moet je niet op vrijdagen naar dat soort gelegenheden gaanquote:Op donderdag 7 september 2006 20:25 schreef Joppy het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik in de notaris altijd het idee dat ik op een of andere bedrijfsborrel ben beland.
Dan kom ik wel het meest in Alkmaar, maar dat is meer omdat ik er op zaterdag zeker niet wil komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:16 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
moet je niet op vrijdagen naar dat soort gelegenheden gaan
Mwa, valt ook wel weer mee. Ben elke zaterdag bijna in de Notaris te vinden. Heerlijke tent waar tenminste niet al die 18 jarige pubers te vinden zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:59 schreef Roellio het volgende:
In de Notaris komen imho veel leden die in het dagelijks leven bijv. stratenmaker zijn, maar dan op zaterdagavond in het knapste shirt elitair gaan lopen doen. Niet echt mijn soort mensen.
Prikken lukt wel in de notaris ja.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:55 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Mwa, valt ook wel weer mee. Ben elke zaterdag bijna in de Notaris te vinden. Heerlijke tent waar tenminste niet al die 18 jarige pubers te vinden zijn.
Zien en gezien worden is zeker wel aanwezig, maar daar moet je snel doorheen prikken.
Daar woon ik vlakbij!quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:49 schreef -XX- het volgende:
En natuurlijk the best western hotel![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
klopt...al zou je het lelijke ding van deze foto's amper herkennenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:39 schreef Roellio het volgende:
[..]
Daar woon ik vlakbij!
Dat is toch dat nieuwe hotel naast het Murmellius?
Ja, geestersingelquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:39 schreef Roellio het volgende:
[..]
Daar woon ik vlakbij!
Dat is toch dat nieuwe hotel naast het Murmellius?
Ik blijf graag gevrijwaard van links geïndoctrineer, dus ik hoef geen Volkskrant.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:02 schreef Roellio het volgende:
Ik heb de volkskrant, daardoor ben ik gevrijwaard van al dat lokale geneuzel!
Heilooquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:41 schreef Roellio het volgende:
Doe mij The Opposites maar.
http://youtube.com/watch?v=QU5Tx333Eqg
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:08 schreef Robinho90 het volgende:
AZ ALKMAAR
Ik reed net langs het stadion, was al een flink zooitje, ook in de stad. Ben benieuwd of Alkmaar er ongeschonden vanaf komt vanavond....quote:Op donderdag 5 april 2007 14:20 schreef ArmaniXL het volgende:
Vanavond maar eens even in Prinsheerlijk voetbal kijken...
Uurtje of 7 is een mooie tijd
Dit topic wordt straks dé plek om als eerste het nieuws over de kampioensfeesten te horenquote:
kloptquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:40 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Dit topic wordt straks dé plek om als eerste het nieuws over de kampioensfeesten te horen
weer met z'n allen de oilily leegroven zeker?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:40 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Dit topic wordt straks dé plek om als eerste het nieuws over de kampioensfeesten te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |