De gezelligheid is leuk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Vet leuk man, hele dag honger lijden.
[..]
Ben je toch ook? Net als Ayca.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
je doet maar.
bart kennende komt hij in de OP
Gezellig samen vreten lijkt me toch leuker dan gezellig samen honger lijdenquote:
Ach, het lijkt eropquote:Ik ben heul geen Marokkaan.
nee bart, ayca is geen marokkaan. dat had ik nog wel door, dat ze op vakantie was bij familie in Turkijequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
De gezelligheid is leuk.
Ik ben heul geen Marokkaan.
wel eens een marokkaan gezien die op de VVD stemtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Gezellig samen vreten lijkt me toch leuker dan gezellig samen honger lijden.
[..]
Ach, het lijkt erop.
Nee hoor, geintje. Erwin is ook geen Marokkaan.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
De disclaimer nog even:
[..]
Hij staat vanaf het volgende topic in de OPquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
De disclaimer nog even:
[..]
Die zijn er vast wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wel eens een marokkaan gezien die op de VVD stemt
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij staat vanaf het volgende topic in de OP.
wat een knappe ventquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
De disclaimer nog even:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij staat vanaf het volgende topic in de OP.
De schoenen zijn nog wel het minst erg, je zou de rest van z'n kleding moeten zien.quote:
dat zijn de enige schoenen die ik heb. behalve nette schoenen voor mn werk. die trek ik niet aan achter de bar.quote:
Wasda, quadrippel?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat zijn de enige schoenen die ik heb. behalve nette schoenen voor mn werk. die trek ik niet aan achter de bar.
bart, mag ik je een keer verblijden met een glas quadrippel trappistenbier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |