quote:
Oh, zeg dat danquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
hoi hoi ben ik weer...
met een fantasie
Erg fijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef lynda het volgende:
Ik heb gehoord dat mijn laptop budget hoger kan*O*
Jajaja jeetje daar heb ik er ook genoeg van maar moet je dan zo boos kijken ??quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
hoi hoi ben ik weer...
met een fantasie
was niet boos bedoeld. ik had een verkeerde te pakken sorryquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dan nog hoef je niet zo boos te kijken
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je was mijn inspiratie voor de nieuwe TT
Ken je smileysquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
was niet boos bedoeld. ik had een verkeerde te pakken sorry
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je was mijn inspiratie voor de nieuwe TT
quote:
Ja he...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Was het hele leven maar zo eenvoudig
Pizza, shoarma, tosti, gebakken ei op brood, kan je zelf niets verzinnenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
wat zal ik eten vanavond? ben alleen thuis
Ik vind dat gezwaai wel gezellig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh hai
oh oh chersojij ook al?
Dat had ik gehoord ja, zuslief heeft d'r mee-eetavond al naar dinsdag verplaatst daardoor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:01 schreef Ener-G het volgende:
Oh great. Maandagavond de hele buurt incl. parkeerplaatsen afgezet ivm reconstructie van die scootergast die ze te pletter hadden gereden in mei.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind dat gezwaai wel gezellig.
Ben je mooi klaar mee... je kan dan geen kant op?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:01 schreef Ener-G het volgende:
Oh great. Maandagavond de hele buurt incl. parkeerplaatsen afgezet ivm reconstructie van die scootergast die ze te pletter hadden gereden in mei.
Wel een beetje laat, als je pas bij de reconstructie aan komtquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:11 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, kunnen we maandag mooi ramptoeristje gaan spelen
Wat maakt dat uitquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wel een beetje laat, als je pas bij de reconstructie aan komt
zo als met die stille tocht die er was voor die gastquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat maakt dat uitWedden dat het druk word met allemaal "vriendjes"
de v?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:40 schreef Ener-G het volgende:
oh god ja, de brommerclub is er ongetwijfeld ook natuurlijk![]()
Morgen knipperen op feestje in de V, nog meer aanwazigen?
De Victoriequote:
Wat een jonge gasten komen daar, of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:49 schreef Ener-G het volgende:
[..]
De Victorie
Zal mn camera ook wel meenemen, laatste keer dat ik daar wat geschoten heb was in mei alweer![]()
Trolololoquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:00 schreef Bart het volgende:
Viel op zich wel mee, 01.00 uur waren we thuis... Maar het was wel een actief dagje.
Oh? Hoe duur en voor welke console of pc?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff mafia 2 halen bij de saturn, aanbieding
doe je goed...quote:
prima, ik bood het alleen maar aanquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:04 schreef Bart het volgende:
Nah, 29 vind ik nog te duur. Daarbij check ik eerst wel ff hoe ie speelt op de pc, als ie daarop fijner is, dan speel ik hem gratis
.
ik dacht eerder op een plek waar het daglicht niet schijntquote:
Waar in je oor?quote:
Dat durf ik (nog) nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik dacht eerder op een plek waar het daglicht niet schijnt
Zo'n zelfde als jij hebtquote:
Heb ik ook gedaan, zat in chapter 3 geloof ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:04 schreef Bart het volgende:
Nah, 29 vind ik nog te duur. Daarbij check ik eerst wel ff hoe ie speelt op de pc, als ie daarop fijner is, dan speel ik hem gratis
.
Conchesquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat durf ik (nog) niet
[..]
Zo'n zelfde als jij hebtEen conch
Ik wil ook nog zoveelquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Conches
Ik wil ook weer wat nieuws.
Mja, ik heb m'n oren tot "vol" verklaard (Hoogstens nog een conch in m'n andere oor, maar that's it) en in m'n gezicht wil ik er maximaal één, want minder vervelend om er eventueel uit te halen voor werk. Dus op zich nog genoeg over, maar eng.quote:
Ik heb tot nu toe altijd het idee gehad: Het kan nooit erger zijn dan mijn tongpiercing.... en tot nu toe is dat ook wel zoquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, ik heb m'n oren tot "vol" verklaard (Hoogstens nog een conch in m'n andere oor, maar that's it) en in m'n gezicht wil ik er maximaal één, want minder vervelend om er eventueel uit te halen voor werk. Dus op zich nog genoeg over, maar eng.
Naja, in principe kan het nooit erger zijn dan dat ding in m'n lip. Niet het zetten, maar het oprekken wat moest gebeuren omdat 'ie er niet meer in wilde na een tandartsbezoek. Wat een hel was dat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe altijd het idee gehad: Het kan nooit erger zijn dan mijn tongpiercing.... en tot nu toe is dat ook wel zo
ouch dat lijkt me ook pijnlijk ja....quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, in principe kan het nooit erger zijn dan dat ding in m'n lip. Niet het zetten, maar het oprekken wat moest gebeuren omdat 'ie er niet meer in wilde na een tandartsbezoek. Wat een hel was dat.
Maar het idee alleen al is eng.
ijs is voor zoveel dingen goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:05 schreef Ayca het volgende:
Heb gelukkig alleen maar 2 gaatjes in mijn oren.Laten zetten toen ik 4 ofzo was, een ijsje na het prikken en de pijn was weg.
Helemaal voor een dikke lip.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ouch dat lijkt me ook pijnlijk ja....
[..]
ijs is voor zoveel dingen goed
Da's wel naaisquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi! Ben weer terug van cursus, mijn baas kwam mij vanochtend ophalen.... met zijn eend!Geweldig. Zat ook nog in het winnende team, dus heb een goede fles wijn mee naar huis gekregen
Ik zit vrijwillig achter m'n pc, dus ik ben iig sneuer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
hier gedouched en wel... In bed, met een doos tissues, neusspray en een strip strepsil. Om 22:00 op zaterdagavond.... Hoe zielig ben je dan![]()
zijn we samen sneuquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit vrijwillig achter m'n pc, dus ik ben iig sneuer.
SterkteHopelijk gaat je verse piercing er niet irritant door doen!
Ik hoop het voor je, op de mijne slaap ik nog steeds niet echt fijn nu. Na volgens mij bijna een jaar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zijn we samen sneu![]()
Mja ik zie het wel met die piercing. Gewoon lekker goed schoonhouden hopelijk kan ik er en beetje op slapenIk slaap altijd links en rechts zit die slijmbeurs nog.
gaaf! een eend in een eend.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi! Ben weer terug van cursus, mijn baas kwam mij vanochtend ophalen.... met zijn eend!Geweldig. Zat ook nog in het winnende team, dus heb een goede fles wijn mee naar huis gekregen
Nah, ik zit hier wel best, eigenlijk.quote:
Luiaard.quote:Op zondag 5 september 2010 14:50 schreef ErwinDikkie het volgende:
even kijken of ik kom... ben net wakker
lag pas 7 uur in bed. samen met robin en thijs blijven plakkenquote:
Dat doe je zelluf!quote:Op zondag 5 september 2010 14:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
lag pas 7 uur in bed. samen met robin en thijs blijven plakken
robin moest 9 uur weer beginnen mij benieuwen of hij naar bed gegaan is
Dat ken ik ergens van, wij hebben het hier ook licht zien wordenquote:Op zondag 5 september 2010 14:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
lag pas 7 uur in bed. samen met robin en thijs blijven plakken
robin moest 9 uur weer beginnen mij benieuwen of hij naar bed gegaan is
in het cafe bij het nadrinken is het duister niet gezien dat het licht werd...quote:Op zondag 5 september 2010 15:04 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van, wij hebben het hier ook licht zien worden
Whehehehe dan was het in iedergeval gezellig tochquote:Op zondag 5 september 2010 15:05 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
in het cafe bij het nadrinken is het duister niet gezien dat het licht werd...
nogalquote:Op zondag 5 september 2010 15:11 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Whehehehe dan was het in iedergeval gezellig toch
met moeite? of valt het mee?quote:Op zondag 5 september 2010 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi!
Ik kwam even zeggen dat ik nog leef
oh haai... jij hier?quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef Dunkie het volgende:
Ben trouwens de vriendin van ErwinDikkie
Wat heb je te verbergen?quote:Op zondag 5 september 2010 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang ze over mij d'r mond maar houdt.
Zusjes
Weinig, maar ze weet teveel.quote:
Het lijkt me zo tof om een zus te hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2010 17:25:57 ]
volgens mij nietquote:Op zondag 5 september 2010 16:30 schreef Ayca het volgende:
Hoi hoi!
Nog leuke verhalen die je kwijt wilt over Erwin?
oh noes... the cat is watchingquote:Op zondag 5 september 2010 17:49 schreef Kalkmaar het volgende:
Oja Bart,
" You're cat is still watching us" !
[ afbeelding ]
doe maar rustig aan heeft geen haastquote:Op zondag 5 september 2010 17:51 schreef Dunkie het volgende:
En dus zus van haha.
Verhalen over Erwin .......... laat me eventjes denken.
Het is weekend, we hebben geen haastquote:Op zondag 5 september 2010 17:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
doe maar rustig aan heeft geen haast
ik heb nooit haastquote:Op zondag 5 september 2010 17:55 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Het is weekend, we hebben geen haast
quote:Op zondag 5 september 2010 18:01 schreef Dunkie het volgende:
Gelukkig is het nog weekend ja. Ik heb daarom ook geen haast.
Er komen echter wel steeds meer verhalen m'n hoofd binnen fladderen van de afgelopen 6jaar.
woeft!quote:
gaat wel lukken denk ikquote:
WE?quote:Op zondag 5 september 2010 18:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
we gaan koken tot vanavond of morgen
Hij kookt bijna nooitquote:Op zondag 5 september 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WE?
Jij kookt altijd samen?
Lasagna is wel lekker
quote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef Dunkie het volgende:
Ben trouwens de vriendin van ErwinDikkie
quote:Op zondag 5 september 2010 17:49 schreef Kalkmaar het volgende:
Oja Bart,
" You're cat is still watching us" !
[ afbeelding ]
beterschap!quote:
not reallyquote:Op maandag 6 september 2010 09:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
beterschap!
gaat het al beter?
das kut.quote:Op maandag 6 september 2010 09:56 schreef Ener-G het volgende:
Als je iemand op een lelijke roestige met de hand donkerrood geverfde omafiets ziet rijden geef diegene dan even een doodschop aub.![]()
Het ding is vrijdag rond een uur of 17.00 gewoon voor de flat gejat uit het fietsenrek..
auwie... beterschapquote:Op maandag 6 september 2010 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
not really
vannacht wakker geworden met migraine, nu nog koppijn, duik zo mijn bedje weer in
Yep. Doet me weer herinneren dat ik echt geen fietsen meer voor de flat zet, ook al is het maar voor een uurtje. de vorige was ook binnen 10 minuten weg nadat ik 'm ff had neergezetquote:
ik heb mijn fiets vaker voor gezet. nog niet gejat. (hopen dat het zo blijft)quote:Op maandag 6 september 2010 12:04 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Yep. Doet me weer herinneren dat ik echt geen fietsen meer voor de flat zet, ook al is het maar voor een uurtje. de vorige was ook binnen 10 minuten weg nadat ik 'm ff had neergezet
Mijn fietsen wil niemand hebbenquote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb mijn fiets vaker voor gezet. nog niet gejat. (hopen dat het zo blijft)
ik heb gezegd dat ik niet zou gaan. en toch blijft men er op in gaan.quote:Op maandag 6 september 2010 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn fietsen wil niemand hebben
En waarom verwijder jij posts van Facebook als het je niet aanstaat?
Ja, omdat jij er zelf ook op door ging.quote:Op maandag 6 september 2010 13:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat ik niet zou gaan. en toch blijft men er op in gaan.
ik was gewoon teleur gesteld dat het zo'n takke end weg is vandaar
Je deed het overkomen alsof het echt ONMOGELIJK was om heen te gaan. En dáár reageerden ze (en ik overigens ook) op. Want dat is het absoluut niet, het is alleen veel meer moeite.quote:Op maandag 6 september 2010 14:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
ze vroegen waarom ik niet ging dus heb ik het uitgelegd
ik zit een beetje op een klaag stoel vandaag. heb je wel eens toch?quote:Op maandag 6 september 2010 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je deed het overkomen alsof het echt ONMOGELIJK was om heen te gaan. En dáár reageerden ze (en ik overigens ook) op. Want dat is het absoluut niet, het is alleen veel meer moeite.
Maar goed, het zal wel. Beetje apart dat je het dan verwijdert, had dan gewoon geantwoord dat je het er niet voor over hebt. Kan je én zeiken én je krijgt geen goedbedoelde oplossingen om toch heen te gaan. Want die waren ongetwijfeld gekomen.
quote:Op maandag 6 september 2010 14:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik zit een beetje op een klaag stoel vandaag. heb je wel eens toch?
gaat niet zoals ik wil vandaag. het begon goed met de NS vanochtend. allejezus zeg
* ErwinDikkie probeert ze te vangenquote:
ik zag ze gister liggen bij de vomar... echt ergquote:
Ik zeg toch ook niet dat daar wat mis mee is? Je mot alleen niet zo snel op je teentjes getrapt zijnquote:Op maandag 6 september 2010 14:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik zit een beetje op een klaag stoel vandaag. heb je wel eens toch?
gaat niet zoals ik wil vandaag. het begon goed met de NS vanochtend. allejezus zeg
dat ben ik toch altijdquote:Op maandag 6 september 2010 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat daar wat mis mee is? Je mot alleen niet zo snel op je teentjes getrapt zijn
Dat mot je dus veranderen. Net als je spelling. Ik bedoel, reedt.quote:Op maandag 6 september 2010 14:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat ben ik toch altijd.
vandaag is het wel heul erg...
reedt?quote:Op maandag 6 september 2010 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat mot je dus veranderen. Net als je spelling. Ik bedoel, reedt.
Dat soort fouten zijn niet te excuseren.quote:Op maandag 6 september 2010 14:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
reedt?
laat me even klagen vandaag.
Taalnasiquote:Op maandag 6 september 2010 09:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
maandag is niet mijn favo dag van de week.
vandaag al helemaal niet.
ik zat braaf in de trein naar leiden, die 5 minuten vertraagd was, riepen ze om dat er een ongeluk gebeurt was.
overstappen in castricum naar utrecht. er reden natuurlijk tig stoptreinen voor de trein dus het schoot niet op. net de trein naar leiden gemist in utrecht. dus ik denk pak een half uur later de trein, rijdt deze gvd ook niet omdat de trein te kort was en gigantisch vol zat, en de conducteur wou de trein niet meenemen, terecht overigens, voor de veiligheid. half uur later reedt de trein wel. maar ben een uur te laat op mn werk
taalnasi goreng?quote:Op maandag 6 september 2010 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat soort fouten zijn niet te excuseren.
[..]
Taalnasi
Hm. Ik vond het al vroeg dat de pompoenen, bezems, en andere Halloween attributen al bij de Ranzijn lagen toen ik grit aan het halen was voor mn kattenbeestenquote:Op maandag 6 september 2010 14:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik zag ze gister liggen bij de vomar... echt erg
Daar heb ik ze ook vandaan netquote:Op maandag 6 september 2010 14:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik zag ze gister liggen bij de vomar... echt erg
waarschijnlijk liggen de kerstballen na halloween bij de tuincentraquote:Op maandag 6 september 2010 14:42 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Hm. Ik vond het al vroeg dat de pompoenen, bezems, en andere Halloween attributen al bij de Ranzijn lagen toen ik grit aan het halen was voor mn kattenbeesten
What's next, paaseieren?
dat leest ze vanavond pasquote:
Bedankt voor deze uitermate nuttige informatie.quote:
ik zeg het alleen maar...quote:Op maandag 6 september 2010 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitermate nuttige informatie.
Jij ook bedankt voor je nuttige info.quote:Op maandag 6 september 2010 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitermate nuttige informatie.
best wel nuttigquote:Op maandag 6 september 2010 15:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je nuttige info.
Spooky, dan kan je mij ook vinden.quote:Op maandag 6 september 2010 15:52 schreef douche-eendje het volgende:
Heuj, ik heb Erwin zijn FB gevonden omdat hij zichzelf zonodig moest taggen aan een foto met anneke
Welke info?quote:Op maandag 6 september 2010 15:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je nuttige info.
Weer wat beter nu?quote:Op maandag 6 september 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik lees weer ff bij: Het gaat weer nergens over
quote:Op maandag 6 september 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van het ene kwade naar het andere.. ken je dat?
Ik hoest de longen uit mijn lijf
Oeh, dat spul is té lekkerquote:
Heeft er wel lang over gedaan om te ontplooien danquote:Op maandag 6 september 2010 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
LL, heb je mijn virusje meegenomen naar Hoorn?
understatementquote:
Het virusje is niet zo snel....quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft er wel lang over gedaan om te ontplooien dan
Nee niet echt, en heeft ook geen haast om mijn lichaam weer te verlatenquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:25 schreef douche-eendje het volgende:
Het virusje is niet zo snel....
Helaas wel, van binnen zitten wordt je ook niet vrolijk (of het nu mooi weer is of grijs en grauw)quote:
Heb jij ook zo moeten hoesten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:33 schreef douche-eendje het volgende:
Hier had het ook geen haast. Het is nu bijnaaaa over!
Standaard elke 6 weken, dan word mijn vetkuif bijgewerktquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ga vrijdag of zaterdag naar de kapper.... wordt weer ns tijd na 3 of 4 maanden. (ben de tel kwijt)
Asociaalquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef lynda het volgende:
Het heeft zo zijn voordelen 2 dagen studie![]()
Vast welquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:18 schreef lynda het volgende:
Ik maak het rooster niet!
Haal het straks wel weer in met afstuderen
Straks ga je kwaken onder de douchequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Ik heb al anderhalve week weekend
En een douche-eendvirus *kuch*
*kwak*quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:40 schreef douche-eendje het volgende:
Straks ga je kwaken onder de douche![]()
Ik wil naar huis.
TMIquote:
En dat is erg want?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Kut. Ik moet met Bjorn achter de bar. NOOOOOOOOOOOOOOOOO...
Nou nog even en je bent weer beter! Zal je net zien is de rest van NL dan ziekquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Ik heb al anderhalve week weekend
En een douche-eendvirus *kuch*
Ik ben niet zo dol op Bjorn.quote:
dat zal me echt geen hol interesseren, zo'n egoïst ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou nog even en je bent weer beter! Zal je net zien is de rest van NL dan ziek
Ja zoiets begreep ik uit je postquote:
Ach je post al meer en je quote fail valt nog mee.. Je begint aardig beter te rakenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zal me echt geen hol interesseren, zo'n egoïst ben ik dan ook wel weer
[..]
Ja zoiets begreep ik uit je post
Ik ken ook een Bjorn uit Alkmaar maar geen idee of dat dezelfde is
mhehehehequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
pannenkoekquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:
quote:
Ja goed he?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:03 schreef lynda het volgende:
Ach je post al meer en je quote fail valt nog mee.. Je begint aardig beter te raken
quote:
Kon dat niet in 1 post?quote:
had je anders achter de garderobe willen staan met eshter?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had alleen maar doorgegeven dat ik vrijdag tijd had, niet eens om bar gevraagd ofzo.
toen ik er achter kwam dat het handiger was om te editen had ik het al gepostquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja goed he?Ik moet ook wel, begin het aardig zat te worden
[..]
[..]
Kon dat niet in 1 post?
Neuh, niet echt. En op vrijdag gaat binnen staan me waarschijnlijk beter bevallen dan in het lege hok. Tenminste nog iets om naar te kijken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
had je anders achter de gardarobe willen staan met eshter?
wow... legio regio...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. En op vrijdag gaat binnen staan me waarschijnlijk beter bevallen dan in het lege hok. Tenminste nog iets om naar te kijken.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef douche-eendje het volgende:
Het klinkt echt zo gezellig, Victorie...
Nog nooiiiit geweestquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:20 schreef douche-eendje het volgende:
Het klinkt echt zo gezellig, Victorie...
Ach die naam ook. Nadat Atlantis tig keer financieel gezonken was moesten ze wel iets positiefs verzinnenquote:
Ook nog nooit geweestquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef douche-eendje het volgende:
Ach die naam ook. Nadat Atlantis tig keer financieel gezonken was moesten ze wel iets positiefs verzinnen
Volgens mij kotsen alle vrijwilligers van die naamquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach die naam ook. Nadat Atlantis tig keer financieel gezonken was moesten ze wel iets positiefs verzinnen
Logisch dat ze erop kotsen.... het is ook echt een vreselijke naam. Ik blijf wel lekker vrijwilligen bij de konijntjesquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij kotsen alle vrijwilligers van die naam
Nah, het is best gezellig hoor, maar dan moeten wel de juiste mensen werken.
Mijquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:28 schreef Ener-G het volgende:
Hmm lokale bandjes.
Als ik niet al te brak ben na karate kom ik wel even foto's schieten vrijdag, denk ik.
Wie mag ik trouwens bedanken voor het matzwart schilderen van die foeilelijke lichte smurfenblauwe muur en pilaren in de zaal?
Held!quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mij(En nog een stel anderen, uiteraard.)
Was het nodig?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:45 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, nieuwe verse Gsnaar voor op mijn harp
en tegen de tijd dat jij een tvp geplaatst hebt is dit topic alweer bijna volquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:08 schreef FreezePop het volgende:
Ik vind het echt kut van me dat ik te lui ben om in S&S te kijken voor het Alkmaar topique, en zo een TVP vind ik ook zo afgezaagd.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:15 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Held!
Scheelde zaterdag enorm bij het knipperen qua strooilicht, en die pilaren zijn nu ook een stuk minder nadrukkelijk aanwezig
Preciesquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en tegen de tijd dat jij een tvp geplaatst hebt is dit topic alweer bijna vol
lovely je aangestoken? of anders om?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:53 schreef Cryothic het volgende:
Ik was ziek, dus niet op werk, dus weinig achter pc.
Nu weer aan t werk... sort of...
Ik had net alweer mijn eerste 'quote fail' dus ik ben weer bijna beterquote:Op woensdag 8 september 2010 12:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
hoi hoi![]()
tis wel erg rustig de laatste dagen
Het is een cirkel he? Vakantie = voorbij, de R zit in de maand, de kinderen brengen het virus thuis,de ouders krijgen er last van, en zodra die beter zijn worden de kinderen ziek, waarna de ouders dan weer de sjaak zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
lovely je aangestoken? of anders om?
Ik klinkt nog verkouden en ik hoest af en toe nog flink, dus ook vanmorgen onder mijn rijles, fikse hoestbuiquote:Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben nu echt weer bijnaaaa beter
Wie nietquote:Op woensdag 8 september 2010 13:27 schreef lynda het volgende:
* lynda wil op vakantieeeeeeeeeeeeeeee..
waarheen?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:31 schreef lynda het volgende:
Ik weet dat we nog gaan ook voor 1 maart
Ach arm ding!quote:Op woensdag 8 september 2010 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik klinkt nog verkouden en ik hoest af en toe nog flink, dus ook vanmorgen onder mijn rijles, fikse hoestbui
Waar het warmer is dan in NL en maximaal 6 uur vliegen.quote:
Lang leve honing, thijmsiroop, sabbelsnoepjes en strepsilsquote:Op woensdag 8 september 2010 13:35 schreef douche-eendje het volgende:
Ach arm ding!
Ik moet dit jaar ook nog ergens 2 weken vrijnemen
Ik zou Tunesie doen, Canarische eilanden is erg in trek bij ouderen in de wintermaanden om te overwinterenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:41 schreef lynda het volgende:
Waar het warmer is dan in NL en maximaal 6 uur vliegen.
Daarheen![]()
Zal iets van de Canarische eilanden of Tunesië worden.. Tips?
Nouja en vooral, als het kan ook gewoon lekker doenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:54 schreef lynda het volgende:
Hangt beetje van gebied af hadden we al gehoord! Dus daar kijken we wel goed naar uit whehe.
Ow en verder zijn we al blij als het maar beter is dan hier in NL.
We zijn heel gauw tevreden dit jaar![]()
Wat is volgens jou dan een asociale vakantie?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:12 schreef lynda het volgende:
Jij snapt hemEchte echte asociale vakantie doen we daarna wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |