Wat vind jij het leukste van Alkmaar ?quote:
Vergeet de heksenbezem niet!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Alkmaar... daar waren toch die bijen?
Wat vind jij het leukste van Alkmaar ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:28 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben er een keer geweest, toen ik eigenlijk in Ijsland hoorde te zijn
Moet ik even in mn foto's terugzoekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat vind jij het leukste van Alkmaar ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De bijenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Wat vind jij het leukste van Alkmaar ?
Eigenlijk nog niet zoveel gezien van Alkmaar. Wie weet wordt het tijd om me eens rond te laten leiden door een zekere Olga. Laten we zeggen... ergens eind volgende maand?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Goed plan, een tripje langs het nieuwe AZ stadion, de kaasmarkt, al ben ik daar als echte Alkmaarder nog nooit geweest, of gewoon bier drinken op het waagplein of de platte steene brugquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niet zoveel gezien van Alkmaar. Wie weet wordt het tijd om me eens rond te laten leiden door een zekere Olga. Laten we zeggen... ergens eind volgende maand?
't Is een grapje tussen Olga en mij, Inso.quote:
Deal!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:33 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Goed plan, een tripje langs het nieuwe AZ stadion, de kaasmarkt, al ben ik daar als echte Alkmaarder nog nooit geweest, of gewoon bier drinken op het waagplein of de platte steene brug
Oh, haha!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
't Is een grapje tussen Olga en mij, Inso.
Niet zo serieus reageren, muts
Atlantis is goedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die platte steene brug, die ken ik wel. Net als Atlantis.
Kwam ik vroeger altijdquote:
Kom je daar wel eens dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:29 schreef SunChaser het volgende:
Laten we de Achterdam niet vergeten
[afbeelding]
je mist weinigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:33 schreef Nuongirl het volgende:
de kaasmarkt, al ben ik daar als echte Alkmaarder nog nooit geweest,
Ja, waarom kom je er anders mee aan...quote:
De bReEzuUrmEiSjUhs in Joey'squote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
De eerste keer was ie nog wel aardigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:59 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Ja, waarom kom je er anders mee aan...
(excuus voor alle woordspelingen)
Dat is van voor mijn tijdquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je kwam zeker ook altijd in de FunFun?
extasequote:Op woensdag 21 juni 2006 00:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je kwam zeker ook altijd in de FunFun?
Auto kan je toch makkelijk kwijt in Karperton? Nog geen minuut lopen van het Waagplein, en nog dichterbij de achterdamquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
probeer maar je auto daar te parkeren.
Tijdens 't uitgaan ben je in gezelschap van de wouten. d'r staan vaker smerisauto's dan taxi's bij 't waagplein
en dan de rampsituatie van alkmaar; de friesebrug. fantastisch.
't enige positieve is good times op de wagenweg, leuk winkeltje.
Heerhugowaardquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
De Waerdse Tempel![]()
Ohnee, dat is geen Alkmaar![]()
Ben het met je eens dat de Friesebrug inderdaad nogal voor opstoppingen zorgt, vooral als er ergens anders aan de weg wordt gewerkt o.i.d. Zoals ze nu bijv bij de Bierkade bezig zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
en dan de rampsituatie van alkmaar; de friesebrug. fantastisch.
't enige positieve is good times op de wagenweg, leuk winkeltje.
ga eens werken jij!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
De Waerdse Tempel![]()
Ohnee, dat is geen Alkmaar![]()
Gaanquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:47 schreef Noisekick het volgende:
Ik ben er al 2 jaar niet geweest![]()
Komende weken ga ik wel weer een half dagje langs
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:09 schreef Mathijz het volgende:
De H&M in alkmaar is de beste H&M die ik heb gezien
Klopt!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:32 schreef Plastic_Power het volgende:
De Stapper is trouwens wel 1 v/d beteren.
Waar zit die eik in Alkmaar?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:09 schreef Mathijz het volgende:
De H&M in alkmaar is de beste H&M die ik heb gezien
R'dam heeft ook wel een paar goeie H&M's, alleen is elke vestiging anders.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:21 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
![]()
Ben je wel eens in Amsterdam geweest Mathijs?![]()
Zit die op de plek van de oude Spruyt of ben ik verkeerd ingelicht?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:03 schreef Mathijz het volgende:
Langestraat, die parralel loopt aan de laat.
Dat is correct!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:06 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Zit die op de plek van de oude Spruyt of ben ik verkeerd ingelicht?
ja dat zijn er een stuk of 4 in 1 straatquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:21 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
![]()
Ben je wel eens in Amsterdam geweest Mathijs?![]()
Sneeuw in Alkmaar. Was het maar weer zover. Gezelligquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:40 schreef SoA-Holic het volgende:
Woon er nu 17 jaar. Topstad. Leuk uitgaan, redelijk leuk winkelen en een leuke sfeer in de binnenstad.
De minpunten?
az
Clubgenoot!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:35 schreef Roellio het volgende:
[..]
Klopt!
Alkmaarders doen sportief!
[afbeelding]
welke scholen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:48 schreef Nuongirl het volgende:
En natuurlijk is Alkmaar nu in de ban van de pyromaan die zin heeft om scholen af te fikken
De Kennemerpoort aan de Lindenlaan, een kleuterlokaal van de basisschool De Driemaster. De Rank, Bosboom-Toussaintschoolquote:
das allemaal overdie of nie?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
De Kennemerpoort aan de Lindenlaan, een kleuterlokaal van de basisschool De Driemaster. De Rank, Bosboom-Toussaintschool
en een brand in tennishal Overdie
Hoefplanquote:
nooit geweest zeker?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het enige goede wat uit Alkmaar komt is Chriz2k.
Ook AZ mag er wel wezen, maar daar houdt het wel mee op.
Jawel, maar als je in Alimere woont dan ben je niet snel tevreden in een andere 'stad'quote:
Fotoquote:Op zondag 25 juni 2006 14:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het enige goede wat uit Alkmaar komt is Chriz2k.
Tot mijn grote spijt moet ik je meedelen dat Chriz2k geband is en je minimaal tot augustus zult moeten wachten.quote:
Als ik tussen Almere (waar ik nu woon dus) en Alkmaar moest kiezen zou ik toch echt keihard weer voor Alkmaar kiezenquote:Op zondag 25 juni 2006 15:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jawel, maar als je in Alimere woont dan ben je niet snel tevreden in een andere 'stad'
Kennerpoort is (bijna) centrum. Mijn oude basisschool, toen het nog de Lindebloesem heette.quote:
Als je tussen Almere en *vul-maar-een-stad-in" moest kiezen kiest iedereen keihard voor "vul-maar-een-stad-in*quote:Op zondag 25 juni 2006 15:37 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Als ik tussen Almere (waar ik nu woon dus) en Alkmaar moest kiezen zou ik toch echt keihard weer voor Alkmaar kiezen
Nu ik een paar jaar in Almere woon is mijn mening behoorlijk veranderdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:40 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Als je tussen Almere en *vul-maar-een-stad-in" moest kiezen kiest iedereen keihard voor "vul-maar-een-stad-in*![]()
Nou ja tofste. Valt ook wel weer mee he. Tofste stad blijft Amsterdam, maar Alkmaar is een leuke stad. Alleen uitgaan een drama.quote:
Inderdaad. De binnenstad van Alkmaar is gezellig overdag maar daar houdt het ook wel mee op. Qua uitgaan is het een drama. Scoren Amsterdam en Haarlem toch wel een stuk hoger.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:01 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Nou ja tofste. Valt ook wel weer mee he. Tofste stad blijft Amsterdam, maar Alkmaar is een leuke stad. Alleen uitgaan een drama.
Niet alleen qua uitgaan, het is gewoon een leukere stadquote:
Ja, ik zag net op het nieuws dat er weer een sportzaal is afgefikt. En natuurlijk de houtmarktbrand en Unil-brand van een paar jaar terug.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef murp het volgende:
almaar en pyromaan gaat toch ook goed samen?
10 branden al in een paar weken hebben wequote:Op zondag 30 juli 2006 22:21 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, ik zag net op het nieuws dat er weer een sportzaal is afgefikt. En natuurlijk de houtmarktbrand en Unil-brand van een paar jaar terug.
Kees Kist werd ook voor pyromaan uitgescholdenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:21 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, ik zag net op het nieuws dat er weer een sportzaal is afgefikt. En natuurlijk de houtmarktbrand en Unil-brand van een paar jaar terug.
wat een prutserquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[afbeelding]
welkom in alkmaar!
In het begin toen die paaltjes er net stonden kwamen ze wel eens plotseling omhoog, maar daar zijn indertijd maatregelen tegen genomen. Als je nu nog zo'n paaltje raakt heb je gewoon niet uit je doppen gekekenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
dit was de 3de keer dat ik dit gezien heb, mij maak je niet wijs dat het een fout van de bestuurder is. sterker nog, ik heb gedupeerden gesproken die een zaak begonnen zijn tegen de gemeente. de paaltjes deugen niet.
Waar is die foto genomen eigenlijk? Molen van Piet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:01 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
In het begin toen die paaltjes er net stonden kwamen ze wel eens plotseling omhoog, maar daar zijn indertijd maatregelen tegen genomen. Als je nu nog zo'n paaltje raakt heb je gewoon niet uit je doppen gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |