Wat is volgens jou dan een asociale vakantie?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:12 schreef lynda het volgende:
Jij snapt hemEchte echte asociale vakantie doen we daarna wel weer
Of een hotelletje wat verder weg... maar ja, ons kinder-uitleen-crediet zit er wel weer doorheen na oktober vrees ikquote:Op woensdag 8 september 2010 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
Op vakantie met 2 kinderen maakt het allemaal meteen weer zo duur, dus voorlopig houden we het op dicht bij huis vakanties
Ja maar dan wordt het ook wel weer erg druk he, november en december, één en al verjaardag en sinterklaastijdquote:Op woensdag 8 september 2010 14:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of een hotelletje wat verder weg... maar ja, ons kinder-uitleen-crediet zit er wel weer doorheen na oktober vrees ik
Laten uitbetalen?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:39 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi! Wat zal ik gaan doen met mijn overschot aan vrije dagen?
Extra vrijnemen en anders laten uitbetalen ?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:39 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi! Wat zal ik gaan doen met mijn overschot aan vrije dagen?
Langer dan 8 dagen, andere landen, ander budgetquote:Op woensdag 8 september 2010 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan een asociale vakantie?
Op vakantie met 2 kinderen maakt het allemaal meteen weer zo duur, dus voorlopig houden we het op dicht bij huis vakanties
Waarom is dat suf?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:52 schreef douche-eendje het volgende:
Mweh laten uitbetalen vind ik zo suf. Ga ik wel lekker even thuis zitten, bankhangen, konijntjes knuffelen en uitslapen.
Oh op die manierquote:Op woensdag 8 september 2010 15:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Langer dan 8 dagen, andere landen, ander budget
We hebben nu na verhuizing en zomer zoiets van ja we moeten weg.
Nope.. Begin maart kregen wij de sleutel van ons huis en daar zit toch wel een hoop geld en tijd in haha.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom is dat suf?
[..]
Oh op die manier
Je bent dit jaar nog niet op vakantie geweest? Dan is even een weekje naar de zon nog zo slecht nog niet. Vind je het niet jammer dat je dan schoolvakantie afhankelijk ben? (gezien school enzo) En dat maakt het juist ook zo prijzig.
Inmiddels hebben we nu 2 keer België gehad en 1 keer Duitsland
Ja dan boek je ook niet even snel nog een reisje.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Nope.. Begin maart kregen wij de sleutel van ons huis en daar zit toch wel een hoop geld en tijd in haha.
En ik ben niet vakantie afhankelijk als ik het slim plan.
Na januari sowieso geen les meer woei
Goed bezigquote:Op woensdag 8 september 2010 15:33 schreef Ener-G het volgende:
komend weekend ff naar Madrid, en volgend jaar als alles goed gaat een week Indonesie en daarna nog 3 weken compleet van de kaart verdwenen naar Thailand/Laos
Omdat ik dan nog meer geld heb en nogsteeds geen tijd heb om het uit te gevenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom is dat suf?
[..]
Oh op die manier
Je bent dit jaar nog niet op vakantie geweest? Dan is even een weekje naar de zon nog zo slecht nog niet. Vind je het niet jammer dat je dan schoolvakantie afhankelijk ben? (gezien school enzo) En dat maakt het juist ook zo prijzig.
Inmiddels hebben we nu 2 keer België gehad en 1 keer Duitsland
Nu je werk kennelijk nog niet vervelend vind, moet je dat extra geld juist sparen.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Omdat ik dan nog meer geld heb en nogsteeds geen tijd heb om het uit te geven
Dat kan inderdaad ook. Maar ach, denk dat ik binnenkort gewoon maar lekker even 2 weekjes niks ga doen. Ben ik ook wel eens aan toequote:Op woensdag 8 september 2010 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nu je werk kennelijk nog niet vervelend vind, moet je dat extra geld juist sparen.
Kan je uiteindelijk eerder stoppen als je het wel zat bent
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:11 schreef douche-eendje het volgende:
Omdat ik dan nog meer geld heb en nogsteeds geen tijd heb om het uit te geven
Ja, dat gaat dus nog niet helemaal goed.... Maar het is toch zo dat het geld van anderen uitgeven leuker is dan dat van jezelf? Moet ik maar een vriendje met een goede baan gaan vindenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]je bent een vrouw... dan MAAK je tijd om het uit te geven
Of online shoppenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:27 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, dat gaat dus nog niet helemaal goed.... Maar het is toch zo dat het geld van anderen uitgeven leuker is dan dat van jezelf? Moet ik maar een vriendje met een goede baan gaan vinden
Ja oke dat is lastigquote:Op woensdag 8 september 2010 16:33 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, dan kan ik alles weer terugsturen. Ik wil nog nieuwe schoenen, dat gaat weer leuk worden, hehe
Het is ook nooit goed he?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
oh noes... het gaat over shoppen
Ik vind ze schattig, met dat soort dingen moet je eerst idd passen en voelen en bekijkenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:41 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil nieuwe Dr. Martens maar weet nog niet welkeja, dr martens idd. Onderhand het enige merk schoenen waar ik wel fatsoenlijk op kan lopen.
Deze lijken zo wel leuk, maar moet ze eerst maar eens in het echt zien:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |