helemaal in utrechtquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ja of jullie gaan ook hierheen
(sorry Bart de locatie is misschien niet zo geweldig)
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
Ga jij daarheen dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ja of jullie gaan ook hierheen
(sorry Bart de locatie is misschien niet zo geweldig)
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
Maar kom je vrijdag naar de kroeg in Alkmaar?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem het in overweging
Hangt ook vanaf of ik bij vriendinnetje kan crashen
Maar das 'savondsquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef Bart het volgende:
Maar kom je vrijdag naar de kroeg in Alkmaar?
Ja uiteraard, overdag moeten normale mensen werkenquote:
Ik zal eens overleggen met vriendlief (mag die evt ook mee?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef Bart het volgende:
Ja uiteraard, overdag moeten normale mensen werken.
Erwin en ik wilden eigenlijk een triootje met jequote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal eens overleggen met vriendlief (mag die evt ook mee?)
Ow nou in dat geval... kom ik wel alleenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Erwin en ik wilden eigenlijk een triootje met je.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ow nou in dat geval... kom ik wel alleen
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ow nou in dat geval... kom ik wel alleen
mag hij rijdenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar eigenlijk had ik het al gezegd en nu moet ik hem teleurstellen
Dan zeg je toch gewoon een andere kroegnaam tegen hem dan waar we heengaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar eigenlijk had ik het al gezegd en nu moet ik hem teleurstellen
quote:
Want hij heeft geen richtingsgevoel en rijdt via Oldenzaal?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
;') dan ga ik wel met de trein = goedkoper
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Want hij heeft geen richtingsgevoel en rijdt via Oldenzaal?
Luister eens schat, als we 'sochtends naar Alkmaar gaan om te zwemmen en daarna naar opa en oma(evt) dan terug naar huis dan weer naar Alkmaar naar de kroeg (parkeergeld?) en dan weer naar Hoornquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:48 schreef Bart het volgende:
Want hij heeft geen richtingsgevoel en rijdt via Oldenzaal?
na 11 uur is het gratis parkeren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Luister eens schat, als we 'sochtends naar Alkmaar gaan om te zwemmen en daarna naar opa en oma(evt) dan terug naar huis dan weer naar Alkmaar naar de kroeg (parkeergeld?) en dan weer naar Hoorn
Dan is de trein in mijn eentje goedkoper
Na 11 uur pas? Wat is dat voor belachelijke tijdquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
na 11 uur is het gratis parkeren.
maar toch treinkaartje is misschien goedkoper dan benzinekosten
het was eerst 8 uur...quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na 11 uur pas? Wat is dat voor belachelijke tijd
Is er geen plek waar je em voor 2 euro de hele dag neer kan zetten ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
het was eerst 8 uur...
geldklopperij van de gemeente
Je mag 'm hier voor de deur zetten, maar dan moet je eerst 20 minuten lopen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is er geen plek waar je em voor 2 euro de hele dag neer kan zetten ?
bij mij op de parkeerplaats is het gratis. maar tis nog 15 minuten lopen naar de stad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is er geen plek waar je em voor 2 euro de hele dag neer kan zetten ?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Je mag 'm hier voor de deur zetten, maar dan moet je eerst 20 minuten lopen.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:15 schreef ErwinDikkie het volgende:
bij mij op de parkeerplaats is het gratis. maar tis nog 15 minuten lopen naar de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |