vinyl kicks arsequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En meteen beginnen met retro:
[ afbeelding ]
Da's toch geweldig om mee te spelen
Een oom van mij had een werkende gokkast, da's nog veel leukerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
Een goede vriend van mij heeft een werkende jukebox in zijn kamer staan. Heerlijk om lekker knopjes te drukken en goede muziek te luisteren!
jukebox kickt ook hard arsequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
Een goede vriend van mij heeft een werkende jukebox in zijn kamer staan. Heerlijk om lekker knopjes te drukken en goede muziek te luisteren!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef FreezePop het volgende:
Doe mij maar een leuk .WAV bestandje en mijn creative setje, dat klinkt ook heel erg goed :p
vinyl klinkt veel beter dan cd of .wavquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef FreezePop het volgende:
Doe mij maar een leuk .WAV bestandje en mijn creative setje, dat klinkt ook heel erg goed :p
Dat is vooral persoonlijke smaak.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
vinyl klinkt veel beter dan cd of .wav
das waar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat is vooral persoonlijke smaak.
Hangt ook niet een klein beetje af van de apparatuur enzoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
vinyl klinkt veel beter dan cd of .wav
En ook erg afhankelijk van wat je er verder aan hebt hangen. Als je versterker en boxen kut zijn, gaat het met vinyl alleen maar slechter klinken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat is vooral persoonlijke smaak.
Da's gaaf!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn vader had boven op zolder een radiostationPiraterij
Heh, dat dus ja. GMTA?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt ook niet een klein beetje af van de apparatuur enzo.
Biancaquote:
Wat een baasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn vader had boven op zolder een radiostationPiraterij
quote:
Duckdalfquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Radio Duckdalf 80 (wellicht misschien bekend van naam, volgens mij wel in Alkmaar ook te ontvangen)
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
de enige piratenzender die ik ken is rraaadioo tamara, niet waar bianc?
Zegt mij helaas niets.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Radio Duckdalf 80 (wellicht misschien bekend van naam, volgens mij wel in Alkmaar ook te ontvangen)
Die is echt slechtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
maar ik ga weer. goeie film op rtl 7 league of extraordinary gentlemen
Ja dat was wel tof.. voor zover ik me er iets van kan herinneren *linkje* Voor de geīnteresseerdenquote:
daarom is ie goed. sean connery is idd een baas, en nu al gvd kut reclame.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Die is echt slecht. Alleen Sean Connery is een baas.
quote:
quote:
En, ben je al even goed als Lavinia?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, weer even lekker harp gespeeld
Oeh harp... moeilijk? Ik vind het zo'n mooi instrumentquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, weer even lekker harp gespeeld
Uhm nee, dat mocht ik willenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:23 schreef Bart het volgende:
[..]
En, ben je al even goed als Lavinia?
Tsja, wat is moeilijk? Het zal niet het meest makkelijk speelbare instrument zijn en de techniek is lang niet altijd even snel door te hebben, maar het is echt een geweldig instrument om te spelen. Het directe contact met je vingers aan de snaren, het zelf kunnen bepalen hoe hard/zacht je een bepaalde noot kunt laten klinken en de emotie eraan te geven door de controle van de spieren in je vingers, de "vibratie" van bepaalde noten die je door voelt klinken via de klankkast in je lichaam. Het is ontzettend rustgevend om te kunnen spelen. Ik ben helemaal verliefd en kan niet meer zonder!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh harp... moeilijk? Ik vind het zo'n mooi instrument
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar is de 'volg topic-knop' voor he?
Je klinkt ook helemaal verliefd zoals je er over praatquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm nee, dat mocht ik willen. Ik hoop wel dat er ooit een dag komt dat ik een van haar meest gespeelde stukken ook kan spelen. Late Night ANT-ics van Paul Patterson
.
[..]
Tsja, wat is moeilijk? Het zal niet het meest makkelijk speelbare instrument zijn en de techniek is lang niet altijd even snel door te hebben, maar het is echt een geweldig instrument om te spelen. Het directe contact met je vingers aan de snaren, het zelf kunnen bepalen hoe hard/zacht je een bepaalde noot kunt laten klinken en de emotie eraan te geven door de controle van de spieren in je vingers, de "vibratie" van bepaalde noten die je door voelt klinken via de klankkast in je lichaam. Het is ontzettend rustgevend om te kunnen spelen. Ik ben helemaal verliefd en kan niet meer zonder!
Mijn eerste jaar harp spelen/les is bijna achter de rug, ben vorig jaar september begonnen.
Het is ook moeilijk om er niet verliefd op te kunnen zijn. Dan ben je gewoon een emotieloos mensquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je klinkt ook helemaal verliefd zoals je er over praat
Ik vind het prachtige instrumenten. Maar dat vind ik wel van meer instrumenten eigenlijk
Sowieso muziek![]()
Oh en goedemorgen![]()
Het is ook niet echt een goedkope hobby he? Maarja welke hobby is wel goedkoop eigenlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om er niet verliefd op te kunnen zijn. Dan ben je gewoon een emotieloos mens. Ik zou ook nog wel wat meer instrumenten willen leren spelen, maar eerst de komende jaren maar even goed harp leren spelen.
Ik ken wel een goedkope hobbyquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een goedkope hobby he? Maarja welke hobby is wel goedkoop eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |