ik had het al af kunnen hebben, maar eerst wakker wordenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:40 schreef Bart het volgende:
Opruimen, dat moet ik ook nog doen. Maar daar ben ik ook te gaar voor.
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik had het al af kunnen hebben, maar eerst wakker worden
ik heb meestal een uurtje nodig om echt wakker te worden, anders schiet het niet opquote:
lovelyquote:
Je moet Alkmaar ook niet vergelijken met die 'Bouwput'quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:05 schreef rubje het volgende:
Ben nu al een uurtje of wat in Alkmaar maar wat een dorp is dat ivg met rotjeknor.
Nah...voel me terug in de tijd gaan
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet Alkmaar ook niet vergelijken met die 'Bouwput'
Ik vond dat ik ook nog netjes was.....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
![]()
ik vind rotjeknor geen prettige stad, dan zeg ik het nog netjes
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond dat ik ook nog netjes was.....
ik ga de schoonmakenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En nu ga ik mijn berg wasgoed strijken
quote:
beter dan rotterdam, wat een kut stad is dat zeg...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:37 schreef douche-eendje het volgende:
Jullie zijn ook nog heel netjesDan woon ik maar in een verkapt dorp, het is hier wel ontzettend leuk en gezellig
.
Ik heb nog geen uitnodiging van je gehad op steam... Wat is jouw nick?quote:
Vanwege de in Rotterdam dagelijks toenemende hoeveelheid allochtonen zeker? Wel relaxt inderdaad dat je dan ff kan bijkomen in het ouderwetse Alkmaar waar nog een meerderheid aan Nederlanders te vinden isquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:05 schreef rubje het volgende:
Ben nu al een uurtje of wat in Alkmaar maar wat een dorp is dat ivg met rotjeknor.
Nah...voel me terug in de tijd gaan
WTFquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Poets ze.
En die japanse video, wtf? Alsof die andere clip al niet vaag genoeg was.
wtf...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Poets ze.
En die japanse video, wtf? Alsof die andere clip al niet vaag genoeg was.
Donequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nog geen uitnodiging van je gehad op steam... Wat is jouw nick?
Ach, we doen gewoon af en toe een potje samen als we elkaar zien gamen ofzoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Done![]()
Het staat aan maar verder gebruik ik het amper
dank je. we gaan nu een beetje rond kijken over hoe en wat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:20 schreef lynda het volgende:
Gefeliciteerd Erwin![]()
![]()
Moet je maar een PS3 vragen als vrijgezellenavond cadeau
Ik game niet op mijn laptopquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, we doen gewoon af en toe een potje samen als we elkaar zien gamen ofzo.
Waarom heb je er dan Steam op staanquote:
Omdat.... ik had het geinstalleerd en wilde daarna een game proberen en dat trok mijn laptop niet. Steam er wel gewoon op laten staanquote:
En hoe was het in Utrecht?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Duh fok gaat overal met me mee!
Stairwayquote:Op zondag 22 augustus 2010 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stairway![]()
Verder is het nu vrij rustig, behalve mijn buik![]()
klm 19quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |