Nu ik een paar jaar in Almere woon is mijn mening behoorlijk veranderdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:40 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Als je tussen Almere en *vul-maar-een-stad-in" moest kiezen kiest iedereen keihard voor "vul-maar-een-stad-in*![]()
Nou ja tofste. Valt ook wel weer mee he. Tofste stad blijft Amsterdam, maar Alkmaar is een leuke stad. Alleen uitgaan een drama.quote:
Inderdaad. De binnenstad van Alkmaar is gezellig overdag maar daar houdt het ook wel mee op. Qua uitgaan is het een drama. Scoren Amsterdam en Haarlem toch wel een stuk hoger.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:01 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Nou ja tofste. Valt ook wel weer mee he. Tofste stad blijft Amsterdam, maar Alkmaar is een leuke stad. Alleen uitgaan een drama.
Niet alleen qua uitgaan, het is gewoon een leukere stadquote:
Ja, ik zag net op het nieuws dat er weer een sportzaal is afgefikt. En natuurlijk de houtmarktbrand en Unil-brand van een paar jaar terug.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef murp het volgende:
almaar en pyromaan gaat toch ook goed samen?
10 branden al in een paar weken hebben wequote:Op zondag 30 juli 2006 22:21 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, ik zag net op het nieuws dat er weer een sportzaal is afgefikt. En natuurlijk de houtmarktbrand en Unil-brand van een paar jaar terug.
Kees Kist werd ook voor pyromaan uitgescholdenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:21 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, ik zag net op het nieuws dat er weer een sportzaal is afgefikt. En natuurlijk de houtmarktbrand en Unil-brand van een paar jaar terug.
wat een prutserquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[afbeelding]
welkom in alkmaar!
In het begin toen die paaltjes er net stonden kwamen ze wel eens plotseling omhoog, maar daar zijn indertijd maatregelen tegen genomen. Als je nu nog zo'n paaltje raakt heb je gewoon niet uit je doppen gekekenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
dit was de 3de keer dat ik dit gezien heb, mij maak je niet wijs dat het een fout van de bestuurder is. sterker nog, ik heb gedupeerden gesproken die een zaak begonnen zijn tegen de gemeente. de paaltjes deugen niet.
Waar is die foto genomen eigenlijk? Molen van Piet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:01 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
In het begin toen die paaltjes er net stonden kwamen ze wel eens plotseling omhoog, maar daar zijn indertijd maatregelen tegen genomen. Als je nu nog zo'n paaltje raakt heb je gewoon niet uit je doppen gekeken
Wordt tijd dat je weer 's langs komtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:26 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Nu ik een paar jaar in Almere woon is mijn mening behoorlijk veranderd(was hetzelfde als jij hierboven zegt
)
Vetjes, daar heb ik om de hoek gewoond, dat was echt tof! Onbetaalbaar ook voornamelijk.quote:
Nou dan ben je toch klaar ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Vetjes, daar heb ik om de hoek gewoond, dat was echt tof! Onbetaalbaar ook voornamelijk..
Ben nu net naar Daalmeer verhuisd, iemand die me iets kan vertellen over deze wijk? Weet er niks van, maar het winkelcentrum heb ik al gevonden..
Helaas is dat wel vaker zo tijdens de kermisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:37 schreef devv05 het volgende:
Die kermis treft het wel met 2 weken alleen maar regen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:34 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Nou dan ben je toch klaar ?winkelcentrum is het belangrijkste
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:04 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..].
Mss zit er hier wel ergens een leuk park, kroeg, buurtcentrum waar ze zowaar iets organiseren, mooie dingen, dat soort shizzle.
Inderdaad.. Daalmeer is echt k*t...quote:
Dan is dat misschien de reden dat we Marco Borsato met z'n zoontje op de kermis zagen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:37 schreef devv05 het volgende:
Die kermis treft het wel met 2 weken alleen maar regen
Ik vind 't anders best saai hier in Oudorp, maar Daalmeer is inderdaad ook niet zo super.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:37 schreef Spykie05 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Daalmeer is echt k*t...
Erg lang ook gewoont, toen naar Oudorp wat 10x beter is, nu in het centrum wat weer 10x beter is en straks naar Australie wat weer 10x beter is.. gaat lekker
's Avonds, als het donker is, niet alleen het Geestmerambacht bezoeken, want daar kunnen wel eens engerds rondlopenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Ben nu net naar Daalmeer verhuisd, iemand die me iets kan vertellen over deze wijk? Weet er niks van, maar het winkelcentrum heb ik al gevonden..
Heb je het nieuws gevolgd zeg maarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:17 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat is toch die snackbar aan de Kennemerstraatweg, naast de Hout?
Ja, er is gister een kerel met z'n auto het terras van de snackbar opgereden ofzo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:59 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Heb je het nieuws gevolgd zeg maar![]()
Oudorp is best wel relaxed, heb een tijd in de polder gewoond, en er woont nog familie van me in Oudorp zelf.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind 't anders best saai hier in Oudorp, maar Daalmeer is inderdaad ook niet zo super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |