Wat vind jij het leukste van Alkmaar ?quote:
Vergeet de heksenbezem niet!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Alkmaar... daar waren toch die bijen?
Wat vind jij het leukste van Alkmaar ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:28 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben er een keer geweest, toen ik eigenlijk in Ijsland hoorde te zijn
Moet ik even in mn foto's terugzoekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat vind jij het leukste van Alkmaar ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De bijenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Wat vind jij het leukste van Alkmaar ?
Eigenlijk nog niet zoveel gezien van Alkmaar. Wie weet wordt het tijd om me eens rond te laten leiden door een zekere Olga. Laten we zeggen... ergens eind volgende maand?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Wat vind jij het leukste van Alkmaar ?
Goed plan, een tripje langs het nieuwe AZ stadion, de kaasmarkt, al ben ik daar als echte Alkmaarder nog nooit geweest, of gewoon bier drinken op het waagplein of de platte steene brugquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niet zoveel gezien van Alkmaar. Wie weet wordt het tijd om me eens rond te laten leiden door een zekere Olga. Laten we zeggen... ergens eind volgende maand?
't Is een grapje tussen Olga en mij, Inso.quote:
Deal!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:33 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Goed plan, een tripje langs het nieuwe AZ stadion, de kaasmarkt, al ben ik daar als echte Alkmaarder nog nooit geweest, of gewoon bier drinken op het waagplein of de platte steene brug
Oh, haha!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
't Is een grapje tussen Olga en mij, Inso.
Niet zo serieus reageren, muts
Atlantis is goedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die platte steene brug, die ken ik wel. Net als Atlantis.
Kwam ik vroeger altijdquote:
Kom je daar wel eens dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:29 schreef SunChaser het volgende:
Laten we de Achterdam niet vergeten
[afbeelding]
je mist weinigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:33 schreef Nuongirl het volgende:
de kaasmarkt, al ben ik daar als echte Alkmaarder nog nooit geweest,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |