Truequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:59 schreef Florian_ het volgende:
Och, minder triest dan het Willem Blaeu. Daar worden mettertijd steeds meer hekken omheen geplaatst.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:03 schreef Chriz2k het volgende:
Vooral mensen die op het Jan Arentsz zitten of hebben gezeten, die zijn ultiem baas.
bertje doperwtje... lol, leeft die nog?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:54 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Kwam ik vroeger altijd
Bertje is ook bekend![]()
[ afbeelding ]
Die shit daar ligt echt al 3 jaar open of niet? En waar slaat dat 100meter eenrichtingsverkeer op richting de vondelstraatquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:15 schreef lynda het volgende:
Nee!
Gister was de rijbaan naar rechts nog afgesloten (vanaf stad).. bussen ed dus weer onder de brug door.
1 rijbaan afgesloten dus weer over 2 rijbanen ipv 3 (handig met allemaal bussen)..
doorgaan?
Het ziet er idd leuk uitquote:Op maandag 28 september 2009 15:04 schreef Kaat38 het volgende:
Van het weekend een en al drukte in winkelcentrum de Mare hier.
Na jaren gestiggel en verbouwen is het eindelijk officiel geopend.
Behoorlijk groot geworden en ik ben er blij mee!
Nu nog wat horeca meer in noord en ben ik helemaal tevreden
nee he, rijden er straks alleen maar meer tupperwarebakken rond, met als inhoud uitgerukt marokkaantjesquote:Op maandag 28 september 2009 20:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo hé, vandaag een brandje door kortsluiting in een wietplantage (250 planten) boven Otomax (waterschade)
Dat wordt zeker uitverkoop bij Otomax volgende week!
[ afbeelding ]
www.nhd.nl
Winkelcentrum had het zeker wel nodig! Ziet er allemaal stukje beter uit. Mij benieuwen hoe het met de nieuwe gevels zit. Ergens klopte e,a, niet met de maten van de uitbouw.quote:Op maandag 28 september 2009 15:04 schreef Kaat38 het volgende:
Van het weekend een en al drukte in winkelcentrum de Mare hier.
Na jaren gestiggel en verbouwen is het eindelijk officiel geopend.
Behoorlijk groot geworden en ik ben er blij mee!
Nu nog wat horeca meer in noord en ben ik helemaal tevreden
idd, zall wel haast zijn geweestquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 05:11 schreef Kaat38 het volgende:
Heb niet echt gelet op de gevels, meer op het winkelaanbod.
Zitten leuke zaken tussen! Biowinkel, xenos, goede schoenenzaak erbij enz enz.
Wel hobbelig bestraat.
Dat kunstwerk-dinosaurusding?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:33 schreef Ayca het volgende:
Trouwens ik zag vandaag dat ze die glijbaan terug hebben geplaatstmooie tijden waren dat
alleen leek hij nu veeeel kleiner, ik weet nog dat ik helemaal moeite moest doen om boven te komen
en het was daar altijd zo druk
Haha ja dat ding, vond ik vroeger helemaal geweldigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:37 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Dat kunstwerk-dinosaurusding?
Ach t staat niet verkeerd, en leuk voor de kids inderdaad!
Ben wel benieuwd hoeveel fok!kers er in de mare en t rak/koedijk wonen wie weet ooit leuk voor een kleine meetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha ja dat ding, vond ik vroeger helemaal geweldig
Ik woonde jaren in Koedijk, woon nu aan t waagplein!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:17 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel fok!kers er in de mare en t rak/koedijk wonen wie weet ooit leuk voor een kleine meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |