Wat vind jij het leukste van Alkmaar ?quote:
Vergeet de heksenbezem niet!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Alkmaar... daar waren toch die bijen?
Wat vind jij het leukste van Alkmaar ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:28 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben er een keer geweest, toen ik eigenlijk in Ijsland hoorde te zijn
Moet ik even in mn foto's terugzoekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat vind jij het leukste van Alkmaar ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De bijenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Wat vind jij het leukste van Alkmaar ?
Eigenlijk nog niet zoveel gezien van Alkmaar. Wie weet wordt het tijd om me eens rond te laten leiden door een zekere Olga. Laten we zeggen... ergens eind volgende maand?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Goed plan, een tripje langs het nieuwe AZ stadion, de kaasmarkt, al ben ik daar als echte Alkmaarder nog nooit geweest, of gewoon bier drinken op het waagplein of de platte steene brugquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niet zoveel gezien van Alkmaar. Wie weet wordt het tijd om me eens rond te laten leiden door een zekere Olga. Laten we zeggen... ergens eind volgende maand?
't Is een grapje tussen Olga en mij, Inso.quote:
Deal!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:33 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Goed plan, een tripje langs het nieuwe AZ stadion, de kaasmarkt, al ben ik daar als echte Alkmaarder nog nooit geweest, of gewoon bier drinken op het waagplein of de platte steene brug
Oh, haha!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
't Is een grapje tussen Olga en mij, Inso.
Niet zo serieus reageren, muts
Atlantis is goedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die platte steene brug, die ken ik wel. Net als Atlantis.
Kwam ik vroeger altijdquote:
Kom je daar wel eens dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:29 schreef SunChaser het volgende:
Laten we de Achterdam niet vergeten
[afbeelding]
je mist weinigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:33 schreef Nuongirl het volgende:
de kaasmarkt, al ben ik daar als echte Alkmaarder nog nooit geweest,
Ja, waarom kom je er anders mee aan...quote:
De bReEzuUrmEiSjUhs in Joey'squote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
De eerste keer was ie nog wel aardigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:59 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Ja, waarom kom je er anders mee aan...
(excuus voor alle woordspelingen)
Dat is van voor mijn tijdquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je kwam zeker ook altijd in de FunFun?
extasequote:Op woensdag 21 juni 2006 00:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je kwam zeker ook altijd in de FunFun?
Auto kan je toch makkelijk kwijt in Karperton? Nog geen minuut lopen van het Waagplein, en nog dichterbij de achterdamquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
probeer maar je auto daar te parkeren.
Tijdens 't uitgaan ben je in gezelschap van de wouten. d'r staan vaker smerisauto's dan taxi's bij 't waagplein
en dan de rampsituatie van alkmaar; de friesebrug. fantastisch.
't enige positieve is good times op de wagenweg, leuk winkeltje.
Heerhugowaardquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
De Waerdse Tempel![]()
Ohnee, dat is geen Alkmaar![]()
Ben het met je eens dat de Friesebrug inderdaad nogal voor opstoppingen zorgt, vooral als er ergens anders aan de weg wordt gewerkt o.i.d. Zoals ze nu bijv bij de Bierkade bezig zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
en dan de rampsituatie van alkmaar; de friesebrug. fantastisch.
't enige positieve is good times op de wagenweg, leuk winkeltje.
ga eens werken jij!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
De Waerdse Tempel![]()
Ohnee, dat is geen Alkmaar![]()
Gaanquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:47 schreef Noisekick het volgende:
Ik ben er al 2 jaar niet geweest![]()
Komende weken ga ik wel weer een half dagje langs
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:09 schreef Mathijz het volgende:
De H&M in alkmaar is de beste H&M die ik heb gezien
Klopt!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:32 schreef Plastic_Power het volgende:
De Stapper is trouwens wel 1 v/d beteren.
Waar zit die eik in Alkmaar?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:09 schreef Mathijz het volgende:
De H&M in alkmaar is de beste H&M die ik heb gezien
R'dam heeft ook wel een paar goeie H&M's, alleen is elke vestiging anders.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:21 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
![]()
Ben je wel eens in Amsterdam geweest Mathijs?![]()
Zit die op de plek van de oude Spruyt of ben ik verkeerd ingelicht?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:03 schreef Mathijz het volgende:
Langestraat, die parralel loopt aan de laat.
Dat is correct!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:06 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Zit die op de plek van de oude Spruyt of ben ik verkeerd ingelicht?
ja dat zijn er een stuk of 4 in 1 straatquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:21 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
![]()
Ben je wel eens in Amsterdam geweest Mathijs?![]()
Sneeuw in Alkmaar. Was het maar weer zover. Gezelligquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:40 schreef SoA-Holic het volgende:
Woon er nu 17 jaar. Topstad. Leuk uitgaan, redelijk leuk winkelen en een leuke sfeer in de binnenstad.
De minpunten?
az
Clubgenoot!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:35 schreef Roellio het volgende:
[..]
Klopt!
Alkmaarders doen sportief!
[afbeelding]
welke scholen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:48 schreef Nuongirl het volgende:
En natuurlijk is Alkmaar nu in de ban van de pyromaan die zin heeft om scholen af te fikken
De Kennemerpoort aan de Lindenlaan, een kleuterlokaal van de basisschool De Driemaster. De Rank, Bosboom-Toussaintschoolquote:
das allemaal overdie of nie?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
De Kennemerpoort aan de Lindenlaan, een kleuterlokaal van de basisschool De Driemaster. De Rank, Bosboom-Toussaintschool
en een brand in tennishal Overdie
Hoefplanquote:
nooit geweest zeker?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het enige goede wat uit Alkmaar komt is Chriz2k.
Ook AZ mag er wel wezen, maar daar houdt het wel mee op.
Jawel, maar als je in Alimere woont dan ben je niet snel tevreden in een andere 'stad'quote:
Fotoquote:Op zondag 25 juni 2006 14:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het enige goede wat uit Alkmaar komt is Chriz2k.
Tot mijn grote spijt moet ik je meedelen dat Chriz2k geband is en je minimaal tot augustus zult moeten wachten.quote:
Als ik tussen Almere (waar ik nu woon dus) en Alkmaar moest kiezen zou ik toch echt keihard weer voor Alkmaar kiezenquote:Op zondag 25 juni 2006 15:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jawel, maar als je in Alimere woont dan ben je niet snel tevreden in een andere 'stad'
Kennerpoort is (bijna) centrum. Mijn oude basisschool, toen het nog de Lindebloesem heette.quote:
Als je tussen Almere en *vul-maar-een-stad-in" moest kiezen kiest iedereen keihard voor "vul-maar-een-stad-in*quote:Op zondag 25 juni 2006 15:37 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Als ik tussen Almere (waar ik nu woon dus) en Alkmaar moest kiezen zou ik toch echt keihard weer voor Alkmaar kiezen
Nu ik een paar jaar in Almere woon is mijn mening behoorlijk veranderdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:40 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Als je tussen Almere en *vul-maar-een-stad-in" moest kiezen kiest iedereen keihard voor "vul-maar-een-stad-in*![]()
Nou ja tofste. Valt ook wel weer mee he. Tofste stad blijft Amsterdam, maar Alkmaar is een leuke stad. Alleen uitgaan een drama.quote:
Inderdaad. De binnenstad van Alkmaar is gezellig overdag maar daar houdt het ook wel mee op. Qua uitgaan is het een drama. Scoren Amsterdam en Haarlem toch wel een stuk hoger.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:01 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Nou ja tofste. Valt ook wel weer mee he. Tofste stad blijft Amsterdam, maar Alkmaar is een leuke stad. Alleen uitgaan een drama.
Niet alleen qua uitgaan, het is gewoon een leukere stadquote:
Ja, ik zag net op het nieuws dat er weer een sportzaal is afgefikt. En natuurlijk de houtmarktbrand en Unil-brand van een paar jaar terug.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef murp het volgende:
almaar en pyromaan gaat toch ook goed samen?
10 branden al in een paar weken hebben wequote:Op zondag 30 juli 2006 22:21 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, ik zag net op het nieuws dat er weer een sportzaal is afgefikt. En natuurlijk de houtmarktbrand en Unil-brand van een paar jaar terug.
Kees Kist werd ook voor pyromaan uitgescholdenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:21 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, ik zag net op het nieuws dat er weer een sportzaal is afgefikt. En natuurlijk de houtmarktbrand en Unil-brand van een paar jaar terug.
wat een prutserquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[afbeelding]
welkom in alkmaar!
In het begin toen die paaltjes er net stonden kwamen ze wel eens plotseling omhoog, maar daar zijn indertijd maatregelen tegen genomen. Als je nu nog zo'n paaltje raakt heb je gewoon niet uit je doppen gekekenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
dit was de 3de keer dat ik dit gezien heb, mij maak je niet wijs dat het een fout van de bestuurder is. sterker nog, ik heb gedupeerden gesproken die een zaak begonnen zijn tegen de gemeente. de paaltjes deugen niet.
Waar is die foto genomen eigenlijk? Molen van Piet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:01 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
In het begin toen die paaltjes er net stonden kwamen ze wel eens plotseling omhoog, maar daar zijn indertijd maatregelen tegen genomen. Als je nu nog zo'n paaltje raakt heb je gewoon niet uit je doppen gekeken
Wordt tijd dat je weer 's langs komtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:26 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Nu ik een paar jaar in Almere woon is mijn mening behoorlijk veranderd(was hetzelfde als jij hierboven zegt
)
Vetjes, daar heb ik om de hoek gewoond, dat was echt tof! Onbetaalbaar ook voornamelijk.quote:
Nou dan ben je toch klaar ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Vetjes, daar heb ik om de hoek gewoond, dat was echt tof! Onbetaalbaar ook voornamelijk..
Ben nu net naar Daalmeer verhuisd, iemand die me iets kan vertellen over deze wijk? Weet er niks van, maar het winkelcentrum heb ik al gevonden..
Helaas is dat wel vaker zo tijdens de kermisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:37 schreef devv05 het volgende:
Die kermis treft het wel met 2 weken alleen maar regen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:34 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Nou dan ben je toch klaar ?winkelcentrum is het belangrijkste
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:04 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..].
Mss zit er hier wel ergens een leuk park, kroeg, buurtcentrum waar ze zowaar iets organiseren, mooie dingen, dat soort shizzle.
Inderdaad.. Daalmeer is echt k*t...quote:
Dan is dat misschien de reden dat we Marco Borsato met z'n zoontje op de kermis zagen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:37 schreef devv05 het volgende:
Die kermis treft het wel met 2 weken alleen maar regen
Ik vind 't anders best saai hier in Oudorp, maar Daalmeer is inderdaad ook niet zo super.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:37 schreef Spykie05 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Daalmeer is echt k*t...
Erg lang ook gewoont, toen naar Oudorp wat 10x beter is, nu in het centrum wat weer 10x beter is en straks naar Australie wat weer 10x beter is.. gaat lekker
's Avonds, als het donker is, niet alleen het Geestmerambacht bezoeken, want daar kunnen wel eens engerds rondlopenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Ben nu net naar Daalmeer verhuisd, iemand die me iets kan vertellen over deze wijk? Weet er niks van, maar het winkelcentrum heb ik al gevonden..
Heb je het nieuws gevolgd zeg maarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:17 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat is toch die snackbar aan de Kennemerstraatweg, naast de Hout?
Ja, er is gister een kerel met z'n auto het terras van de snackbar opgereden ofzo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:59 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Heb je het nieuws gevolgd zeg maar![]()
Oudorp is best wel relaxed, heb een tijd in de polder gewoond, en er woont nog familie van me in Oudorp zelf.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind 't anders best saai hier in Oudorp, maar Daalmeer is inderdaad ook niet zo super.
Ongeval bij de snackbar, verder was er niks voor de brandweer gistermiddagquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:57 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Wat was er gistermiddag loos? Liep van het stadskantoor over de kermis naar de Noorderkade en de bezoekers werden zowat kapot gereden door twee brandweerwagens. Wurmden zich gewoon over de stoep die lui!
vroeger was het altijd knokken geblazen met gasten uit het rooie dorp... heb nooit 1 klap uit durven delenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:05 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Oudorp is best wel relaxed, heb een tijd in de polder gewoond, en er woont nog familie van me in Oudorp zelf.
Nu woon ik in t oude Rooie dorp, en jemig wat een verschil met vroeger is het hierVroeger wilde ik er bij wijze van spreken niet dood gevonden worden, maar het is erg ten goede veranderd.
Waarom?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:42 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
![]()
De rest ben ik het wel met je eens
Heb zelf, helaas, ook in Oud-overdie gewoond, en het is geen pretje
hahahahahahahaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:38 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
vroeger was het altijd knokken geblazen met gasten uit het rooie dorp... heb nooit 1 klap uit durven delen
Het gedeelte waar ik woonde was gewoon echt kut. Schuin achter ons woonde een drugsdealer, zondag werden we meestal om 7 uur wakker door geschreeuw van verderopquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:40 schreef addictivebeat het volgende:
Geboren en getogen in Alkmaar, mooie en leuke stad om te wonen.
[..]
Waarom?![]()
10 uur neem ik aanquote:Op zondag 3 september 2006 18:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe laat gaat het vuurwerk de lucht in?
Tsja, waar hou je van?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:28 schreef Merovingian het volgende:
He, een Alkmaar topic! Ik woon nu een maand of 5 samen met mijn vriendin in de Hoef. Geweldige stad! We zijn alleen nog op zoek naar wat leuke uitgaanstenten, heb wel eens gehoord van Atlantis, alleen nog geen tijd gehad om het te gaan bezichtigen... Iemand nog tips?
Helaas, geen vuurwerk door de harde wind.quote:Op zondag 3 september 2006 19:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok dan, lekker stoned in het reuzenrad naar het vuurwerk kijken...
geen rock/metal en hiphop, verder mag allesquote:
Tsja. Atlantis is van alles wat. Meestal in het bovencafé populaire rock/funk en soul. Soms (betaald) beneden een thema-dansavond, zoals 80's of summerdance en regelmatig bekende DJ's. Het publiek is daar over het algemeen wat ouder en ehm... intelligenter meer volwassen dan bijv. de kroegen op het Waagplein, met uitzondering van de Notaris, maar dat 'zien en gezien worden' is niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
geen rock/metal en hiphop, verder mag alles
dan ben ik vorige week nog vlak langs je huis geredenquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:21 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
hahahahahahaha
Mijn oom en tante woonde er vroeger, en ik zei altijd dat ik nooit in het rooie dorp wilde wonen
En waar woon ik nu ?
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan ben ik vorige week nog vlak langs je huis gereden
Zien en gezien worden? In Atlantis?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:55 schreef Roellio het volgende:
[..]
maar dat 'zien en gezien worden' is niet echt mijn ding.
Als je wat beter opgelet had op de basisschool had je eruit begrepen dat ik het in dat gedeelte van de tekst over 'de Notaris' had.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:13 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Zien en gezien worden? In Atlantis?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch zelf even beter opletten: je hebt het alleen in de bijzin over de Notaris, de rest van je zin slaat dus op Atlantis. Niet dat je het zo bedoelt, het staat er zo wel.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als je wat beter opgelet had op de basisschool had je eruit begrepen dat ik het in dat gedeelte van de tekst over 'de Notaris' had.
Niet! Het staat in de bijzin van de bijzin!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:34 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Toch zelf even beter opletten: je hebt het alleen in de bijzin over de Notaris, de rest van je zin slaat dus op Atlantis. Niet dat je het zo bedoelt, het staat er zo wel.
* Reticulin vraagt zich af of Roellio nog wel helemaal bij zinnen is...quote:Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef Roellio het volgende:
[..]
Niet! Het staat in de bijzin van de bijzin!
[irritante kutnerd-mode]al het dikgedrukte slaat in dit geval op Atlantis als ik het zo lees, alleen zijn ze als je het zo schrijft in de notaris meer volwassen dan in de rest van de kroegen op het waagplein.[/irritante kutnerd-mode]quote:Op woensdag 6 september 2006 19:55 schreef Roellio het volgende:
Tsja. Atlantis is van alles wat. Meestal in het bovencafé populaire rock/funk en soul. Soms (betaald) beneden een thema-dansavond, zoals 80's of summerdance en regelmatig bekende DJ's. Het publiek is daar over het algemeen wat ouder en ehm... intelligenter meer volwassen dan bijv. de kroegen op het Waagplein, met uitzondering van de Notaris, maar dat 'zien en gezien worden' is niet echt mijn ding.
Op een of andere manier heb ik in de notaris altijd het idee dat ik op een of andere bedrijfsborrel ben beland.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:59 schreef Roellio het volgende:
In de Notaris komen imho veel leden die in het dagelijks leven bijv. stratenmaker zijn, maar dan op zaterdagavond in het knapste shirt elitair gaan lopen doen. Niet echt mijn soort mensen.
moet je niet op vrijdagen naar dat soort gelegenheden gaanquote:Op donderdag 7 september 2006 20:25 schreef Joppy het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik in de notaris altijd het idee dat ik op een of andere bedrijfsborrel ben beland.
Dan kom ik wel het meest in Alkmaar, maar dat is meer omdat ik er op zaterdag zeker niet wil komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:16 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
moet je niet op vrijdagen naar dat soort gelegenheden gaan
Mwa, valt ook wel weer mee. Ben elke zaterdag bijna in de Notaris te vinden. Heerlijke tent waar tenminste niet al die 18 jarige pubers te vinden zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:59 schreef Roellio het volgende:
In de Notaris komen imho veel leden die in het dagelijks leven bijv. stratenmaker zijn, maar dan op zaterdagavond in het knapste shirt elitair gaan lopen doen. Niet echt mijn soort mensen.
Prikken lukt wel in de notaris ja.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:55 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Mwa, valt ook wel weer mee. Ben elke zaterdag bijna in de Notaris te vinden. Heerlijke tent waar tenminste niet al die 18 jarige pubers te vinden zijn.
Zien en gezien worden is zeker wel aanwezig, maar daar moet je snel doorheen prikken.
Daar woon ik vlakbij!quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:49 schreef -XX- het volgende:
En natuurlijk the best western hotel![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
klopt...al zou je het lelijke ding van deze foto's amper herkennenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:39 schreef Roellio het volgende:
[..]
Daar woon ik vlakbij!
Dat is toch dat nieuwe hotel naast het Murmellius?
Ja, geestersingelquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:39 schreef Roellio het volgende:
[..]
Daar woon ik vlakbij!
Dat is toch dat nieuwe hotel naast het Murmellius?
Ik blijf graag gevrijwaard van links geïndoctrineer, dus ik hoef geen Volkskrant.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:02 schreef Roellio het volgende:
Ik heb de volkskrant, daardoor ben ik gevrijwaard van al dat lokale geneuzel!
Heilooquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:41 schreef Roellio het volgende:
Doe mij The Opposites maar.
http://youtube.com/watch?v=QU5Tx333Eqg
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:08 schreef Robinho90 het volgende:
AZ ALKMAAR
Ik reed net langs het stadion, was al een flink zooitje, ook in de stad. Ben benieuwd of Alkmaar er ongeschonden vanaf komt vanavond....quote:Op donderdag 5 april 2007 14:20 schreef ArmaniXL het volgende:
Vanavond maar eens even in Prinsheerlijk voetbal kijken...
Uurtje of 7 is een mooie tijd
Dit topic wordt straks dé plek om als eerste het nieuws over de kampioensfeesten te horenquote:
kloptquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:40 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Dit topic wordt straks dé plek om als eerste het nieuws over de kampioensfeesten te horen
weer met z'n allen de oilily leegroven zeker?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:40 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Dit topic wordt straks dé plek om als eerste het nieuws over de kampioensfeesten te horen
Het kanaal wordt dichtgestort met beton.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef Genius-F het volgende:
Ik las ergens dat ze het op de NoorderArcade willen gaan vieren en de spelers staan dan op de loopbrug, ik snap de logica niet. Dus zal het wel onzin zijn
Dat vind ik geen slecht idee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het kanaal wordt dichtgestort met beton.
Bestaat Muco nog?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:22 schreef Dionysiou het volgende:
Gister avond lekker nog een paar biertjes naar achter gegooit bij Joeys op het Wagenplein
[ afbeelding ]
Daar woon ik dichtbij
Nja klopt, Henrys is ook wel geinig.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:18 schreef Boowtje het volgende:
Vind je dat er in de joeys al veel sletjes van breezah kwantiteit rondlopen moet je vooral niet naar de amstel of extase gaan! Notaris enzo vind ik leuker.
Waar moet ik dan overheen varen als ik een eigen bootje hebquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het kanaal wordt dichtgestort met beton.
extasequote:Op zondag 15 maart 2009 01:18 schreef Boowtje het volgende:
Vind je dat er in de joeys al veel sletjes van breezah kwantiteit rondlopen moet je vooral niet naar de amstel of extase gaan! Notaris enzo vind ik leuker.
Ben er ook al paar keer geweest ook met schoolfeesten enzquote:Op zondag 15 maart 2009 09:30 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
extase
Kwam ik vroeger geregeld, maar dat was alleen omdat we dan nog niet naar huis wilden en alle kroegen al dicht waren en extase niet
had je maar door moeten studerenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:57 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
die honda accord die ik wil, niet kunnen financieren =
quote:
Verbouwingenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:53 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
balkon + appartement in de mare =![]()
en toch is t zonnetje wel lekker hoor
verbouwingen? bedoel je het winkelcentrum? die zie ik vanaf mn balkon dus wel. op een afstand van 1000 meter ofzo.quote:
inderdaad, boekt wel vooruitgang voor het winkelcentrum.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:33 schreef lynda het volgende:
Ja ik bedoel die in de Mare.. Wat een puinhoop daar.
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:17 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
haha, weer zo`n uitgelikte kutopmerking![]()
puur eigen geld cheffer, eigen auto, geen lease, en vooral geen leen.nl
Daar ook veel opengebroken rommel idd.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:40 schreef lynda het volgende:
Ik kom er wel eens bij een vriend van mij dus zie ook genoeg..
Zelf Oudorp, ook leuk tussen een afgesloten friese brug en vanaf maandag afgesloten halve maanse brug
ja, ze gooien toch alle gevels een meter naar voren ofzo?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:33 schreef lynda het volgende:
Ja ik bedoel die in de Mare.. Wat een puinhoop daar.
Dorpsgenootquote:Op donderdag 2 april 2009 19:40 schreef lynda het volgende:
Ik kom er wel eens bij een vriend van mij dus zie ook genoeg..
Zelf Oudorp, ook leuk tussen een afgesloten friese brug en vanaf maandag afgesloten halve maanse brug
voorgevels worden vergroot, en er staan nu twee nieuwe torenflats.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:30 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, ze gooien toch alle gevels een meter naar voren ofzo?
op die parkeerplaats waar eerst altijd de kermis was toch? ben r echt al veel te lang niet geweestquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:37 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
voorgevels worden vergroot, en er staan nu twee nieuwe torenflats.
* lynda zit hard te denken waar dat is..quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dorpsgenoot
Bij ons achter zijn ze een één of ander huis aan het bouwen, alleen zijn ze daar nu al een paar maanden mee bezig en er ligt enkel nog maar een betonnen vloer. Geen idee wat het verder wordt.
Geen idee, woon hier nu drie jaar en geen kermis gezien, heb dan ook niks met de mare, woon er enkel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:07 schreef Misan het volgende:
[..]
op die parkeerplaats waar eerst altijd de kermis was toch? ben r echt al veel te lang niet geweest
Dat is ook al weer van voor die tijd.. Het is erg lang geleden dat daar een kermis stond!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:55 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Geen idee, woon hier nu drie jaar en geen kermis gezien, heb dan ook niks met de mare, woon er enkel.
dalton collegequote:Op vrijdag 3 april 2009 17:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is ook al weer van voor die tijd.. Het is erg lang geleden dat daar een kermis stond!
Nu staat er soms een kermis naast het Jan van Scorel (nu ...?)
Woonde tot 7 jaar geleden in Daalmeer dus dan kom je vaak bij de Mare
De kermis op de parkeerplaats achter de appie, echte nostalgiequote:Op vrijdag 3 april 2009 09:07 schreef Misan het volgende:
[..]
op die parkeerplaats waar eerst altijd de kermis was toch? ben r echt al veel te lang niet geweest
Ach, of je aan de Mare nou zoveel mist..quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:52 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
De kermis op de parkeerplaats achter de appie, echte nostalgie
Kom eigenlijk ook amper meer in de Mare sinds ik naar de andere kant van Alkmaar ben verhuisdLaatste keer was iets van een half jaar geleden of zo
Bijnaquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:58 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda zit hard te denken waar dat is..
Hier dus bij de Herenweg
Halvemaanse brug -> Herenweg dat is straks afgesloten!quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bijnanaast dat stukje weiland (tegenwoordig bewoond gebied) aan zijstraat van de Pastoor H.C. Maasstraat. Vanaf de Marestraat kijk je er ook recht op. Van een grote verbouwing op de Herenweg weet ik niets, maar daar ga ik ook niet standaard doorheen. Of je moet de verbouwing van de brug bij Kolping bedoelen.
Behalve die mooie flats! Die zijn wel goedquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:54 schreef Misan het volgende:
Vandaag na ruim tien jaar weer eens in het Hoefplan geweest. Herken je bijna niet meer terug
Lijkt in sommige opzichten Almere wel
Weet je toevallig wanneer die brug wordt gesloten, want wij weten dat nietquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:09 schreef lynda het volgende:
Ja dat bedoel ik ook
Fietsers hadden nu al een omleiding richting station Noord.. Langs molenkade ipv hoornse vaart dus ik heb er gelukkig niet al teveel last van als de brug dicht gaat
M'n vader zag vanochtend inderdaad een hek in plaats van een doorgaande wegquote:
Ik kan nu vol gas (lees fietsen) door de bosjes rijden midden in de nacht zonder op te hoeven letten op auto'squote:Op maandag 6 april 2009 19:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
M'n vader zag vanochtend inderdaad een hek in plaats van een doorgaande weg
oh AZ wordt weer kampioen? Weer en masse de Oilily leegroven?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:32 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben net op vakantie als AZ kampioen wordt
Want ? wat gebeurde er toen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:54 schreef Nuongirl het volgende:
Ze hebben geleerd van toen AZ kampioen werd van de eerste divisie
Jeej!! Alkmaar!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:33 schreef Ayca het volgende:
Ik wist niet zeker of ik dit topic nou moest kicken of niet, maar ik doe het toch maar
KICK!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:03 schreef Chriz2k het volgende:
Vooral mensen die op het Jan Arentsz zitten of hebben gezeten, die zijn ultiem baas.
Vooral mensen die op het Jan Arentsz zitten of hebben gezeten, die zijn ultiem baas.
Leerlingen gewond na explosie strandvuur.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:22 schreef Ayca het volgende:
Op de een of andere manier hoor ik alleen maar rare verhalen over het JA,
iets met leraren en kamp en nog meer van dat soort dingen
ja dat soort dingen iddquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Leerlingen gewond na explosie strandvuur.
Scholier Alkmaar overleden na klappen met boksbeugel.
Truequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:59 schreef Florian_ het volgende:
Och, minder triest dan het Willem Blaeu. Daar worden mettertijd steeds meer hekken omheen geplaatst.
bertje doperwtje... lol, leeft die nog?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:54 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Kwam ik vroeger altijd
Bertje is ook bekend![]()
[ afbeelding ]
Die shit daar ligt echt al 3 jaar open of niet? En waar slaat dat 100meter eenrichtingsverkeer op richting de vondelstraatquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:15 schreef lynda het volgende:
Nee!
Gister was de rijbaan naar rechts nog afgesloten (vanaf stad).. bussen ed dus weer onder de brug door.
1 rijbaan afgesloten dus weer over 2 rijbanen ipv 3 (handig met allemaal bussen)..
doorgaan?
Het ziet er idd leuk uitquote:Op maandag 28 september 2009 15:04 schreef Kaat38 het volgende:
Van het weekend een en al drukte in winkelcentrum de Mare hier.
Na jaren gestiggel en verbouwen is het eindelijk officiel geopend.
Behoorlijk groot geworden en ik ben er blij mee!
Nu nog wat horeca meer in noord en ben ik helemaal tevreden
nee he, rijden er straks alleen maar meer tupperwarebakken rond, met als inhoud uitgerukt marokkaantjesquote:Op maandag 28 september 2009 20:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo hé, vandaag een brandje door kortsluiting in een wietplantage (250 planten) boven Otomax (waterschade)
Dat wordt zeker uitverkoop bij Otomax volgende week!
[ afbeelding ]
www.nhd.nl
Winkelcentrum had het zeker wel nodig! Ziet er allemaal stukje beter uit. Mij benieuwen hoe het met de nieuwe gevels zit. Ergens klopte e,a, niet met de maten van de uitbouw.quote:Op maandag 28 september 2009 15:04 schreef Kaat38 het volgende:
Van het weekend een en al drukte in winkelcentrum de Mare hier.
Na jaren gestiggel en verbouwen is het eindelijk officiel geopend.
Behoorlijk groot geworden en ik ben er blij mee!
Nu nog wat horeca meer in noord en ben ik helemaal tevreden
idd, zall wel haast zijn geweestquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 05:11 schreef Kaat38 het volgende:
Heb niet echt gelet op de gevels, meer op het winkelaanbod.
Zitten leuke zaken tussen! Biowinkel, xenos, goede schoenenzaak erbij enz enz.
Wel hobbelig bestraat.
Dat kunstwerk-dinosaurusding?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:33 schreef Ayca het volgende:
Trouwens ik zag vandaag dat ze die glijbaan terug hebben geplaatstmooie tijden waren dat
alleen leek hij nu veeeel kleiner, ik weet nog dat ik helemaal moeite moest doen om boven te komen
en het was daar altijd zo druk
Haha ja dat ding, vond ik vroeger helemaal geweldigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:37 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Dat kunstwerk-dinosaurusding?
Ach t staat niet verkeerd, en leuk voor de kids inderdaad!
Ben wel benieuwd hoeveel fok!kers er in de mare en t rak/koedijk wonen wie weet ooit leuk voor een kleine meetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha ja dat ding, vond ik vroeger helemaal geweldig
Ik woonde jaren in Koedijk, woon nu aan t waagplein!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:17 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel fok!kers er in de mare en t rak/koedijk wonen wie weet ooit leuk voor een kleine meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |