwet is veranderd. Bedankt dat je mijn ogen opent.
quote:
wordt tijd dat iemand ze dom noemt,
Heb je er weleens bij stilgestaan dat jij wel misschien nog dommer zou kunnen zijn omdat je op partijen stemt die het land naar de kloten helpen met nivelleren zodat iedereen even arm is en niet meer geinvesteerd wordt?
quote:
mischien dat ze dan eens gaan nadenken over waar ze op stemmen.
Het zou niet schaden als jij ook wat nadenkt voor je dergelijke uitspraken doet.
quote:
en ik hoef jou niet uit te leggen wat wilders allemaal doet, dat weet je best. als mensen zich niet identificeren met wilders uitspraken en gedachtegoed, hoeven ze zich ook niet aangesproken te voelen door kritiek op wirlders.
Nee hoor, ik voel mij niet aangesproken maar vind dat je uit je nek lult als een kip zonder kop.
pi_86792287
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef okiokinl het volgende:

[..]

moet ik medelijden hebben met mensen die moslims willen deporteren en onze grondwet willen mishandelen?
Ach, moslims, criminelen, kansarmen, bijstandsmoeders, ze voegen allemaal niks toe.
pi_86792389
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:42 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Ach, moslims, criminelen, kansarmen, bijstandsmoeders, ze voegen allemaal niks toe.
Gehandicapten....Allemaal maar deporteren?
pi_86792448
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Welnee, hij wil de Betuwelijn rendabel maken en wat extra aandelen in Slochteren kopen.
[..]

Gvd, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht dat Wilders met zijn toverstokje zwaait en *poef* de grondwet is veranderd. Bedankt dat je mijn ogen opent.
[..]

Heb je er weleens bij stilgestaan dat jij wel misschien nog dommer zou kunnen zijn omdat je op partijen stemt die het land naar de kloten helpen met nivelleren zodat iedereen even arm is en niet meer geinvesteerd wordt?
[..]

Het zou niet schaden als jij ook wat nadenkt voor je dergelijke uitspraken doet.
[..]

Nee hoor, ik voel mij niet aangesproken maar vind dat je uit je nek lult als een kip zonder kop.
lees het partij programma van wilders eens door, dan praten we daarna verder, lol.
ik vind racisme en xenofobie dom, ja. wilders is een idiote populist die de samenleving polariseert, de fundamenten van onze rechtstaat wil ondermijnen zodat hij een bepaalde religie die hij niet leuk vind kan discrimineren. mensen die daarop stemmen hebben of niet door waar hij voor staat, of willen dat ook. in beide gevallen nogal dom.

wat maak jij je nou druk eigenlijk, voor hun ben ik toch gewoon van de linkse kerk/elite? wilders bouwd zijn hele carriere op beledigen en wegzetten als dom van anderen. ik snap wel dat je dan liever hebt dat wij netjes onze mond houden, maar dat gaat niet gebeuren.
pi_86792459
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gehandicapten....Allemaal maar deporteren?
Nee, wel mensen met linkse hobbies.
pi_86792493
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Doe eens voorbeelden geven dan.
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:48:29 #194
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_86792547
== Dubbel ==
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:49:38 #195
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_86792589
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Mijn hobbies zijn aquarelverven en darten. Zijn dit linkse hobbies? Kortom, mag ik in Nederland blijven?
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_86792905
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Doe eens voorbeelden geven dan.
Bijvoorbeeld zij die pleiten voor:

Inkomensafhankelijke belastingen...
Kinderopvang toeslagen verhogen...
Handophouders die hun gang kunnen blijven gaan...
Een soft immigratiebeleid....
pi_86792969
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld zij die pleiten voor:

Inkomensafhankelijke belastingen...
Kinderopvang toeslagen verhogen...
Handophouders die hun gang kunnen blijven gaan...
Een soft immigratiebeleid....
Dus alle mensen die daar gebruik van maken moeten ophoepelen? Dan houden we weinig mensen over, vrees ik
pi_86793080
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus alle mensen die daar gebruik van maken moeten ophoepelen? Dan houden we weinig mensen over, vrees ik
Ik heb het niet over degenen die er gebruik van maken, maar zij die het beleid vormen.

Aan de andere kant heb je wel gelijk, want als je kiest voor een partij met zulke linkse hobbies dan kun je maar beter mee op de boot.
pi_86793368
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:03 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over degenen die er gebruik van maken, maar zij die het beleid vormen.

Aan de andere kant heb je wel gelijk, want als je kiest voor een partij met zulke linkse hobbies dan kun je maar beter mee op de boot.
Rechts kenmerkt zich wel door haar tolerantie en sociale houding.
pi_86793462
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rechts kenmerkt zich wel door haar tolerantie en sociale houding.
Ach, ik zeg maar zo: succes is een keuze

tenzij je volledig arbeidsongeschikt bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')