Dat is nogal een breed begrip wat goede en slechte dingen kunnen zijn. Wees eens specifieker dan wat laffe insuinaties van 'dit en dat'quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:56 schreef okiokinl het volgende:
wilders noemt iedereen die het niet met hem eens is van alles en nog wat.
Oh, een PVV stemmer verantwoordelijk stellen voor de uitspraken van Wilders? Ik vind dat jij ook maar moet boeten voor de kruistochten bij dergelijke stellingen.quote:en dan klagen dat mensen jou ook wat gaan noemen, lol.
Er zijn idioten genoeg die niet eens van voren door hebben dat ze van achteren leven.quote:en aan TS, ik zou het geen nieuw religie willen noemen , eerder dat mensen gaan doorkrijgen wat een idioot hij is. en mensen die op hem stemmen zijn inderdaad een beetje dom, om maxima te quoten.
Zelfs jij kan natuurlijk nooit ontkennen dat Wilders op geen enkele manier een blad voor de mond neemt. Hij maakt zelfs de fractievoorzitter van een partij die hij wil gedogen voor zeurpiet uit als deze laatste maar op de meest milde wijze kritiek uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat is nogal een breed begrip wat goede en slechte dingen kunnen zijn. Wees eens specifieker dan wat laffe insuinaties van 'dit en dat'
Tja als je dat op je hier gebruikelijke toon doet vind ik dat niet zo gekquote:Op donderdag 23 september 2010 18:13 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik ken geen PVV stemmers maar wel wat PvdA stemmers, op de vraag of zij asielzoekers in huis willen hebben, al is het maar een ontmoeting/kennismaking heb ik nog nooit een bevestigend antwoord gehad.
Eigenlijk heb je hier wel gelijk. Aparte paradoxquote:Op donderdag 23 september 2010 23:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
precies en daarom zorgen wij paradoxaal genoeg dat zij niet extreem hard genaaid worden
Een bekende is het 'knettergek' noemen van voormalig minister Vogelaar (die overigens meer betekend heeft voor de integratie dan de gehele Wilders-kliek ooit zal doen...)quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat is nogal een breed begrip wat goede en slechte dingen kunnen zijn. Wees eens specifieker dan wat laffe insuinaties van 'dit en dat'
[..]
De waarnemend partijvoorzitter de Bleker, bedoel je. De opmerking 'zeurpiet' is, gelet het repertoire van Wilders, even goed meest mild te noemen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zelfs jij kan natuurlijk nooit ontkennen dat Wilders op geen enkele manier een blad voor de mond neemt. Hij maakt zelfs de fractievoorzitter van een partij die hij wil gedogen voor zeurpiet uit als deze laatste maar op de meest milde wijze kritiek uit.
Uuhm, nou en. Dit is altijd de standaard uitweg voor de PVV-aanhang. Wanneer je hen veroordeelt om het feit dat zij op een partij stemmen die moslims als minderwaardig beschouwt en weet ik het allemaal, dan is direct de reactie dat jij ook stigmatiseert. Oke, als jij dat vindt, prima. Dat maakt het PVV-gedachtegoed niet minder verwerpelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
PVV-stemmers voor sociaal gehandicapt uitmaken past ook prima onder de noemer stigmatiseren, naar mijn mening.
Ja, dankzij haar inzet is het tegenwoordig uitstekend toeven in de 40 voormalige grootste probleemwijken. Het scheelt wel als je een sterk natuurlijk overwicht hebt en je je de kaas niet van het brood laat eten. Dan kom je tenminste ver.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:37 schreef du_ke het volgende:
(die overigens meer betekend heeft voor de integratie dan de gehele Wilders-kliek ooit zal doen...)
Het maakt de standpunten van de PVV natuurlijk niet anders.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uuhm, nou en. Dit is altijd de standaard uitweg voor de PVV-aanhang. Wanneer je hen veroordeelt om het feit dat zij op een partij stemmen die moslims als minderwaardig beschouwt en weet ik het allemaal, dan is direct de reactie dat jij ook stigmatiseert. Oke, als jij dat vindt, prima. Dat maakt het PVV-gedachtegoed niet minder verwerpelijk.
En we krijgen weer een soortgelijke reactie voorgeschoteld. Dan ben ik toch lekker geen haar beter dan de gemiddelde PVV-stemmer. Dat zal mij echt een worst wezen. Overigens klopt dat niet helemaal. Ik ben niet van plan om bepaalde rechten het PVV-electoraat af te pakken. Terwijl de PVV wil de moslims wel rechten wil ontnemen. Ik zeg niet dat dat ook gebeurt, maar ze wil het wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het maakt de standpunten van de PVV natuurlijk niet anders.
Echter doe precies je hetzelfde als de PVV als je PVV-stemmers wegzet als dom. In mijn ogen maakt dat je geen haar beter als de PVV en daarmee verlaag je het niveau van de discussie.
nee je zou hetzelfde doen wanneer je stemt op een politcus die pvv-stemmers dom noemt en op basis daarvan ze verschillende rechten wil geven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echter doe precies je hetzelfde als de PVV als je PVV-stemmers wegzet als dom. In mijn ogen maakt dat je geen haar beter als de PVV en daarmee verlaag je het niveau van de discussie.
Het is natuurlijk niet zo, dat je alleen kan stigmatiseren als je een publiek persoon bent.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nee je zou hetzelfde doen wanneer je stemt op een politcus die pvv-stemmers dom noemt en op basis daarvan ze verschillende rechten wil geven.
Dat beweert ook niemand.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo, dat je alleen kan stigmatiseren als je een publiek persoon bent.
Nee, we waren het er al over eens dat een individu kan stigmatiseren. Ik heb reeds aangegeven dat ik mij daar weinig van aantrek. Ik wordt echter op een lijn gelegd met de PVV-stemmer. Die vergelijking gaat in mijn ogen en die van bovenstander user niet op, aangezien ik niet voornemens ben om de PVV-stemmer bepaalde rechten te ontnemen. Evenmin stem ik op een partij die dergelijke ideeen uitdraagt.quote:
Kan best, maar dat was niet waar ik op ging. De post waar ik op in ging maakte een manke vergelijking.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo, dat je alleen kan stigmatiseren als je een publiek persoon bent.
Klopt. Ik haalde users door elkaar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Kan best, maar dat was niet waar ik op ging.
Dat is een posting van Kenju. Voor zover ik weet is hij niet mijn alter ego. Hetgeen dat hij heeft geschreven komt geheel voor zijn rekening.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:16 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ja!
Anti-wilders: een nieuwe religie?
Dit is verder irrelevant voor mijn bewijs naar aanleiding van jouw opmerking Dat beweert ook niemand.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is een posting van Kenju. Voor zover ik weet is hij niet mijn alter ego. Hetgeen dat hij heeft geschreven komt geheel voor zijn rekening.
Technisch gezien heb je gelijk, maar vind je het heel erg dat ik niet elke posting onthoud en die ook nog eens meeneem in mijn reactie. Voor als de discussie inmiddels enkele stations verder is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:21 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is verder irrelevant voor mijn bewijs naar aanleiding van jouw opmerking Dat beweert ook niemand.
Anti-wilders: een nieuwe religie?
Ik vind het erg dat jij blijkbaar de neiging hebt om bijdragen op jouw persoon te betrekken, terwijl ik initieel me helemaal niet tot jou richt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Technisch gezien heb je gelijk, maar vind je het heel erg dat ik niet elke posting onthoud en die ook nog eens meeneem in mijn reactie. Voor als de discussie inmiddels enkele stations verder is.
Jij gaf een reactie op de verkeerde user en die had het niet over stigmatiseren. Een gepaste reactie was daarom om te vermelden dat niemand beweert (of beter gezegd: hij, ik, de mensen de momenteel actief zijn in dit topic) dat een individu niet kan stigmatiseren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:30 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind het erg dat jij blijkbaar de neiging hebt om bijdragen op jouw persoon te betrekken, terwijl ik initieel me helemaal niet tot jou richt.
Dat probeer ik overigens zoveel mogelijk te vermijden, omdat ik jou discussievaardigheden beneden niveau vind en dat heeft met name te maken met hetgeen ik beschrijf in de eerste zin.
En dit heeft met dit topic te maken, omdat...?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef Stiggie het volgende:
Hebben we die debiel weer
'VS achter aanslagen 9/11'
Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft voor ophef gezorgd tijdens een bijeenkomst van de VN.
http://nieuws.nl.msn.com/(...)documentid=154754551
Ik wees jou op een, in mijn ogen, onjuiste constatering was. Dat jij vervolgens tegenbewijs levert en daarna doet alsof ik je voor stront heb uitgemaakt, is jouw probleem. Reageer dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef damian5700 het volgende:
Het toepassen van 'gepaste reacties' gebeurt vooral bij grote willekeur.
moet ik medelijden hebben met mensen die moslims willen deporteren en onze grondwet willen mishandelen? nee toch.. wordt tijd dat iemand ze dom noemt, mischien dat ze dan eens gaan nadenken over waar ze op stemmen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
[..]
Oh, een PVV stemmer verantwoordelijk stellen voor de uitspraken van Wilders? Ik vind dat jij ook maar moet boeten voor de kruistochten bij dergelijke stellingen.
[..]
Er zijn idioten genoeg die niet eens van voren door hebben dat ze van achteren leven.
en als wilders moslim extremisme aanvalt, dan stelt hij zich ook op het niveau van die mensen? kom nou toch. dit is een typisch geval van ik mag alles roepen en iedereen beledigen, maar als ze mij beledigen, dan stuur ik 1.5 kiezers op ze af, want die heb je dan beledigd.. wat een stelletje babies, ik ga ze zo alleen maar nog dommer vinden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:59 schreef eriksd het volgende:
Jij wil beweren dat jij wel alle ins en outs van de landelijke politiek kent
Het heeft het niet zo op Wilders, dus echt dom kan hij niet zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:59 schreef eriksd het volgende:
Jij wil beweren dat jij wel alle ins en outs van de landelijke politiek kent
Welnee, hij wil de Betuwelijn rendabel maken en wat extra aandelen in Slochteren kopen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef okiokinl het volgende:
[..]
moet ik medelijden hebben met mensen die moslims willen deporteren
Gvd, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht dat Wilders met zijn toverstokje zwaait en *poef* de grondwet is veranderd. Bedankt dat je mijn ogen opent.quote:en onze grondwet willen mishandelen? nee toch..
Heb je er weleens bij stilgestaan dat jij wel misschien nog dommer zou kunnen zijn omdat je op partijen stemt die het land naar de kloten helpen met nivelleren zodat iedereen even arm is en niet meer geinvesteerd wordt?quote:wordt tijd dat iemand ze dom noemt,
Het zou niet schaden als jij ook wat nadenkt voor je dergelijke uitspraken doet.quote:mischien dat ze dan eens gaan nadenken over waar ze op stemmen.
Nee hoor, ik voel mij niet aangesproken maar vind dat je uit je nek lult als een kip zonder kop.quote:en ik hoef jou niet uit te leggen wat wilders allemaal doet, dat weet je best. als mensen zich niet identificeren met wilders uitspraken en gedachtegoed, hoeven ze zich ook niet aangesproken te voelen door kritiek op wirlders.
Ach, moslims, criminelen, kansarmen, bijstandsmoeders, ze voegen allemaal niks toe.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef okiokinl het volgende:
[..]
moet ik medelijden hebben met mensen die moslims willen deporteren en onze grondwet willen mishandelen?
Gehandicapten....Allemaal maar deporteren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:42 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ach, moslims, criminelen, kansarmen, bijstandsmoeders, ze voegen allemaal niks toe.
lees het partij programma van wilders eens door, dan praten we daarna verder, lol.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Welnee, hij wil de Betuwelijn rendabel maken en wat extra aandelen in Slochteren kopen.
[..]
Gvd, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht dat Wilders met zijn toverstokje zwaait en *poef* de grondwet is veranderd. Bedankt dat je mijn ogen opent.
[..]
Heb je er weleens bij stilgestaan dat jij wel misschien nog dommer zou kunnen zijn omdat je op partijen stemt die het land naar de kloten helpen met nivelleren zodat iedereen even arm is en niet meer geinvesteerd wordt?
[..]
Het zou niet schaden als jij ook wat nadenkt voor je dergelijke uitspraken doet.
[..]
Nee hoor, ik voel mij niet aangesproken maar vind dat je uit je nek lult als een kip zonder kop.
Nee, wel mensen met linkse hobbies.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gehandicapten....Allemaal maar deporteren?
Doe eens voorbeelden geven dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nee, wel mensen met linkse hobbies.
Mijn hobbies zijn aquarelverven en darten. Zijn dit linkse hobbies? Kortom, mag ik in Nederland blijven?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nee, wel mensen met linkse hobbies.
Bijvoorbeeld zij die pleiten voor:quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe eens voorbeelden geven dan.
Dus alle mensen die daar gebruik van maken moeten ophoepelen? Dan houden we weinig mensen over, vrees ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zij die pleiten voor:
Inkomensafhankelijke belastingen...
Kinderopvang toeslagen verhogen...
Handophouders die hun gang kunnen blijven gaan...
Een soft immigratiebeleid....
Ik heb het niet over degenen die er gebruik van maken, maar zij die het beleid vormen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus alle mensen die daar gebruik van maken moeten ophoepelen? Dan houden we weinig mensen over, vrees ik
Rechts kenmerkt zich wel door haar tolerantie en sociale houding.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:03 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over degenen die er gebruik van maken, maar zij die het beleid vormen.
Aan de andere kant heb je wel gelijk, want als je kiest voor een partij met zulke linkse hobbies dan kun je maar beter mee op de boot.
Ach, ik zeg maar zo: succes is een keuzequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechts kenmerkt zich wel door haar tolerantie en sociale houding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |