het is me wel vaker geluktquote:
ik vind het wel lief van je hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ikIk dacht laat ik mijn enigste beetje enthousiasme uiten... Is het weer niet goed
je bent zelf een zeurquote:Op woensdag 1 september 2010 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is gewoon een zeur.
En meh. Pakjes verwachten en de hele middag weg zijn is niet tof.
Je denkt nu toch niet dat ik ga juichen voor je eerste multiquote he?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik vind het wel lief van je hoor![]()
[..]
je bent zelf een zeur![]()
(woei mn eerst multiquote)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je denkt nu toch niet dat ik ga juichen voor je eerste multiquote he?Heb je nou al het quote-splitsknopje gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
met behulp van mn lieve schoonzusterquote:Op woensdag 1 september 2010 09:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb je nou al het quote-splitsknopje gevonden?
Er is nog een ander knopje, laat ik je de volgende keer wel zien.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
met behulp van mn lieve schoonzuster
Welk knopje doel je op?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is nog een ander knopje, laat ik je de volgende keer wel zien.
Je de 'maak een quote van de geselecteerde tekst-knop'quote:Op woensdag 1 september 2010 09:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb je nou al het quote-splitsknopje gevonden?
Hij kende quickquote ook nog niet. Of de quickreply überhaupt. Dus dat eerst maar laten zien. Niet te veel tegelijk, anders volgt 'ie het niet meer.quote:
Da's weer een andere!quote:Op woensdag 1 september 2010 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je de 'maak een quote van de geselecteerde tekst-knop'
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach het werkt toch prima, af en toe een quotefail ... who cares
dat doe ik alquote:Op woensdag 1 september 2010 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon degene die je nodig hebt gebruiken
Was het maar waarquote:
Ja Bart is er nietquote:Op woensdag 1 september 2010 10:38 schreef ErwinDikkie het volgende:
het is rustig de laatste tijd hier
Genoeg te doen, willen is een ander verhaalquote:
Echt wel!quote:
Da's niet tofquote:Op woensdag 1 september 2010 11:48 schreef lynda het volgende:
Laptop overledengeweldige timing! nou maar uitzoeken wat voor een ik eind van de maand ga kopen..
das flauwquote:Op woensdag 1 september 2010 11:48 schreef lynda het volgende:
Laptop overledengeweldige timing! nou maar uitzoeken wat voor een ik eind van de maand ga kopen..
Hoe dood is dood?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:16 schreef lynda het volgende:
Gelukkig heb ik daar een maand geleden een back up van gemaakt.. Dus 95% is terug te halen zonder problemen.. Het is alleen een verschrikkelijke klote timing zo met school..
Werk nu op een best wel oude laptop en dat werkt niet echt makkelijk met alle projecten en opdrachten voor school
Begon met 1x een beeldscherm wat spontaan niet meer werkte (windhoos bleef door draaien), restart was voldoende.. Toen wel helemaal uit elkaar gesloopt maar niets gevonden.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hoe dood is dood?
Niet iets wat eenvoudig te repareren/vervangen is?
apartquote:Op woensdag 1 september 2010 13:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Begon met 1x een beeldscherm wat spontaan niet meer werkte (windhoos bleef door draaien), restart was voldoende.. Toen wel helemaal uit elkaar gesloopt maar niets gevonden.
Status nu: hij start niet eens op. Lichtjes gaan branden en daar blijft het ook bij..
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:11 schreef lynda het volgende:
Nieuwigheid![]()
![]()
We hebben gewoon geen eens meer zin om er naar te kijken.. nieuwe voor mij![]()
idd de maand is net begonnenquote:Op woensdag 1 september 2010 14:15 schreef lynda het volgende:
Mag het maar weer gauw eind van de maand zijn
Nu al?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En hij begint kut. Ik wil geen tentamen.
Her. Ik ben een faalhaas.quote:
Ik dacht even dat de accu van je vriend kaduuk was, en wat dood ligtquote:Op woensdag 1 september 2010 15:30 schreef lynda het volgende:
Jup..en wel meer.. Vriend zit in de ICT.
Hij ligt nu al een dag ongebruikt zonder accu dood te liggen zijn![]()
Het hoeft van mij ook allemaal niet meer.
Ik ga nu gewoon op jacht naar een nieuwe gelukkig niet veel eisen behalve max 600 euro
zal ze denk ik niet voor jou kiezenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:09 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat de accu van je vriend kaduuk was, en wat dood ligt
En je zoekt een nieuwe vriend van max 600 euro:')
Ik was dramatisch aan het doen over m'n tentamenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er gebeurd?
En goedenavond
DramaqueenDraakquote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was dramatisch aan het doen over m'n tentamen
Jeweetz.quote:
yeah babyquote:
Dan ga ik over een half jaar dood.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef Cryothic het volgende:
Nog ff en je kan tot je dood een verschillend nagellakje op
Het is m'n verzameling.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef douche-eendje het volgende:
Nog meer nagellak ijsdraakje, jeetje....
Haha, leuke introductie bij de groepshulp. "hoi ik ben Ijsdraakje en ik verzamel nagellakjes. Ik heb nu 89812 verschillende kleurtjesquote:
Niet echtquote:Op donderdag 2 september 2010 08:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ach en de ander spaart postzegels.... Dan is nagellak toch veel leukerder
quote:Goedemorgen trouwens![]()
Hoezo?quote:Zo naar de dokter
Dan nietquote:
Hoi Bartje Alles goed?quote:
Prik in mijn heup *joy*quote:Hoezo?
Mogguh Erwinquote:
quote:
Bijna allesquote:Op donderdag 2 september 2010 08:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan nietGamen is ook niet ALLES hoor
Ik heb weekend dus jaquote:[..]
Hoi Bartje Alles goed?
Oh lekker, vanwege je ontsteking zeker?quote:[..]
Prik in mijn heup *joy*
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:28 schreef Bart het volgende:
Bijna alles. Ik moet alleen een nieuwe pc hebben om er weer goed van te kunnen genieten
.
Lekkerquote:Ik heb weekend dus ja.
Jaquote:Oh lekker, vanwege je ontsteking zeker?
quote:
Morgen bruiloft, en vandaag ff dagje vrij om lekker te ontspannen zodat ik morgen goed uitgerust ben en meer kan zuipen!quote:[..]
Lekker
Niet echt neequote:[..]
JaEcht heel fijn
Ik kom om in het verlof dus ik dacht, laat ik het maar eens opnemenquote:
groot gelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 08:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kom om in het verlof dus ik dacht, laat ik het maar eens opnemen.
Ik heb nog ruim 4 weken staan voor de rest van het jaarquote:
wat naar nou...quote:Op donderdag 2 september 2010 08:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nog ruim 4 weken staan voor de rest van het jaar.
Ik krijg het niet op...quote:
lange kerstvakantie?quote:
Niet mogelijk + geen behoefte aan.quote:
Praktisch ook niet haalbaar aangezien ons werk gewoon door blijft gaan... Het is echt klote om een dag vrij te zijn, je loopt gelijk achter en hebt het daarna gewoon 2x zo drukquote:kan je niet elke vrijdag vrij nemen tot het eind van het jaar?
bij mij valt het nog mee. ben net 2 weken vrijgeweest. qua werk valt het mee hoever ik achter liep. ik ben nu al weer bij. maar mn inbox zat wel erg vol...quote:Op donderdag 2 september 2010 09:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet mogelijk + geen behoefte aan.
[..]
Praktisch ook niet haalbaar aangezien ons werk gewoon door blijft gaan... Het is echt klote om een dag vrij te zijn, je loopt gelijk achter en hebt het daarna gewoon 2x zo druk.
Hoeveel mail had jequote:Op donderdag 2 september 2010 09:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
bij mij valt het nog mee. ben net 2 weken vrijgeweest. qua werk valt het mee hoever ik achter liep. ik ben nu al weer bij. maar mn inbox zat wel erg vol...
te veelquote:
Altijd mooi van die mailtjes die zichzelf oplossen als je maar lang genoeg niets doetquote:Op donderdag 2 september 2010 09:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
te veel
de meeste waren onzinnige dingen dingen, zoals nieuwe klanten e.d.
de meeste kon ik ook doorsturen naar de chef.
uiteindelijk zelf maar 15% zelf beantwoord ofzo![]()
gebeurde het ook maar met mn werkquote:Op donderdag 2 september 2010 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Altijd mooi van die mailtjes die zichzelf oplossen als je maar lang genoeg niets doet.
Geen idee.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:45 schreef douche-eendje het volgende:
Wanneer is er weer een meeting?
Ik ga zaterdag of zondag naar Alkmaarquote:Op donderdag 2 september 2010 10:45 schreef douche-eendje het volgende:
Gratis abo winnenquote:
Gratis abbo winnen?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Gratis abo winnen.
Mensen die naar banners moeten kijken.
Mijn pimp-abo heb ik gewonnen.quote:
Nee, vooral die schermvullende banners die je af en toe hebt zekerquote:Ik kijk al lang niet meer naar die banners
Schermvullende banners?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn pimp-abo heb ik gewonnen.
[..]
Nee, vooral die schermvullende banners die je af en toe hebt zeker.
Beetje de baas uit willen hangen met een gewonnen pimp-aboquote:Op donderdag 2 september 2010 10:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn pimp-abo heb ik gewonnen.
[..]
Nee, vooral die schermvullende banners die je af en toe hebt zeker.
ik heb voorlopig geen tijd in het weekendquote:Op donderdag 2 september 2010 10:45 schreef douche-eendje het volgende:
Tomatenmeetings?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb voorlopig geen tijd in het weekend
Ik had een goedkopie-abo, vanwege de irritante banners. Daarna had ik een uber-abo gewonnen. Maar misschien dat ik toch mijn pimpabo behoudt, afhankelijk van de opties met de nieuwe layout...quote:Op donderdag 2 september 2010 11:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Beetje de baas uit willen hangen met een gewonnen pimp-abo.
nee, want de voorraad groeide harder of net zo hard als het tempo waarin je ze gebruiktquote:Op woensdag 1 september 2010 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ga ik over een half jaar dood.![]()
Maar dan mis je al die leuke banners! Heb er nu een met de MyCityDeal hamburgersquote:Op donderdag 2 september 2010 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had een goedkopie-abo, vanwege de irritante banners. Daarna had ik een uber-abo gewonnen. Maar misschien dat ik toch mijn pimpabo behoudt, afhankelijk van de opties met de nieuwe layout...
als ik boodschappen ga doen dan ben je al lang en breed thuis 's avond.quote:
Rot op met die kutreclamequote:Op donderdag 2 september 2010 11:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar dan mis je al die leuke banners! Heb er nu een met de MyCityDeal hamburgers. En in mijn zijbalk iets over leningen en thee waarmee je vet kunt verbranden. Is dat een hint, fok?!
Ga dan ook op normale tijden boodschappen doenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als ik boodschappen ga doen dan ben je al lang en breed thuis 's avond.
ik ben pas half 7 thuisquote:Op donderdag 2 september 2010 11:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga dan ook op normale tijden boodschappen doen
Nah dank je, heb nog een studieschuld open staan, is al meer dan genoegquote:Op donderdag 2 september 2010 11:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geld lenen? Heb nog wel wat linkjes voor je.
geen hypotheek?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah dank je, heb nog een studieschuld open staan, is al meer dan genoeg.
Uiteraard dat ookquote:
Dan had je moeten huren, maar dan weet je zeker dat je je geld weggooit.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik had liever geen hypotheek gehad
Ik had ook liever een hypotheek gehad en een koophuis maar in sommige gevallen is dat niet altijd mogelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 12:12 schreef Bart het volgende:
Dan had je moeten huren, maar dan weet je zeker dat je je geld weggooit.
Da's waar.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had ook liever een hypotheek gehad en een koophuis maar in sommige gevallen is dat niet altijd mogelijk
Al kan het in sommige gevallen erg handig zijn om te huren.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je weet dat je ergens niet lang blijft, dan wel.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al kan het in sommige gevallen erg handig zijn om te huren.
Dat valt tegen, want ik kijk nu alleen nog naar de nieuwe collecties. En die vallen tegen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee, want de voorraad groeide harder of net zo hard als het tempo waarin je ze gebruikt
Ik zit al sinds 2004 in dit huurhuis...quote:Op donderdag 2 september 2010 12:25 schreef Bart het volgende:
Als je weet dat je ergens niet lang blijft, dan wel.
Tja, zoals je zelf zei, soms kan het niet anders.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 2004 in dit huurhuis...
Daarbij komt ook dat ik een superblok woon met ontzettend lieve buren aan beide kanten en toffe mensen in de straatquote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef Bart het volgende:
Tja, zoals je zelf zei, soms kan het niet anders.
En dat kan natuurlijk niet als je een huis kooptquote:Op donderdag 2 september 2010 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarbij komt ook dat ik een superblok woon met ontzettend lieve buren aan beide kanten en toffe mensen in de straat
Nee want dan moet ik hier weg, kan moeilijk mijn buren in een verhuisdoos pleuren hequote:Op donderdag 2 september 2010 12:34 schreef Bart het volgende:
En dat kan natuurlijk niet als je een huis koopt.
Misschien heb je nog toffere buren als je gaat verhuizen...quote:Op donderdag 2 september 2010 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik hier weg, kan moeilijk mijn buren in een verhuisdoos pleuren he
Dan kan helemaal nietquote:Op donderdag 2 september 2010 12:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien heb je nog toffere buren als je gaat verhuizen...
Hoornquote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan helemaal niet
Ik heb al de tofste buren van heel Hoorn
idd. kopen is goedkoper. als het goed is betaal je elk jaar minder. en huur gaat bijna elk jaar omhoogquote:Op donderdag 2 september 2010 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ehm, onze buren hebben de tofste buren...quote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan helemaal niet
Ik heb al de tofste buren van heel Hoorn
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:50 schreef lynda het volgende:
ik heb een ik wil van alles doen maar er komt helemaal niets uit
ik heb een alles komt af voor het weekend maar collega's komen werk brengen en het moet gister af zijn dagquote:Op donderdag 2 september 2010 13:50 schreef lynda het volgende:
ik heb een ik wil van alles doen maar er komt helemaal niets uit
Die dagen zijn ook bekend..quote:Op donderdag 2 september 2010 13:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb een alles komt af voor het weekend maar collega's komen werk brengen en het moet gister af zijn dag
Ik denk dat de nagellakremoverdamp je geen goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Whee, MOAR lakjes.
Ahum.
* IJsdraakje gaat terug naar hulpgroep *
hulpgroep voor verslaafden van nagellak damp?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Whee, MOAR lakjes.
Ahum.
* IJsdraakje gaat terug naar hulpgroep *
Blauwe tittersquote:Op donderdag 2 september 2010 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ze zijn zo moooooi
Blauwe glitters
glitternicht pot?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ze zijn zo moooooi
Blauwe glitters
quote:
Wijven mogen van glitter houden.quote:
en mannen niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wijven mogen van glitter houden.
Van mij wel hoor, maar dan is glitternicht vaak wel van toepassing.quote:
vooroordelenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, maar dan is glitternicht vaak wel van toepassing.
Vaak iz teh keywordz...quote:
op de aanplakbiljetten stond niets...quote:Op donderdag 2 september 2010 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaak iz teh keywordz...
En jij bent blind. Zaterdag is er heul wel wat te doen in de vic.
Waarom heb ik daar wel wat op zien staan dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
op de aanplakbiljetten stond niets...
ik ga zaterdag ook werken
De mensen die er werken zijn leuk.quote:
Niet allemaalquote:Op donderdag 2 september 2010 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mensen die er werken zijn leuk.
Ok, niet allemaal nee.quote:
ik en bianca wel... bart ook welquote:
was kippigquote:Op donderdag 2 september 2010 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar wel wat op zien staan dan?![]()
Boeit ook niet verder.
Het kan nog erger: als jij er zou werken.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad, jij werkt er...
Gelukkig ken ik mijn grenzen!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Het kan nog erger: als jij er zou werken.
jij bent gemeenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik mijn grenzen!
Die bij Duitsland en België zeker?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik mijn grenzen!
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Die bij Duitsland en België zeker?
Klopt. Maar dat ben ik dan ook.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
. Bart denkt weer dat hij grappig is
quote:
Nee.quote:
Kickboksen?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:48 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Nee.
Wordt wel in getrapt trouwens..
Ja.quote:
Jij snapt het gewoon niet.quote:
Ik snap het echt wel. En je mag zo getuige zijn van een bijzonder moment, omdat je toch wel ergens lief bentquote:Op donderdag 2 september 2010 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Jij snapt het gewoon niet.
waar is ergens? bij de tomaten van albert?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik snap het echt wel. En je mag zo getuige zijn van een bijzonder moment, omdat je toch wel ergens lief bent.
Nee gewoon, hier op fok, in het Alkmaartopic. Gewoon een klein feestje met wat fijne kaas omdat dit mijn 1000e post isquote:Op donderdag 2 september 2010 15:57 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
waar is ergens? bij de tomaten van albert?
Newbiequote:Op donderdag 2 september 2010 15:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee gewoon, hier op fok, in het Alkmaartopic. Gewoon een klein feestje met wat fijne kaas omdat dit mijn 1000e post is![]()
captain obviousquote:Op donderdag 2 september 2010 16:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nu niet meer. En jij hebt gewoon geen leven
Tot 10.000 ben je newbie.quote:
Wie van ons tweeën was ook alweer getrouwd?quote:En jij hebt gewoon geen leven
Kijk, Ayca is tenminste geen newbie, met haar kan ik praten.quote:
Juistem.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk, Ayca is tenminste geen newbie, met haar kan ik praten.
Het is duidelijk dat jij al tijden niet meer hebt kunnen genieten van de vrijheid van het vrijgezellenbestaan...quote:Op donderdag 2 september 2010 16:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Tot 10.000 ben je newbie.
[..]
Wie van ons tweeën was ook alweer getrouwd?
En wat zijn de voordelen daar dan precies van?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij al tijden niet meer hebt kunnen genieten van de vrijheid van het vrijgezellenbestaan...
Moet ik dat nou nog écht gaan vertellen?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef Bart het volgende:
[..]
En wat zijn de voordelen daar dan precies van?
vertel vertelquote:Op donderdag 2 september 2010 16:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet ik dat nou nog écht gaan vertellen?
Ben je officieel vrijgezel-af dan pas bij het trouwen?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:20 schreef ErwinDikkie het volgende:
officieel ben ik nog vrijgezel. maar ik ik zou de voordelen na 6 jaar ook niet meer weten
yepquote:Op donderdag 2 september 2010 16:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ben je officieel vrijgezel-af dan pas bij het trouwen?
Wat een onzin.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:22 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
yep
daarom heet het een vrijgezellenfeest
tmiquote:Op donderdag 2 september 2010 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, die voordelen ken ik wel hoor.
volgens mij nietquote:
quote:
Dus. Jij bent geen vrijgezel.quote:Vrijgezel (verouderd vrijer) is de benaming voor iemand die niet gehuwd (vrij) is, geen relatie heeft, niet samenwoont, en geen weduwe of weduwnaar is. De term single wordt ook gebruikt voor een vrijgezel.
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar gaat zijn hele idee van het vrijgezel zijn... Draakje what have u done!! Oh Noesssss
Draakjequote:Op donderdag 2 september 2010 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, die voordelen ken ik wel hoor.
Jij weet er alles van?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:38 schreef Bart het volgende:
Op je vrijgezellenfeest mag je nog één dag vrijgezel zijn.
Jaquote:
Hangt af van de persoon voor wie het feestje isquote:Ik vraag me af of vrijgezellenfeesten dus echt zo erg zijn zoals ik denk dat ze zijn![]()
Voor degene waar het feestje voor is natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 16:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Hangt af van de persoon voor wie het feestje is.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor degene waar het feestje voor is natuurlijk
Hoe komt datquote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo helder vandaagsorry
Beetje grieperig, last van mijn heup, slecht geslapen de laatste paar dagenquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje grieperig, last van mijn heup, slecht geslapen de laatste paar dagen
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie hadden nog een flink aantal uitslagen tegoed van prijsvragen in de maanden juli en augustus! De winnaars zijn per PM ook op de hoogte gebracht en de meeste spullen zijn al verstuurd, maar toch nog even een overzicht van de uitslagen van de laatste acties:
Winnaars van de Monster Magnet prijsvraag zijn geworden:
IJsdraakje
Oh da's minderquote:Op donderdag 2 september 2010 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje grieperig, last van mijn heup, slecht geslapen de laatste paar dagen
Ja, dat was geinig. Alleen jammer dat ik ziek was ten tijde van het concert. Niks aan gehad dus.quote:
Ah das jammer ja. Ik had het echter nog veel mooier, kaartjes gewonnen voor een premičre, die was om 19.00 uur, dus ik wilde om 16.30 mooi uit mijn werk naar Amsterdam daarvoor samen met een maat, krijg ik om 16.00 uur een PM dat het om 16.15 uur isquote:Op donderdag 2 september 2010 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat was geinig. Alleen jammer dat ik ziek was ten tijde van het concert. Niks aan gehad dus.
Handig.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah das jammer ja. Ik had het echter nog veel mooier, kaartjes gewonnen voor een premičre, die was om 19.00 uur, dus ik wilde om 16.30 mooi uit mijn werk naar Amsterdam daarvoor samen met een maat, krijg ik om 16.00 uur een PM dat het om 16.15 uur is.
Nee die was helsquote:Op donderdag 2 september 2010 17:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh da's minder. Prik viel hopelijk mee?
Jaquote:
quote:
Een post is geen bewijsquote:
Iets om je op te vrolijken:quote:
ik heb m'n bril gewoon op zo'n sterkte dat als ik omlaag kijk, het voor de persoon waar ik voor sta lijkt alsof ik rechtdoor kijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Iets om je op te vrolijken:
[ afbeelding ]
ach soquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb m'n bril gewoon op zo'n sterkte dat als ik omlaag kijk, het voor de persoon waar ik voor sta lijkt alsof ik rechtdoor kijk
Hee eendjequote:
Dus als ik iets vertel zit je standaard naar mijn tieten te kijkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:08 schreef Cryothic het volgende:
ik heb m'n bril gewoon op zo'n sterkte dat als ik omlaag kijk, het voor de persoon waar ik voor sta lijkt alsof ik rechtdoor kijk
ik geef hem geen ongelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hee eendje
[..]
Dus als ik iets vertel zit je standaard naar mijn tieten te kijken
Hoihoiquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hee eendje
[..]
Dat vond je toch ook zo leuk aan hem?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hee eendje
[..]
quote:
Mja je hebt ook mannen die meer naar billen kijkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:31 schreef douche-eendje het volgende:
Hoihoi
Ach, alsof mannen ergens anders naar kunnen kijken als je er wat meer van hebt he...
Wat weet jij daar nou vanquote:
Nou... die heb ik dus ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mja je hebt ook mannen die meer naar billen kijken
[..]
Wat weet jij daar nou van
Helemaal niks? Gewoon trots op zijn met wat je hebtquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou... die heb ik dus ook. Maarja, wat maakt het eigenlijk ook allemaal uit.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helemaal niks? Gewoon trots op zijn met wat je hebt
Probeer ik ook te zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helemaal niks? Gewoon trots op zijn met wat je hebt
Heb jij even gelukquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
jeuj... ik zit tussen de dames vanochtend...
dat was een tijd geleden dat ik alleen tussen de dames zatquote:
Wijs ben ik he?quote:
Goed zoquote:
Lucky Bastardquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
jeuj... ik zit tussen de dames vanochtend...
Tijd voor een nieuwe meet?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
dat was een tijd geleden dat ik alleen tussen de dames zat
Ja, meeting!quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wijs ben ik he?![]()
[..]
Goed zo![]()
[..]
Lucky Bastard
[..]
Tijd voor een nieuwe meet?Dan kan douche eendje ook mee en dan zijn we in de meerderheid
Dan mag je ertussen zitten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
woehoe... eindelijke een fantasie die waarheid wordt...
Ja al die vrouwelijke aandacht... kan hij dat wel aan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:59 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, meeting!Dan gaat hij het wel zwaar krijgen zeg!
Je zit nu toch ook tussen de vrouwen???quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
woehoe... eindelijke een fantasie die waarheid wordt...
Haha, Bart zou wel willen... Maar die mag niet!quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja al die vrouwelijke aandacht... kan hij dat wel aan?
valt me mee dat Bart er nog niet tussengesprongen is
[..]
Je zit nu toch ook tussen de vrouwen???
maar niet tijdens een meet tussen de dames zitten...quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja al die vrouwelijke aandacht... kan hij dat wel aan?
valt me mee dat Bart er nog niet tussengesprongen is
[..]
Je zit nu toch ook tussen de vrouwen???
Want die is getrouwd?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:05 schreef douche-eendje het volgende:
Haha, Bart zou wel willen... Maar die mag niet!
What's the difference? Dat je nu geen biertje kan/mag drinken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
maar niet tijdens een meet tussen de dames zitten...
Ja, helaas voor hemquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want die is getrouwd?![]()
[..]
What's the difference? Dat je nu geen biertje kan/mag drinken?
klinkt meer als een: Mwuahahahahquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, helaas voor hemHahahaha.
dat ik mag fantaserenquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want die is getrouwd?![]()
[..]
What's the difference? Dat je nu geen biertje kan/mag drinken?
maar als er tussen zit dan is het een betere fantasiequote:
Is het heel erg als ik je even niet meer volg?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
maar als er tussen zit dan is het betere fantasie
laat maar... laat me maar fantaserenquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik je even niet meer volg?
* LovelyLady gaat aankleden
Vriendinnetje staat over een kwartier voor de deur
Lijkt mij een beter plan. In werkelijkheid heb ik namelijk een mening en een eigen wilquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
laat maar... laat me maar fantaseren
ach... zo lang je dat hebt is het goed toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lijkt mij een beter plan. In werkelijkheid heb ik namelijk een mening en een eigen wil
Geen idee, om 17:00 is het dinerquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ach... zo lang je dat hebt is het goed toch?
tot hoe laat heb je je cursus morgen?
woepsquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:41 schreef douche-eendje het volgende:
Natuurlijk. Heb nog 150 vakantieuren, oeps.
Met mijn sterkte buigt het licht ook nog wel om je heen, zie ik ook je billen als je voor me staat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mja je hebt ook mannen die meer naar billen kijken
[..]
Is goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
laat maar... laat me maar fantaseren
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
Lijkt mij een beter plan. In werkelijkheid heb ik namelijk een mening en een eigen wil
Een cursus met dinerquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:33 schreef douche-eendje het volgende:
Geen idee, om 17:00 is het diner
Ja ach... even wat dingen leren, tussendoor een strandwandelingetje maken, lekkere lunch en diner. Ik kan mij vervelendere cursusdagen voorstellenquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is goed
[..]![]()
[..]
Een cursus met dinerLange dag wordt dat dan
Ach, ik heb net nog even wat leuks gedaan met Leinquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haha, Bart zou wel willen... Maar die mag niet!
Ahquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, ik heb net nog even wat leuks gedaan met Lein.
Kijk, die heeft ons helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:48 schreef Bart het volgende:
Ach, ik heb net nog even wat leuks gedaan met Lein.
Tsja, getrouwde man he. Die heeft een vast adres...quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kijk, die heeft ons helemaal niet nodig
Ze komt gewoon aan huisquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tsja, getrouwde man he. Die heeft een vast adres...
Handig zo'n B&B brilquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:45 schreef Cryothic het volgende:
Met mijn sterkte buigt het licht ook nog wel om je heen, zie ik ook je billen als je voor me staat.
[ afbeelding ]
Zo'n effect dus.
Ik in principe ook hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef douche-eendje het volgende:
Tsja, getrouwde man he. Die heeft een vast adres...
Van zo'n bril word de wereld voor een man mooierquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Handig zo'n B&B bril
[..]
Ik in principe ook hoor
Jij komt ook aan huis?quote:
Wat is je regio?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |