ik had het al af kunnen hebben, maar eerst wakker wordenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:40 schreef Bart het volgende:
Opruimen, dat moet ik ook nog doen. Maar daar ben ik ook te gaar voor.
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik had het al af kunnen hebben, maar eerst wakker worden
ik heb meestal een uurtje nodig om echt wakker te worden, anders schiet het niet opquote:
lovelyquote:
Je moet Alkmaar ook niet vergelijken met die 'Bouwput'quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:05 schreef rubje het volgende:
Ben nu al een uurtje of wat in Alkmaar maar wat een dorp is dat ivg met rotjeknor.
Nah...voel me terug in de tijd gaan
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet Alkmaar ook niet vergelijken met die 'Bouwput'
Ik vond dat ik ook nog netjes was.....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
![]()
ik vind rotjeknor geen prettige stad, dan zeg ik het nog netjes
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond dat ik ook nog netjes was.....
ik ga de schoonmakenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En nu ga ik mijn berg wasgoed strijken
quote:
beter dan rotterdam, wat een kut stad is dat zeg...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:37 schreef douche-eendje het volgende:
Jullie zijn ook nog heel netjesDan woon ik maar in een verkapt dorp, het is hier wel ontzettend leuk en gezellig
.
Ik heb nog geen uitnodiging van je gehad op steam... Wat is jouw nick?quote:
Vanwege de in Rotterdam dagelijks toenemende hoeveelheid allochtonen zeker? Wel relaxt inderdaad dat je dan ff kan bijkomen in het ouderwetse Alkmaar waar nog een meerderheid aan Nederlanders te vinden isquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:05 schreef rubje het volgende:
Ben nu al een uurtje of wat in Alkmaar maar wat een dorp is dat ivg met rotjeknor.
Nah...voel me terug in de tijd gaan
WTFquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Poets ze.
En die japanse video, wtf? Alsof die andere clip al niet vaag genoeg was.
wtf...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Poets ze.
En die japanse video, wtf? Alsof die andere clip al niet vaag genoeg was.
Donequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nog geen uitnodiging van je gehad op steam... Wat is jouw nick?
Ach, we doen gewoon af en toe een potje samen als we elkaar zien gamen ofzoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Done![]()
Het staat aan maar verder gebruik ik het amper
dank je. we gaan nu een beetje rond kijken over hoe en wat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:20 schreef lynda het volgende:
Gefeliciteerd Erwin![]()
![]()
Moet je maar een PS3 vragen als vrijgezellenavond cadeau
Ik game niet op mijn laptopquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, we doen gewoon af en toe een potje samen als we elkaar zien gamen ofzo.
Waarom heb je er dan Steam op staanquote:
Omdat.... ik had het geinstalleerd en wilde daarna een game proberen en dat trok mijn laptop niet. Steam er wel gewoon op laten staanquote:
En hoe was het in Utrecht?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Duh fok gaat overal met me mee!
Stairwayquote:Op zondag 22 augustus 2010 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stairway![]()
Verder is het nu vrij rustig, behalve mijn buik![]()
klm 19quote:
Gamen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Voetbal
En als morgen m'n stufi gestort is, ga ik een ps3 kopen
Dus nu eerst even ruimte ervoor bedenken.
Als je nog een paar sterke (kuch) helpende handen nodig hebt. :pquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Het staat een beetje vol daar, m'n geluidsinstallatie staat er ook bij namelijk.
Maar er valt nog wat te schuiven.
jeujquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Voetbal
Ja, klopt. Maar die ene dag maakt voor m'n rekeningen niet zoveel uit eigenlijk. En ik wil 'm.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:39 schreef Gochme het volgende:
[..]
Als je nog een paar sterke (kuch) helpende handen nodig hebt. :p
Ik wil ook een ps3 trouwens. Alleen vind ik ze nog te duur. En stufi komt pas de 24e toch?
Jij hebt er toch niks aan.quote:
maar het is wel een gaaf spelquote:
Ik ga nog even kijken wat ik erbij neem.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Voetbal
Spaarrekening heb ik eigenlijk recentelijk ontdekt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:41 schreef lynda het volgende:
Loon morgen, studiefin dinsdag, 15e weer wat en geen idee wanneer maar ook nog ergens de belasting![]()
Tijd dat er wat binnenkomt na 6 maanden veeeeeel geld uitgeven aan huis![]()
Spaarrekening wat is dat?
Uhja die is de laatste tijd ook drastisch verminderd hierquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:41 schreef lynda het volgende:
Loon morgen, studiefin dinsdag, 15e weer wat en geen idee wanneer maar ook nog ergens de belasting![]()
Tijd dat er wat binnenkomt na 6 maanden veeeeeel geld uitgeven aan huis![]()
Spaarrekening wat is dat?
Mag ook hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:56 schreef lynda het volgende:
Hehe hypotheek ook goed?![]()
Die geldboom uit de reclame wil ik wel op mijn balkon hebben
bij mij kwart over 5quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedemorgen
Wekker ging echt te vroeg
Wat een tijdquote:
* ErwinDikkie is ook trots op Lovelyquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een tijd![]()
Hier half 7, maar voor een maandagochtend ging het erg smooth en was alles op tijd klaar
* LovelyLady trots op zichzelf is
Ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
* ErwinDikkie is ook trots op Lovely
voor mijn doen ging het ook wel lekker, meestal heb ik moeite met opstaan
echt waar? wat had je gedaan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookmaar voordeel was wel dat ik om 22:00 al lang en breed in bed lag te snurken
![]()
Heb niet zoveel geslapen dit weekend
Vrijdagavond pas laat weer eens prisonbreak aangezet, want ik had me voorgenomen om eens wat vaker tv te gaan kijken, samen gezellig op de bank. Maar dat was niet 1 aflevering maar 2 dus laat naar bed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
echt waar? wat had je gedaan?
ik lag kwart over 11 in mn nest. valt ook wel mee, als je kijkt naar de afgelopen 2 weken dat ik niet voor half 1 in mn nest lag
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrijdagavond pas laat weer eens prisonbreak aangezet, want ik had me voorgenomen om eens wat vaker tv te gaan kijken, samen gezellig op de bank. Maar dat was niet 1 aflevering maar 2 dus laat naar bed.
En zaterdag te stappen met een vriendin in Utrecht, en dat was uhm half 5 thuis en 5 uur slapen en half 9 wakker
Kwam net dus nog een topic tegen wat ik een dronken bui heb geopend![]()
Nee, een vlucht naar München.quote:
PS3quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Voetbal
Dus jij hebt nog geld op je rekeningquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet nog 2 weken wachten op mijn loon...
Ik lag ook om 2200 te slapen, had ik ook wel nodigquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookmaar voordeel was wel dat ik om 22:00 al lang en breed in bed lag te snurken
![]()
Heb niet zoveel geslapen dit weekend
Hoelaat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
en wat is de link van die topic? die wil ik wel zien...
quote:
Ja maar hij is een n00bquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:55 schreef Bart het volgende:
Hoelaat?
Kun je zelf zoeken in haar actieve topics he.
Geeft niks tochquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
daar dacht ik ook later aan, zoeken bij de actieve topics, maar toen had ik al gepost.
dat ik een noob ben is inmiddels al bekend
zeg bart, ik zag je rond 7 uur lopen met je vrouw, kan dat kloppen?
im in a learning curve todayquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niks tochleer je ook weer van
Gisteravond waren we ff naar de snackbar aan de overkant jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
daar dacht ik ook later aan, zoeken bij de actieve topics, maar toen had ik al gepost.
dat ik een noob ben is inmiddels al bekend
zeg bart, ik zag je rond 7 uur lopen met je vrouw, kan dat kloppen?
we zagen je lopen, toen je om de hoeverzicht liep.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Gisteravond waren we ff naar de snackbar aan de overkant ja.
Weet ik veel wat voor auto er voorbij reedquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
we zagen je lopen, toen je om de hoeverzicht liep.
er reed een donkergroene auto voorbij
wel op blijven letten he?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Weet ik veel wat voor auto er voorbij reed.
Ik werd afgeleid door het geklets van mijn vrouwquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door het geklets van mijn vrouw.
geloof je het of hoop je het?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Vrijdag weer naar Alkmaar(geloof ik
)
Gezellig, ik zorg dat ik wat lekkers in huis hebquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Vrijdag weer naar Alkmaar(geloof ik
)
dan kwam ik ook langs toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Gezellig, ik zorg dat ik wat lekkers in huis heb.
La Trappe, altijd lekkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dan kwam ik ook langs toch?
neem ik la trappe mee
tuurlijk mag LL komen. altijd gezellig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:30 schreef Bart het volgende:
[..]
La Trappe, altijd lekker. Maar LL mag toch ook wel komen
. En kom jij dan bij mij of ik bij jou?
quote:
Biancaquote:
Je hebt toch niet liever vakantie?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
de tijd gaat snel als je druk bezig bent
de eerste week vrij is wel lekker, dan heb ik genoeg dingen te doen.quote:
dat wel, maar na een paar dagen heb ik het ook wel gezien...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:59 schreef Bart het volgende:
Euh, films kijken, klussen, sporten, gamen, leuke uitjes doen... Genoeg te doen hoor.
Je had de ramen kunnen gaan doen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat wel, maar na een paar dagen heb ik het ook wel gezien...
hoeveel mensen komen er vrijdag?
had gekund.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je had de ramen kunnen gaan doen...
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik zag net ergens op fok dat je een blind date in the dark kan winnen
hier stond hetquote:
quote:
op maandagavond is er een show op rtl nog wat, dat heet daten in the dark. en daar zitten dames tussen waarvan je denkt, hoe kan jij vrijgezel zijn?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Alsof er lekkere wijven meedoen met zoiets.
Uhm ik hoop hetquote:
Gaan we meeten dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:14 schreef Bart het volgende:
Gezellig, ik zorg dat ik wat lekkers in huis heb.
Die worden ingehuurd, anders zijn de kijkcijfers nogal laag he?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
op maandagavond is er een show op rtl nog wat, dat heet daten in the dark. en daar zitten dames tussen waarvan je denkt, hoe kan jij vrijgezel zijn?
Wat zou je anders in Alkmaar moeten doenquote:
kunnen we dan niet beter in de kroeg afspreken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Die worden ingehuurd, anders zijn de kijkcijfers nogal laag he?
[..]
Wat zou je anders in Alkmaar moeten doen.
Ik wilde 'sochtends gaan zwemmen met de kids en smiddags langs opa en omaquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef Bart het volgende:
Wat zou je anders in Alkmaar moeten doen.
Kan natuurlijk ook, maar dan kun je je La Trappe niet meenemen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
kunnen we dan niet beter in de kroeg afspreken?
bij gunnery's is er guinessquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook, maar dan kun je je La Trappe niet meenemen...
mij maakt het niet uit.quote:
Dat heeft dus alleen zin als er meer mensen komen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mij maakt het niet uit.
en als we de kroeg in gaan kunnen meer mensen komen
das waar... ik zou zeggen als mensen zich geroepen voelen om vrijdag de kroeg in te gaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat heeft dus alleen zin als er meer mensen komen...
helemaal in utrechtquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ja of jullie gaan ook hierheen
(sorry Bart de locatie is misschien niet zo geweldig)
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
Ga jij daarheen dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ja of jullie gaan ook hierheen
(sorry Bart de locatie is misschien niet zo geweldig)
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
Maar kom je vrijdag naar de kroeg in Alkmaar?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem het in overweging
Hangt ook vanaf of ik bij vriendinnetje kan crashen
Maar das 'savondsquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef Bart het volgende:
Maar kom je vrijdag naar de kroeg in Alkmaar?
Ja uiteraard, overdag moeten normale mensen werkenquote:
Ik zal eens overleggen met vriendlief (mag die evt ook mee?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef Bart het volgende:
Ja uiteraard, overdag moeten normale mensen werken.
Erwin en ik wilden eigenlijk een triootje met jequote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal eens overleggen met vriendlief (mag die evt ook mee?)
Ow nou in dat geval... kom ik wel alleenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Erwin en ik wilden eigenlijk een triootje met je.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ow nou in dat geval... kom ik wel alleen
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ow nou in dat geval... kom ik wel alleen
mag hij rijdenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar eigenlijk had ik het al gezegd en nu moet ik hem teleurstellen
Dan zeg je toch gewoon een andere kroegnaam tegen hem dan waar we heengaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar eigenlijk had ik het al gezegd en nu moet ik hem teleurstellen
quote:
Want hij heeft geen richtingsgevoel en rijdt via Oldenzaal?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
;') dan ga ik wel met de trein = goedkoper
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Want hij heeft geen richtingsgevoel en rijdt via Oldenzaal?
Luister eens schat, als we 'sochtends naar Alkmaar gaan om te zwemmen en daarna naar opa en oma(evt) dan terug naar huis dan weer naar Alkmaar naar de kroeg (parkeergeld?) en dan weer naar Hoornquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:48 schreef Bart het volgende:
Want hij heeft geen richtingsgevoel en rijdt via Oldenzaal?
na 11 uur is het gratis parkeren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Luister eens schat, als we 'sochtends naar Alkmaar gaan om te zwemmen en daarna naar opa en oma(evt) dan terug naar huis dan weer naar Alkmaar naar de kroeg (parkeergeld?) en dan weer naar Hoorn
Dan is de trein in mijn eentje goedkoper
Na 11 uur pas? Wat is dat voor belachelijke tijdquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
na 11 uur is het gratis parkeren.
maar toch treinkaartje is misschien goedkoper dan benzinekosten
het was eerst 8 uur...quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na 11 uur pas? Wat is dat voor belachelijke tijd
Is er geen plek waar je em voor 2 euro de hele dag neer kan zetten ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
het was eerst 8 uur...
geldklopperij van de gemeente
Je mag 'm hier voor de deur zetten, maar dan moet je eerst 20 minuten lopen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is er geen plek waar je em voor 2 euro de hele dag neer kan zetten ?
bij mij op de parkeerplaats is het gratis. maar tis nog 15 minuten lopen naar de stad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is er geen plek waar je em voor 2 euro de hele dag neer kan zetten ?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Je mag 'm hier voor de deur zetten, maar dan moet je eerst 20 minuten lopen.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:15 schreef ErwinDikkie het volgende:
bij mij op de parkeerplaats is het gratis. maar tis nog 15 minuten lopen naar de stad.
heen weg is ongeveer 20 minuten en terugweg durf ik geen tijd aan te geven. de terugweg duurt bij mee meestal wat langerquote:
Douche-eendjequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb een bezoekersparkeerkaart
Johquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
heen weg is ongeveer 20 minuten en terugweg durf ik geen tijd aan te geven. de terugweg duurt bij mee meestal wat langer
neem je dan de laatste trein terug of de eerste?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Douche-eendje
Ik ga anders wel met de treinis net zo makkelijk
[..]
JohBij mij ook
altijd dat weet je toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi! Hebben julle mij zo erg gemist?
Ik zwaaide gewoonquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi! Hebben julle mij zo erg gemist?
Dat hangt er vanaf hoe gezellig het isquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
neem je dan de laatste trein terug of de eerste?
eendje ga je vrijdag mee naar de stad?
het begint meestal pas gezellig te worden na half 1quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zwaaide gewoon![]()
[..]
Dat hangt er vanaf hoe gezellig het isMaar de laatste is 00.16 en de eerstvolgende om 07.16
Ja maar als de kroegen om 4 uur dichtgaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
het begint meestal pas gezellig te worden na half 1
Uhm wat wil je gaan doen in de stad?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
neem je dan de laatste trein terug of de eerste?
eendje ga je vrijdag mee naar de stad?
bier drinken... of want ander drinken mag ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm wat wil je gaan doen in de stad?
Bierelieren natuurlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm wat wil je gaan doen in de stad?
Dat wordt wat andersquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
bier drinken... of want ander drinken mag ook
wijn? of mixjes?quote:
wat voor mix? zoete meuk? of valt dat mee?quote:
Meestal zoete meuk, rooie wodka redbull is mijn favoriet. Verder drink ik meestal niks anders aan mix.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
wat voor mix? zoete meuk? of valt dat mee?
als ik 1 slok rooie wodka red bull drink dan kan ik gelijk niet meer slapen. ik kan niet tegen red bullquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meestal zoete meuk, rooie wodka redbull is mijn favoriet. Verder drink ik meestal niks anders aan mix.
af en toe een baileys (maar das geen mix)
of zoete witte wijn
Ik ben chronisch moe sinds ik kinderen heb dus ik kan altijd wel slapenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
als ik 1 slok rooie wodka red bull drink dan kan ik gelijk niet meer slapen. ik kan niet tegen red bull
ik kan ook altijd wel slapen maar het lukt niet altijd...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben chronisch moe sinds ik kinderen heb dus ik kan altijd wel slapen
Dat is een ander verhaalquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik kan ook altijd wel slapen maar het lukt niet altijd...
lang verhaal?quote:
Ligt eraan welk bierquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
bier drinken... of want ander drinken mag ook
Dan kan je niet slapen wegens piekeren ofzoquote:
Eetsmakelijk en misschien tot vanavond/morgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik gaat naar huis.misschien tot vanavond, anders tot morgen
Ik heb eerst een leven en savonds is MIJN tijdquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Ja een leven en op fok zitten, dat gaat natuurlijk niet he. Eendje komt net weer onder de douche vandaan!
ok zat te denken bij gunnery's. daar hebben ze lekekr bier.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ligt eraan welk bier. Moet zaterdag wel vreselijk vroeg mijn bed uit, maar ach. Op vrijwilligerswerk mag ik een katertje hebben.
Waar gaan we dan wat drinken?
Ik zag d'r zojuist met handboeien om...quote:
Bij De Boom hebben ze ook lekker bier!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ok zat te denken bij gunnery's. daar hebben ze lekekr bier.
goedemorgen trouwens
Guinnessquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ok zat te denken bij gunnery's. daar hebben ze lekekr bier.
goedemorgen trouwens
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zag d'r zojuist met handboeien om...
guiness en murphy'squote:
Ik vind het prima. Ierse pub zonder Bulmers zal ook lastig zijn, dus hey... dat gaat nog leuk wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
guiness en murphy's![]()
handboeien? heb je bewijs?
als het maar gezellig is toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Ierse pub zonder Bulmers zal ook lastig zijn, dus hey... dat gaat nog leuk worden.
Dat heb je toch niet nodig?quote:
lovelyquote:
quote:
Ook goeiemorgenquote:
Hoiquote:
moet ze helemaal zelf weten. als ze er trots op is, moet ze het vooral doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:42 schreef MdMa98 het volgende:
goeiemorgen![]()
hee wat is dat allemaal hier boven mij?
je gaat toch niet je lichaam op fok! zetten, steekje los ofzo?![]()
![]()
bewust? of heb je daar geen behoefte aan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:49 schreef douche-eendje het volgende:
Gheheeh daar heb ik lekker geen toegang voor
Goeiemorgen Erwinquote:
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:42 schreef MdMa98 het volgende:
goeiemorgen![]()
![]()
Dank jequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
moet ze helemaal zelf weten. als ze er trots op is, moet ze het vooral doen
Gast, moet ze toch lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:42 schreef MdMa98 het volgende:
goeiemorgen![]()
![]()
Hij mocht willen dat ie zo'n meid hadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:23 schreef douche-eendje het volgende:
MdMA heeft ze vast al uitgeprint op fullsizeformaat en ze boven zijn bed gehangen![]()
En dan aan mij vragen of er een steekje bij me los zitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:23 schreef douche-eendje het volgende:
MdMA heeft ze vast al uitgeprint op fullsizeformaat en ze boven zijn bed gehangen![]()
Erwin, nooit toegang tot gevraagd.
Dat zit wel goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij mocht willen dat ie zo'n meid had.
bij mij hangt er niks boven mijn bedje, wel een full size canvas met mn kat er op in de woonkamerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan aan mij vragen of er een steekje bij me los zit
De foto`s is niks mis mee. Maar ze op internet zettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen Erwin
[..]
Goeiemorgen
Jammer dat je er zo over denkt, het zijn alles behalve ordinaire foto's.
[..]
Dank je
op zich wel grappige topic tussen... zelf zal ik er niets postenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:23 schreef douche-eendje het volgende:
Erwin, nooit toegang tot gevraagd.
quote:
Ook leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:30 schreef MdMa98 het volgende:
bij mij hangt er niks boven mijn bedje, wel een full size canvas met mn kat er op in de woonkamer
Je hoeft niet te kijkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:31 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
De foto`s is niks mis mee. Maar ze op internet zetten![]()
Hou toch lekker voor jezelf
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken. En uhm, je poes op canvas. Je maakt het ons zo wel héél makkelijk
.
Nou douche-eendje, je wenst het me wel toequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welnee joh
[..]
Ook leuk
Ik heb deze in de woonkamer hangen (nu even tijdelijk niet want de kamer is net gesaust:
[ afbeelding ]
Kostte 90 euro om te laten makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is een behoorlijk formaat canvas
me likesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Kostte 90 euro om te laten maken![]()
Maar ben dan ook dol op poezen (ja ja ik weet het...)
[ afbeelding ]
gelukkig wel.quote:
na de zomervakantie zijn er dieren zat in het assiel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga zaterdag in het asiel kijken met een collega, ze wilt een kat
als ze nog een kattebak nodig heeft en voederbakjes, mag ze het hebben. ik had een krabpaal over maar die houden we toch maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef douche-eendje het volgende:
Mooiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welnee joh
[..]
Ook leuk
Ik heb deze in de woonkamer hangen (nu even tijdelijk niet want de kamer is net gesaust:
[ afbeelding ]
Mijn mama werkt in het asielquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef douche-eendje het volgende:
Er zijn nog zoveel dingen die ik op canvas zou willen hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:12 schreef Bart het volgende:
Mooi. Zou mijn vrouw alleen wat minder vinden, maar zoiets komt wel in mijn gameroom in ons volgende huis
.
Gameroom? Bart plzzz hoe oud zijn we?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi. Zou mijn vrouw alleen wat minder vinden, maar zoiets komt wel in mijn gameroom in ons volgende huis
.
Tijdens ook hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
na de zomervakantie zijn er dieren zat in het assiel.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:16 schreef MdMa98 het volgende:
Gameroom? Bart plzzz hoe oud zijn we?
Net als een vriend van mij, samenwonen met zijn vriendin, maarrrrrr er moest en zou een pokerkamer op zolder komen..
Voor mij geen gameroom, laat ik maar meteen de babykamer installerenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Wacht maar tot er kindjes komen, dan kan je dat soort ruimte mooi inleveren
we hebben al een konijn, we hebben de ruimte niet anders had mijn vriendin er waarschijnlijk nog 1 genomen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tijdens ook hoor. Doe zelf vrijwilligerswerk in het knaagdierencentrum in Heiloo, het begint nu eindelijk wat rustiger te worden met de stroom aan gevonden dieren. Wel hebben we nog een stuk of 11 nesten in pleeggezinnen en een wachtlijst waarmee we de opvang 2x kunnen vullen.
Gast, doe je nou oud of ben je gewoon oud?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:16 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Net als een vriend van mij, samenwonen met zijn vriendin, maarrrrrr er moest en zou een pokerkamer op zolder komen..
Hoeveel ruimte heb je nu en wat voor hok/kooi? Konijnen zijn namelijk erg sociale dieren. En nog belangrijker, wat is het geslacht van het konijn?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
we hebben al een konijn, we hebben de ruimte niet anders had mijn vriendin er waarschijnlijk nog 1 genomen.
klinkt leuk maar ik ben in Weespquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:27 schreef MdMa98 het volgende:
28 augustus, Tropical day in Winkelcentrum de Mare
Leuke afsluiter van de zomervakantie!
Voor iedereen iets leuks te zien tussen 12.00 en 17.00 uur.
Op het Europaplein is een grote junglerun voor de kinderen. Een spannende uitdaging om eens te proberen.
Op de Europaboulevard kunnen kinderen limbodansen en op het podium is muziek en dans.
Natuurlijk ontbreken de percussiebands met hun danseressen en de kramen van de ondernemers niet.
Kom langs en vier de zomer samen met de ondernemers van winkelcentrum de Mare.
http://www.winkelcentrumdemare.nl/
een mannetje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gast, doe je nou oud of ben je gewoon oud?Als ik ooit ga samenwonen (eerst eens iemand vinden die dat met mij durft!) eis ik toch echt een eigen kamer voor mijn harpzooi, een huge boekenkast en een fijne stoel. No way dat ik die op ga offeren voor kinderen. Er zijn grenzen enzo.
[..]
Hoeveel ruimte heb je nu en wat voor hok/kooi? Konijnen zijn namelijk erg sociale dieren. En nog belangrijker, wat is het geslacht van het konijn?
Waarom niet? Verliefde konijntjes zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
een mannetje.
hij heeft een grote kooi, maar ik denk niet dat er een 2e bij komt
we hebben al een halve dierentuin in ons flatje. 2 katten, 1 konijn, 1 auquarium en nog ergens een verdwaalde hamster...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waarom niet? Verliefde konijntjes zijn.
babynijntjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waarom niet? Verliefde konijntjes zijn.
Er zit wel degelijk verschil tussen een harproom en gameroomquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gast, doe je nou oud of ben je gewoon oud?Als ik ooit ga samenwonen (eerst eens iemand vinden die dat met mij durft!) eis ik toch echt een eigen kamer voor mijn harpzooi, een huge boekenkast en een fijne stoel. No way dat ik die op ga offeren voor kinderen. Er zijn grenzen enzo.
[..]
Hoeveel ruimte heb je nu en wat voor hok/kooi? Konijnen zijn namelijk erg sociale dieren. En nog belangrijker, wat is het geslacht van het konijn?
oh ja? is dat zo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:35 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk verschil tussen een harproom en gameroom
Weet jij veel wat ik nog meer uit ga spoken in mijn "harpkamer"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:35 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk verschil tussen een harproom en gameroom
Castreren die handel, dan blijven het er 2. Mijn ram is ook gecastreerd. Ja ik weet het, gevoelig onderwerp voor mannen. Maar je moet ietsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
we hebben al een halve dierentuin in ons flatje. 2 katten, 1 konijn, 1 auquarium en nog ergens een verdwaalde hamster...
ik ken die verliefde konijntjes, voor je het weet zijn het er 50 ofzo
Ga je daar foto`s maken en posten in kpd?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet jij veel wat ik nog meer uit ga spoken in mijn "harpkamer".
[..]
Castreren die handel, dan blijven het er 2. Mijn ram is ook gecastreerd. Ja ik weet het, gevoelig onderwerp voor mannen. Maar je moet iets.
die rooie kater van ons is gecastreerd. anders sproeide hij alles onder. tis nu een ramp als hij naar de dierenarts moet. loeien als een sirenequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet jij veel wat ik nog meer uit ga spoken in mijn "harpkamer".
[..]
Castreren die handel, dan blijven het er 2. Mijn ram is ook gecastreerd. Ja ik weet het, gevoelig onderwerp voor mannen. Maar je moet iets.
Wie weet. Maar je hoeft niet te kijken hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ga je daar foto`s maken en posten in kpd?![]()
Erwin dikkie: jazeker
Ik sla overquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wie weet. Maar je hoeft niet te kijken hoor.
ik zie het verschil niet, in een gameroom en harpkamer ga je bij allebei iets bespelen of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ga je daar foto`s maken en posten in kpd?![]()
Erwin dikkie: jazeker
mag ik wel kijken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wie weet. Maar je hoeft niet te kijken hoor.
wonen nog welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja, geef nou maar gewoon toe dat je in KPD woont als je aan het fokken bent.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja, geef nou maar gewoon toe dat je in KPD woont als je aan het fokken bent.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:45 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
nee daar heb ik niks op te zeggen
hij geeft het wel erg snel toe he?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:45 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
nee daar heb ik niks op te zeggen
Nah nee hoor ik heb er echt niet veel meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:50 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
hij geeft het wel erg snel toe he?
ach je weet wat ze zeggen, als je heel erg ontkent dat je erotiek/porno niets aan vinden, zijn diegene het ergst met het kijken ervan
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:50 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
hij geeft het wel erg snel toe he?
ach je weet wat ze zeggen, als je heel erg ontkent dat je erotiek/porno niets aan vinden, zijn diegene het ergst met het kijken ervan
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:51 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Nah nee hoor ik heb er echt niet veel mee
nogalquote:
in het algemeenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:56 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Trouwens, wie zijn "ze". Het is dus een bewering welke nergens op terugkomt
blijf het roepen en we gaan je gelovenquote:
27. Maar wat doet dat er toe?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:16 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Dus? Als dat nou zijn hobby is, wat is dan het probleem? De een houdt van fotografie en heeft een doka, de ander houdt van sm en heeft een kelder. Een derde houdt van lezen en heeft een bibliotheek. Een vierde houdt van films en heeft een thuisbios. Waarom zou je dan niet een gameroom of pokerkamer mogen hebben? Beetje kortzichtig hoor.quote:Net als een vriend van mij, samenwonen met zijn vriendin, maarrrrrr er moest en zou een pokerkamer op zolder komen..
quote:
woohoo go bartquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:02 schreef Bart het volgende:
[..]
27. Maar wat doet dat er toe?
[..]
Dus? Als dat nou zijn hobby is, wat is dan het probleem? De een houdt van fotografie en heeft een doka, de ander houdt van sm en heeft een kelder. Een derde houdt van lezen en heeft een bibliotheek. Een vierde houdt van films en heeft een thuisbios. Waarom zou je dan niet een gameroom of pokerkamer mogen hebben? Beetje kortzichtig hoor.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
blijf het roepen en we gaan je geloven
ik geef eerlijk toe dat ik kpd gekeken heb. wat is daar mis mee?quote:
Ik zie het al helemaal voor me, twee van die gamestoelen met ingebouwde speakers, alle nieuwste schietgames staan in een gamekast. De console staat ingebouwd in een kast waarboven een mega lcd televisie staat.quote:
Daarom neem ik op zijn vroegst pas kinderen als ik een huis heb dat groot genoeg is voor zowel kinderen als hobby'squote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Wacht maar tot er kindjes komen, dan kan je dat soort ruimte mooi inleveren
ik ben ook niet echt onder de indruk van jouw opmerking.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:08 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, twee van die gamestoelen met ingebouwde speakers, alle nieuwste schietgames staan in een gamekast. De console staat ingebouwd in een kast waarboven een mega lcd televisie staat.
Komop zeg doe gezellig en flikker je console in de woonkamer. veel leuker, zie je vrouwtje ook nog eens
Dus nee was nog niet onder de indruk van je opmerking
Ik heb een hele lage kastquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik ben ook niet echt onder de indruk van jouw opmerking.
mooi uitzicht vanaf de kast?
Inderdaad, tof he!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:08 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, twee van die gamestoelen met ingebouwde speakers, alle nieuwste schietgames staan in een gamekast. De console staat ingebouwd in een kast waarboven een mega lcd televisie staat.
Mijn vrouw zit lekker te breien en kettingen te maken in haar fröbelkamer. Als je wat langer samen bent, dan hoef je niet meer de hele tijd alles met z'n tweeën te doen, dan geef je elkaar lekker de ruimte en tijd voor hobby's. Maar daar kom je hopelijk ooit nog wel eens achter!quote:Komop zeg doe gezellig en flikker je console in de woonkamer. veel leuker, zie je vrouwtje ook nog eens
Prima, het was ook niet mijn bedoeling om indruk te maken ofzoquote:Dus nee was nog niet onder de indruk van je opmerking
Ach als je eenmaal kinderen hebt, is er toch geen tijd meer om te gamen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarom neem ik op zijn vroegst pas kinderen als ik een huis heb dat groot genoeg is voor zowel kinderen als hobby's.
Whaha en dat zeg jij tegen mij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, tof he!
[..]
Mijn vrouw zit lekker te breien en kettingen te maken in haar fröbelkamer. Als je wat langer samen bent, dan hoef je niet meer de hele tijd alles met z'n tweeën te doen, dan geef je elkaar lekker de ruimte en tijd voor hobby's. Maar daar kom je hopelijk ooit nog wel eens achter!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:16 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Whaha en dat zeg jij tegen mij?Hoe lang ben je al samen dan bartje?
jezus je lijkt wel een oude ventquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:15 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ach als je eenmaal kinderen hebt, is er toch geen tijd meer om te gamen.
Hier mag je alvast oefenen:
klik
Ach tsjah de dertig staat om de hoek, nog maar 10 jaar en dan begint het leven pas.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
jezus je lijkt wel een oude vent
als het leven pas over 10 dagen begint, wat heb je de afgelopen 30 jaar dan gedaan? had je geen leven ofzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:19 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ach tsjah de dertig staat om de hoek, nog maar 10 jaar en dan begint het leven pas.
Helemaal niets mis mee, maar als mannen zeggen dat ze geen porno kijken geloof ik ze nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik geef eerlijk toe dat ik kpd gekeken heb. wat is daar mis mee?
zodra jij kinderen hebt, heb je niet zoveel tijd voor 'hobby's'quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:09 schreef Bart het volgende:
Daarom neem ik op zijn vroegst pas kinderen als ik een huis heb dat groot genoeg is voor zowel kinderen als hobby's.
Je bent er klaar voor of niet dat kun je niet testenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:15 schreef MdMa98 het volgende:
Ach als je eenmaal kinderen hebt, is er toch geen tijd meer om te gamen.
Hier mag je alvast oefenen:
klik
Nou, schijnbaar heb je het nog niet doorquote:
Daarom is het ook aannemelijker dat ik helemaal geen kinderen neemquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zodra jij kinderen hebt, heb je niet zoveel tijd voor 'hobby's'
Zes jaar.quote:
Schijnbaar welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, schijnbaar heb je het nog niet door.
Mensen die alles geloven wat je zegtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:20 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als het leven pas over 10 dagen begint, wat heb je de afgelopen 30 jaar dan gedaan? had je geen leven ofzo?
Dat lijkt mij het bestequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:23 schreef Bart het volgende:
Daarom is het ook aannemelijker dat ik helemaal geen kinderen neem.
wie zijn dat dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:29 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Mensen die alles geloven wat je zegt
volgens mij wel...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het beste
Ennuh ff over vrijdag, gaat dat nog door?
Ik wil best wat drinken maar die laatste trein pakken is noodzakelijk
Ik moet de volgende dag ook gewoon weer op tijd weg naar Weesp
En jij verwacht dat ik daar antwoord op ga gevenquote:
wat een gast joh.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:32 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
En jij verwacht dat ik daar antwoord op ga geven![]()
Trouwens nieuw topic staat om de hoek. Ik ga hem niet openen, ga nu boodschappen doen, tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |