Ligt eraan welk bierquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
bier drinken... of want ander drinken mag ook
Dan kan je niet slapen wegens piekeren ofzoquote:
Eetsmakelijk en misschien tot vanavond/morgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik gaat naar huis.misschien tot vanavond, anders tot morgen
Ik heb eerst een leven en savonds is MIJN tijdquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Ja een leven en op fok zitten, dat gaat natuurlijk niet he. Eendje komt net weer onder de douche vandaan!
ok zat te denken bij gunnery's. daar hebben ze lekekr bier.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ligt eraan welk bier. Moet zaterdag wel vreselijk vroeg mijn bed uit, maar ach. Op vrijwilligerswerk mag ik een katertje hebben.
Waar gaan we dan wat drinken?
Ik zag d'r zojuist met handboeien om...quote:
Bij De Boom hebben ze ook lekker bier!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ok zat te denken bij gunnery's. daar hebben ze lekekr bier.
goedemorgen trouwens
Guinnessquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ok zat te denken bij gunnery's. daar hebben ze lekekr bier.
goedemorgen trouwens
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zag d'r zojuist met handboeien om...
guiness en murphy'squote:
Ik vind het prima. Ierse pub zonder Bulmers zal ook lastig zijn, dus hey... dat gaat nog leuk wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
guiness en murphy's![]()
handboeien? heb je bewijs?
als het maar gezellig is toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Ierse pub zonder Bulmers zal ook lastig zijn, dus hey... dat gaat nog leuk worden.
Dat heb je toch niet nodig?quote:
lovelyquote:
quote:
Ook goeiemorgenquote:
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |