Dat is idd handigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:46 schreef douche-eendje het volgende:
Dankzij Bart is het erg makkelijk om een nieuw topic aan te maken.
Waarom zeg je dan dat ik de console in de woonkamer moet zetten zodat ik mijn vrouw nog eens zie? Die zie ik genoeg.quote:
Mailtje? Gewoon hier in het topic bekendmaken waar we wanneer een Alkmaar-meet hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
volgens mij wel...
ik zal vanavond of straks een mailtje sturen
Ach, ik was het zat om zelf telkens moeilijk te moeten doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:46 schreef douche-eendje het volgende:
Dankzij Bart is het erg makkelijk om een nieuw topic aan te maken.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is idd handig
Ik heb het nog niet hoeven doen in deze Alkmaar reeks
lunsj-tijd
aanstaande vrijdag wordt er een biertje (of meerdere) of wat anders gedronken door een paar fokkers bij gunnery's. komt allen te samen, gij die in alkmaar verblijven. LL is ook uitgenodigd, aangezien bart haar ziet als ambassadeur van alkmaar in hoorn... aanvangstijd in overleg!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat ik de console in de woonkamer moet zetten zodat ik mijn vrouw nog eens zie? Die zie ik genoeg.
[..]
Mailtje? Gewoon hier in het topic bekendmaken waar we wanneer een Alkmaar-meet hebben.
af en toe?quote:
ja he? die gast gaat er serieus op in...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een geblaat op die laatste pagina
Oh, en bier is, dus ik waai waarschijnlijk wel even langs.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
aanstaande vrijdag wordt er een biertje (of meerdere) of wat anders gedronken door een paar fokkers bij gunnery's. komt allen te samen, gij die in alkmaar verblijven. LL is ook uitgenodigd, aangezien bart haar ziet als ambassadeur van alkmaar in hoorn... aanvangstijd in overleg!
De kortzichtige reacties meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ja he? die gast gaat er serieus op in...
idd... het erge leuke, is nog dat dat iedereen er boven op springt. saamhorigheidquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kortzichtige reacties meer.Ik bedoel, laat iemand even lekker z'n eigen leven indelen.
(En huis ook.
)
Nou..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:05 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
af en toe?hier is het altijd gezellig
![]()
kom je vrijdag ook?
Neuhquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
[quote]Op dinsdag 24 augustus 2010 12:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou..
En geen idee
[/quote ;) ]
en nu zeggen dat je echt meent dat je het hier gezellig vind
even pesten mag toch wel?quote:
zoveel pest ik je ook niet toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:47 schreef lynda het volgende:
Dat mag wel tot een zekere hoogte![]()
![]()
En omdat de agenda vanaf vorige week donderdag tot maandag over 2 weken vol staat op aankomende vrijdag naAl is er al wel geroepen dat we rondje kermis doen dan.. Maar dan zit ik ook weer met de zit ik dan weer aan de medicijnen of niet..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |