Uhm....je snapt dat enkel zijn standpunten wat betreft de islam ertoe doen? De rest is populistisch. Je maakt mij niet wijs dat Wilders, als ex-VVDer, echt links is. Bovendien zit hij zelf regelmatig te zeiken op links. Stem je op de PVV, dan gaat het om de islam-standpunten en dergelijke, anders kan je beter op een linkse partij stemmen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:52 schreef krootje het volgende:
[..]
Nee klopt, ik woon niet in het Gooi, maar ik heb inderdaad geen Islamieten hier wonen binnen een straal van nogal wat kilometers. Ik ben het ook niet eens met zijn punten tegen de Islam. Het gaan mij om de rest van zijn programma. Dat wil ik als Pechtold-aanhanger wel verdedigen.
Daar behoor jij dan natuurlijk weer toe of niet soms?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet dat de overheid in haar doelstelling om 50% van de bevolking het predikaat hogeropgeleid te plakken wat kunstgrepen heeft toegepast, maar mijn definitie is WO met hoger dan een 7.5. Zo!
totaal niet herkenbaar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:26 schreef krootje het volgende:
Geert Wilders heeft, zoals jullie allemaal wel weten, medestanders en tegenstanders. Ik heb zelf niet op hem gestemd, maar van mij mag hij zeker wel wat te zeggen hebben over de toekomst van ons land en dat maakt mij dus een medestander van deze man.
Tegenstanders roepen om het hardst dat mensen die pro-Wilders zijn, allemaal helemaal mesjogge zijn. Ze roepen dat de hele wereld die man uitkotst en daarmee worden 'wij' dus voor gek verklaard.
Doet me denken aan reli-relschoppers. Die doen ook alsof hun geloof het enige is dat goed is en de ongelovigen zullen branden in de (door hunzelf verzonnen) hel.
Ik roep toch ook niet dat mensen die niet achter Wilders staan helemaal gek geworden zijn? Zoals ik ook christenen in hun waan ehh... waarde laat?
Is anti-wilders zijn de nieuwe religie geworden ofzo?
ik ben niet laag-opgeleid en ook zeker geen Tokkie, mag ik nu ook mijn mening hebben alsjeblieft?
Nee, je hebt gelijk hoor. Mensen die bovenaan de ladder staan wanneer het aankomt op intelligentie zijn nog wel eens sociaal gehandicapt en ontberen enig empathisch vermogenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar behoor jij dan natuurlijk weer toe of niet soms?
Alleen jammer dat degene die onder echt heel slim vallen vaak sociaal niet zo best zijn, iq en eq zijn meestal niet heel erg in evenwicht
Dan komen we weer bij de hoog opgeleide pvv stemmer terrecht, misschien wel slim, maar sociaal erg beroerd, dom op eq gebied![]()
Ok ok, ik lul maar wat uit mijn nek, niet te serieus nemen
Dit idee heb ik dus ook. Maar omdat er eens meerdere geluiden komen die niet-pro-Wilders zijn is er opeens sprake van een hetze? Laat duidelijk zijn dat het verre merendeel van de mensen nièt op Wilders heeft gestemd. Dus dat Wilders zegt wat 'iedereen' denkt is gewoon onzin. Daarbij is het aantoonbaar een feit dat Wilders zaken zegt waar mens het over het algemeen gewoon oneens mee zullen zijn. Nu wil ik er geen Wildersdiscussie van maken, maar het is feitelijk aantoonbaar omdat Wilders in veel gevallen onzin uitslaat. Derhalve zul je altijd een flinke groep mensen hebben die zich geroepen voelt om er tegenin te gaan, of een statement te maken door niet aan een dergelijk kabinet mee te werken, of anderszins een statement te maken.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
totaal niet herkenbaar.Ik zie juist veel mensen verkondigen dat ze pro-wilders zijn, en die zich afzetten van anderen door die als 1 grote groep linkse kerk te zien. In mijn omgeving, maar ook enorm veel internet-helden.
en daarvoor ->quote:Op dinsdag 21 september 2010 03:52 schreef Ratso het volgende:
[..]
Wat ??????????
Natuurlijk stemmen mensen met enig sociaal gevoel niet in hun eigen straatje. Ik heb genoeg geld, maar stem wel zo links mogelijk. Niet omdat ik daar zelf beter van word, maar omdat ik me realiseer dat heel erg veel mensen het buiten hun schuld om heel erg zwaar hebben in dit land. Volgens berekeningen van het CBS leven meer dan 1 miljoen mensen onder de armoedegrens in dit land.
Maar blijf vooral in je eigen straatje stemmen en schijt hebben aan mensen die hun kinderen niet eens iedere dag een warme maaltijd kunnen voorzetten. En voel je vooral niet schuldig
Doesn't this one bite you in the ass?quote:Maar het is een feit dat gemiddeld genomen er meer laag opgeleide mensen stemmen op de PVV dan op welke andere partij dan ook.
Jawel hoor. Want de zogenaamd 'linkse' standpunten gooit Geert meteen overboord. Het gaat hem om zijn anti moslim punten en iedereen weet dat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:38 schreef krootje het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat ook helemaal niet uit naar een kabinet waar de CDA aan meedoet. Dat de positie van die kansarme mensen niet verbeterd door zo'n coalitie, dat heeft niets met de PVV te maken.
Beweer niet dat PVV stemmers per se dom zijn. Zij zijn echter wel sociaal gehandicapt.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef kawotski het volgende:
[..]
en daarvoor ->
[..]
Doesn't this one bite you in the ass?
Alleen slimme mensen stemmen natuurlijk pvda, groen links etc.. en daar hoor jij natuurlijk bij.. zgn. lekker sociaal..want ja, jij bent slim.. en anderen niet.
Maar wie zijn die 1 miljoen armoedzaaiers dan.. en waar stemmen ze op? Ik zou denken dat die 1 miljoen toch echt onder de pvv stemmers zitten, want zij zijn niet slim toch?
Mooie generalisatie. Zo ken ik nog een partij die daar wel een handje van heeft.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beweer niet dat PVV stemmers per se dom zijn. Zij zijn echter wel sociaal gehandicapt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef kawotski het volgende:
[..]
en daarvoor ->
[..]
Gelukkig vind jij dat, bevestigd mijn vermoeden, al lag het in de lijn der verwachtingquote:Op donderdag 23 september 2010 13:39 schreef Ratso het volgende:
[..]![]()
Nee, totaal niet. Wat een onnozele opmerking is dat zeg
Ik ken geen PVV stemmers maar wel wat PvdA stemmers, op de vraag of zij asielzoekers in huis willen hebben, al is het maar een ontmoeting/kennismaking heb ik nog nooit een bevestigend antwoord gehad. Ben wel benieuwd waar je vandaan haalt dat ze (pvv stemmers) sociaal gehandicapt zijn. Ken je ze, en voel je je nu ook superieur?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beweer niet dat PVV stemmers per se dom zijn. Zij zijn echter wel sociaal gehandicapt.
Is dat raar? Of ging jij er vanuit dat iedereen die een sociaal-democratisch beginsel aanhangt maar gelijk een buitenlander wil knuffelen? Beetje appels en peren vergelijken. Hoe iemand vindt dat de overheid met mensen om moet gaan en hoe ze zelf met iemand omgaan is een wereld van verschil. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:13 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik ken geen PVV stemmers maar wel wat PvdA stemmers, op de vraag of zij asielzoekers in huis willen hebben, al is het maar een ontmoeting/kennismaking heb ik nog nooit een bevestigend antwoord gehad.
nee, dat is niet raar, vandaar dus mijn punt mbt de pvv'er - wie is bijv een pvda'er om te zeggen dat de pvv'er niet sociaal is. Als we dat alleen maar in theorie zijn dan zou ik mezelf niet op de borst kloppen.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Is dat raar? Of ging jij er vanuit dat iedereen die een sociaal-democratisch beginsel aanhangt maar gelijk een buitenlander wil knuffelen? Beetje appels en peren vergelijken. Hoe iemand vindt dat de overheid met mensen om moet gaan en hoe ze zelf met iemand omgaan is een wereld van verschil. Gelukkig maar.
Nogal kortzichtig. Als je geen asielzoekers in huis haalt, ben je niet sociaal. Of zoiets? Ik vind jouw post nogal vreemd. Ik geef aan dat PVV-stemmers, in mijn ogen, sociaal gehandicapt zijn en jij komt aanschijten met een voorbeeld over asielzoekers. PVV'ers zijn sociaal gehandicapt in die zin dat zij het prima vinden dat een complete bevolkingsgroep op brute wijze wordt gestigmatiseerd door hun partij.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:13 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik ken geen PVV stemmers maar wel wat PvdA stemmers, op de vraag of zij asielzoekers in huis willen hebben, al is het maar een ontmoeting/kennismaking heb ik nog nooit een bevestigend antwoord gehad. Ben wel benieuwd waar je vandaan haalt dat ze (pvv stemmers) sociaal gehandicapt zijn. Ken je ze, en voel je je nu ook superieur?
PVV-stemmers voor sociaal gehandicapt uitmaken past ook prima onder de noemer stigmatiseren, naar mijn mening.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogal kortzichtig. Als je geen asielzoekers in huis haalt, ben je niet sociaal. Of zoiets? Ik vind jouw post nogal vreemd. Ik geef aan dat PVV-stemmers, in mijn ogen, sociaal gehandicapt zijn en jij komt aanschijten met een voorbeeld over asielzoekers. PVV'ers zijn sociaal gehandicapt in die zin dat zij het prima vinden dat een complete bevolkingsgroep op brute wijze wordt gestigmatiseerd door hun partij.
Dit is heel wat anders. Ten eerste doet KoosVogels die uitspraak vanuit zijn eigen persoon. Verder geeft hij er een reden voor aan. Dat is wat anders dan wanneer je vanuit de politiek een uitspraak doet en stelt dat het een feit is dat de Islam een totalitaire ideologie is. KoosVogels heeft de invloed niet eens (voor zover ik weet iigquote:Op donderdag 23 september 2010 23:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
PVV-stemmers voor sociaal gehandicapt uitmaken past ook prima onder de noemer stigmatiseren, naar mijn mening.
precies en daarom zorgen wij paradoxaal genoeg dat zij niet extreem hard genaaid wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef kawotski het volgende:
[..]
en daarvoor ->
[..]
Alleen slimme mensen stemmen natuurlijk pvda, groen links etc.. en daar hoor jij natuurlijk bij.. zgn. lekker sociaal..want ja, jij bent slim.. en anderen niet.
Maar wie zijn die 1 miljoen armoedzaaiers dan.. en waar stemmen ze op? Ik zou denken dat die 1 miljoen toch echt onder de pvv stemmers zitten, want zij zijn niet slim toch?
wij?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
precies en daarom zorgen wij paradoxaal genoeg dat zij niet extreem hard genaaid worden
wij slimme mensenquote:
Naar mijn mening ook.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
PVV-stemmers voor sociaal gehandicapt uitmaken past ook prima onder de noemer stigmatiseren, naar mijn mening.
nou ja het maakt me wel weer een sociaal inepte autistquote:Op donderdag 23 september 2010 23:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nou, wat een op de borstklopperij
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef erodome het volgende:
Alleen jammer dat degene die onder echt heel slim vallen vaak sociaal niet zo best zijn, iq en eq zijn meestal niet heel erg in evenwicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |