De gezelligheid is leuk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Vet leuk man, hele dag honger lijden.
[..]
Ben je toch ook? Net als Ayca.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
je doet maar.
bart kennende komt hij in de OP
Gezellig samen vreten lijkt me toch leuker dan gezellig samen honger lijdenquote:
Ach, het lijkt eropquote:Ik ben heul geen Marokkaan.
nee bart, ayca is geen marokkaan. dat had ik nog wel door, dat ze op vakantie was bij familie in Turkijequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
De gezelligheid is leuk.
Ik ben heul geen Marokkaan.
wel eens een marokkaan gezien die op de VVD stemtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Gezellig samen vreten lijkt me toch leuker dan gezellig samen honger lijden.
[..]
Ach, het lijkt erop.
Nee hoor, geintje. Erwin is ook geen Marokkaan.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
De disclaimer nog even:
[..]
Hij staat vanaf het volgende topic in de OPquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
De disclaimer nog even:
[..]
Die zijn er vast wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wel eens een marokkaan gezien die op de VVD stemt
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij staat vanaf het volgende topic in de OP.
wat een knappe ventquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
De disclaimer nog even:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij staat vanaf het volgende topic in de OP.
De schoenen zijn nog wel het minst erg, je zou de rest van z'n kleding moeten zien.quote:
dat zijn de enige schoenen die ik heb. behalve nette schoenen voor mn werk. die trek ik niet aan achter de bar.quote:
Wasda, quadrippel?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat zijn de enige schoenen die ik heb. behalve nette schoenen voor mn werk. die trek ik niet aan achter de bar.
bart, mag ik je een keer verblijden met een glas quadrippel trappistenbier?
je weet wat ik bedoel. kon niet op de spelling komenquote:
Hij moet ze gewoon eens gaan poetsen, dan zijn ze weer prima.quote:
nee. kisten lopen heurlijkquote:
Dat heb ik met Vansquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:00 schreef Ayca het volgende:
Tsja dat vind ik er persoonlijk niet uitzien.
Des te minder kans dat ik iemand met "mijn" schoenen tegenkomquote:
Dan moet je krabbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Des te minder kans dat ik iemand met "mijn" schoenen tegenkom
En meh, in m'n hand gestoken door een of ander mottig beest. Het jeukt
ik ben 2x in mn hand gestoken door blue, tijdens het kammenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Des te minder kans dat ik iemand met "mijn" schoenen tegenkom
En meh, in m'n hand gestoken door een of ander mottig beest. Het jeukt
Dat muist zo lastig.quote:
Sexehhhquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
De disclaimer nog even:
vond ik ook.quote:
ctrl-c ctrl-vquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
vond ik ook.
ik vind mn benen er wel goed uit komen trouwens (ik blijf het zeggen bianc)
die jurk staat me beter dan de eigenaar
waarom dat?quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
vond ik ook.
ik vind mn benen er wel goed uit komen trouwens (ik blijf het zeggen bianc)
die jurk staat me beter dan de eigenaar
Sokken aandoen?quote:
Ohquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:44 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb al sokken aan![]()
Lach mij maar weer uit hoor Erwin...
dat deed ik toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:44 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb al sokken aan![]()
Lach mij maar weer uit hoor Erwin...
na de winter in de kast gegooid?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:50 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga mijn sloffen maar even zoeken. Die liggen natuurlijk weer ergens achterin de kast...
ik loop over het algemeen op blote voetenquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
na de winter in de kast gegooid?
Ja ik ook maar overal ligt behang op de grond en dat gaat dan zo plakken aan je voetenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik loop over het algemeen op blote voeten
Ja idd klussen FTW!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:00 schreef MdMa98 het volgende:
Hallo iedereen. deeltje 13 alweer!
Had het niet beter "waar we nog steeds klussen" kunnen heten ?
doe ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook maar overal ligt behang op de grond en dat gaat dan zo plakken aan je voeten
[..]
Ja idd klussen FTW!
Gaan jullie morgen allemaal voor me duimen?
Dat magquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
bart, mag ik je een keer verblijden met een glas quadrippel trappistenbier?
En ik danquote:
Ja natuurlijk! Je gaat het gewoon fixenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
Gaan jullie morgen allemaal voor me duimen?
Waarom in Amsterdamquote:
Erwin.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef MdMa98 het volgende:
Wacht ff... wie is nou die baas op de foto?
Laat ze naar de opgravingen kijken. kost geen drol.quote:
Als je ritselt dat moeders betaalt, dan kun je gratis naar het biermuseumquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:29 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Laat ze naar de opgravingen kijken. kost geen drol.
En dan wel een schedel meepikken al souvenier he..
Arno toch ook mee?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
morgen toerist uithangen in eigen stad. mijn moeder en broer komen langs
Dan kan 'ie van het bespaarde geld meteen mij terugbetalen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je ritselt dat moeders betaalt, dan kun je gratis naar het biermuseum.
M@zzol Bartjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef Bart het volgende:
Zo ik ga nog even Batman spelen en daarna naar bed dus ik spreek jullie morgen allemaal wel weer.
Keuze was Alkmaar of Amsterdam alleen op de dagen dat ik kan(eigenlijk mijn vriend) was Amsterdam handiger.quote:
Echt heel veel succes straks meissie!quote:
Dank je dat heb ik wel nodigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Echt heel veel succes straks meissie!
Heb je geoefend/geleerd?quote:
Nou dan moet het toch wel gaan lukken!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 weken lang elke avond wel ja![]()
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou dan moet het toch wel gaan lukken!
En je weet het he, altijd je eerste ingeving kiezen, bij twijfel niet een ander antwoord kiezen.
Nog even oefenen dan:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Javast wel.... Eerst zien dan geloven
Bah
100 km/p.uquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:07 schreef Bart het volgende:
Nog even oefenen dan:
[ afbeelding ]
Wat is de maximumsnelheid als je dit bord voorbij rijdt?
Nou, zie je wel dat je gaat slagen! 100% goed bij de oefening!quote:
Borden zijn ook niet echt de issues haha. Ennieweej, zit in de auto op weg naar A'damquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, zie je wel dat je gaat slagen! 100% goed bij de oefening!
Ik zal voor je duimen zo!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Borden zijn ook niet echt de issues haha. Ennieweej, zit in de auto op weg naar A'dam
Had ik ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
dankje! Ik ben gewoon een half uur te vroeg haha
quote:
Gelukkig welquote:
Zei ik tochquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
Geslaaaaaaagd![]()
![]()
[insert taart voor iedereen]
Ik zie je straks wel veschijnen hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
En dan nu op weg naar OMA en taart halen
Waar??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zie je straks wel veschijnen hier.
Fabriekweg 4, Westknollendam natuurlijk!quote:
Sorry ben al in alkmaar nuquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Fabriekweg 4, Westknollendam natuurlijk!
Dan prop je maar ff een stuk door de brievenbus bij mequote:
Ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:12 schreef lynda het volgende:
Ach gossie jongen kan nu heel Fok niet meer zien dat je veel post?
Ik snap niet waar men zich druk om maakt..
sorry te laat gezien, nogmaals zo lekker is die appeltaart ook weer niet. Komt er een keer een meeting maak ik zelf wel een appeltaartquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan prop je maar ff een stuk door de brievenbus bij me.
Chocolate cookies, appeltaart, je krijgt het nog drukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry te laat gezien, nogmaals zo lekker is die appeltaart ook weer niet. Komt er een keer een meeting maak ik zelf wel een appeltaart
Ik had vorig deel volgens mij post 26.000 geplaatst daar, dus daar moet ik net boven zitten nuquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:21 schreef lynda het volgende:
Dat zou ik nooit weten.. als het 1000 is geloof ik je en als er 10000 staat ook![]()
De meeste schreeuwers nu in FB zijn al die lui die het blijkbaar erg belangrijk vinden dat de hele wereld kan zien dat zij wel zoveel posts hebben
quote:
Nog 2 uurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:27 schreef lynda het volgende:
Fok verslaafde!!
Half 3... Weekenddddddddddddd hier![]()
![]()
![]()
Ook in salarisquote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Je staat wel eenzaam op het rooster Bart
Wat?quote:
Wat ga je doen in jouw vakantieeequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Bart het volgende:
Ik heb ook vakantie zo, wel twee dagen.
Mijn ramen lappen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:42 schreef Ayca het volgende:
Wat leuk![]()
Ik ben van plan iets zinvols te gaan doen vandaag, moet alleen nog bedenken wat..
Dat is alleen zinvol als ik betaald krijg..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn ramen lappen?
En wat ga je in het weekend dan doen?
De reden waarom ik een werkende vriend aan de haak heb geslagenquote:
Da's vast heel gezellig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik sta met al mijn vrienden achter de bar
.
Je krijgt betaald hoor, in speklappen en bierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is alleen zinvol als ik betaald krijg..
Weet niet
Kom je erbijquote:
Kan ik niet, ben heteroquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:52 schreef lynda het volgende:
[..]
De reden waarom ik een werkende vriend aan de haak heb geslagen
Inceptionquote:Ow en vanavond toch maar Inception in de bios kijken ipv vanuit de ewekawinkel..![]()
Studiequote:
Nee...quote:Vanavond maar kijken of het inderdaad deis.
Ken je law abiding citizen trouwens al?
Lutsers zijn mensen die betalen voor dingen die je ook gratis kan krijgenquote:
Dat sowieso.quote:
Hoeveel gig is die? Film is wat langer namelijk..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef Bart het volgende:
Law Abiding Citizen duurt overigens een uur of 6 voordat ik hem binnen heb.
Nou ik probeer jou nou een beetje duidelijk te maken dat jou internetabbo 2x zo hoog is als die van ons en wij alsnog sneller downloaden voor een veel lagere prijs..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:33 schreef Bart het volgende:
Maar uiteraard haal je met nieuwsgroepen films sneller binnen. Maar ik kan ze niet sneller kijken, dus waarom betaal voor sneller binnenhalen, als ik er geen enkel voordeel uithaal behalve dat ik ze sneller binnen heb?
7.94GBquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoeveel gig is die? Film is wat langer namelijk..
Ik heb mijn dure abo ook niet voor de downloadsnelheid maar voor de uploadsnelheidquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou ik probeer jou nou een beetje duidelijk te maken dat jou internetabbo 2x zo hoog is als die van ons en wij alsnog sneller downloaden voor een veel lagere prijs..
OOK met de kosten van Eweka (die wij gezellig delen aangezien je 8 lijnen hebt en niet ip gerelateerd etc etc)
Nou, gefeliciteerd dus, je betaalt voor iets waar je niets aan hebtquote:
Wie gaat er überhaupt wachten op een filmquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:41 schreef lynda het volgende:
Nouwja duidelijk een groot verschil tussen wij met we gaan film kijken, downloaden de hele boel en kijken een half uur later een film..
Of idd 6 uur gaan wachten op een film..
Maarja wie ben ik dan
Ayca snapt hetquote:
Die heb ik gezien hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:46 schreef lynda het volgende:
Moet jij de volgende keer toch maar iets beter kijken naar de dvd kast Bart
Nee, want een smiley valt ook onder een zin, dus dan moet je alsnog een punt achter je smiley zetten.quote:
De 2e kast niet gezien dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Die heb ik gezien hoor. Maar die zijn niet gedownload...
Die film heb ik al binnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:50 schreef lynda het volgende:
[..]
De 2e kast niet gezien dus![]()
Maaruh nu gooi ik even eweka aan om een film binnen te slepen voor op mijn telefoon voor over drie kwartier
Inmiddels is de snelheid opgeschroefd en duurt het nog maar 3,5 uurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef Bart het volgende:
Law Abiding Citizen duurt overigens een uur of 6 voordat ik hem binnen heb.
Nee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, want een smiley valt ook onder een zin, dus dan moet je alsnog een punt achter je smiley zetten..
Blijft me toch te lang duren voor de keren dat ik / wij perse iets direct nodig hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Inmiddels is de snelheid opgeschroefd en duurt het nog maar 3,5 uur. Niet dat dat uitmaakt want ik ga hem toch pas over een paar weken kijken
.
Jawel, want je kan een smiley vervangen door een woord(groep).quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:57 schreef Ayca het volgende:
Maar ik heb geen zin in een discussie want ik ben muziek aan het luisteren.
Dus je geeft je gewonnen? Ook goed hoorquote:
Tuurlijkquote:
Vrouwenquote:
Tijd om pannenkoeken te gaan bakkenquote:
Hij wel hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Tijd om pannenkoeken te gaan bakken.
Jij niet?quote:
quote:
Het is veel leuker om ze zelf te veroorzakenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
heb ik een rel gemist? Dat kan niet
Rellert.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is veel leuker om ze zelf te veroorzaken.
Zo af en toe doe ik mijn bestquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef douche-eendje het volgende:
Daar ben jij een ster in he Bart...
quote:
Nog even en je bent onze lokale relnichtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo af en toe doe ik mijn best.
[..]
.
Dan hadden ze veel te veel weg moeten laten en was het onduidelijk geworden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:22 schreef lynda het volgende:
Inception was matig. Had ook wel een uur korter mogen duren..
Ben ik dat nog niet dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nog even en je bent onze lokale relnicht
Hier gaan we ook weer verder vandaagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje gaat verder met klusje *
LLquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier gaan we ook weer verder vandaag![]()
Al het behang is er al af(sneller dan ik had verwacht)
Hoe tof! thnx pleur die maar in de OPquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:58 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien een UI voor je?
Hoezo moet die in de OP? Je moet hem zelf instellen..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe tof! thnx pleur die maar in de OPals je wil/kan
Ja dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:06 schreef Bart het volgende:
Oh je bedoelt op de ambassadeplek. Kan ik wel ff regelen
.
Dat valt wel mee hoorquote:
Woei, geen behang meer plukkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier gaan we ook weer verder vandaag![]()
Al het behang is er al af(sneller dan ik had verwacht)
Ik maak ook foto's maar die komen allemaal wel in een linkje later dit weekend/deze weekquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Woei, geen behang meer plukken
En klusje is zo goed als af, als ik er foto's van heb, laat ik ze hier ook wel zien.
Ik heb geen flauw idee waar het over gaatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Jullie gaan lachen, ik weet het nu al
Hoezo danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Jullie gaan lachen, ik weet het nu al
vond het wel meevallen.. had het plot eigenlijk ook al verwacht een uur voor de film was afgelopen.. hoeft hier niet origineel te komenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan hadden ze veel te veel weg moeten laten en was het onduidelijk geworden.
[..]
Ohhh is dat cookiemonsterquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik
Ik wil cookiemonster nog even houden
Ik wil eigenlijk zo flikkerende UI maar dat komt wel...
Boodschappen doen en naar de bouwmarkt
quote:
Nog nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan hadden ze veel te veel weg moeten laten en was het onduidelijk geworden.
[..]
Ben ik dat nog niet dan?
Gewoon niet inademen, komt het allemaal goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
als ik nies komt er stof uit mijn neusmondkapjes vergeten
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon niet inademen, komt het allemaal goed.
Neeeequote:Op zondag 15 augustus 2010 01:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het viel me serieus pas sinds gister op dat je UI Sheldon is.![]()
Held![]()
(Toch is Howard beter.:P)
Oh dat willen we natuurlijk niet.quote:
Middagquote:
Mooi zoquote:
Vanaf je 9e? Ik dacht dat de ramadan maar een maand wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:59 schreef Ayca het volgende:
Ja hoor.![]()
Doe het al vanaf mn 9e ongeveer.
hoi hoi,quote:
Ja goed, gelukkig nog hulp gekregen van een vriendin, anders hadden we het sauzen niet gered.quote:
het schiet lekker op dus?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja goed, gelukkig nog hulp gekregen van een vriendin, anders hadden we het sauzen niet gered.
Het is nog niet helemaal af maar ik ben echt nu al blij met het resultaat. Bij de trap moeten nog 2 delen hout geschilderd worden voor een 2e keer.
Verder nog wat puntjes op de i maar dat komt deze week wel, ben er nu ff klaar mee
Gaat niets boven je eigen bed he ?quote:
quote:
rust in mijn huisquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
Hier ook weer rust in mijn kamertje
met wie zat je in de jacuzzi?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Het was tof
Nu nog even douchen, want er zat aardig wat chloor in de jacuzzi.
ah okquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
Had wat vrienden op bezoek vandaag.
Een stel fokkersquote:
met de nagellak dames?quote:
Ach, jij kan het nog 2 dagen uithouden met je moeder&broer. Hoef ik niet te proberen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
mn moeder en broer waren 2 dagen bij ons.
hardstikke gezellig hoor, maar na 2 dagen ben ik blij dat ze naar huis zijn
zo erg?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, jij kan het nog 2 dagen uithouden met je moeder&broer. Hoef ik niet te proberen.
Hahaha, ja zo erg. Een middag is al te veel. Maar het is veel te gezellig in dit topic om daar verder over in detail te tredenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
zo erg?
ik vond 2 dagen al vrij veel. ze zouden eerst 1 dag blijven maar ze hebben besloten nog een dag te blijven
ik ken hetquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha, ja zo erg. Een middag is al te veel. Maar het is veel te gezellig in dit topic om daar verder over in detail te treden.
is het rustig of juist druk?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:19 schreef douche-eendje het volgende:
Prima, vraag dat over 2 weken nog maar een keer... dan kan het zomaar een ander antwoord zijn. Ik haat vakantie-periodes op mijn werk, buh.
jottemquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:24 schreef douche-eendje het volgende:
Het begint nu weer druk te worden en komende week minimale bezetting. Joepie.
dag dagquote:
ik ben gelukkig volgende week vrij...quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er al zin in.
Fijne avond nog LovelyLady!
wanneer weer beginnen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:42 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, dat ken ik. Was maar 3 dagen vrij geweest, haha.
Nog even en dan is de vakantie voorbij, dan kan ik weer vrij nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |