Spooky, dan kan je mij ook vinden.quote:Op maandag 6 september 2010 15:52 schreef douche-eendje het volgende:
Heuj, ik heb Erwin zijn FB gevonden omdat hij zichzelf zonodig moest taggen aan een foto met anneke
Welke info?quote:Op maandag 6 september 2010 15:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je nuttige info.
Weer wat beter nu?quote:Op maandag 6 september 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik lees weer ff bij: Het gaat weer nergens over
quote:Op maandag 6 september 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van het ene kwade naar het andere.. ken je dat?
Ik hoest de longen uit mijn lijf
Oeh, dat spul is té lekkerquote:
Heeft er wel lang over gedaan om te ontplooien danquote:Op maandag 6 september 2010 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
LL, heb je mijn virusje meegenomen naar Hoorn?
understatementquote:
Het virusje is niet zo snel....quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft er wel lang over gedaan om te ontplooien dan
Nee niet echt, en heeft ook geen haast om mijn lichaam weer te verlatenquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:25 schreef douche-eendje het volgende:
Het virusje is niet zo snel....
Helaas wel, van binnen zitten wordt je ook niet vrolijk (of het nu mooi weer is of grijs en grauw)quote:
Heb jij ook zo moeten hoesten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:33 schreef douche-eendje het volgende:
Hier had het ook geen haast. Het is nu bijnaaaa over!
Standaard elke 6 weken, dan word mijn vetkuif bijgewerktquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ga vrijdag of zaterdag naar de kapper.... wordt weer ns tijd na 3 of 4 maanden. (ben de tel kwijt)
Asociaalquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef lynda het volgende:
Het heeft zo zijn voordelen 2 dagen studie![]()
Vast welquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:18 schreef lynda het volgende:
Ik maak het rooster niet!
Haal het straks wel weer in met afstuderen
Straks ga je kwaken onder de douchequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Ik heb al anderhalve week weekend
En een douche-eendvirus *kuch*
*kwak*quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:40 schreef douche-eendje het volgende:
Straks ga je kwaken onder de douche![]()
Ik wil naar huis.
TMIquote:
En dat is erg want?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Kut. Ik moet met Bjorn achter de bar. NOOOOOOOOOOOOOOOOO...
Nou nog even en je bent weer beter! Zal je net zien is de rest van NL dan ziekquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Ik heb al anderhalve week weekend
En een douche-eendvirus *kuch*
Ik ben niet zo dol op Bjorn.quote:
dat zal me echt geen hol interesseren, zo'n egoīst ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou nog even en je bent weer beter! Zal je net zien is de rest van NL dan ziek
Ja zoiets begreep ik uit je postquote:
Ach je post al meer en je quote fail valt nog mee.. Je begint aardig beter te rakenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zal me echt geen hol interesseren, zo'n egoīst ben ik dan ook wel weer
[..]
Ja zoiets begreep ik uit je post
Ik ken ook een Bjorn uit Alkmaar maar geen idee of dat dezelfde is
mhehehehequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
pannenkoekquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |