na de zomervakantie zijn er dieren zat in het assiel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga zaterdag in het asiel kijken met een collega, ze wilt een kat
als ze nog een kattebak nodig heeft en voederbakjes, mag ze het hebben. ik had een krabpaal over maar die houden we toch maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef douche-eendje het volgende:
Mooiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welnee joh
[..]
Ook leuk
Ik heb deze in de woonkamer hangen (nu even tijdelijk niet want de kamer is net gesaust:
[ afbeelding ]
Mijn mama werkt in het asielquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef douche-eendje het volgende:
Er zijn nog zoveel dingen die ik op canvas zou willen hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:12 schreef Bart het volgende:
Mooi. Zou mijn vrouw alleen wat minder vinden, maar zoiets komt wel in mijn gameroom in ons volgende huis
.
Gameroom? Bart plzzz hoe oud zijn we?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi. Zou mijn vrouw alleen wat minder vinden, maar zoiets komt wel in mijn gameroom in ons volgende huis
.
Tijdens ook hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
na de zomervakantie zijn er dieren zat in het assiel.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:16 schreef MdMa98 het volgende:
Gameroom? Bart plzzz hoe oud zijn we?
Net als een vriend van mij, samenwonen met zijn vriendin, maarrrrrr er moest en zou een pokerkamer op zolder komen..
Voor mij geen gameroom, laat ik maar meteen de babykamer installerenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Wacht maar tot er kindjes komen, dan kan je dat soort ruimte mooi inleveren
we hebben al een konijn, we hebben de ruimte niet anders had mijn vriendin er waarschijnlijk nog 1 genomen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tijdens ook hoor. Doe zelf vrijwilligerswerk in het knaagdierencentrum in Heiloo, het begint nu eindelijk wat rustiger te worden met de stroom aan gevonden dieren. Wel hebben we nog een stuk of 11 nesten in pleeggezinnen en een wachtlijst waarmee we de opvang 2x kunnen vullen.
Gast, doe je nou oud of ben je gewoon oud?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:16 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Gameroom? Bart plzzz hoe oud zijn we?
Net als een vriend van mij, samenwonen met zijn vriendin, maarrrrrr er moest en zou een pokerkamer op zolder komen..
Hoeveel ruimte heb je nu en wat voor hok/kooi? Konijnen zijn namelijk erg sociale dieren. En nog belangrijker, wat is het geslacht van het konijn?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
we hebben al een konijn, we hebben de ruimte niet anders had mijn vriendin er waarschijnlijk nog 1 genomen.
klinkt leuk maar ik ben in Weespquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:27 schreef MdMa98 het volgende:
28 augustus, Tropical day in Winkelcentrum de Mare
Leuke afsluiter van de zomervakantie!
Voor iedereen iets leuks te zien tussen 12.00 en 17.00 uur.
Op het Europaplein is een grote junglerun voor de kinderen. Een spannende uitdaging om eens te proberen.
Op de Europaboulevard kunnen kinderen limbodansen en op het podium is muziek en dans.
Natuurlijk ontbreken de percussiebands met hun danseressen en de kramen van de ondernemers niet.
Kom langs en vier de zomer samen met de ondernemers van winkelcentrum de Mare.
http://www.winkelcentrumdemare.nl/
een mannetje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gast, doe je nou oud of ben je gewoon oud?Als ik ooit ga samenwonen (eerst eens iemand vinden die dat met mij durft!) eis ik toch echt een eigen kamer voor mijn harpzooi, een huge boekenkast en een fijne stoel. No way dat ik die op ga offeren voor kinderen. Er zijn grenzen enzo.
[..]
Hoeveel ruimte heb je nu en wat voor hok/kooi? Konijnen zijn namelijk erg sociale dieren. En nog belangrijker, wat is het geslacht van het konijn?
Waarom niet? Verliefde konijntjes zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
een mannetje.
hij heeft een grote kooi, maar ik denk niet dat er een 2e bij komt
we hebben al een halve dierentuin in ons flatje. 2 katten, 1 konijn, 1 auquarium en nog ergens een verdwaalde hamster...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waarom niet? Verliefde konijntjes zijn.
babynijntjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waarom niet? Verliefde konijntjes zijn.
Er zit wel degelijk verschil tussen een harproom en gameroomquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gast, doe je nou oud of ben je gewoon oud?Als ik ooit ga samenwonen (eerst eens iemand vinden die dat met mij durft!) eis ik toch echt een eigen kamer voor mijn harpzooi, een huge boekenkast en een fijne stoel. No way dat ik die op ga offeren voor kinderen. Er zijn grenzen enzo.
[..]
Hoeveel ruimte heb je nu en wat voor hok/kooi? Konijnen zijn namelijk erg sociale dieren. En nog belangrijker, wat is het geslacht van het konijn?
oh ja? is dat zo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:35 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk verschil tussen een harproom en gameroom
Weet jij veel wat ik nog meer uit ga spoken in mijn "harpkamer"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:35 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk verschil tussen een harproom en gameroom
Castreren die handel, dan blijven het er 2. Mijn ram is ook gecastreerd. Ja ik weet het, gevoelig onderwerp voor mannen. Maar je moet ietsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
we hebben al een halve dierentuin in ons flatje. 2 katten, 1 konijn, 1 auquarium en nog ergens een verdwaalde hamster...
ik ken die verliefde konijntjes, voor je het weet zijn het er 50 ofzo
Ga je daar foto`s maken en posten in kpd?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet jij veel wat ik nog meer uit ga spoken in mijn "harpkamer".
[..]
Castreren die handel, dan blijven het er 2. Mijn ram is ook gecastreerd. Ja ik weet het, gevoelig onderwerp voor mannen. Maar je moet iets.
die rooie kater van ons is gecastreerd. anders sproeide hij alles onder. tis nu een ramp als hij naar de dierenarts moet. loeien als een sirenequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet jij veel wat ik nog meer uit ga spoken in mijn "harpkamer".
[..]
Castreren die handel, dan blijven het er 2. Mijn ram is ook gecastreerd. Ja ik weet het, gevoelig onderwerp voor mannen. Maar je moet iets.
Wie weet. Maar je hoeft niet te kijken hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ga je daar foto`s maken en posten in kpd?![]()
Erwin dikkie: jazeker
Ik sla overquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wie weet. Maar je hoeft niet te kijken hoor.
ik zie het verschil niet, in een gameroom en harpkamer ga je bij allebei iets bespelen of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ga je daar foto`s maken en posten in kpd?![]()
Erwin dikkie: jazeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |