abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85637622
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga zaterdag in het asiel kijken met een collega, ze wilt een kat :P
na de zomervakantie zijn er dieren zat in het assiel.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_85637712
Mijn buren hebben kort een hele lieve hond geprobeerd. Helaas pieste de arme hond het hele huis vol als ze even boodschappen gingen doen. Dit was door de vorige eigenaar niet gemeld.
pi_85637722
quote:
als ze nog een kattebak nodig heeft en voederbakjes, mag ze het hebben. ik had een krabpaal over maar die houden we toch maar
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:12:28 #229
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_85637917
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:34 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

:@ welnee joh
[..]

Ook leuk
Ik heb deze in de woonkamer hangen (nu even tijdelijk niet want de kamer is net gesaust:
[ afbeelding ]
Mooi _O_. Zou mijn vrouw alleen wat minder vinden, maar zoiets komt wel in mijn gameroom in ons volgende huis :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_85637991
quote:
Mijn mama werkt in het asiel :D (maar niet op zaterdag :P)
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:12 schreef Bart het volgende:
Mooi _O_. Zou mijn vrouw alleen wat minder vinden, maar zoiets komt wel in mijn gameroom in ons volgende huis :P.
Er zijn nog zoveel dingen die ik op canvas zou willen hebben :D
pi_85638026
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:12 schreef Bart het volgende:

[..]

Gameroom? Bart plzzz hoe oud zijn we?

Net als een vriend van mij, samenwonen met zijn vriendin, maarrrrrr er moest en zou een pokerkamer op zolder komen..
pi_85638071
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

na de zomervakantie zijn er dieren zat in het assiel.
Tijdens ook hoor :Y. Doe zelf vrijwilligerswerk in het knaagdierencentrum in Heiloo, het begint nu eindelijk wat rustiger te worden met de stroom aan gevonden dieren. Wel hebben we nog een stuk of 11 nesten in pleeggezinnen en een wachtlijst waarmee we de opvang 2x kunnen vullen.
pi_85638188
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:16 schreef MdMa98 het volgende:

Net als een vriend van mij, samenwonen met zijn vriendin, maarrrrrr er moest en zou een pokerkamer op zolder komen..
:D Wacht maar tot er kindjes komen, dan kan je dat soort ruimte mooi inleveren :D
pi_85638250
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

:D Wacht maar tot er kindjes komen, dan kan je dat soort ruimte mooi inleveren :D
Voor mij geen gameroom, laat ik maar meteen de babykamer installeren :7
Nee we zijn nog niet zwanger hier *;
pi_85638268
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Tijdens ook hoor :Y. Doe zelf vrijwilligerswerk in het knaagdierencentrum in Heiloo, het begint nu eindelijk wat rustiger te worden met de stroom aan gevonden dieren. Wel hebben we nog een stuk of 11 nesten in pleeggezinnen en een wachtlijst waarmee we de opvang 2x kunnen vullen.
we hebben al een konijn, we hebben de ruimte niet anders had mijn vriendin er waarschijnlijk nog 1 genomen.
pi_85638361
28 augustus, Tropical day in Winkelcentrum de Mare
Leuke afsluiter van de zomervakantie!

Voor iedereen iets leuks te zien tussen 12.00 en 17.00 uur.

Op het Europaplein is een grote junglerun voor de kinderen. Een spannende uitdaging om eens te proberen.

Op de Europaboulevard kunnen kinderen limbodansen en op het podium is muziek en dans.

Natuurlijk ontbreken de percussiebands met hun danseressen en de kramen van de ondernemers niet.

Kom langs en vier de zomer samen met de ondernemers van winkelcentrum de Mare.

http://www.winkelcentrumdemare.nl/
pi_85638412
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:16 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Gast, doe je nou oud of ben je gewoon oud? :P Als ik ooit ga samenwonen (eerst eens iemand vinden die dat met mij durft!) eis ik toch echt een eigen kamer voor mijn harpzooi, een huge boekenkast en een fijne stoel. No way dat ik die op ga offeren voor kinderen. Er zijn grenzen enzo.

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:24 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

we hebben al een konijn, we hebben de ruimte niet anders had mijn vriendin er waarschijnlijk nog 1 genomen.
Hoeveel ruimte heb je nu en wat voor hok/kooi? Konijnen zijn namelijk erg sociale dieren. En nog belangrijker, wat is het geslacht van het konijn?
pi_85638445
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:27 schreef MdMa98 het volgende:
28 augustus, Tropical day in Winkelcentrum de Mare
Leuke afsluiter van de zomervakantie!

Voor iedereen iets leuks te zien tussen 12.00 en 17.00 uur.

Op het Europaplein is een grote junglerun voor de kinderen. Een spannende uitdaging om eens te proberen.

Op de Europaboulevard kunnen kinderen limbodansen en op het podium is muziek en dans.

Natuurlijk ontbreken de percussiebands met hun danseressen en de kramen van de ondernemers niet.

Kom langs en vier de zomer samen met de ondernemers van winkelcentrum de Mare.

http://www.winkelcentrumdemare.nl/
klinkt leuk maar ik ben in Weesp :D
pi_85638466
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:29 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Gast, doe je nou oud of ben je gewoon oud? :P Als ik ooit ga samenwonen (eerst eens iemand vinden die dat met mij durft!) eis ik toch echt een eigen kamer voor mijn harpzooi, een huge boekenkast en een fijne stoel. No way dat ik die op ga offeren voor kinderen. Er zijn grenzen enzo.
[..]

Hoeveel ruimte heb je nu en wat voor hok/kooi? Konijnen zijn namelijk erg sociale dieren. En nog belangrijker, wat is het geslacht van het konijn?
een mannetje.
hij heeft een grote kooi, maar ik denk niet dat er een 2e bij komt
pi_85638492
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:31 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

een mannetje.
hij heeft een grote kooi, maar ik denk niet dat er een 2e bij komt
Waarom niet? Verliefde konijntjes zijn O+.
pi_85638539
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:32 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

we hebben al een halve dierentuin in ons flatje. 2 katten, 1 konijn, 1 auquarium en nog ergens een verdwaalde hamster...

ik ken die verliefde konijntjes, voor je het weet zijn het er 50 ofzo :9
pi_85638545
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:32 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

babynijntjes O+
pi_85638557
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:29 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

[..]

Er zit wel degelijk verschil tussen een harproom en gameroom
pi_85638602
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:35 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

oh ja? is dat zo?
pi_85638635
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:35 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Weet jij veel wat ik nog meer uit ga spoken in mijn "harpkamer" O-).

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:34 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

we hebben al een halve dierentuin in ons flatje. 2 katten, 1 konijn, 1 auquarium en nog ergens een verdwaalde hamster...

ik ken die verliefde konijntjes, voor je het weet zijn het er 50 ofzo :9
Castreren die handel, dan blijven het er 2. Mijn ram is ook gecastreerd. Ja ik weet het, gevoelig onderwerp voor mannen. Maar je moet iets :P.
pi_85638667
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:37 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

[..]

Castreren die handel, dan blijven het er 2. Mijn ram is ook gecastreerd. Ja ik weet het, gevoelig onderwerp voor mannen. Maar je moet iets :P.
Ga je daar foto`s maken en posten in kpd? :X

Erwin dikkie: jazeker :Y
pi_85638680
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:37 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

[..]

die rooie kater van ons is gecastreerd. anders sproeide hij alles onder. tis nu een ramp als hij naar de dierenarts moet. loeien als een sirene
pi_85638686
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Wie weet. Maar je hoeft niet te kijken hoor ;).
pi_85638727
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Wie weet. Maar je hoeft niet te kijken hoor ;).
Ik sla over :6
pi_85638734
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

ik zie het verschil niet, in een gameroom en harpkamer ga je bij allebei iets bespelen of ben ik nou gek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')