vinyl kicks arsequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En meteen beginnen met retro:
[ afbeelding ]
Da's toch geweldig om mee te spelen
Een oom van mij had een werkende gokkast, da's nog veel leukerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
Een goede vriend van mij heeft een werkende jukebox in zijn kamer staan. Heerlijk om lekker knopjes te drukken en goede muziek te luisteren!
jukebox kickt ook hard arsequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
Een goede vriend van mij heeft een werkende jukebox in zijn kamer staan. Heerlijk om lekker knopjes te drukken en goede muziek te luisteren!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef FreezePop het volgende:
Doe mij maar een leuk .WAV bestandje en mijn creative setje, dat klinkt ook heel erg goed :p
vinyl klinkt veel beter dan cd of .wavquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef FreezePop het volgende:
Doe mij maar een leuk .WAV bestandje en mijn creative setje, dat klinkt ook heel erg goed :p
Dat is vooral persoonlijke smaak.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
vinyl klinkt veel beter dan cd of .wav
das waar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat is vooral persoonlijke smaak.
Hangt ook niet een klein beetje af van de apparatuur enzoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
vinyl klinkt veel beter dan cd of .wav
En ook erg afhankelijk van wat je er verder aan hebt hangen. Als je versterker en boxen kut zijn, gaat het met vinyl alleen maar slechter klinken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat is vooral persoonlijke smaak.
Da's gaaf!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn vader had boven op zolder een radiostationPiraterij
Heh, dat dus ja. GMTA?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt ook niet een klein beetje af van de apparatuur enzo.
Biancaquote:
Wat een baasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn vader had boven op zolder een radiostationPiraterij
quote:
Duckdalfquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Radio Duckdalf 80 (wellicht misschien bekend van naam, volgens mij wel in Alkmaar ook te ontvangen)
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
de enige piratenzender die ik ken is rraaadioo tamara, niet waar bianc?
Zegt mij helaas niets.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Radio Duckdalf 80 (wellicht misschien bekend van naam, volgens mij wel in Alkmaar ook te ontvangen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |