quote:
Oh, zeg dat danquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
hoi hoi ben ik weer...
met een fantasie
Erg fijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef lynda het volgende:
Ik heb gehoord dat mijn laptop budget hoger kan*O*
Jajaja jeetje daar heb ik er ook genoeg van maar moet je dan zo boos kijken ??quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
hoi hoi ben ik weer...
met een fantasie
was niet boos bedoeld. ik had een verkeerde te pakken sorryquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dan nog hoef je niet zo boos te kijken
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je was mijn inspiratie voor de nieuwe TT
Ken je smileysquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
was niet boos bedoeld. ik had een verkeerde te pakken sorry
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je was mijn inspiratie voor de nieuwe TT
quote:
Ja he...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Was het hele leven maar zo eenvoudig
Pizza, shoarma, tosti, gebakken ei op brood, kan je zelf niets verzinnenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
wat zal ik eten vanavond? ben alleen thuis
Ik vind dat gezwaai wel gezellig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh hai
oh oh chersojij ook al?
Dat had ik gehoord ja, zuslief heeft d'r mee-eetavond al naar dinsdag verplaatst daardoor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:01 schreef Ener-G het volgende:
Oh great. Maandagavond de hele buurt incl. parkeerplaatsen afgezet ivm reconstructie van die scootergast die ze te pletter hadden gereden in mei.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind dat gezwaai wel gezellig.
Ben je mooi klaar mee... je kan dan geen kant op?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:01 schreef Ener-G het volgende:
Oh great. Maandagavond de hele buurt incl. parkeerplaatsen afgezet ivm reconstructie van die scootergast die ze te pletter hadden gereden in mei.
Wel een beetje laat, als je pas bij de reconstructie aan komtquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:11 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, kunnen we maandag mooi ramptoeristje gaan spelen
Wat maakt dat uitquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wel een beetje laat, als je pas bij de reconstructie aan komt
zo als met die stille tocht die er was voor die gastquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat maakt dat uitWedden dat het druk word met allemaal "vriendjes"
de v?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:40 schreef Ener-G het volgende:
oh god ja, de brommerclub is er ongetwijfeld ook natuurlijk![]()
Morgen knipperen op feestje in de V, nog meer aanwazigen?
De Victoriequote:
Wat een jonge gasten komen daar, of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:49 schreef Ener-G het volgende:
[..]
De Victorie
Zal mn camera ook wel meenemen, laatste keer dat ik daar wat geschoten heb was in mei alweer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |